Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä se vastaantulija väistää

Vierailija
24.06.2026 |

Ajoin 150 km maantiellä ja kolme kertaa piti jarrutella ja väistää pientareelle vastaantulevaa ohittajaa. Mikä vttu teitä vaivaa. Oma henki ei ole minkään arvoinen eikä muiden.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noku kiire kiire kiire!! Pitää ehtiä appivanhempien mökille huutavan lapsilauman kanssa 2 sekuntia aikaisemmin. 

Vierailija
2/16 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohi pitää päästä. Ihan sama tuleeko autoja vastaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monenlaista suharia liikenteessä näkee. Oletteko kännissä tai huumeissa?

Vierailija
4/16 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIllä hiekkatiellä oikein ajelit jos piti pientarelle väistää? Normi maantiellä mahtuu hyvin kaksikin autoa rinnakkain.

Vierailija
5/16 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko kameravideon lähtettää poliisille?

Vierailija
6/16 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MIllä hiekkatiellä oikein ajelit jos piti pientarelle väistää? Normi maantiellä mahtuu hyvin kaksikin autoa rinnakkain.

Normimaantiellä. Niitä ei ole tarkoittettu ajettavaksi kolmerinnan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/16 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MIllä hiekkatiellä oikein ajelit jos piti pientarelle väistää? Normi maantiellä mahtuu hyvin kaksikin autoa rinnakkain.

Sinulla ei korttia taida olla. Ainakaan ajokorttia.

Vierailija
8/16 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MIllä hiekkatiellä oikein ajelit jos piti pientarelle väistää? Normi maantiellä mahtuu hyvin kaksikin autoa rinnakkain.

Normimaantiellä. Niitä ei ole tarkoittettu ajettavaksi kolmerinnan.

Miksi olisi kolme rinnan? Ei niissä ole kuin max kaksi ohitustilanteessa tai jos vastaan tulee auto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/16 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MIllä hiekkatiellä oikein ajelit jos piti pientarelle väistää? Normi maantiellä mahtuu hyvin kaksikin autoa rinnakkain.

Normimaantiellä. Niitä ei ole tarkoittettu ajettavaksi kolmerinnan.

Miksi olisi kolme rinnan? Ei niissä ole kuin max kaksi ohitustilanteessa tai jos vastaan tulee auto.

Oletko idiootti?

Vierailija
10/16 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

150 on kai ylinopeutta? (maksimi 120) joten ilmoitithan rikoksesi poliisille, ap?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/16 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

150 on kai ylinopeutta? (maksimi 120) joten ilmoitithan rikoksesi poliisille, ap?

eiku hups, km eikä km/h. 

Vierailija
12/16 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idioottien kokoontumisajot….

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/16 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

150 on kai ylinopeutta? (maksimi 120) joten ilmoitithan rikoksesi poliisille, ap?

150 km. Ei 150 km/h. Osaatko lukea ja ymmärtää lukemasi?

Vierailija
14/16 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

150 on kai ylinopeutta? (maksimi 120) joten ilmoitithan rikoksesi poliisille, ap?

0/5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/16 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska minä.

Vierailija
16/16 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaantulijan väistämiseen ei kannata liikaa luottaa. Vaimo aina ajelee autolla selaten puhelinta maantieajossa.

Hirvittää itseäni sen ajelu, ja pitää aina muistuttaa, että jos välillä katselisi tietäkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi