Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä 35v ihmisenä oikein pitäisi tehdä? En keksi oikein muuta kun nyhjöttää yksiössä ja syödä

Vierailija
24.06.2026 |

Ihmiset ei oikein kiinnostele ja ulkonakin kylmä. Päivä menee niin, et herään teen aamupalaa ja sit palstialen 6 tuntia. Sit onki ilta ja avaan netflix katson leffan ja sit meen nukkuun.

Kommentit (90)

Vierailija
61/90 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun saat tuosta lojumisesta pian vaikeita tukielinongelmia niin kyllä tylsyys unohtuu kun yrität epätoivoisesti kuntouttaa itseäsi.

Tämän huomaan, tahdilla liikun joka toinen päivä.

Vierailija
62/90 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai nyt jostain asioista olet myös kiinnostunut elämässä? Muustakin kuin palstailiusta ja Netflixistä. Ala tehdä sellaisia, mitkä kiinnostaa. Mitä olet aiemmin harrastanut? Ehkä voisit aloittaa vanhan harrastuksen uudelleen.

Ja totuttele tekemään semmoisiakin, mitkä ei niin paljon kiinnosta. Esim. totuttele ulkoilemaan "kylmällä" kesäkuun säällä. 😅 Talvella tulee vielä kylmempi. Tai opettele kokkaamaan uusia ruokia tai leipomaan, kun kerran yksi ajankulu on syöminen.

Miksi tuhlaisin elämäni tekemällä jotain epämiellyttävää?

Sinä tulet näköjään löllöttelemään yksin kotona loppuelämäsi, ei voi mitään. -eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/90 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun saat tuosta lojumisesta pian vaikeita tukielinongelmia niin kyllä tylsyys unohtuu kun yrität epätoivoisesti kuntouttaa itseäsi.

Totta :( Mulla on nyt jo selkäkipuja. joskus en tiedä mikä mua vaivaa

Vierailija
64/90 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä 35-vuotias käy töissä. Vapaa-ajalla on sitten perheensä kanssa, jos sellainen on, harrastaa ja tapaa kavereita tai sukuloi. Käy erilaisissa tapahtumissa, matkustelee.

No en ole mikään normaalia ihmienn,,, Ikinä ollutkaa

Jos saan kysyö niin miksi et ole normaali? -eri

Erakoiduin j nuorena ja jäi kaikki sosiaaliset kontaktit välistä. Aikuis iällä elän erilaista elämää kuin normi 35 vuotias jos yleistää

Se on harmi. Itsellä myös valta osa ajasta yksin. Kahdella kavereillani on todella kiire. Työt ja perheet. Toivotan jaksamisia sulle kuitenkin. Toivottavasti kääntyy paremmin päin.

Kiitti. En pidä itseänä masentuneena, mut on usein "tylsää" Jos olisi paljon rahaa voisin kyl keksiä tekemistä, esim läheisiä asuu ulkomailla, niin sinne voisi lähteä

Niin kyllähän tuo raha nostaisi mahdollisuuksia paljonkin. Onneksi tylsää voisi olla huonomminkin voisi olla esim surullinen kokoajan.

Vierailija
65/90 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai nyt jostain asioista olet myös kiinnostunut elämässä? Muustakin kuin palstailiusta ja Netflixistä. Ala tehdä sellaisia, mitkä kiinnostaa. Mitä olet aiemmin harrastanut? Ehkä voisit aloittaa vanhan harrastuksen uudelleen.

Ja totuttele tekemään semmoisiakin, mitkä ei niin paljon kiinnosta. Esim. totuttele ulkoilemaan "kylmällä" kesäkuun säällä. 😅 Talvella tulee vielä kylmempi. Tai opettele kokkaamaan uusia ruokia tai leipomaan, kun kerran yksi ajankulu on syöminen.

Miksi tuhlaisin elämäni tekemällä jotain epämiellyttävää?

Sinä tulet näköjään löllöttelemään yksin kotona loppuelämäsi, ei voi mitään. -eri

Kuka sanoi, että tuo miellyttää minua?

Vierailija
66/90 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitin noiden lisäksi myös käymään salilla ja runkkaamaan. Kerran viikossa saunon, välillä maistelen Alkon tuotteita, kokkailen.

Ainiin, pelaan myös yatzia sekä spider pasianssia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
67/90 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun saat tuosta lojumisesta pian vaikeita tukielinongelmia niin kyllä tylsyys unohtuu kun yrität epätoivoisesti kuntouttaa itseäsi.

Totta :( Mulla on nyt jo selkäkipuja. joskus en tiedä mikä mua vaivaa

Jos et liiku paljoa niin. Liikuntaa lisää. Kotona esim jumpata ei tarvi mennä edes muitten nähtäväksi jos ei halua. Kuhan säännöllisesti liikkuu ja venyttelee. Vähentää mahdollisesti kipuja jos ei ole vakavempaa.

