Pride tekopenis-kurssi lapsille
Vihervasemmistolainen sukupuolisekavuutta levittävä Pride opettaa tekopenisten tekoa 13 vuotiaille lapsille suunnatulla kurssilla.
Luulin jo nähneeni kaiken mutta erehdyin.
https://pride.fi/tapahtuma/packer-ja-packer-pussin-ompelutyopaja-nuoril…
Kommentit (430)
Vierailija kirjoitti:
Tulevaisuuttako? Prideväki vastustakaa tällaista näkyvästi! Feministit myös.
"Muslimienemmistöinen kaupunginhallitus Michiganissa äänesti ja päätti pysyvästi kieltää Pride-liput julkisissa laitoksissa."
Mitä mitä : ( Mitenkäs nyt käy vasureiden ja musu lmaanien epäpyhän liiton? Iso särö siihen kyllä nyt tuli, voi sentään.
Vierailija kirjoitti:
Onko tietoa järjestääkö Seta anaalipajaa alaikäisille? Se olisi sillee tasa-arvoisempi kun kaikilla kuitenkin on persereikä.
Mä järjestän Exit only -tatskapajan poikkeaville, jos vaan saan jostain rahotusta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Packer ei ole seksilelu.
Tarkoitus ei siis ole opettaa nuorille miten dildoja askarrellaan.
Packerin tarkoitus on tehdä miehekäs kohouma housuihin, hyödyllinen jos on transsukupuolinen, mutta tarkalleen ottaen siihen ei tarvita mitään erityistä välinettä, vaan saman efektin saa esim. sukkaparilla.
Tosin täytyy todeta sekin, että pelkkä sukkapari/packer/mikä vaan housuissa ei tee teinitytöstä vielä miestä.
Mikä se hyöty on? Näytää aidommalta? Oikeasti? Kuka katselee miehekkäitä kohoumia housuissa muuten kuin tilanteissa, joissa ollaan jo menossa seksin suuntaan ja silloinhan siitä ei ole hyötyä.
Ja kuka katsoo kohoumia housuissa 13-vuotiailla lapsilla !!!?? Herranjumala.
Mahdollisesti - ja tämä on pelkkä villi arvaus - toiset 13-vuotiaat. Tiedän! Aivan kamalaa!
Kuulepa, villi arvaus. Sen ikäisiä ei kiinnosta, varsinkaan jos on blokkereilla estetty koko sukupuolitoiminta!!!
Kyllä ainakin minua kiinnosti jo 13-vuotiaana kovastikin, mitä tytöillä ja naisilla on vaatteidensa alla.
Joo, mutta tyttöjä ei vielä kiinnosta tuossa vaiheessa, onko miehellä iso vai pieni penis. Muutamaa menetettyä tapausta lukuunottamatta kellään ei ole vielä niin paljon kokemusta erikokoisista miehistä tuossa iässä. Veikkaan ettei kauhean monella pojallakaan ole omin silmin tehtyjä irl havaintoja monista erikokoisista naisten vaginoista tuossa iässä. Haaveita voi olla ja kiinnostusta, mutta tietoa ja kokemusta uupuu, ja kuuluukin uupua.
Joo ei vielä pilluista ollut kokemusta 13 v, mutta kyllä muiden kehitys pantiin merkille. Muistan vieläkin Lauran, koska hänelle kasvoi ensimmäisenä tissit, ja Janin, koska hän oli luokan ensimmäinen, jolla munankarvat. Ei minua enää aikuisena kiinnosta muiden miesten vehkeet, mutta siinä 12-16 v vertailin kyllä uimahallikäynneillä tiuhaan. Omaani kotona mittailin ja runkkailin.
Naiset ovat minulle kertoneet, että tuijottivat toistensa rintojen kokoa teineinä samaan tapaan kuin me vaivihkaa vertailimme kalujen kokoa. Ja ne pojat, joilla alkoi olemaan vientiä jo varhain eivät olleet sieltä pienimmästä ja myöhemmin kehittyvästä päästä.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa tarpeelliselta ja mitä mainioimmalta kesäpäivänvietolta ala-asteelta päässeelle koululaiselle. Kukapa ei virkkuumunaa ja -palleja haluaisi saati askartelisi kun näin loistava tilaisuus tarjoutuu.
Näin on. Ja just kiva näin vanhempana, kun noi lapset on niin tylsistyneitä, kun ovat vielä liian pieniä kesätöihinkin, että saavat mielekästä tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulevaisuuttako? Prideväki vastustakaa tällaista näkyvästi! Feministit myös.
"Muslimienemmistöinen kaupunginhallitus Michiganissa äänesti ja päätti pysyvästi kieltää Pride-liput julkisissa laitoksissa."
Mitä mitä : ( Mitenkäs nyt käy vasureiden ja musu lmaanien epäpyhän liiton? Iso särö siihen kyllä nyt tuli, voi sentään.
Miettikääs jos joku muuttajatyttö erehtyy luulemaan tuota kivaksi ilmaiseksi kässäpajaksi, ja sen isä ja sedät tulee jälkikäteen antamaan vähän palautetta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lueskelin vähän tätä keskustelua. Viesti on kahdenlainen: toisaalta pridea pitää tukea, sitä pitää liputtaa ja arvot allekirjoittaa. Se pitää olla kaikilla sydämessä, muuten on kauhea fasisti. Mutta tähän kuuluu se, että ohjelmaa ei kuitenkaan saa tutkia eikä siitä saa olla muuta mieltä kuin että hienoa, hienoa. Jännittävä kaksoisviesti. Toisaalta pitää ottaa asia omaksi, mutta toisaalta sitä ei saa ajatella. Ehkä se onkin se juttu: pitää vain nielaista kaikki sellaisenaan ja jättää ajatteleminen muille.
En minä näe tuollaista kahtiajakoa keskustelussa. Näen pöyristelyä ja lietsontaa, joka ei perustu tosiasioihin ja joka potentiaalisesti on noille nuorillekin hyvin haitallista.
Ja sitten näen ihmisiä, jotka yrittää kertoa, mistä oikeasti on kyse (ja myös muutamia ylilyöntejä, persuttelua yms. mikä on näiden keskustelujen vitsaus).
Eikö maltillinen ihminen yrittäisi ottaa selvää ja ymmärtää mistä on kyse. Jos on sen jälkeen edelleen sitä mieltä, että huono juttu, niin pohtisi miten sitten itse tukisi noita nuoria. Tuokin työpaja on siksi olemassa, että nuorilta on tuollainen tarve noussut. Ei aikuinen ole heille mitään identiteettiä tuputtamassa, vaan tukemassa asiassa, joka heidän elämässään jo on ja saattaavat aika yksinkin sen kanssa olla.
Onko se muka ratkaisu, että todetaan heille, että "kasvurauha" sun pitää nyt nyt vaan olla rauhassa, eikä kysellä neuvoja mistään, eikä ainakaan saada aikuisia tuekses, koska se olis ilmeisesti jotenkin "ei-turvallista".
Minä olen ottanut todella paljon selvää, mistä on kyse. Olen perehtynyt aiheeseen kattavasti. Ja sen perusteella, mitä olen lukenut, olen erittäin voimakkaasti sitä mieltä, että tällainen työpaja on hulluutta. Kasvavassa iässä olevien, identiteettiän etsivien lasten ja nuorten ajatuksia siitä, että he ovat toista sukupuolta, ei pidä vahvistaa, eikä ainakaan pidä järjestää tällaisia seksualisoivia juttuja, joissa ties ketkä aikuiset ohjaavat lapsia ja nuoria tekemään ties mitä.
Kommentillasi sinä seksualisoit nuo lapset ja työpajan. Eli sun ehdotus näiden lasten tukemiseksi on, että näiden nuorten kokemusta "ei pidä vahvistaa". Kuka sitä sun mielestä "vahvistaa" ja mitä se "ei-vahvistaminen" on, mistä sinä puhut.
Itse ajattelen, että näitä nuoria pitää tukea sellaisina kuin he ovat, eikä ohjata mihinkään suuntaan, joka ei ole se heidän oman kehityksensä luonteva suunta. Se ei ole "vahvistamista", vaan yksinkertaisesti nuoren tukemista omana itsenään.
Nää nuoret jää usein hyvin yksin. Omasta mielestäkin olisi hyvä, jos tukea löytyisi koulusta, harrastuksista yms. Mutta kun sitä tukea ei yhteiskunnallisesti varsinkaan tässä vihamielisessä ja alati pöyristyvässä ilmapiirissä usein ole, on vain hyvä, että on tahoja, jotka ovat vahvasti näiden nuorten tukena.
Kun joku järjestö järjestää työpajan, jossa puuhastellaan lasten ja nuorten intiimialuieden kanssa, se on erittäin epäilyttävää. Kun on kyse tuollaisesta intiimialueisiin liittyvästä jutusta, se on seksuaalista, ja senpä takia kaiken maailman järjetötoimijat saisivat pidäyttäytyä tuollaisista asioista täysin. Kuka tuota pajaa vetää? Millaisia ihmisiä he ovat? Ovatko he jonkin sortin ammattilaisia vai mitä? Mitä he puhuvat tekopenisten näperryksen lomassa?
Jos ihan mikä tahansa muu taho järjestäisi jotain vastaavaa, sinäkin pitäisi asiaa epäilyttävänä. Mutta kun se tehdään priden nimessä, asia onkin ok.
Murrosikä on identiteetin muotoutumisen aikaa. Jos tuossa vaiheessa kaikki ympärillä olevat aikuiset alkavat vahvistaa nuoren identiteettikokeiluja, siitä ei hyvä seuraa. Kun harha sukupuolesta vahvistetaan, ei ihme, että nuori voi huonosti, kun harha on ristiriidassa todellisuuden kanssa. Nuoren pitäisi murrosiässä opetella sinuiksi oman kehonsa kanssa, ei miettimään, miten siitä pitäisi poistaa osia ja muuttaa sitä synteettisillä hormoneilla toisenlaiseksi.
Kasvurauha.
Kuinka yllättävää, että pajan vetäjän/vetäjien nimeä tai edes puhelinnumeroa ei ole ilmoituksessa. Tietysti vetoavat häiriköinniltä suojautumiseen, ja siksi vastuutahoksi jää yksinkertaisesti Helsinki Pride -yhteisö ry, ilman puhelinnumeroa sekin. "Solidaarisuuskeräys 2026" ja "Lahjoita" on kuitenkin muistettu sivulle laittaa.
Vailla nimettyä vastuuhenkilöä järjestetyt lastentapahtumat ovat mielestäni kyseenalaisia. Silloin ei olla oikealla asialla lasten kanssa, kun piiloudutaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tietoa järjestääkö Seta anaalipajaa alaikäisille? Se olisi sillee tasa-arvoisempi kun kaikilla kuitenkin on persereikä.
Niin, mutta sitä ei tarvi itse virkata, kun kaikilla on jo se.
Eiköhän ne pervot jotain tekemistä keksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi yökötys! Eikö tuo ole laitonta toimintaa?
Mikäs tuossa mielestäsi on laitonta, ja minkä lain vastaista?
Alaikäisten sukuelinten manipulointi ja niistä keskustelukin liippaa aika lähelle p edofiliaa, kun ei kyseessä ole terveydenhoito.
Suomen rikoslaki ei tunne käsitettä p edofilia. Kyseessä on lääketieteellinen termi.
Kerro nyt vain, mitä lakipykälää ja millä tavalla tuo työpaja rikkoo? Suojaikäraja rajoittaa seksuaalista kanssakäymistä aikuisten ja alle 16-vuotiaiden kesken, mutta tuskin tuolla työpajassa sentään seksiä harrastetaan.Aika huono lähtökohta toiminnalle se että se ei nyt ihan suoraan kuitenkaan lakia riko. Tämä pride-homma kulkee jatkuvasti siinä rajoilla. Miksiköhän.
Normienpurku näyttää tältä. Ikärajat pois kaikesta taitaa olla näillä ihan keskeisiä unelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa tarpeelliselta ja mitä mainioimmalta kesäpäivänvietolta ala-asteelta päässeelle koululaiselle. Kukapa ei virkkuumunaa ja -palleja haluaisi saati askartelisi kun näin loistava tilaisuus tarjoutuu.
Voiko tällainen 50+ pienivehkeinen setämieskin osallistua? Olisi se komeaa, kun housuissa pullottaisi.
Jos identifoidut pieneksi koulutytöksi, niin rohkeasti mukaan vaan! Onko sulla aiempaa kokemusta käsitöistä?
Kyllä minä koulupoikana 1980-luvulla luin kovasti ”käsityölehtiä”, ja käsi kävi tiuhaan tahtiin. Talouspaperia kului, metsäteollisuus kasvoi ja kansantalous kukoisti.
Veistotunnilla veistettiin kaverin kanssa puusta kikkelit. Opettaja huomasi, ja jälki-istuntoahan siitä paukkui. Kotona isä katseli aherrukseni tulosta ja tokaisi: ”Olisit edes tehnyt isomman!”
En usko että alaikäiset trans-teinit uskaltaa osallistua tuonne nyt kun siellä on kaikki limaiset persusedät kiimassaan alapääjuttuja mouhottamassa. :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tietoa järjestääkö Seta anaalipajaa alaikäisille? Se olisi sillee tasa-arvoisempi kun kaikilla kuitenkin on persereikä.
Niin, mutta sitä ei tarvi itse virkata, kun kaikilla on jo se.
Mutta siinä voisi tutustua virkatun perssilmän käyttöön turvallisemmassa (kuin mikä?) tilassa. Ettei tarvitse oikeita esitellä mutta saataisiin kuitenkin sopivan vihjaileva ja kuuma ilmapiiri lasten ja ohjaajien kesken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Packer ei ole seksilelu.
Tarkoitus ei siis ole opettaa nuorille miten dildoja askarrellaan.
Packerin tarkoitus on tehdä miehekäs kohouma housuihin, hyödyllinen jos on transsukupuolinen, mutta tarkalleen ottaen siihen ei tarvita mitään erityistä välinettä, vaan saman efektin saa esim. sukkaparilla.
Tosin täytyy todeta sekin, että pelkkä sukkapari/packer/mikä vaan housuissa ei tee teinitytöstä vielä miestä.
Mikä se hyöty on? Näytää aidommalta? Oikeasti? Kuka katselee miehekkäitä kohoumia housuissa muuten kuin tilanteissa, joissa ollaan jo menossa seksin suuntaan ja silloinhan siitä ei ole hyötyä.
Ja kuka katsoo kohoumia housuissa 13-vuotiailla lapsilla !!!?? Herranjumala.
Mahdollisesti - ja tämä on pelkkä villi arvaus - toiset 13-vuotiaat. Tiedän! Aivan kamalaa!
Kuulepa, villi arvaus. Sen ikäisiä ei kiinnosta, varsinkaan jos on blokkereilla estetty koko sukupuolitoiminta!!!
Kyllä ainakin minua kiinnosti jo 13-vuotiaana kovastikin, mitä tytöillä ja naisilla on vaatteidensa alla.
Joo, mutta tyttöjä ei vielä kiinnosta tuossa vaiheessa, onko miehellä iso vai pieni penis. Muutamaa menetettyä tapausta lukuunottamatta kellään ei ole vielä niin paljon kokemusta erikokoisista miehistä tuossa iässä. Veikkaan ettei kauhean monella pojallakaan ole omin silmin tehtyjä irl havaintoja monista erikokoisista naisten vaginoista tuossa iässä. Haaveita voi olla ja kiinnostusta, mutta tietoa ja kokemusta uupuu, ja kuuluukin uupua.
Joo ei vielä pilluista ollut kokemusta 13 v, mutta kyllä muiden kehitys pantiin merkille. Muistan vieläkin Lauran, koska hänelle kasvoi ensimmäisenä tissit, ja Janin, koska hän oli luokan ensimmäinen, jolla munankarvat. Ei minua enää aikuisena kiinnosta muiden miesten vehkeet, mutta siinä 12-16 v vertailin kyllä uimahallikäynneillä tiuhaan. Omaani kotona mittailin ja runkkailin.
Naiset ovat minulle kertoneet, että tuijottivat toistensa rintojen kokoa teineinä samaan tapaan kuin me vaivihkaa vertailimme kalujen kokoa. Ja ne pojat, joilla alkoi olemaan vientiä jo varhain eivät olleet sieltä pienimmästä ja myöhemmin kehittyvästä päästä.
Sä oot ollu joku pervopertti! Ei me tytöt mitään tissejämme vertailtu. Lohduteltiin vaan yhtä luokan tyttöä, kun se sai tissit vasta 16-vuotiaana. Oli lihava, niin sillä oli varmaan jotain sekoilua hormonien kanssa. Kandee muuten ekaksi lihottaa/laihduttaa itsensä normaalipainoon, jos on epäselvyyttä sen oman sukupuolen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Eikö jokainen nyt voi kotonaan paskarrella tekstiilimunia tai mitä ikinä haluaakaan tehdä. Tarvikkeet voi ostaa kaupasta tai käyttää kuluneita tyynyliinoja tms. Miksi kukaan haluaisi oikein kokoontumalla kokoontua kangaskullin askarteluun?
Onhan tuossa se hyvä puoli, että jos teini-iässä tekee tuollaista pridella, niin muutaman vuoden päästä, kun kasvaa, se on jotain tosi noloa, mitä ei ilkeä edes kunnolla muistella. Kun saa nuorena sekoilla rauhassa, niin kasvaa niistä sekoiluista ulos.
