Huomenna sairaalaan!
Varjoainekuvaus ja ehkä pallolaajennus... tai jotain muuta kivaa.
Lievä etiäinen on, ettei mene nyt kaikki putkeen.
Että saattaapi olla viimeinen ilta tässä elämässä.
Että heippa vaan kaikille. Nähdään seuraavassa elämässä.
Kommentit (13)
Aina se sairaalapäivä kotiolot voittaa.
Täysin oma syy kun olet elänyt huonosti ja epäterveellisesti. Ihmisten pitäisi maksaa itse elintasosairautensa.
Terveydenhoito on huonoa. Rukoilen puolestasi.
Tsemppiä! Olen varma, että kaikki menee hyvin. Näitä tehdään todella paljon. Äidilleni laitettiin stentti pallolaajennuksen yhteydessä yhdeksän vuotta sitten ja on saanut olla oireettomana.
Vierailija kirjoitti:
Täysin oma syy kun olet elänyt huonosti ja epäterveellisesti. Ihmisten pitäisi maksaa itse elintasosairautensa.
Oot Kotkasta. Terveiset sinullekin! Arvaan jo kuka olet.
Noita tehdään liukuhihnalla vähän jokaiselle. Jopa ilman mitään perusteita.
Hirveä toimenpide.
Muista sanoa että "NO" jos joku ulkomaalainen mies tulee kysymään että "do you wanna fuck?".
Seuraava elämä on ylhäällä taivaassa tai alhaalla tuonelassa. Nyt on hyvä aika ottaa yhteys Jeesukseen, että suunta olisi ylöspäin.
Vierailija kirjoitti:
Täysin oma syy kun olet elänyt huonosti ja epäterveellisesti. Ihmisten pitäisi maksaa itse elintasosairautensa.
Kiitti vaan kannustuksesta.
Hyvä että pääset vielä hoitoon.
Noista etiäisistä ei kannata välittää. Toki kaikessa on riskinsä, mutta jos on sairas, niin hoitamatta jättäminen tietää kyllä pikaisempaa loppua ja kurjaa loppuelämää.
Että ota iisisti. Se on korkeemmassa kädessä nyt.