Multalalta suorat sanat Rydmanille
Harvoin kuulee noin selkeää puhetta, kun paikalla on kaikkien puolueiden johtoa ja taustalla orastava hallituskriisi. Multala: "Rydmanin on lopetettava venkoilu."
Tykkäsin todella paljon jahka kohahdukseltani pystyin.
Kommentit (29)
Pikkupojalle annettu liian iso salkku. Somehuomion perusteella vetelee päätöksiä. Ei riitä ryydmanilla taidot työnsä tekemiseen.
Aivopestyt idiootit taas heti aamusta vauhdissa paskanjauhannallaan.
En ole persu, mutta ihailen rydmania ja purraa siinä, että heillä on rohkeutta ja pokkaa ajaa omasta näkökulmastaa tärkeitä asioitaan. Itse en ikinä uskaltaisi olla lynkattavana.
MULTALA PUHUI OMILLE KANNATTAJILLE
Se oli poseerausta, ei mitään muuta.
Vierailija kirjoitti:
Pikkupojalle annettu liian iso salkku. Somehuomion perusteella vetelee päätöksiä. Ei riitä ryydmanilla taidot työnsä tekemiseen.
Ministeriönsä virkamiehet ja -naiset ovat valmistelleet esitykset. Edelleenkään vinkujilta ei ole tullut vastausta miksi miljoonaomaisuuksia hallinnoivat järjestöt tarvitsevat suuria tukia joihin ovat aiemmin tottuneet. Ahneuskin on ok jos vain voi vastustaa Persuja.
Multala voi lähteä soutamaan jollaansa
Vierailija kirjoitti:
MULTALA PUHUI OMILLE KANNATTAJILLE
Se oli poseerausta, ei mitään muuta.
Ei siis oikeasti halunnut Rydmanin muuttavan mitään tai peruvan tekojaan/puheitaan?
Vierailija kirjoitti:
Pikkupojalle annettu liian iso salkku. Somehuomion perusteella vetelee päätöksiä. Ei riitä ryydmanilla taidot työnsä tekemiseen.
Voi kun sossupummia nyt harmittaa taas, onneksi pääsette itse maksajiksi kun sossurahat vietiin, se on hyvä se.
Kokoomus on oikeasti vain riemuissaan että persut vievät huomion niin saa jakaa valtion omaisuutta kavereille. Vapaavuori hommasi kehysriihestä 35miljoonaa euroa Garden hallihankkeelle josta kukaan ei hyödy muut kuin projektin persaukiset kokkarit ja ulkomaiset sijoittajat. Hanke seisonut vuosia kun porukalla ei rahaa. Nyt Vapaavuori paniikissa pyysi Orpon apua. Helsingin Uutiset pyysi hallitukselta ja Orpolta kommenttia. Ainoa mitä suostuivat kertomaan ettei kenenkään nimeä ole merkitty hyväksyjäksi. Eli tiesivät tekevänsä väärin ja valtiontuki päätöstiedot jätetty vajanaisiksi vaikka leimattu läpi.
Multala voi lopettaa omat kännisekoilunsa?
Mä oon aina nähnyt, että Multalassa on tarvittaessa jämeryyttä. No, sitä on hyvä säästää tilanteisiin, joissa sitä tarvitaan oikeasti eikä tuhlata joka paikassa.
Vierailija kirjoitti:
MULTALA PUHUI OMILLE KANNATTAJILLE
Se oli poseerausta, ei mitään muuta.
🤣
Sinänsä surkuhupaisaa, että kokoomus vaatii näiden leikkausten vaikutusten tarkkaa tutkimista. Taviksilta on leikattu vaikka mitä, täysin ilman vaikuttavuusanalyysejä tai ainakaan sellaisista ei ole piitattu.
Vierailija kirjoitti:
Multala voi lopettaa omat kännisekoilunsa?
Mitä Multala on tehnyt kännissä, että kutsut häntä sekoilijaksi ketjussa. Näyttää siltä, että puolustelet Rydmania ja hänen kännisekoiluja joissa groomaillaan suojaikärajan alapuolella olevia tyttöjä.
Pitkään kokoomus jaksoikin vaan soo soo ennen kuin sanottiin suoraan.
Vierailija kirjoitti:
Sinänsä surkuhupaisaa, että kokoomus vaatii näiden leikkausten vaikutusten tarkkaa tutkimista. Taviksilta on leikattu vaikka mitä, täysin ilman vaikuttavuusanalyysejä tai ainakaan sellaisista ei ole piitattu.
Tätä palstaa kun lukee näkyy nämä tavikset tykkäävän vaan kun rahat viedään, ei näytä haittaavan mitenkään niin antaa viedä vaan, ollaan me niin onnellista kansaa.
Vierailija kirjoitti:
Lisää vaan järjestöjä. Rahaa on!
Järjestöt tekee työn halvemmalla kuin hyvinvointialueet.
Kokoomus syö omaa pääomaansa tuossa pelleilyssä ja uhoamisessa. Perussuomalaiset ovat hoitaneet tämän "kohun" tyylikkäästi.