Eri juttu hormoni"hoidot", joilla on vaikutuksia kasvuun ja kehitykseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi yökötys! Eikö tuo ole laitonta toimintaa?
Mikäs tuossa mielestäsi on laitonta, ja minkä lain vastaista?
Alaikäisten sukuelinten manipulointi ja niistä keskustelukin liippaa aika lähelle p edofiliaa, kun ei kyseessä ole terveydenhoito.
Suomen rikoslaki ei tunne käsitettä p edofilia. Kyseessä on lääketieteellinen termi.
Kerro nyt vain, mitä lakipykälää ja millä tavalla tuo työpaja rikkoo? Suojaikäraja rajoittaa seksuaalista kanssakäymistä aikuisten ja alle 16-vuotiaiden kesken, mutta tuskin tuolla työpajassa sentään seksiä harrastetaan.Aika huono lähtökohta toiminnalle se että se ei nyt ihan suoraan kuitenkaan lakia riko. Tämä pride-homma kulkee jatkuvasti siinä rajoilla. Miksiköhän.
Normienpurku näyttää tältä. Ikärajat pois kaikesta taitaa olla näillä ihan keskeisiä unelmia.
TÄMÄ ON SE VAARA!!!
Vihaan noita joka paikkaan tunkevia anglismeja. Laittaisitte nimeksi mieluummin vaikka Tyttölasten pallipaja.
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli kieltämättä aikamoinen moka Prideltä, johon tulee nyt yhä useampi maltillinen ihminen suhtautumaan negatiivisesti.
Koko pride on yhtä helvetillistä mokaa,pitäkää hullut kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lueskelin vähän tätä keskustelua. Viesti on kahdenlainen: toisaalta pridea pitää tukea, sitä pitää liputtaa ja arvot allekirjoittaa. Se pitää olla kaikilla sydämessä, muuten on kauhea fasisti. Mutta tähän kuuluu se, että ohjelmaa ei kuitenkaan saa tutkia eikä siitä saa olla muuta mieltä kuin että hienoa, hienoa. Jännittävä kaksoisviesti. Toisaalta pitää ottaa asia omaksi, mutta toisaalta sitä ei saa ajatella. Ehkä se onkin se juttu: pitää vain nielaista kaikki sellaisenaan ja jättää ajatteleminen muille.
En minä näe tuollaista kahtiajakoa keskustelussa. Näen pöyristelyä ja lietsontaa, joka ei perustu tosiasioihin ja joka potentiaalisesti on noille nuorillekin hyvin haitallista.
Ja sitten näen ihmisiä, jotka yrittää kertoa, mistä oikeasti on kyse (ja myös muutamia ylilyöntejä, persuttelua yms. mikä on näiden keskustelujen vitsaus).
Eikö maltillinen ihminen yrittäisi ottaa selvää ja ymmärtää mistä on kyse. Jos on sen jälkeen edelleen sitä mieltä, että huono juttu, niin pohtisi miten sitten itse tukisi noita nuoria. Tuokin työpaja on siksi olemassa, että nuorilta on tuollainen tarve noussut. Ei aikuinen ole heille mitään identiteettiä tuputtamassa, vaan tukemassa asiassa, joka heidän elämässään jo on ja saattaavat aika yksinkin sen kanssa olla.
Onko se muka ratkaisu, että todetaan heille, että "kasvurauha" sun pitää nyt nyt vaan olla rauhassa, eikä kysellä neuvoja mistään, eikä ainakaan saada aikuisia tuekses, koska se olis ilmeisesti jotenkin "ei-turvallista".
Minä olen ottanut todella paljon selvää, mistä on kyse. Olen perehtynyt aiheeseen kattavasti. Ja sen perusteella, mitä olen lukenut, olen erittäin voimakkaasti sitä mieltä, että tällainen työpaja on hulluutta. Kasvavassa iässä olevien, identiteettiän etsivien lasten ja nuorten ajatuksia siitä, että he ovat toista sukupuolta, ei pidä vahvistaa, eikä ainakaan pidä järjestää tällaisia seksualisoivia juttuja, joissa ties ketkä aikuiset ohjaavat lapsia ja nuoria tekemään ties mitä.
Kommentillasi sinä seksualisoit nuo lapset ja työpajan. Eli sun ehdotus näiden lasten tukemiseksi on, että näiden nuorten kokemusta "ei pidä vahvistaa". Kuka sitä sun mielestä "vahvistaa" ja mitä se "ei-vahvistaminen" on, mistä sinä puhut.
Itse ajattelen, että näitä nuoria pitää tukea sellaisina kuin he ovat, eikä ohjata mihinkään suuntaan, joka ei ole se heidän oman kehityksensä luonteva suunta. Se ei ole "vahvistamista", vaan yksinkertaisesti nuoren tukemista omana itsenään.
Nää nuoret jää usein hyvin yksin. Omasta mielestäkin olisi hyvä, jos tukea löytyisi koulusta, harrastuksista yms. Mutta kun sitä tukea ei yhteiskunnallisesti varsinkaan tässä vihamielisessä ja alati pöyristyvässä ilmapiirissä usein ole, on vain hyvä, että on tahoja, jotka ovat vahvasti näiden nuorten tukena.
Kun joku järjestö järjestää työpajan, jossa puuhastellaan lasten ja nuorten intiimialuieden kanssa, se on erittäin epäilyttävää. Kun on kyse tuollaisesta intiimialueisiin liittyvästä jutusta, se on seksuaalista, ja senpä takia kaiken maailman järjetötoimijat saisivat pidäyttäytyä tuollaisista asioista täysin. Kuka tuota pajaa vetää? Millaisia ihmisiä he ovat? Ovatko he jonkin sortin ammattilaisia vai mitä? Mitä he puhuvat tekopenisten näperryksen lomassa?
Jos ihan mikä tahansa muu taho järjestäisi jotain vastaavaa, sinäkin pitäisi asiaa epäilyttävänä. Mutta kun se tehdään priden nimessä, asia onkin ok.
Murrosikä on identiteetin muotoutumisen aikaa. Jos tuossa vaiheessa kaikki ympärillä olevat aikuiset alkavat vahvistaa nuoren identiteettikokeiluja, siitä ei hyvä seuraa. Kun harha sukupuolesta vahvistetaan, ei ihme, että nuori voi huonosti, kun harha on ristiriidassa todellisuuden kanssa. Nuoren pitäisi murrosiässä opetella sinuiksi oman kehonsa kanssa, ei miettimään, miten siitä pitäisi poistaa osia ja muuttaa sitä synteettisillä hormoneilla toisenlaiseksi.
Kasvurauha.
Kuinka yllättävää, että pajan vetäjän/vetäjien nimeä tai edes puhelinnumeroa ei ole ilmoituksessa. Tietysti vetoavat häiriköinniltä suojautumiseen, ja siksi vastuutahoksi jää yksinkertaisesti Helsinki Pride -yhteisö ry, ilman puhelinnumeroa sekin. "Solidaarisuuskeräys 2026" ja "Lahjoita" on kuitenkin muistettu sivulle laittaa.
Vailla nimettyä vastuuhenkilöä järjestetyt lastentapahtumat ovat mielestäni kyseenalaisia. Silloin ei olla oikealla asialla lasten kanssa, kun piiloudutaan.
Onko edes tapahtuman suojelijaa? Petteri Orpo tulee paikalle virkkaamaan oman munan? Eduskunnan puhemies Jussi Halla-aho? Nuorisoministeri Mika Poutala?
Vierailija kirjoitti:
packer ei ole tekopenis. se ei ole seksilelu eikä edes seksuaalinen esine.
olette säälittäviä.
Ei lapsilla ole mitään asiaa packereihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi yökötys! Eikö tuo ole laitonta toimintaa?
Mikäs tuossa mielestäsi on laitonta, ja minkä lain vastaista?
Alaikäisten sukuelinten manipulointi ja niistä keskustelukin liippaa aika lähelle p edofiliaa, kun ei kyseessä ole terveydenhoito.
Suomen rikoslaki ei tunne käsitettä p edofilia. Kyseessä on lääketieteellinen termi.
Kerro nyt vain, mitä lakipykälää ja millä tavalla tuo työpaja rikkoo? Suojaikäraja rajoittaa seksuaalista kanssakäymistä aikuisten ja alle 16-vuotiaiden kesken, mutta tuskin tuolla työpajassa sentään seksiä harrastetaan.Aika huono lähtökohta toiminnalle se että se ei nyt ihan suoraan kuitenkaan lakia riko. Tämä pride-homma kulkee jatkuvasti siinä rajoilla. Miksiköhän.
Normienpurku näyttää tältä. Ikärajat pois kaikesta taitaa olla näillä ihan keskeisiä unelmia.
TÄMÄ ON SE VAARA!!!
Että ihan kikkelin virkkaamisellekin pitäisi olla ikäraja? 😂😂
Niin, mutta sitä ei tarvi itse virkata, kun kaikilla on jo se.