Mitä 35v ihmisenä oikein pitäisi tehdä? En keksi oikein muuta kun nyhjöttää yksiössä ja syödä
Ihmiset ei oikein kiinnostele ja ulkonakin kylmä. Päivä menee niin, et herään teen aamupalaa ja sit palstialen 6 tuntia. Sit onki ilta ja avaan netflix katson leffan ja sit meen nukkuun.
Kommentit (90)
Vierailija kirjoitti:
Mene ulos kävelemään! Joku kiva kahvila tai baari. Ihmiset tarvitsee sosiaalisia kontakteja! Näe kavereitasi tai mene edes paikalliseen oluelle.
EI mulla ole kavereita eikä ole ikinä ollutkaan! Ei kukaan nainen halua olla hiljaisen naisen kaveri!! lopettaakaa jo!!!
Yleensä 35-vuotias käy töissä. Vapaa-ajalla on sitten perheensä kanssa, jos sellainen on, harrastaa ja tapaa kavereita tai sukuloi. Käy erilaisissa tapahtumissa, matkustelee.
Aloitin noiden lisäksi myös käymään salilla ja runkkaamaan. Kerran viikossa saunon, välillä maistelen Alkon tuotteita, kokkailen.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä 35-vuotias käy töissä. Vapaa-ajalla on sitten perheensä kanssa, jos sellainen on, harrastaa ja tapaa kavereita tai sukuloi. Käy erilaisissa tapahtumissa, matkustelee.
Ei ole mitään "tiettyä elämää" mitä kaikkien pitäisi elää. Se vasta järjettömän tylsää olisi!
Vierailija kirjoitti:
Yleensä 35-vuotias käy töissä. Vapaa-ajalla on sitten perheensä kanssa, jos sellainen on, harrastaa ja tapaa kavereita tai sukuloi. Käy erilaisissa tapahtumissa, matkustelee.
No en ole mikään normaalia ihmienn,,, Ikinä ollutkaa
Kai nyt jostain asioista olet myös kiinnostunut elämässä? Muustakin kuin palstailiusta ja Netflixistä. Ala tehdä sellaisia, mitkä kiinnostaa. Mitä olet aiemmin harrastanut? Ehkä voisit aloittaa vanhan harrastuksen uudelleen.
Ja totuttele tekemään semmoisiakin, mitkä ei niin paljon kiinnosta. Esim. totuttele ulkoilemaan "kylmällä" kesäkuun säällä. 😅 Talvella tulee vielä kylmempi. Tai opettele kokkaamaan uusia ruokia tai leipomaan, kun kerran yksi ajankulu on syöminen.
Langan innoittama aloitan uimisen kesällä, käyn kävelyllä joka päivö aloittaen tänään, keksin uuden harrastuksen ja alan reenata käsivärsiä, onko tää hyvä? Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä 35-vuotias käy töissä. Vapaa-ajalla on sitten perheensä kanssa, jos sellainen on, harrastaa ja tapaa kavereita tai sukuloi. Käy erilaisissa tapahtumissa, matkustelee.
Ei ole mitään "tiettyä elämää" mitä kaikkien pitäisi elää. Se vasta järjettömän tylsää olisi!
Jos surin osa ihmisistä ei elä "tiettyä elämää", eli käy töissä, niin mistäs sitten rahat elättää niitä, jotka eivät töihin kykene? Mun mielestä toisten kustannuksella loisimista ei pidä normalisoida.
Tee jotain elämälläsi! Ei se ole muiden ihmisten vastuulla. "The world is your oyster!"
Joo noh. Jos mikään tai kukaan ei kiinnosta, niin jatka samaa rataa vaan.
Vierailija kirjoitti:
Joo noh. Jos mikään tai kukaan ei kiinnosta, niin jatka samaa rataa vaan.
Selkeästi jokin kiinnostelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo noh. Jos mikään tai kukaan ei kiinnosta, niin jatka samaa rataa vaan.
Selkeästi jokin kiinnostelee.
???
En halua tehdä mitään tylsää, kuten kävellä (metsästä tarttuu punkkeja, kaduilla lapset huutavat), kuunnella podcasteja tms., mutta hei ainakaan en muutu tylsäksi. -sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo noh. Jos mikään tai kukaan ei kiinnosta, niin jatka samaa rataa vaan.
Selkeästi jokin kiinnostelee.
???
Kyselee ideoita, kun kiinnostaisi tehdä jotain muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä 35-vuotias käy töissä. Vapaa-ajalla on sitten perheensä kanssa, jos sellainen on, harrastaa ja tapaa kavereita tai sukuloi. Käy erilaisissa tapahtumissa, matkustelee.
No en ole mikään normaalia ihmienn,,, Ikinä ollutkaa
Jos saan kysyö niin miksi et ole normaali? -eri
Vierailija kirjoitti:
Langan innoittama aloitan uimisen kesällä, käyn kävelyllä joka päivö aloittaen tänään, keksin uuden harrastuksen ja alan reenata käsivärsiä, onko tää hyvä? Ap
Ei kelpaa.
Tein tämän langan koska tuntuu et elän monet päivät tuollai "sumussa" En tiiedä sitten olenko tylsä tyyppi vai masenutnut vai uupunutvai jotain siltä väliltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Langan innoittama aloitan uimisen kesällä, käyn kävelyllä joka päivö aloittaen tänään, keksin uuden harrastuksen ja alan reenata käsivärsiä, onko tää hyvä? Ap
Ei kelpaa.
No mitä h*lvettiä..? miksei
Vierailija kirjoitti:
Langan innoittama aloitan uimisen kesällä, käyn kävelyllä joka päivö aloittaen tänään, keksin uuden harrastuksen ja alan reenata käsivärsiä, onko tää hyvä? Ap
Kyllä, tuo on hyvä alku. Ja hiljaisia ihmisiä on muitakin kuin sinä. Sä voisit olla toisen samanhenkisen kaveri.
Työnnä porkkana pilluun.