Vierailija
68/90 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
69/90 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun saat tuosta lojumisesta pian vaikeita tukielinongelmia niin kyllä tylsyys unohtuu kun yrität epätoivoisesti kuntouttaa itseäsi.

Totta :( Mulla on nyt jo selkäkipuja. joskus en tiedä mikä mua vaivaa

Jos et liiku paljoa niin. Liikuntaa lisää. Kotona esim jumpata ei tarvi mennä edes muitten nähtäväksi jos ei halua. Kuhan säännöllisesti liikkuu ja venyttelee. Vähentää mahdollisesti kipuja jos ei ole vakavempaa.

Miksi kukaan haluaisi vaan olla kotonaan? Tuossahan on juuri hyvä syy lähteä.

Vierailija
70/90 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti ihan kaikki kommentit juuttuvat täällä moderointiin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
71/90 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun saat tuosta lojumisesta pian vaikeita tukielinongelmia niin kyllä tylsyys unohtuu kun yrität epätoivoisesti kuntouttaa itseäsi.

Totta :( Mulla on nyt jo selkäkipuja. joskus en tiedä mikä mua vaivaa

Jos et liiku paljoa niin. Liikuntaa lisää. Kotona esim jumpata ei tarvi mennä edes muitten nähtäväksi jos ei halua. Kuhan säännöllisesti liikkuu ja venyttelee. Vähentää mahdollisesti kipuja jos ei ole vakavempaa.

Miksi kukaan haluaisi vaan olla kotonaan? Tuossahan on juuri hyvä syy lähteä.

On tottakai. Mutta jos kipuja jne jo kun ollut paljon yksin kotona saattaa olla hankalampi lähteä ihmisten ilmoille. Joissaki tapauksissa pitää omaa kuntoa nostaa ensin että onnistuu. Ei ole välttämättä halusta kiinni. Tottakai esim salilla käyminen olisi parempi tai ulkona hölkkääminen. Jostakin vain on aloitettava.

Vierailija
72/90 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://cardgames.io/yahtzee/

Laittakaa nimerkiksi PalstaMama jos tulette!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
73/90 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisit töihin. 

Vierailija
74/90 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene ulos kävelemään! Joku kiva kahvila tai baari. Ihmiset tarvitsee sosiaalisia kontakteja! Näe kavereitasi tai mene edes paikalliseen oluelle.

EI mulla ole kavereita eikä ole ikinä ollutkaan! Ei kukaan nainen halua olla hiljaisen naisen kaveri!! lopettaakaa jo!!!

Miksei muka haluisi olla? Mulla on kaikenlaisia kavereita, osa on hiljaisiakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
75/90 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rutiineja yllä vaikka oletteki kotona ! ! ! Se että on työtön ei automaattisesti tarkoita että pitää herätä puoleltapäivin ja katsella elokuvia ! ! ! Kello soimaan aikasin, kunnon aamupalat, kauppareissut jne HETI AAMUSTA, vähän pikku treeniä päälle, siivoo asunto,  käy illalla uudestaa kävelyllä jne mitä ikinä tykkäätkin tehdä, pidä ssyömis rytmit päällä jne, tee ite ruoka jne  ! ! ! Aamusta HETI on todella tärkeä lähteä liikkeelle, koska muuten siihen jumittuu eikä huvita lähteä enää mihinkää myöhemmin ! ! !

Nyt on kesä. Ap voi ihan hyvin olla lomallakin tylsistyneenä.

Vierailija
76/90 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene ulos kävelemään! Joku kiva kahvila tai baari. Ihmiset tarvitsee sosiaalisia kontakteja! Näe kavereitasi tai mene edes paikalliseen oluelle.

EI mulla ole kavereita eikä ole ikinä ollutkaan! Ei kukaan nainen halua olla hiljaisen naisen kaveri!! lopettaakaa jo!!!

Miksei muka haluisi olla? Mulla on kaikenlaisia kavereita, osa on hiljaisiakin.

No enpä tiedä. Olen kyllä yrittäny

Vierailija
77/90 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä oon töitä tehnyt ja treenannut. Ja nykyisin hoitanut lapsia ja taloa. 

 

 

Kiinnosteleeko sellaiset jutut? 

En tiennytkään että kiinnostelu riittää siihen että saa lapsen ja talon.

Vierailija
78/90 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloitin noiden lisäksi myös käymään salilla ja runkkaamaan. Kerran viikossa saunon, välillä maistelen Alkon tuotteita, kokkailen.

Ainiin, pelaan myös yatzia sekä spider pasianssia.

No sittenhän voisit kokeilla muitakin pelejä. 

Vierailija
79/90 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä. Eikö oikeesti oo sisältöä elämässä? Lue vaikka Raamattua. Lähde ulos kävelemään. Johonkin puistoon istumaan. Tai tykkäätkö vaikka tehdä käsitöitä? Mä haluaisin jonku kaverin, joka ompelis. 

Vierailija
80/90 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työnnä porkkana pilluun. 

Minun kanssa lähdet treffeille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme