Olkaapa ihmiset nätisti
Tarvi aina riidellä ja lopputuleman niin usein riita on jostain mitättömästä asiasta erimielisyys.
Ja mistä se johtuu...ajattelen et huonosta itsetunnosta, omasta riittämättömyyden tunteesta, kateudesta, tyytymättömyydestä itseensä.
Näistä ne tulee.
Otappa iisisti, keitä kuppi kahvia ja nautiskele hitaasti.
Kommentit (10)
Pää kiinni paviaani. Sun sanaa ei tarvi kenenkään kuunnella. Ammu ittes.
Vierailija kirjoitti:
Pää kiinni paviaani. Sun sanaa ei tarvi kenenkään kuunnella. Ammu ittes.
Enkä ammu. Tuu ite ampumaan jos uskallat.
Vierailija kirjoitti:
Paranoidinen skitsofrenia.
Oletko hakeutunut hoitoon sairauden takia?
Poliitikot räkyttää, ilkeilee, varsinkin oppositio, vasentuneet ja ihmiset ottavat valitettavasti heistä mallia
Jokainen keskustelu on sota joka pitää voittaa.💪
Vierailija kirjoitti:
Pää kiinni paviaani. Sun sanaa ei tarvi kenenkään kuunnella. Ammu ittes.
Parempata päivän kulkua.
Lehmien hommaa, ammuminen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paranoidinen skitsofrenia.
Oletko hakeutunut hoitoon sairauden takia?
En, olen hoitoavastainen, vaikka se onkin sairastuttanut koko perheeni. Mutta mulle kuulemma haettu apua.
Vedä vettu päähäsi kehaaari autisti .
Vierailija kirjoitti:
Pää kiinni paviaani. Sun sanaa ei tarvi kenenkään kuunnella. Ammu ittes.
Mitä on tapahtunut, että sulle on tullut noin paha olo?
Paranoidinen skitsofrenia.