lapsen vieraannuttaminen toisesta vanhemmasta.
esittävät vääriä syytöksiä epävakaasta vanhemmasta ja lapsesta, joka on vaarassa. Jotta lapsi voi tavata vain valvotusti.
Ovatko nämä vanhemmat oikeutettuja saamaan lapsen. Kun he vahingoittavat suhdetta vanhempaan.
Kommentit (27)
Ja se saattaa kostautua myöhemmin vieraannutajalle kun lapsi saa tietää aikanaan että on tahallaan vierannuttanut niin ei ehkä halua enään ollla missään tekemisissä sen vieraannuttajan kanssa t: eri
Vierailija kirjoitti:
Ja se saattaa kostautua myöhemmin vieraannutajalle kun lapsi saa tietää aikanaan että on tahallaan vierannuttanut niin ei ehkä halua enään ollla missään tekemisissä sen vieraannuttajan kanssa t: eri
Eiköhän lapselle ole kuitenkin tärkeintä saada emonsa hoivaa sen pikkulapsiajan ihan niinkuin luonto on sen taroittanut. Jos vihainen siittäjä sitte kostaa jossain myöhemmässä vaiheessa lapsen emolle eli äidille valehtelemalla ja mustamaalaamalla tästä niin lapsi on kuitenkin saanut sen terveen ja tasapainoisen, turvallisen psyykkisen kehityksen siltä äidiltään jo, niinkuin kuuluukin. Näin se menee luonnossakin.
Minun tapauksessani ulkomaalaisena isänä järjestelmä uskoo kaiken, mitä hänen suomalainen äitinsä sanoo lastensuojelulle.
Miksi kukaan hyvä vanhempi olisi etävanhempi? Jos olet alusta asti vähintään 50/50 vastuussa lapsestasi, ei kukaan pääse vieraannuttamaan lastasi. Ja jos et ole, olet itse tehnyt valintasi. Lapsi osaa itsekin nähdä, ettei toinen vanhempi rakasta yhtä paljon.
Että sä jaksat jauhaa tätä samaa. Hanki nyt jo elämä
Mitä on täytynyt tapahtua parisuhteessa ennen kuin on ajauduttu tilanteeseen jossa toinen vanhempi ei yhtäkkiä saakaan tavata lapsiaan? Miettikää sitä.
Ex-isäkö siellä on taas vauhdissa?
Eihän tuollaisia tapaamisia noinvaan toinen vanhempi yht'äkkiä päätä. Taustalla on sosiaaliviranomaiset ja nämä tapaamiset määrää joku muu kuin vanhempi ja joku syyhän näissä on että tuommoseen joutuu. Ja se syy ei ole sen vanhemman kenen luona lapsi on ja asuu..Sanoohan tuon jo järkikin.
No sitten lakiteitse tappelemaan. Niin mun kaveri teki ja kumosi väitteet, koska ne tuossa tapauksessa todellakin oli tuulesta temmattuja. Kirpaisee rahallisesti, mutta se on kuulemma sen arvoista.
Vierailija kirjoitti:
Joo. Ollaan juteltu tyttärien kanssa asiasta ja he ovat pahoillaan mutta eivät uskaltaneet uhmata äitiä. Heidän välinsä ei minua kiinnosta, pääasia että totuus on selvinnyt. Meidän välit on lämpimät mutta harmittaahan se että toinen varasti mielivaltaisesti monta vuotta yhteisestä ajasta lasten kanssa. Väkivallasta parisuhteessa puhutaan, miksei puhuta ja puututa henkiseen väkivaltaan. Ja vielä lapsia kohtaan. Suomessa eronneet ja eronneiden lapset ovat lainsuojattomia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo. Ollaan juteltu tyttärien kanssa asiasta ja he ovat pahoillaan mutta eivät uskaltaneet uhmata äitiä. Heidän välinsä ei minua kiinnosta, pääasia että totuus on selvinnyt. Meidän välit on lämpimät mutta harmittaahan se että toinen varasti mielivaltaisesti monta vuotta yhteisestä ajasta lasten kanssa. Väkivallasta parisuhteessa puhutaan, miksei puhuta ja puututa henkiseen väkivaltaan. Ja vielä lapsia kohtaan. Suomessa eronneet ja eronneiden lapset ovat lainsuojattomia.
Lastensuojelu osaa myös kierosti käyttää eroriitoja vanhempia vastaan. Tällaisissa tilanteissa on jopa huostaanotettu lapsia ihan tavallisilta kunnollisilta vanhemmilta.
Taattua vauvapalstaa. Kukaan ei usko edes viwraannuttamista olevan. Eihän kukaan isä tai äiti voi olla lastaan kohtaan niin julma, että valehtelisi toisesta vanhemmasta. Kaikki vanhemmat ovat aina hyviä lapsilleen, palstan mukaan varsinkin äidit. Kenelläkään äidillä ei voi olla persoonallisuus ongelmaa, eikä varsinkaan äiti voi vieraannuttaa. Hassua vain, että vieraannuttaminen on ihan aito ilmiö ja sitä tekee yhtä paljon isät kuin ÄIDITKIN.
Eipä mulla muuta, Pyhästä äitimyytistä on päästävä eroon. Se ei tee hyvää yhdellekään naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Minun tapauksessani ulkomaalaisena isänä järjestelmä uskoo kaiken, mitä hänen suomalainen äitinsä sanoo lastensuojelulle.
Normaali tilanne suomalaisillekin. Ketään ei kiinnosta toisen mielipide jos röyhkeä valehtelija on saanut yliotteen. Oma exä yritti valehdella oikeudessakin, tuomari toppuutteli. Tapaamissopimus tehtiin mutta sitä ei exä noudattanut ikinä enkä mitään voinut. Ketään ei kiinnostanut, apua on todella vaikea saada. Todella kamalaa ja Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normaali tilanne suomalaisillekin. Ketään ei kiinnosta toisen mielipide jos röyhkeä valehtelija on saanut yliotteen. Oma exä yritti valehdella oikeudessakin, tuomari toppuutteli. Tapaamissopimus tehtiin mutta sitä ei exä noudattanut ikinä enkä mitään voinut. Ketään ei kiinnostanut, apua on todella vaikea saada. Todella kamalaa ja Suomessa.
Huono naismaku sinulla. Ajattelitko vain alapäälläsi kun menit lisääntymään röyheän valehtelijan kanssa?
Tällaiset ihmiset ovat mestarimanipuloijia. Aluksi he näyttävät kaiken olevan hyvin. Kun suhteessa alkaa säröillä, he leimaavat toisen vanhemman konnaksi.
Viekää käräjille vieraannuttaja. Lähivanhemmuus laitetaan sille osapuolelle, jonka luona molempien vanhempien taoaamisoikeudet toteutuu.
Vierailija kirjoitti:
Lapsen parhaaksi ne valvotut tapaamiset järjestetään. Niissä tapaamisissa voit sitten käytökselläsi osoittaa, että olet lapselle turvallinen vanhempi. Jos käyttäydyt tapaamisissa ketään kohtaan aggressiivisesti, kuset omiin muroihisi.
Valvottuja tapaamisia ei ilman vakavaa syytä määrätä. Niitä ei vanhempi itse päätä.
Äitiä ja poikasta ei pitäisi koskaan erottaa toisistaan ja tämä transsukupuolinen "vanhemmuus" sekoilu on lopetettava. Siinä vastaus kysymykseesi.