Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pride tekopenis-kurssi lapsille

Vierailija
25.06.2026 |

Vihervasemmistolainen sukupuolisekavuutta levittävä Pride opettaa tekopenisten tekoa 13 vuotiaille lapsille suunnatulla kurssilla.

Luulin jo nähneeni kaiken mutta erehdyin.

https://pride.fi/tapahtuma/packer-ja-packer-pussin-ompelutyopaja-nuoril…

Kommentit (430)

Vierailija
321/430 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistatteko kun koulussa virkattiin niitä pullokoiria? Ajatteles jos kässäope olis älynnyt teettää meillä omat munat!! Oltais päästy kaikki Ylelle töihin!

Vierailija
322/430 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös tuollainen tekokikkeli kannattaisi veistää puusta? Olisi jykevämpi ja maskuliinimpi. 🧐

Ja jos tytöt haluavat toteuttaa poikuutta, niin puukäsityö olisi muutenkin se loogisempi valinta. Jotenkin jännä, että nämä "identiteettipojat" ovat kiinnostuneita juuri käsitöistä, joista usein juuri tytöt innostuvat poikia enemmän. 

Koko työpaja on jo lähtökohtaisesti syrjivä!

Tasa-arvon nimissä vaadin että pitää myös olla työpaja, jossa pojat voivat kyhätä itselleen pimpin ja tissit.

Luulen, että tuolle olisi kysyntää aikuistenkin miesten parissa. Polttariseurueet arvostaisivat. Pimppipaja ja tissitalkoot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/430 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Orpokin pitäisi laittaa sinne että sais jotain täytettä housuihinsa että olis munaa antaa Ryden hoitaa työnsä

Orpo on kyllä kertonut, että hän tykkää ennemmin neuloa lapasia.  

Vierailija
324/430 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Packer ei ole seksilelu.

Tarkoitus ei siis ole opettaa nuorille miten dildoja askarrellaan.

Packerin tarkoitus on tehdä miehekäs kohouma housuihin, hyödyllinen jos on transsukupuolinen, mutta tarkalleen ottaen siihen ei tarvita mitään erityistä välinettä, vaan saman efektin saa esim. sukkaparilla.

Tosin täytyy todeta sekin, että pelkkä sukkapari/packer/mikä vaan housuissa ei tee teinitytöstä vielä miestä.

Mikä se hyöty on? Näytää aidommalta? Oikeasti? Kuka katselee miehekkäitä kohoumia housuissa muuten kuin tilanteissa, joissa ollaan jo menossa seksin suuntaan ja silloinhan siitä ei ole hyötyä. 

Ja kuka katsoo kohoumia housuissa 13-vuotiailla lapsilla !!!?? Herranjumala.

Mahdollisesti - ja tämä on pelkkä villi arvaus - toiset 13-vuotiaat. Tiedän! Aivan kamalaa!

Kuulepa, villi arvaus. Sen ikäisiä ei kiinnosta, varsinkaan jos on blokkereilla estetty koko sukupuolitoiminta!!!

Kyllä ainakin minua kiinnosti jo 13-vuotiaana kovastikin, mitä tytöillä ja naisilla on vaatteidensa alla.

Joo, mutta tyttöjä ei vielä kiinnosta tuossa vaiheessa, onko miehellä iso vai pieni penis. Muutamaa menetettyä tapausta lukuunottamatta kellään ei ole vielä niin paljon kokemusta erikokoisista miehistä tuossa iässä. Veikkaan ettei kauhean monella pojallakaan ole omin silmin tehtyjä irl havaintoja monista erikokoisista naisten vaginoista tuossa iässä. Haaveita voi olla ja kiinnostusta, mutta tietoa ja kokemusta uupuu, ja kuuluukin uupua.

Ei tää juttu liity mihinkään peniksen kokoon! Mitä ihmettä nyt taas. 

Siis nimenomaan tuossahan oikein mainostetaan että hippiohjaajat oikein auttaa valitsemaan tytön keholle sopivan tekokyrvän.

Jos valitset burda-lehdestä kehoosi sopivan kaavan, niin tarkoittaako se, että sun pitää mitata alapääsi millimetrin tarkkuudella?

Vierailija
325/430 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jorma pullottaa alushousuissa.

Huijausmuna! En nyt yksinkertaisesti pääse yli tästä sekoilusta! Kuolen nauruun! Ei saatana!

Muakin naurattaa. Joku vähän reppana finninaama 13v ihan tosissaan virkata nykertänyt kutosen kässänumerolla jostain saatanan rumasta sateenkaarilangasta jonkun toispuoleisen keskeneräisen tekeleen tuhannella virheellä, ja itkua tihrustaen pyytää kotona äitiään virkkaamaan sen loppuun. Äiti ilahtuu, että ihanko totta se meidän Mirkku on vihdoin viimein kiinnostunut käsitöistä. "Tuleeko tästä sulle olkalaukku? Virkkaanko sulle siihen olkanauhankin?"

Kudo itte virheetön kulli saatana

:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Vierailija
326/430 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tarpeelliselta ja mitä mainioimmalta kesäpäivänvietolta ala-asteelta päässeelle koululaiselle. Kukapa ei virkkuumunaa ja -palleja haluaisi saati askartelisi kun näin loistava tilaisuus tarjoutuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
327/430 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Packer ei ole seksilelu.

Tarkoitus ei siis ole opettaa nuorille miten dildoja askarrellaan.

Packerin tarkoitus on tehdä miehekäs kohouma housuihin, hyödyllinen jos on transsukupuolinen, mutta tarkalleen ottaen siihen ei tarvita mitään erityistä välinettä, vaan saman efektin saa esim. sukkaparilla.

Tosin täytyy todeta sekin, että pelkkä sukkapari/packer/mikä vaan housuissa ei tee teinitytöstä vielä miestä.

Mikä se hyöty on? Näytää aidommalta? Oikeasti? Kuka katselee miehekkäitä kohoumia housuissa muuten kuin tilanteissa, joissa ollaan jo menossa seksin suuntaan ja silloinhan siitä ei ole hyötyä. 

Ja kuka katsoo kohoumia housuissa 13-vuotiailla lapsilla !!!?? Herranjumala.

Mahdollisesti - ja tämä on pelkkä villi arvaus - toiset 13-vuotiaat. Tiedän! Aivan kamalaa!

Kuulepa, villi arvaus. Sen ikäisiä ei kiinnosta, varsinkaan jos on blokkereilla estetty koko sukupuolitoiminta!!!

Kyllä ainakin minua kiinnosti jo 13-vuotiaana kovastikin, mitä tytöillä ja naisilla on vaatteidensa alla.

Joo, mutta tyttöjä ei vielä kiinnosta tuossa vaiheessa, onko miehellä iso vai pieni penis. Muutamaa menetettyä tapausta lukuunottamatta kellään ei ole vielä niin paljon kokemusta erikokoisista miehistä tuossa iässä. Veikkaan ettei kauhean monella pojallakaan ole omin silmin tehtyjä irl havaintoja monista erikokoisista naisten vaginoista tuossa iässä. Haaveita voi olla ja kiinnostusta, mutta tietoa ja kokemusta uupuu, ja kuuluukin uupua.

Ei tää juttu liity mihinkään peniksen kokoon! Mitä ihmettä nyt taas. 

Siis nimenomaan tuossahan oikein mainostetaan että hippiohjaajat oikein auttaa valitsemaan tytön keholle sopivan tekokyrvän.

Jos valitset burda-lehdestä kehoosi sopivan kaavan, niin tarkoittaako se, että sun pitää mitata alapääsi millimetrin tarkkuudella?

No jos alushousut teet, niin se on millimetritouhua. Munista en tiedä, mutta samaa veikkaisin. Paitsi jotkut XXL-kokoiset mitataan tietty metriviivoittimella.

Vierailija
328/430 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöille vinkiksi, että HK:n sinisestä mallia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
329/430 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa tarpeelliselta ja mitä mainioimmalta kesäpäivänvietolta ala-asteelta päässeelle koululaiselle. Kukapa ei virkkuumunaa ja -palleja haluaisi saati askartelisi kun näin loistava tilaisuus tarjoutuu.

Silkkirusetilla kiinni. Niin näyttää tarpeeksi homppelilta.

Vierailija
330/430 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jorma pullottaa alushousuissa.

Huijausmuna! En nyt yksinkertaisesti pääse yli tästä sekoilusta! Kuolen nauruun! Ei saatana!

Muakin naurattaa. Joku vähän reppana finninaama 13v ihan tosissaan virkata nykertänyt kutosen kässänumerolla jostain saatanan rumasta sateenkaarilangasta jonkun toispuoleisen keskeneräisen tekeleen tuhannella virheellä, ja itkua tihrustaen pyytää kotona äitiään virkkaamaan sen loppuun. Äiti ilahtuu, että ihanko totta se meidän Mirkku on vihdoin viimein kiinnostunut käsitöistä. "Tuleeko tästä sulle olkalaukku? Virkkaanko sulle siihen olkanauhankin?"

Tämäkö on nyt sitä lasten suojelemista ja kasvurauhan antamista? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
331/430 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä te hihhulipersut aina kaivatte nämä esiin. Sitten porukalla haukutaan henkeä. Kiinnostaa, niin hirveästi mutta ei voi myöntää. 
Mitä jos eläisitte. Jos kiinnostaa, menkää kurssille. Jos ei kiinnosta, tehkää jotain muuta. 
Ymmärrän, että epävarmuus omasta seksuaalisesta suuntautumisesta on piinaavaa. Tällä tavalla se ei kuitenkaan helpota. Kieltäminen ja tälläiset julkiset performanssit vain vahvistavat epävarmuutenne ympäröiville ihmisille. 

Miten niin mistä tämä on kaivettu? No Helsinki Priden ohjelmasta. Se on julkinen. Ei tarvitse kaivaa. Hihhulipersu olet itse. 

Miksi te hihhuli persut kuola valuen ja huohottaen selaatte priden ohjelmaa. Sitten järkytytte kun sirllä on, no priden ohjelmaa. 

Onhan tämä nyt esillä joka paikassa. Mullekin tuli aittakummun video aamulla ennen viittä

Aittakummun??? En tiedä kuka hän on. 

Mä elän varmaan todella heteroissa piireissä. Kuulen pridestä vain ja ainoastaan kauhistelevilta hihhuleilta. Oikeasti, vain ja ainoastaan hihhuleilta. 

No niinhän tuokin oli kuullut aiheesta Aittakummulta. Näillä on joku oma Pride kampanja menossa, missä ilmeisesti yritetään mahdollisimman monelle tiedottaa näistä heidän kauhistelemista asioista ja varmistaa se, että esim. näihin tämänkin työpajan nuoriin suhtaudutaan mahdollisimman kielteisesti ja epäluuloisesti. Koska heihin tällainen pöyristely osuu. He kokevat seuraukset, kun tämä näiden "lastensuojelijoiden" armeija touhottaa menemään. 

Olet sairas. Tajuatko? Tuo on nuorten groomausta. Mikset voi antaa heidän kasvaa rauhassa ja valita itse omaa suuntaustaan? Miksi pitää aikuisten saada ohjailla?

Etkö tajua mitä itse teet? Sinähän tässä olet ohjailemassa, miten noiden nuorten kuuluisi olla ja elää ja millaisia saavat olla. "Kasvurauhaa" vaativat öyhäävät, että näiden nuorten kasvurauha tarkoittaisi, että heitä estettäisiin olemasta omia itsejään tai ainakin tekevät selväksi, että heidän olemisessaan on jotain epäilyttävää ja tulevat myös jatkuvasti öyhöjen taholta yliseksualisoiduiksi. 

Jos heillä on tarve tuollaiselle packerille, niin jotain kautta he sen hankkivat. Voi olla, että tuo on tosi herkkä ja epävarmuutta aihettava asia. Aikuinen, joka auttaa on silloin turvallisempi kuin aikuinen, joka pöyristelee netissä ymmärrätkö. Tuo paja ei ole millään tavalla seksuaalisuuteen liittyvä ymmärrätkö myös sen? 

Setan groomaava per voaikuinen ei todellakaan ole turvallista seuraa lapselle! eri

Turvallisempi kuin sinä tai muut vauvan öyhöt kuitenkin. 

Kuinka moni henkilö tässä ketjussa on mielestäsi sanonut, että aikoo järjestää jonkin lasten intiimialueita koskevan työpajan? Ei kai kukaan? Suurin osa ihmisistä tajuaa, että se ei ole normaalia.

Ja kuinka moni tässä ketjussa ymmärtää millaisia seurauksia heidän vääristelyllään ja öyhötyksellään on vähemmistöön kuuluville lapsille ja nuorille? 

Jos olisit vastuullinen, ottaisit yhteyttä pajan järjestäjiin ja keskustelisit heidän kanssaan asiallisesti. Jos edelleen näkisit epäkohtia, ottaisit yhteyttä sitten vaikka niihin viranomaisiin. 

Mutta kun se öyhötys maistuu vissiin vähän liian hyvin. 

No niin, ja sieltä tuttu entä lapset -argumentti. Kritiikki haavoittaa näitä erityishauraita lapsia ja siksi sitä ei saa esittää vaan pitää antaa pride-ideologian jatkaa voittokulkuaan. Näytöt vakuuttaa. Mitä seuraavaksi?

Vierailija
332/430 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän kokoinen hernepussi sillä 

11 vuotiaalla jengi johtajalla on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
333/430 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Packer ei ole seksilelu.

Tarkoitus ei siis ole opettaa nuorille miten dildoja askarrellaan.

Packerin tarkoitus on tehdä miehekäs kohouma housuihin, hyödyllinen jos on transsukupuolinen, mutta tarkalleen ottaen siihen ei tarvita mitään erityistä välinettä, vaan saman efektin saa esim. sukkaparilla.

Tosin täytyy todeta sekin, että pelkkä sukkapari/packer/mikä vaan housuissa ei tee teinitytöstä vielä miestä.

Mikä se hyöty on? Näytää aidommalta? Oikeasti? Kuka katselee miehekkäitä kohoumia housuissa muuten kuin tilanteissa, joissa ollaan jo menossa seksin suuntaan ja silloinhan siitä ei ole hyötyä. 

Ja kuka katsoo kohoumia housuissa 13-vuotiailla lapsilla !!!?? Herranjumala.

Mahdollisesti - ja tämä on pelkkä villi arvaus - toiset 13-vuotiaat. Tiedän! Aivan kamalaa!

Kuulepa, villi arvaus. Sen ikäisiä ei kiinnosta, varsinkaan jos on blokkereilla estetty koko sukupuolitoiminta!!!

Ransulääkkeitä 13 vuotiaille? Ei kai sentään. 

Ne on aloitettava ajoissa. Mullekin kasvoi tissit jo 12-vuotiaana.

Vierailija
334/430 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jorma pullottaa alushousuissa.

Huijausmuna! En nyt yksinkertaisesti pääse yli tästä sekoilusta! Kuolen nauruun! Ei saatana!

Muakin naurattaa. Joku vähän reppana finninaama 13v ihan tosissaan virkata nykertänyt kutosen kässänumerolla jostain saatanan rumasta sateenkaarilangasta jonkun toispuoleisen keskeneräisen tekeleen tuhannella virheellä, ja itkua tihrustaen pyytää kotona äitiään virkkaamaan sen loppuun. Äiti ilahtuu, että ihanko totta se meidän Mirkku on vihdoin viimein kiinnostunut käsitöistä. "Tuleeko tästä sulle olkalaukku? Virkkaanko sulle siihen olkanauhankin?"

Tämäkö on nyt sitä lasten suojelemista ja kasvurauhan antamista? 

Ei naureskeltaisi täällä ilman sitä teidän feikkimunapajaa. Sitä saa, mitä tilaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
335/430 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa tarpeelliselta ja mitä mainioimmalta kesäpäivänvietolta ala-asteelta päässeelle koululaiselle. Kukapa ei virkkuumunaa ja -palleja haluaisi saati askartelisi kun näin loistava tilaisuus tarjoutuu.

Voiko tällainen 50+ pienivehkeinen setämieskin osallistua? Olisi se komeaa, kun housuissa pullottaisi.

Vierailija
336/430 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikähän kokoinen hernepussi sillä 

11 vuotiaalla jengi johtajalla on?

Eiköhän sillä ole kunnon tummasta eebenpuusta veistetty 30-senttinen…

Vierailija
337/430 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lueskelin vähän tätä keskustelua. Viesti on kahdenlainen: toisaalta pridea pitää tukea, sitä pitää liputtaa ja arvot allekirjoittaa. Se pitää olla kaikilla sydämessä, muuten on kauhea fasisti. Mutta tähän kuuluu se, että ohjelmaa ei kuitenkaan saa tutkia eikä siitä saa olla muuta mieltä kuin että hienoa, hienoa. Jännittävä kaksoisviesti. Toisaalta pitää ottaa asia omaksi, mutta toisaalta sitä ei saa ajatella. Ehkä se onkin se juttu: pitää vain nielaista kaikki sellaisenaan ja jättää ajatteleminen muille.

Juu, ja sitten vaikka kaikki liittyykin niihin sukupuolielimiin ja seksiin, niin sitten kuitenkaan ei saa sanoa, että ne liittyy siihen, koska oikeasti ollaan vaan tasa-arvon ja ihmisoikeuksien asialla. Ja vaikka lapset yritetäänkin suostutella mukaan niin kyse ei tietenkään ole siitä, että yritetään suostutella mukaan, vaan ihan vaan yritetään tukea lasta hänen seksuaali-identiteetissään, jonka lapsi on ihan itse itsestään tyhjiössä keksinyt. 

Ajatteletko, että sun keho liittyy lähtökohtaisesti seksiin? Ja vielä enemmän ihmetyttää ajatteletko, että nuorten kehot liittyvät lähtökohtaisesti seksiin?

 

Ja miten niin "suostutellaan" mukaan. Ihan oikeasti. Yhteiskunnallinen ilmapiiri on niin surkea vähemmistöille tällä hetkellä, että mistä ihmeestä keksitte tuollaisen houkuttelevuuden argumentiksi? 

Aika outo kysymys, kun kyseisessä pajassa tehdään pullottimia, joilla saadaan tytöt uskottelemaan itselleen ja muille, että heillä on miehen sukupuolielin. Ja siellä pajassa on aikuisia ohjaamassa, aikuiset on sen pajan järjestäneet ja ajatelleet, että tämä se on hyväksi nuorelle tytölle, joka todennäköisesti on autismin kirjolla tai muuten vain tuuliajolla elämässään. Siinä ei todellakaan suojella lapsen kehitystä, vaan aikamoisella voimalla tuutataan ideologista ajattelutapaa lapselle. Vahvistetaan lapsen harhaluuloa siitä, että se on jollain ihmeen tavalla syntynyt väärään ruumiiseen. Tytöille tämä paja on suunnattu sen takia, koska transnaisista meillä ei ole pulaa. Transnaisilla on myös aika huono maine naisurheilun, naisvankiloiden ja naiserityisten tilojen takia. Varmaan on ajateltu, että nyt tarvitaan maailmaan lisää transmiehiä. En hetkeäkään usko, että ideologisella toimijalla on lasten hyvinvointi mielessään. 

Jos transnaisilla jostain syystä on huono maine (ei ole maltillisten ihmisten silmissä) niin teidän öyhöjen lietsonnan vuoksi.

Ja edelleen mikset voi asiallisesti keskustella ja yrittää ymmärtää? Senkin jälkeen voi olla eri mieltä. 

En minäkään ekana ymmärrä, onko tuollainen työpaja tarpeellinen. En voi tietää, koska ei kosketa mua. Siksi olisi idioottimaista vain suorilta tuomita jonkun oman ennakkoluulon pohjalta. Eikö sivistynyt ihminen yrittäisi varmistua, että argumenttinsa ovat järkevällä ja todenmukaisella pohjalla? 

Mutta lapsesi tuonne varmaan päästäisit kun olet noin ihailtavan avaramielinen ja ymmärtäväinen.

Jos hän olisi transpoika ja kokisi tarpeelliseksi niin kyllä. Jos hän uskaltaisi ja haluaisi minulle puhua aiheesta, kokisin onnistuneeni turvallisen ilmapiirin luomisessa. 

Turvallinen ilmapiiri on sitä että lapsi saa rauhassa kasvaa omaksi itsekseen, ehkä erehtyäkin, ehkä muuttaa mieltäänkin, ja että häntä ei kannusteta peruuttamattomiin toimenpiteisiin alaikäisenä, vaan suojellaan niiltä.

Onko virkattu packer sun mielestä peruuttamaton toimenpide? Mille laukalle sun mielikuvitus oikein lähtee? Hän nimenomaan saisi olla turvallisessa ilmapiirissä ihmisten kanssa jotka ymmärtävät häntä. Tottakai mielensä saa muuttaa ja kasvaa myös eri suuntaan. Tämäkin on joku öyhöjen lietsoma peikko, ettei saisi. 

Emme puhuneet sun virkatusta munakoisosta nyt, vaan lasten turvallisesta ilmapiiristä kasvaa omaksi itsekseen. Sun vastaus vaan alleviivaa tarvetta pitää lasten ja aikuisten sukupuoliasiat erillään toisistaan! Pedofilia on sairaus. Ymmärrätkö?

Vastasit nimenomaan viestiin, jossa puhuttiin nuoren osallistumisesta työpajaan, jossa tehdään packer. Pitäiskö sun ottaa vähän kierroksia alas? 

Jos vältetään englanninkieliset ilmaisut. Mikä ihmeen packer. PACKER. Mikä se on suomeksi? 

Puhutaan sugar daddyistä yms, vaikka ihan suomenkielinenkin ilmaisu asialle on, mutta noilla saadaan tai yritetään saada asia kuulostamaan muulta kuin mitä se on.

Se on tekokikkelsonit!

Vierailija
338/430 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tietoa järjestääkö Seta anaalipajaa alaikäisille? Se olisi sillee tasa-arvoisempi kun kaikilla kuitenkin on persereikä.

Vierailija
339/430 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa tarpeelliselta ja mitä mainioimmalta kesäpäivänvietolta ala-asteelta päässeelle koululaiselle. Kukapa ei virkkuumunaa ja -palleja haluaisi saati askartelisi kun näin loistava tilaisuus tarjoutuu.

Voiko tällainen 50+ pienivehkeinen setämieskin osallistua? Olisi se komeaa, kun housuissa pullottaisi.

Jos identifoidut pieneksi koulutytöksi, niin rohkeasti mukaan vaan! Onko sulla aiempaa kokemusta käsitöistä?

Vierailija
340/430 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lueskelin vähän tätä keskustelua. Viesti on kahdenlainen: toisaalta pridea pitää tukea, sitä pitää liputtaa ja arvot allekirjoittaa. Se pitää olla kaikilla sydämessä, muuten on kauhea fasisti. Mutta tähän kuuluu se, että ohjelmaa ei kuitenkaan saa tutkia eikä siitä saa olla muuta mieltä kuin että hienoa, hienoa. Jännittävä kaksoisviesti. Toisaalta pitää ottaa asia omaksi, mutta toisaalta sitä ei saa ajatella. Ehkä se onkin se juttu: pitää vain nielaista kaikki sellaisenaan ja jättää ajatteleminen muille.

Juu, ja sitten vaikka kaikki liittyykin niihin sukupuolielimiin ja seksiin, niin sitten kuitenkaan ei saa sanoa, että ne liittyy siihen, koska oikeasti ollaan vaan tasa-arvon ja ihmisoikeuksien asialla. Ja vaikka lapset yritetäänkin suostutella mukaan niin kyse ei tietenkään ole siitä, että yritetään suostutella mukaan, vaan ihan vaan yritetään tukea lasta hänen seksuaali-identiteetissään, jonka lapsi on ihan itse itsestään tyhjiössä keksinyt. 

Ajatteletko, että sun keho liittyy lähtökohtaisesti seksiin? Ja vielä enemmän ihmetyttää ajatteletko, että nuorten kehot liittyvät lähtökohtaisesti seksiin?

 

Ja miten niin "suostutellaan" mukaan. Ihan oikeasti. Yhteiskunnallinen ilmapiiri on niin surkea vähemmistöille tällä hetkellä, että mistä ihmeestä keksitte tuollaisen houkuttelevuuden argumentiksi? 

Aika outo kysymys, kun kyseisessä pajassa tehdään pullottimia, joilla saadaan tytöt uskottelemaan itselleen ja muille, että heillä on miehen sukupuolielin. Ja siellä pajassa on aikuisia ohjaamassa, aikuiset on sen pajan järjestäneet ja ajatelleet, että tämä se on hyväksi nuorelle tytölle, joka todennäköisesti on autismin kirjolla tai muuten vain tuuliajolla elämässään. Siinä ei todellakaan suojella lapsen kehitystä, vaan aikamoisella voimalla tuutataan ideologista ajattelutapaa lapselle. Vahvistetaan lapsen harhaluuloa siitä, että se on jollain ihmeen tavalla syntynyt väärään ruumiiseen. Tytöille tämä paja on suunnattu sen takia, koska transnaisista meillä ei ole pulaa. Transnaisilla on myös aika huono maine naisurheilun, naisvankiloiden ja naiserityisten tilojen takia. Varmaan on ajateltu, että nyt tarvitaan maailmaan lisää transmiehiä. En hetkeäkään usko, että ideologisella toimijalla on lasten hyvinvointi mielessään. 

Jos transnaisilla jostain syystä on huono maine (ei ole maltillisten ihmisten silmissä) niin teidän öyhöjen lietsonnan vuoksi.

Ja edelleen mikset voi asiallisesti keskustella ja yrittää ymmärtää? Senkin jälkeen voi olla eri mieltä. 

En minäkään ekana ymmärrä, onko tuollainen työpaja tarpeellinen. En voi tietää, koska ei kosketa mua. Siksi olisi idioottimaista vain suorilta tuomita jonkun oman ennakkoluulon pohjalta. Eikö sivistynyt ihminen yrittäisi varmistua, että argumenttinsa ovat järkevällä ja todenmukaisella pohjalla? 

Eikö sivistynyt ihminen yrittäisi ensi sijassa varmistua siitä, ettei mitään vilunkia tapahdu, kun kyseessä on kuitenkin lapset ja sukupuoliasiat? Annetaan toimijan, jolla ei ole mitään esim. terveydenhuollon koulutusta touhuta lasten kanssa täysin ideologiaan perustuvan asian parissa, johon kiinteästi liittyy esim. aika hurja seksivalistus (esim. setan ohjekirjanen erilaisille nuorille, ei todellakaan herkkähermoisille tarkoitettu) ja sielunvaellukseen perustuva usko siitä, että joku voi syntyä väärään ruumiiseen. Ei kai kukaan enää nykyään niin sinisilmäinen ole, etteikö ymmärtäisi mitä kaikkea tämän varjolla voidaan tehdä nuorille, jotka eivät vielä osaa suojata itseään? Ihan silmät auki nyt vaan. Lapset ei kuulu Priden toimintaan millään lailla, eikö se nyt ole sivistyneelle ihmiselle aika selvää?

Sivistyneet ihmiset ja tahot mm. THL, hyvinvointialueet, väestöliitto jne. luottavat Setaan, koska tietävät ja tuntevat sen toimijana. Se on vuosikymmeniä olemassa ollut järjestö, jolla on laajasti ymmärrystä sateenkaari-ihmisten elämästä. Setaa mustamaalataan nyt urakalla, mutta maltilliset ihmiset ja tahot eivät siihen lähde. Aina voi perehtyä ja ottaa selvää. Tai sitten voi reaktiivisesti öyhöttää netissä. 

Niin, aina voi ottaa selvää. Kehotan lukemaan juurikin tuon seksivalistusoppaan ihan alkuun. Sinun kirjoituksesihan ei tietenkään ole reaktiivista öyhötystä, olethan sivistynyt ja maltillinen sekä aina oikeassa. Se ei kyllä poista sitä ikävää tosiasiaa, että olet täysin sinisilmäinen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan