Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä 35v ihmisenä oikein pitäisi tehdä? En keksi oikein muuta kun nyhjöttää yksiössä ja syödä

Vierailija
24.06.2026 |

Ihmiset ei oikein kiinnostele ja ulkonakin kylmä. Päivä menee niin, et herään teen aamupalaa ja sit palstialen 6 tuntia. Sit onki ilta ja avaan netflix katson leffan ja sit meen nukkuun.

Kommentit (90)

Vierailija
21/90 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnnä porkkana pilluun. 

Vierailija
22/90 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene ulos kävelemään! Joku kiva kahvila tai baari. Ihmiset tarvitsee sosiaalisia kontakteja! Näe kavereitasi tai mene edes paikalliseen oluelle.

EI mulla ole kavereita eikä ole ikinä ollutkaan! Ei kukaan nainen halua olla hiljaisen naisen kaveri!! lopettaakaa jo!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/90 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä 35-vuotias käy töissä. Vapaa-ajalla on sitten perheensä kanssa, jos sellainen on, harrastaa ja tapaa kavereita tai sukuloi. Käy erilaisissa tapahtumissa, matkustelee.

Vierailija
24/90 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin noiden lisäksi myös käymään salilla ja runkkaamaan. Kerran viikossa saunon, välillä maistelen Alkon tuotteita, kokkailen.

Vierailija
25/90 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä 35-vuotias käy töissä. Vapaa-ajalla on sitten perheensä kanssa, jos sellainen on, harrastaa ja tapaa kavereita tai sukuloi. Käy erilaisissa tapahtumissa, matkustelee.

Ei ole mitään "tiettyä elämää" mitä kaikkien pitäisi elää. Se vasta järjettömän tylsää olisi!

Vierailija
26/90 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä 35-vuotias käy töissä. Vapaa-ajalla on sitten perheensä kanssa, jos sellainen on, harrastaa ja tapaa kavereita tai sukuloi. Käy erilaisissa tapahtumissa, matkustelee.

No en ole mikään normaalia ihmienn,,, Ikinä ollutkaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/90 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai nyt jostain asioista olet myös kiinnostunut elämässä? Muustakin kuin palstailiusta ja Netflixistä. Ala tehdä sellaisia, mitkä kiinnostaa. Mitä olet aiemmin harrastanut? Ehkä voisit aloittaa vanhan harrastuksen uudelleen.

Ja totuttele tekemään semmoisiakin, mitkä ei niin paljon kiinnosta. Esim. totuttele ulkoilemaan "kylmällä" kesäkuun säällä. 😅 Talvella tulee vielä kylmempi. Tai opettele kokkaamaan uusia ruokia tai leipomaan, kun kerran yksi ajankulu on syöminen.

Vierailija
28/90 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Langan innoittama aloitan uimisen kesällä, käyn kävelyllä joka päivö aloittaen tänään, keksin uuden harrastuksen ja alan reenata käsivärsiä, onko tää hyvä? Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/90 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä 35-vuotias käy töissä. Vapaa-ajalla on sitten perheensä kanssa, jos sellainen on, harrastaa ja tapaa kavereita tai sukuloi. Käy erilaisissa tapahtumissa, matkustelee.

Ei ole mitään "tiettyä elämää" mitä kaikkien pitäisi elää. Se vasta järjettömän tylsää olisi!

Jos surin osa ihmisistä ei elä "tiettyä elämää", eli käy töissä, niin mistäs sitten rahat elättää niitä, jotka eivät töihin kykene? Mun mielestä toisten kustannuksella loisimista ei pidä normalisoida.

Vierailija
30/90 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee jotain elämälläsi! Ei se ole muiden ihmisten vastuulla. "The world is your oyster!"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/90 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo noh. Jos mikään tai kukaan ei kiinnosta, niin jatka samaa rataa vaan.

Vierailija
32/90 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo noh. Jos mikään tai kukaan ei kiinnosta, niin jatka samaa rataa vaan.

Selkeästi jokin kiinnostelee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/90 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo noh. Jos mikään tai kukaan ei kiinnosta, niin jatka samaa rataa vaan.

Selkeästi jokin kiinnostelee.

???

Vierailija
34/90 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua tehdä mitään tylsää, kuten kävellä (metsästä tarttuu punkkeja, kaduilla lapset huutavat), kuunnella podcasteja tms., mutta hei ainakaan en muutu tylsäksi. -sivusta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/90 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo noh. Jos mikään tai kukaan ei kiinnosta, niin jatka samaa rataa vaan.

Selkeästi jokin kiinnostelee.

???

Kyselee ideoita, kun kiinnostaisi tehdä jotain muuta.

Vierailija
36/90 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä 35-vuotias käy töissä. Vapaa-ajalla on sitten perheensä kanssa, jos sellainen on, harrastaa ja tapaa kavereita tai sukuloi. Käy erilaisissa tapahtumissa, matkustelee.

No en ole mikään normaalia ihmienn,,, Ikinä ollutkaa

Jos saan kysyö niin miksi et ole normaali? -eri

Vierailija
37/90 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Langan innoittama aloitan uimisen kesällä, käyn kävelyllä joka päivö aloittaen tänään, keksin uuden harrastuksen ja alan reenata käsivärsiä, onko tää hyvä? Ap

Ei kelpaa.

Vierailija
38/90 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein tämän langan koska tuntuu et elän monet päivät tuollai "sumussa" En tiiedä sitten olenko tylsä tyyppi vai masenutnut vai uupunutvai jotain siltä väliltä. 

Vierailija
39/90 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Langan innoittama aloitan uimisen kesällä, käyn kävelyllä joka päivö aloittaen tänään, keksin uuden harrastuksen ja alan reenata käsivärsiä, onko tää hyvä? Ap

Ei kelpaa.

No mitä h*lvettiä..? miksei

Vierailija
40/90 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Langan innoittama aloitan uimisen kesällä, käyn kävelyllä joka päivö aloittaen tänään, keksin uuden harrastuksen ja alan reenata käsivärsiä, onko tää hyvä? Ap

Kyllä, tuo on hyvä alku. Ja hiljaisia ihmisiä on muitakin kuin sinä. Sä voisit olla toisen samanhenkisen kaveri.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi