Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko liian kiltti kun en kelpaa naisille?

Vierailija
10.04.2024 |

Palkka ja koulutus on kunnossa, näytän myös hyvälle ja panostan omaan ulkonäkööni. 

Mistä johtuu se etten kelpaa naisille?

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonteessa vikaa.

Vierailija
2/54 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko et ole niin hyvännäköinen kuin luulet tai sitten sulla on ikävä luonne 🤷

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittelet vauva-palstalle typeriä provoja joka päivä. Siinä syy.

Vierailija
4/54 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonne, ulkonäkö on vain pintaa ja se ei kerro ihmisestä oikeastaan yhtään mitään

Vierailija
5/54 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Incel-vibat. Naiset näkee sun pinnan alle. 

Vierailija
6/54 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet liian kiltti.

Vierailija
7/54 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko joo-joo mies? Onko sulla kodin ulkopuolisia harrastuksia, kavereita, oletko aktiivinen, oletko mielenkiintoinen? Oletko huumorintajuinen, osaatko jutella, keskustella, onko sulla mielipiteitä?

Se miehen ulkonäkö ei monesti ole naisille ollenkaan niin tärkeä asia kuin naisen ulkonäkö miehille, etenkin jos mies itse on sitä mieltä että näyttää hyvälle. 

Vierailija
8/54 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No rupea seurustelemaan miehen kanssa kun naisia et saa.

Vierailija
9/54 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko muuttua joksikin muuksi mitä et ole jotta kelpaat naisille vai etsiä sellainen nainen jolle kelpaat sellaisena kuin olet?

Ps. Miten hyvin puhut ulkomaan kieliä?

Vierailija
10/54 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko et ole niin hyvännäköinen kuin luulet tai sitten sulla on ikävä luonne 🤷

Kiltti luonne = Ikävä luonne.

Vierailija
11/54 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet vaan kiltti, mutta myös aloitekyvytön, etkä osaa juuri puhua mistään, niin pitää vaan hyväksyä asia. Tai kehittää itseään sosiaalisemmalksi.

Vierailija
12/54 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet liian hyvännäköinen tavistytöille ja liian kiltti (=tylsä) tuhmille tytöille. Kysymyksen asettelu "miksi en kelpaa naisille" kertoo, että itsevarmuutesi on olematon. Miehen itsevarmuuden puute on iso turn-off naisille. Jos sulla oikeasti on rahaa, koulutusta ja ulkonäköä... kysymys on "kenet kellistän tänään?" Ja sitten kanssa kellistät. Laittelet työkaveria neukkarissa, tinder-deittiä kauppakeskuksen parkkihallissa autossa jne. Miksi? No koska voit. Tämä alkaa näkyä olemuksessa, naiset kyllä vaistoaa, ja positiivinen kierre voimistuu. 

Vierailija
13/54 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No rupea seurustelemaan miehen kanssa kun naisia et saa.

En ryhdy!

Vierailija
14/54 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni nainen on huomauttanut, että olen liian elitistinen. Käynyt mm. yliopiston, jota joudun pyytelemään anteeksi. Toisaalta myös varallisuuteeni on kiinnitetty huomiota, se on vain sellainen keskiverto, kun miehellä pitää olla omakotitalo, kesämökki ja Tesla. Se, että on korkeakoulutettu eikö varoissaan, on tuplahäpeä- siinä vasta tyhmä mies joka ei pärjää edes maisterin paperit taskussaan.

On ikävää, ettei Tinderistä tule oikein muita kuin uhriutuvia lähäreitä, joilla on entisen ukon pelivelat niskassaan. Vaikka itselläni koulutuksella ei ole mitään merkitystä ja jos ihminen itse pystyy vuokransa ja ruokansa maksamaan, mielestäni se riittää ihan hyvin.

Vierailija
15/54 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aasian maista kokeilemaan, jos löytyisi nainen joka EI palvo tatskoja ja rikollista taustaa ja ajattele että kiltti= tylsä.

Vierailija
16/54 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se raaka totuus taas paljastui: jätkis on täysin "äidin neuvojen" mukainen, vain supliikki ja röyhkeys puuttuu.

Täällä sitten vittuilumyrsky!

Eli röyhkeä paskiainen pitää olla suominaiselle!

Vierailija
17/54 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni nainen on huomauttanut, että olen liian elitistinen. Käynyt mm. yliopiston, jota joudun pyytelemään anteeksi. Toisaalta myös varallisuuteeni on kiinnitetty huomiota, se on vain sellainen keskiverto, kun miehellä pitää olla omakotitalo, kesämökki ja Tesla. Se, että on korkeakoulutettu eikö varoissaan, on tuplahäpeä- siinä vasta tyhmä mies joka ei pärjää edes maisterin paperit taskussaan.

On ikävää, ettei Tinderistä tule oikein muita kuin uhriutuvia lähäreitä, joilla on entisen ukon pelivelat niskassaan. Vaikka itselläni koulutuksella ei ole mitään merkitystä ja jos ihminen itse pystyy vuokransa ja ruokansa maksamaan, mielestäni se riittää ihan hyvin.

Yliopistoa ja tuloja joilla kuitenkin elätät itsesi jos pitää häpeillä, niin tapailet sinulle epäsopivia naisia. Toinen akateemisesti koulutettu tai muuten sivistynyt ihminen ja suunnilleen samanlaisella tulotasolla liikkuva, ei tuollaisesta kitise. Ei kyllä moni muukaan.

Minulla on entinen kumppani ollut yliopiston kasvatti, tiedemies. Itse olen AMK koulutettu ja paljon matalammat tulot. Ei ongelmaa. No nyt on duunarimies ja minä olen se koulutettu, ei ongelmaa.

Sen sijaan ongelman näen täällä vinkumisessa, sellaisen incel-luuseroinen asenteen haistaa nopeasti naiset. Ei kukaan halua katkeraa ja vaativaa mieslasta, joka kuvittelee että on itsestäänselvä oikeus saada nainen elämäänsä. Ei ole, kenenkään ei ole pakko olla kanssasi, aivan kun sinun ei ole pakko olla jonkun itsesi mielestä kammottavan naisen tai miehen kanssa. Kerää itsesi mies :)

Vierailija
18/54 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyytelet anteeksi koulutustasi? Oikeasti? No siinä ongelma, älä ole tahdoton kynnysmatto. Älä tapaile ääliöitä.

Vierailija
19/54 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Incel-vibat. Naiset näkee sun pinnan alle. 

Tämä 🤓

Vierailija
20/54 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se raaka totuus taas paljastui: jätkis on täysin "äidin neuvojen" mukainen, vain supliikki ja röyhkeys puuttuu.

Täällä sitten vittuilumyrsky!

Eli röyhkeä paskiainen pitää olla suominaiselle!

Naiset rakastaa Andrew Tatea, vaikka mies ruoskii heitä sängyllä. Useat mallinmitoissa olevat palasivat vielä hänen luokseen lukuisten pahoinpitelyjen jälkeen, koska oli niin ihana ja vakuuttava. Supliikki, karisma ja raha ratkaisevat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi