Mitä 35v ihmisenä oikein pitäisi tehdä? En keksi oikein muuta kun nyhjöttää yksiössä ja syödä
Ihmiset ei oikein kiinnostele ja ulkonakin kylmä. Päivä menee niin, et herään teen aamupalaa ja sit palstialen 6 tuntia. Sit onki ilta ja avaan netflix katson leffan ja sit meen nukkuun.
Kommentit (90)
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä. Eikö oikeesti oo sisältöä elämässä? Lue vaikka Raamattua. Lähde ulos kävelemään. Johonkin puistoon istumaan. Tai tykkäätkö vaikka tehdä käsitöitä? Mä haluaisin jonku kaverin, joka ompelis.
Tykkään mut joskus elän aivosumussa!
Kannattaisko hankkia elämä eli harrastuksia tai töitä. Palsta kiinni. Hommaat kunnon kengät ja rupeet lenkkeileen. Sitten menet työpaikalle, esittäydyt pomolle "Mä tulin teille töihin, haluan 3500 euroa kuussa, missä on huoneeni?"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene ulos kävelemään! Joku kiva kahvila tai baari. Ihmiset tarvitsee sosiaalisia kontakteja! Näe kavereitasi tai mene edes paikalliseen oluelle.
EI mulla ole kavereita eikä ole ikinä ollutkaan! Ei kukaan nainen halua olla hiljaisen naisen kaveri!! lopettaakaa jo!!!
Voi olla, että hiljaisena on vaikeampi tutustua ihmisiin, mutta ei se pelkästään hiljaisuudesta johdu, ettei sulla ole kavereita.
Aloituksen perusteella se johtuu ihan vaan siitä, ettei sulla ole mitään sisältöä sen enempää elämässäsi kuin mielessäsikään. Et keksi muuta tekemistä kuin kyhjöttäminen ja syöminen, ja vaikka ruutuaddiktio on olemassa oleva ongelma, niin ilmeisesti et edes keksi muuta tekemistä mitä voisi tehdä, kuin palstailu ja Netflix?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene ulos kävelemään! Joku kiva kahvila tai baari. Ihmiset tarvitsee sosiaalisia kontakteja! Näe kavereitasi tai mene edes paikalliseen oluelle.
EI mulla ole kavereita eikä ole ikinä ollutkaan! Ei kukaan nainen halua olla hiljaisen naisen kaveri!! lopettaakaa jo!!!
Joku sanoi joskus hyvin, että tyttöjen väliset ystävyyssuhteet perustuvat puhumiselle.
Puhuminenkin on ihan normaalia, mutta itse naisena olen alkanut välttelemään kavereita, jotka haluavat vain puhua.
Jos ei tehdä yhdessä mitään, maksimissaan lenkkeillään ja puhutaan, niin ei kiitos, keksin parempaa ajanvietettä ja jätän tilaa ihmisille, jotka haluavat kokea kanssani elämää eikä vain jauhaa pskaa. Useimmilla kun se puhuminen/keskustelu ei ole edes erityisen mielenkiintoista, vaan jotain ihan peruslätinää tyyliin ihmissuhteista ja tylsistä töistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene ulos kävelemään! Joku kiva kahvila tai baari. Ihmiset tarvitsee sosiaalisia kontakteja! Näe kavereitasi tai mene edes paikalliseen oluelle.
EI mulla ole kavereita eikä ole ikinä ollutkaan! Ei kukaan nainen halua olla hiljaisen naisen kaveri!! lopettaakaa jo!!!
Joku sanoi joskus hyvin, että tyttöjen väliset ystävyyssuhteet perustuvat puhumiselle.
Minulla on naispuolinen ystävä jonka kanssa monesti istutaan ja pelataan eikä sanota mitään. :D ei naisetkaan kokoaikaa puhu. Sen huomaa kun tuntee yhden tarpeeksi hyvin ja kauan. Se on ihan ok olla hiljaa välillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene ulos kävelemään! Joku kiva kahvila tai baari. Ihmiset tarvitsee sosiaalisia kontakteja! Näe kavereitasi tai mene edes paikalliseen oluelle.
EI mulla ole kavereita eikä ole ikinä ollutkaan! Ei kukaan nainen halua olla hiljaisen naisen kaveri!! lopettaakaa jo!!!
Voi olla, että hiljaisena on vaikeampi tutustua ihmisiin, mutta ei se pelkästään hiljaisuudesta johdu, ettei sulla ole kavereita.
Aloituksen perusteella se johtuu ihan vaan siitä, ettei sulla ole mitään sisältöä sen enempää elämässäsi kuin mielessäsikään. Et keksi muuta tekemistä kuin kyhjöttäminen ja syöminen, ja vaikka ruutuaddiktio on olemassa oleva ongelma, niin ilmeisesti et edes keksi muuta tekemistä mitä voisi tehdä, kuin palstailu ja Netflix?
Totta mulla on myös ollut sosiaalista ahdistusta ja on vieläkin ja siitä se johtuu. En kyl syytä muita, haluaisin oppia olemaan rohkea ja käymään ihan yksin paikoissa ja nauttia siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene ulos kävelemään! Joku kiva kahvila tai baari. Ihmiset tarvitsee sosiaalisia kontakteja! Näe kavereitasi tai mene edes paikalliseen oluelle.
EI mulla ole kavereita eikä ole ikinä ollutkaan! Ei kukaan nainen halua olla hiljaisen naisen kaveri!! lopettaakaa jo!!!
Voi olla, että hiljaisena on vaikeampi tutustua ihmisiin, mutta ei se pelkästään hiljaisuudesta johdu, ettei sulla ole kavereita.
Aloituksen perusteella se johtuu ihan vaan siitä, ettei sulla ole mitään sisältöä sen enempää elämässäsi kuin mielessäsikään. Et keksi muuta tekemistä kuin kyhjöttäminen ja syöminen, ja vaikka ruutuaddiktio on olemassa oleva ongelma, niin ilmeisesti et edes keksi muuta tekemistä mitä voisi tehdä, kuin palstailu ja Netflix?
Totta mulla on myös ollut sosiaalista ahdistusta ja on vieläkin ja siitä se johtuu. En kyl syytä muita, haluaisin oppia olemaan rohkea ja käymään ihan yksin paikoissa ja nauttia siitä.
Menet vain. Rohkeus kasvaa tekemällä, ja jostain pitää aloittaa.
Muista, että ihmiset miettii yleensä itseään :D Eli jos uskaltaudut menemään rohkeasti yksin vaikka museoon tai jonnekin kahvilaan istuskelemaan ja katselemaan ihmisiä, niin kukaan ei ajattele mitään.
Joku sanoi joskus hyvin, että tyttöjen väliset ystävyyssuhteet perustuvat puhumiselle.