Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä 35v ihmisenä oikein pitäisi tehdä? En keksi oikein muuta kun nyhjöttää yksiössä ja syödä

Vierailija
24.06.2026 |

Ihmiset ei oikein kiinnostele ja ulkonakin kylmä. Päivä menee niin, et herään teen aamupalaa ja sit palstialen 6 tuntia. Sit onki ilta ja avaan netflix katson leffan ja sit meen nukkuun.

Kommentit (90)

Vierailija
41/90 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä 35-vuotias käy töissä. Vapaa-ajalla on sitten perheensä kanssa, jos sellainen on, harrastaa ja tapaa kavereita tai sukuloi. Käy erilaisissa tapahtumissa, matkustelee.

No en ole mikään normaalia ihmienn,,, Ikinä ollutkaa

Jos saan kysyö niin miksi et ole normaali? -eri

Erakoiduin j nuorena ja jäi kaikki sosiaaliset kontaktit välistä. Aikuis iällä elän erilaista elämää kuin normi 35 vuotias jos yleistää

Vierailija
42/90 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lähdin merille tuossa iässä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/90 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa. Tuossa vaiheessa olin 3 lapsen äiti, maksoin asuntovelkaa, kävin töissä ja tapasin ystäviäni. Kivaa ja mielenkiintoista aikaa! Tekemistä oli liikaakin!

Vierailija
44/90 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai nyt jostain asioista olet myös kiinnostunut elämässä? Muustakin kuin palstailiusta ja Netflixistä. Ala tehdä sellaisia, mitkä kiinnostaa. Mitä olet aiemmin harrastanut? Ehkä voisit aloittaa vanhan harrastuksen uudelleen.

Ja totuttele tekemään semmoisiakin, mitkä ei niin paljon kiinnosta. Esim. totuttele ulkoilemaan "kylmällä" kesäkuun säällä. 😅 Talvella tulee vielä kylmempi. Tai opettele kokkaamaan uusia ruokia tai leipomaan, kun kerran yksi ajankulu on syöminen.

Miksi tuhlaisin elämäni tekemällä jotain epämiellyttävää?

Vierailija
45/90 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyypillinen incel. Sen 6 tuntia sä vihaat naisia ja imet pedonatsin munaa.

Incel = involuntary celibate.

Ei koske niitä jotka eivät edes halua seksiä toisen ihmisen kanssa.

Vierailija
46/90 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita musiikki soimaan ja tanssi. Kun fyysinen kunto nousee voit paremmin. Voit myös lähteä ulos kävelylle.

Musiikin avulla elämä on jotenkin siedettävää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/90 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tein tämän langan koska tuntuu et elän monet päivät tuollai "sumussa" En tiiedä sitten olenko tylsä tyyppi vai masenutnut vai uupunutvai jotain siltä väliltä. 

Tarkista ensin, saatko riittävästi energiaa syömisistä ja yritä elää terveellisesti. Myös huono ravinto voi aiheuttaa sumuisen olon.

Vierailija
48/90 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele se hardcore kokopäivärunkkaus nii ei tarvi koskaan suoriutua naisen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/90 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita musiikki soimaan ja tanssi. Kun fyysinen kunto nousee voit paremmin. Voit myös lähteä ulos kävelylle.

Musiikin avulla elämä on jotenkin siedettävää. 

rakastan msuiikkia t.ap

Vierailija
50/90 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä 35-vuotias käy töissä. Vapaa-ajalla on sitten perheensä kanssa, jos sellainen on, harrastaa ja tapaa kavereita tai sukuloi. Käy erilaisissa tapahtumissa, matkustelee.

No en ole mikään normaalia ihmienn,,, Ikinä ollutkaa

Jos saan kysyö niin miksi et ole normaali? -eri

Erakoiduin j nuorena ja jäi kaikki sosiaaliset kontaktit välistä. Aikuis iällä elän erilaista elämää kuin normi 35 vuotias jos yleistää

Taidat nyt liikaa syyllistää muita 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51/90 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laita musiikki soimaan ja tanssi. Kun fyysinen kunto nousee voit paremmin. Voit myös lähteä ulos kävelylle.

Musiikin avulla elämä on jotenkin siedettävää. 

rakastan msuiikkia t.ap

Tanssi lisäksi. Kun tulee hallinnan tunne omaan kehoon seon hienoa.

Vierailija
52/90 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä 35-vuotias käy töissä. Vapaa-ajalla on sitten perheensä kanssa, jos sellainen on, harrastaa ja tapaa kavereita tai sukuloi. Käy erilaisissa tapahtumissa, matkustelee.

No en ole mikään normaalia ihmienn,,, Ikinä ollutkaa

Jos saan kysyö niin miksi et ole normaali? -eri

Erakoiduin j nuorena ja jäi kaikki sosiaaliset kontaktit välistä. Aikuis iällä elän erilaista elämää kuin normi 35 vuotias jos yleistää

Se on harmi. Itsellä myös valta osa ajasta yksin. Kahdella kavereillani on todella kiire. Työt ja perheet. Toivotan jaksamisia sulle kuitenkin. Toivottavasti kääntyy paremmin päin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53/90 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmilla meistä esim. työ vie suuren osan ajasta ja energiasta, niin ettei sitä niin kauheasti muuta sitten kaipaakaan. Osalla vielä sen lisäksi perhe. Itse olen sinkku, mutta koska tosiaan on vaativa työ, niin en mä työn jälkeen kaipaakaan muuta kuin vähän ulkoilla, pelata videopelejä, ja olla möllöttää. Työttömänä voisi kyllä olla tylsähköä, koska vaikka keksisikin tekemisiä, ei välttämättä olisi rahaa niihin.

Vierailija
54/90 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoja? siihen saa sisällytettyä kirjastossa luuhaamisen.

t: erakohko 59v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
55/90 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kauheeta, saisinpa yhden tuollaisen päivän. Haaveilen päivästä kun ehtisin istua yli 5min! Suosittelen marjojen itsepoimintaa, juuri nyt sesongissa on haskap, laivareissua Helsingin saaristoon, luonnonvesissä uiminen, käy vaikka kaikki rannat läpi ja etsii oman suosikin, lintubongaus jkl yliopiston äänityssovelluksella, samalla tukee tiedettä ja tätä voi tehdä mihin tahansa vuorokauden aikaan ja sovellus ehdottaa paikkoja tai voi valita itse niitä kartasta.

Vierailija
56/90 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä 35-vuotias käy töissä. Vapaa-ajalla on sitten perheensä kanssa, jos sellainen on, harrastaa ja tapaa kavereita tai sukuloi. Käy erilaisissa tapahtumissa, matkustelee.

No en ole mikään normaalia ihmienn,,, Ikinä ollutkaa

Jos saan kysyö niin miksi et ole normaali? -eri

Erakoiduin j nuorena ja jäi kaikki sosiaaliset kontaktit välistä. Aikuis iällä elän erilaista elämää kuin normi 35 vuotias jos yleistää

Se on harmi. Itsellä myös valta osa ajasta yksin. Kahdella kavereillani on todella kiire. Työt ja perheet. Toivotan jaksamisia sulle kuitenkin. Toivottavasti kääntyy paremmin päin.

Kiitti. En pidä itseänä masentuneena, mut on usein "tylsää" Jos olisi paljon rahaa voisin kyl keksiä tekemistä, esim läheisiä asuu ulkomailla, niin sinne voisi lähteä

Vierailija
57/90 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rutiineja yllä vaikka oletteki kotona ! ! ! Se että on työtön ei automaattisesti tarkoita että pitää herätä puoleltapäivin ja katsella elokuvia ! ! ! Kello soimaan aikasin, kunnon aamupalat, kauppareissut jne HETI AAMUSTA, vähän pikku treeniä päälle, siivoo asunto,  käy illalla uudestaa kävelyllä jne mitä ikinä tykkäätkin tehdä, pidä ssyömis rytmit päällä jne, tee ite ruoka jne  ! ! ! Aamusta HETI on todella tärkeä lähteä liikkeelle, koska muuten siihen jumittuu eikä huvita lähteä enää mihinkää myöhemmin ! ! !

Vierailija
58/90 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun saat tuosta lojumisesta pian vaikeita tukielinongelmia niin kyllä tylsyys unohtuu kun yrität epätoivoisesti kuntouttaa itseäsi.

Vierailija
59/90 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä oon töitä tehnyt ja treenannut. Ja nykyisin hoitanut lapsia ja taloa. 

 

 

Kiinnosteleeko sellaiset jutut? 

Vierailija
60/90 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala nuolemaan palstamamman persettä. Voisit olla kunnon orja, kun sinun ei tarvitse olla muualla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi