Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pride tekopenis-kurssi lapsille

Vierailija
25.06.2026 |

Vihervasemmistolainen sukupuolisekavuutta levittävä Pride opettaa tekopenisten tekoa 13 vuotiaille lapsille suunnatulla kurssilla.

Luulin jo nähneeni kaiken mutta erehdyin.

https://pride.fi/tapahtuma/packer-ja-packer-pussin-ompelutyopaja-nuoril…

Kommentit (430)

Vierailija
361/430 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi 13 vuotiaalla pitäisi pullottaa alapäässä? Mikä juttu tämä on? Onko myös kursseja, joissa tungetaan tennissukkia rintaliiveihin, jos rintojen kasvu ei vielä ole alkanut tuon ikäisenä?

 

Todella kyseenalaista toimintaa. Miksi ei anneta kehorauhaa ja rauhaa olla lapsi? Aikuiset saa tunkea housuihinsa villasukkia niin paljon kuin sielu sietää.

Vierailija
362/430 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Packing on sitä, kun transihminen haluaa näyttää siltä kuin hänellä olisi housuissa penis ja siihen tarkoitukseen tehdään topattu tekstiililisäke. Tämä on ilmeisesti paholaisesta.

 

Ennen vanhaan pojat opettivat toisilleen miten housuihin asetellaan sukkia niin, että ne näyttävät aidolta (enemmän tai vähemmän) pullotukselta. Tämä on kuulemma normaalia.

Kyse on 13v tytöistä. 

Ei ole tytöille tämä, eikä 13-vuotiaille, vaan 13 - 17 -vuotiaille nuorille, joilla on pojan sukupuoli-identiteetti. 

Mistä johtuu, että näitä "on" nykyään näin paljon?

 

Tuttuni lapsi on autistinen, äiti mt-ongelmainen. Tytöllä murrosiässä haasteita ja mt-ongelmat nousi hänelläkin pintaan. Liekö perittyä. Äiti vei lapsen prideen ja kannusti ja paapoi, huomioi tyttöä aivan eri sfääreissä kuin lapsena, kun äiti silloin oli masentunut eikä jaksanut piitata eikä huomioda lastaan yhtään. 

Näkeehän sen sokea erkkikin, että lapsi haluaa vahvistaa tapaa, jolla saa vinksahtaneen äitinsä huomion. Nyt sakkaa sitten mielenterveys ja kovaa, kun on vaikeuksia perua nimen muutos ja on kynnys palata tytön vaatteisiin kun on uskotellut niin kaikille. Sitten pyöritään loputtomassa kehässä ja jäädäänkin työkyvyttömyyseläkkeelle kun ei pää kestä.

 

Nåitä on ja tämäkin ihan läheltä nähty. Säälittävää, kurjaa ja yhteiskunnallisesti kestämätöntä.

Minulla tuttavapiirissä kaksi tällaista. Aina jotain pahaa häikkää siinä äitisuhteessa (ja äiti toki kunnon feministi) tai joku traumakokemus lapsena. Aina. 

Mites kaikki ne transsukupuoliset, joilla ei ole mitään tuollaista. Ne, joiden vanhemnat eivät hyväksy transsukupuolisuutta? 

Ensinnäkään, "transsukupuolisuutta" ei ole olemassakaan. Ja näytä yksikin toiseen sukupuoleen identifioituva, joka ei ole autismin kirjolla, jolla ei ole öyhöfeministiä äitinä, seksuaalista ahdistelua lapsena, traumataustaa jne. 

Ystäväni on transmies. Ainut trauma hänellä on siitä, että joutui elämään pitkään inhoamassaan kehossa ilman minkäänlaista tukea. Nyt paljon onnellisempi mutta käy vielä terapiassa sen takia. Lasketaanko transsukupuolisuuden aiheuttama trauma transsukupuolisuuden kumoavaksi todisteeksi? :D

Tämähän se tarina on, jota meille kerrotaan. Että "parempi elävä poika, kuin kuollut tyttö", vai miten se meni... 

Ainakin yksi tuore tutkimus Suomesta kertoi, että mielenterveys ei parane transhoidoilla, vaan saattaa paheta. Miksi ystäväsi ei hakenut tukea siihen, että voisi hyväksyä itsensä sellaisena kuin on, eli naisena? Mitä vikaa naiseudessa?

Niin. Tutkimuksia aiheesta on useita, ja näyttäisi olevan niin, että mt-sairastavuus on suht vakio ennen ja jälkeen hormonihoitojen.

Tämä kysymys "Miksi ystäväsi ei hakenut tukea siihen, että voisi hyväksyä itsensä sellaisena kuin on, eli naisena? Mitä vikaa naiseudessa?" on kuultu ennenkin eri muodossa. "Miksi ystäväsi ei hakenut tukea siihen, että voisi hyväksyä itsensä sellaisena kun on, eli heterona?". Vähän haiskahtaa eheytykseltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/430 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi yökötys! Eikö tuo ole laitonta toimintaa?

Mikäs tuossa mielestäsi on laitonta, ja minkä lain vastaista?

Alaikäisten sukuelinten manipulointi ja niistä keskustelukin liippaa aika lähelle p edofiliaa, kun ei kyseessä ole terveydenhoito.

Suomen rikoslaki ei tunne käsitettä p edofilia. Kyseessä on lääketieteellinen termi.


Kerro nyt vain, mitä lakipykälää ja millä tavalla tuo työpaja rikkoo? Suojaikäraja rajoittaa seksuaalista kanssakäymistä aikuisten ja alle 16-vuotiaiden kesken, mutta tuskin tuolla työpajassa sentään seksiä harrastetaan.

Aika huono lähtökohta toiminnalle se että se ei nyt ihan suoraan kuitenkaan lakia riko. Tämä pride-homma kulkee jatkuvasti siinä rajoilla. Miksiköhän.

Normienpurku näyttää tältä. Ikärajat pois kaikesta taitaa olla näillä ihan keskeisiä unelmia. 

TÄMÄ ON SE VAARA!!!

Että ihan kikkelin virkkaamisellekin pitäisi olla ikäraja? 😂😂

SIIHEN AINAKIN, KENEN HOUSUIHIN SE TUNGETAAN JA KENEN TOIMESTA.

Vierailija
364/430 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miksi 13 vuotiaalla pitäisi pullottaa alapäässä? Mikä juttu tämä on? Onko myös kursseja, joissa tungetaan tennissukkia rintaliiveihin, jos rintojen kasvu ei vielä ole alkanut tuon ikäisenä?

 

Todella kyseenalaista toimintaa. Miksi ei anneta kehorauhaa ja rauhaa olla lapsi? Aikuiset saa tunkea housuihinsa villasukkia niin paljon kuin sielu sietää.

Meidän luokalla yksi tyttö joutui naurunalaiseksi kun oli tunkenut wc-paperia rintaliiveihinsä

Pitääkö käydä canceloimassa vielä toisen kerran lasten kehorauhan rikkomisesta?

Vierailija
365/430 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis että 13-vuotiailla tytöillä pitäisi pullottaa kyrveli haarovälissä, ja aikuiset oikein kannustaa tähän? 

Miettiikähänn nämä ihmiset ikinä miten mieleltään sairaita ovat?

Vierailija
366/430 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö meidän pitäisi miettiä enemmän syitä, miksi tytöt eivät halua olla tyttöjä kuin sitä, että heille pitäisi järjestää kalukukkaron virkkaamista vapaa-ajalla? 

Mustakin olisi varmaan tullut transmaskuliini, jos olisi eletty identiteetin aikaa. Varsinkin teininä kipuilin asian kanssa, koska yhtäkkiä pojat ja miehet alkoivat näkemään mut seksuaalisessa valossa ja menetin tietyn osan ihmisyyttä, joka oli ollut aikaisemmassa lapsuudessa. Itseäni seksi ei kiinnosta, joten oli todella ällöä joutua (varsinkin aikuisten, joiden pitäisi tietää paremmin) seksualisoinnin kohteeksi. Itsekin olisin halunnut piiloutua, koska mut nähtiin ensisijaisesti tyttönä/ seksiobjektina/ "toi tyttö, jolla on tosi isot tissit" sen sijaan, että mut olisi nähty ensisijaisesti ihmisenä/opiskelukaverina/ "toi tyyppi, jolla on mielenkiintoisia keskusteluja". 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
367/430 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olen keski-ikään asti päässyt ilman tekstiilisiitintä? Olen menettänyt vuosia elämästäni. Miten tästä eteenpäin?

Vierailija
368/430 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa tarpeelliselta ja mitä mainioimmalta kesäpäivänvietolta ala-asteelta päässeelle koululaiselle. Kukapa ei virkkuumunaa ja -palleja haluaisi saati askartelisi kun näin loistava tilaisuus tarjoutuu.

Jos olis k-16 tai täysi-ikäisille, niin ihan ok, mutta ei tuolla ikärajalla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
369/430 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miksi 13 vuotiaalla pitäisi pullottaa alapäässä? Mikä juttu tämä on? Onko myös kursseja, joissa tungetaan tennissukkia rintaliiveihin, jos rintojen kasvu ei vielä ole alkanut tuon ikäisenä?

 

Todella kyseenalaista toimintaa. Miksi ei anneta kehorauhaa ja rauhaa olla lapsi? Aikuiset saa tunkea housuihinsa villasukkia niin paljon kuin sielu sietää.

Teinitytöthän ovat käyttäneet push up-rintaliivejä jo iät ja ajat. Uskon että paljon enemmän heillä on ulkopuolista kehorauhan vastaista painetta mukautua kauneusihanteisiin kuin tällaisen pajan osallistujilla, joilla halu tulee sisältäpäin.

Vierailija
370/430 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry pervot, mutta teinitytöt ei just nyt ehdi tulla, kun ne tuijottaa tummia jalkapallonpelaajia telkusta ja somesta ja niiden pullottavia pelipöksyjä. Joudutte touhuilemaan nyt keskenänne!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
371/430 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös tuollainen tekokikkeli kannattaisi veistää puusta? Olisi jykevämpi ja maskuliinimpi. 🧐

Ja jos tytöt haluavat toteuttaa poikuutta, niin puukäsityö olisi muutenkin se loogisempi valinta. Jotenkin jännä, että nämä "identiteettipojat" ovat kiinnostuneita juuri käsitöistä, joista usein juuri tytöt innostuvat poikia enemmän. 

Kyrvänsorvauspaja nuorille transmaskuliineille. Tulisi uljaita vehkeitä pitkälle lahkeeseen.

Vierailija
372/430 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänäkin ne asia pitää vääristellä. Asiasta olisi voinut keskustella, jos ihmiset pysyisi asiassa, eikä keksisi omiaan. 

Ihan sama vaikka kuinka hianosti asian olisi ilmaissut, en kyllä tajua mihin esimerkiksi joku 13-vuotias tarvitsee BULGEA

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
373/430 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

13 on matalan puolella alaikärajaksi mutta muuten en näe ongelmaa. Jos raja olisi vaikka 15 se olisi minusta ihan ok. Kuitenkin teini-iässä kehon muutokset ovat yleensä dysforian lähteitä jos on trans.

Vierailija
374/430 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis miksi 13 vuotiaalla pitäisi pullottaa alapäässä? Mikä juttu tämä on? Onko myös kursseja, joissa tungetaan tennissukkia rintaliiveihin, jos rintojen kasvu ei vielä ole alkanut tuon ikäisenä?

 

Todella kyseenalaista toimintaa. Miksi ei anneta kehorauhaa ja rauhaa olla lapsi? Aikuiset saa tunkea housuihinsa villasukkia niin paljon kuin sielu sietää.

Teinitytöthän ovat käyttäneet push up-rintaliivejä jo iät ja ajat. Uskon että paljon enemmän heillä on ulkopuolista kehorauhan vastaista painetta mukautua kauneusihanteisiin kuin tällaisen pajan osallistujilla, joilla halu tulee sisältäpäin.

Ihan päinvastoin. Pikkutytöt haluaa näyttää äidiltä, johon he samaistuvat ja mankuvat jopa 5-vuotiaina topparintsikoita. Kukaan teinityttö ei halua mitään setämiestä opettamaan munanvirkkausta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
375/430 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä te hihhulipersut aina kaivatte nämä esiin. Sitten porukalla haukutaan henkeä. Kiinnostaa, niin hirveästi mutta ei voi myöntää. 
Mitä jos eläisitte. Jos kiinnostaa, menkää kurssille. Jos ei kiinnosta, tehkää jotain muuta. 
Ymmärrän, että epävarmuus omasta seksuaalisesta suuntautumisesta on piinaavaa. Tällä tavalla se ei kuitenkaan helpota. Kieltäminen ja tälläiset julkiset performanssit vain vahvistavat epävarmuutenne ympäröiville ihmisille. 

Miten niin mistä tämä on kaivettu? No Helsinki Priden ohjelmasta. Se on julkinen. Ei tarvitse kaivaa. Hihhulipersu olet itse. 

Miksi te hihhuli persut kuola valuen ja huohottaen selaatte priden ohjelmaa. Sitten järkytytte kun sirllä on, no priden ohjelmaa. 

Onhan tämä nyt esillä joka paikassa. Mullekin tuli aittakummun video aamulla ennen viittä

Aittakummun??? En tiedä kuka hän on. 

Mä elän varmaan todella heteroissa piireissä. Kuulen pridestä vain ja ainoastaan kauhistelevilta hihhuleilta. Oikeasti, vain ja ainoastaan hihhuleilta. 

No niinhän tuokin oli kuullut aiheesta Aittakummulta. Näillä on joku oma Pride kampanja menossa, missä ilmeisesti yritetään mahdollisimman monelle tiedottaa näistä heidän kauhistelemista asioista ja varmistaa se, että esim. näihin tämänkin työpajan nuoriin suhtaudutaan mahdollisimman kielteisesti ja epäluuloisesti. Koska heihin tällainen pöyristely osuu. He kokevat seuraukset, kun tämä näiden "lastensuojelijoiden" armeija touhottaa menemään. 

Olet sairas. Tajuatko? Tuo on nuorten groomausta. Mikset voi antaa heidän kasvaa rauhassa ja valita itse omaa suuntaustaan? Miksi pitää aikuisten saada ohjailla?

Etkö tajua mitä itse teet? Sinähän tässä olet ohjailemassa, miten noiden nuorten kuuluisi olla ja elää ja millaisia saavat olla. "Kasvurauhaa" vaativat öyhäävät, että näiden nuorten kasvurauha tarkoittaisi, että heitä estettäisiin olemasta omia itsejään tai ainakin tekevät selväksi, että heidän olemisessaan on jotain epäilyttävää ja tulevat myös jatkuvasti öyhöjen taholta yliseksualisoiduiksi. 

Jos heillä on tarve tuollaiselle packerille, niin jotain kautta he sen hankkivat. Voi olla, että tuo on tosi herkkä ja epävarmuutta aihettava asia. Aikuinen, joka auttaa on silloin turvallisempi kuin aikuinen, joka pöyristelee netissä ymmärrätkö. Tuo paja ei ole millään tavalla seksuaalisuuteen liittyvä ymmärrätkö myös sen? 

Setan groomaava per voaikuinen ei todellakaan ole turvallista seuraa lapselle! eri

Turvallisempi kuin sinä tai muut vauvan öyhöt kuitenkin. 

Kuinka moni henkilö tässä ketjussa on mielestäsi sanonut, että aikoo järjestää jonkin lasten intiimialueita koskevan työpajan? Ei kai kukaan? Suurin osa ihmisistä tajuaa, että se ei ole normaalia.

Eniten mua kiinnostaisi, miten jollekin edes tulee tällanen idea mieleen. Mistä se niinkun lähtee? Tuskin kukaan 13-vuotias on tehnyt aloitetta että pliis järjestäkää tekomunapaja! Kyllä se idea on aikuisen päästä lähtenyt ja motivaatiota pidän kyseenalaisena.

Vierailija
376/430 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kamala 🤧

Vierailija
377/430 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nettisivuilla ei mitään tietoa minkänimiset henkilöt tuota vetää. Millä koulutuksella, mikä mahtaa olla heidän motiivi jne. Todella epäilyttävää touhua. Älkää nyt hyvät ihmiset päästäkö tyttäriänne tuollaiseen! Olisi hyvä kaikkien vanhempien vastuullisesti ja rauhallisesti varoitella lapsiaan tällaisista.

Vierailija
378/430 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänäkin ne asia pitää vääristellä. Asiasta olisi voinut keskustella, jos ihmiset pysyisi asiassa, eikä keksisi omiaan. 

Ihan sama vaikka kuinka hianosti asian olisi ilmaissut, en kyllä tajua mihin esimerkiksi joku 13-vuotias tarvitsee BULGEA

Mulla ainakin oli silloin ihan kiva bulge, ja ainoa ongelma oli että se muuttui kovin usein sarveksi, silloinkin kun en halunnut.

Käy jotenkin sääliksi näiden hernepussiviritykset. Eihän ne edes toimi :( Pahan mielen työpaja.

Vierailija
379/430 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö meidän pitäisi miettiä enemmän syitä, miksi tytöt eivät halua olla tyttöjä kuin sitä, että heille pitäisi järjestää kalukukkaron virkkaamista vapaa-ajalla? 

Mustakin olisi varmaan tullut transmaskuliini, jos olisi eletty identiteetin aikaa. Varsinkin teininä kipuilin asian kanssa, koska yhtäkkiä pojat ja miehet alkoivat näkemään mut seksuaalisessa valossa ja menetin tietyn osan ihmisyyttä, joka oli ollut aikaisemmassa lapsuudessa. Itseäni seksi ei kiinnosta, joten oli todella ällöä joutua (varsinkin aikuisten, joiden pitäisi tietää paremmin) seksualisoinnin kohteeksi. Itsekin olisin halunnut piiloutua, koska mut nähtiin ensisijaisesti tyttönä/ seksiobjektina/ "toi tyttö, jolla on tosi isot tissit" sen sijaan, että mut olisi nähty ensisijaisesti ihmisenä/opiskelukaverina/ "toi tyyppi, jolla on mielenkiintoisia keskusteluja". 

Mietis näitä nykytyttöjä, kun niillä pullottaa isosti pajan jälkeen sekä yläpää että alapää. Saavat varmastiko olla rauhassa kaikilta pervoilta? Ja mahdetaanko siinä keskustella mitään syvällisiä?

Vierailija
380/430 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös tuollainen tekokikkeli kannattaisi veistää puusta? Olisi jykevämpi ja maskuliinimpi. 🧐

Ja jos tytöt haluavat toteuttaa poikuutta, niin puukäsityö olisi muutenkin se loogisempi valinta. Jotenkin jännä, että nämä "identiteettipojat" ovat kiinnostuneita juuri käsitöistä, joista usein juuri tytöt innostuvat poikia enemmän. 

Kyrvänsorvauspaja nuorille transmaskuliineille. Tulisi uljaita vehkeitä pitkälle lahkeeseen.

Juuri näin!


Tuollainen ompelu ja virkkaaminen on neitimäistä nypeltämistä, loukkaus transmiehiä kohtaan.


Tosi transmaskuliini sorvaa puusta, takoo raudasta tai valaa itselleen sementistä kunnon miehekkään k*yrvän!


Perkele!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme