Tää palsta on kyllä semmonen maaginen magneetti kiireessä
Kyllä Se on seitsemän tuntia eilenkin popsinut ajasta. En tajua miten on mahdollista jumittua tänne niin pitkäksi aikaa kerralla! Eilinen oli pelkkää itsensä pakottamista sohvalta.
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Mä tein kirjallisen lupauksen itselleni eilen että tänään on av free päivä ja kuinka kävikään.
Siis kirjoitit jonnekin ettet tänään palstaile :D
Kävisitkö ystävällisesti vastaamassa tuohon "Mitä lääkkeitä syöt päivittäin" -ketjuun :D
Vierailija kirjoitti:
Mä tein kirjallisen lupauksen itselleni eilen että tänään on av free päivä ja kuinka kävikään.
::::::DDDDDDD
Ihan kirjallisen. Kirjoitin pitkän listan paperille! Semmonen iso Pinkki kovakantinen vihko
Seuraava mikä tapahtuu kun on ollut täällä puoli päivää Hesari tulee postissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tein kirjallisen lupauksen itselleni eilen että tänään on av free päivä ja kuinka kävikään.
Siis kirjoitit jonnekin ettet tänään palstaile :D
Kävisitkö ystävällisesti vastaamassa tuohon "Mitä lääkkeitä syöt päivittäin" -ketjuun :D
Mä kirjoitin tänne lupauksen :D oli niin tahmea päivä että oisin voinu lahjoittaa mun aivot liimatehtaalle
Pari kertaa olen meinannut elämässä oikeasti nukahtaa ruokapöytään.
Yritän houkutella itseni ulos menemällä hakemaan vesipulloja
Kuukautiset mukana tietenkin. Miehen kello soi eilen täysiä kun olin nukkunu sen viisi tuntia ja 25 minuuttia.
Olen kahtena yönä nähnyt unta vessanpöntön alla kulkevasta paskaviemäristä ja herännyt siihen.
Onnistuin jotenkin saamaan melkein aivotärähdyksen törmäämällä mainostolppaan pää edellä .
Varmaan 45 minsaa kahvista on se hetki kun pitäisi saada itsensä ylös tai energia ei enää riitä lähteä mihinkään.
Kuulokkeista on tietenkin akku loppu!
Minä haen pussillisen pakastepinaattia ja syön pussin yksin. Sitten haen Vesimelonin
Mä tein kirjallisen lupauksen itselleni eilen että tänään on av free päivä ja kuinka kävikään.