Miten teillä on voinut joskus 11-12 v olla aikaa (ja halua) leikkiä jollain BARBEILLA?
Muistan barbit kaverin luota joskus 3-4 v. Eivät kiinnostaneet silloinkaan.
11-12 v ei todellakaan enää leikitty. Varsinkaan barbeilla. Silloin oli muut kiireet.
Kommentit (15)
No kasarilla ei paljon ollut muutakaan tekemistä. Mitä sitä ihmettelemään.
Ap. Mitä veetä tämmösellä tiedolla teet?? Oletko lapsi vai hullu?
Niin, aikaisemmin lapset oli lapsia ihan sinne teini-iän puoliväliin asti (n. 14-16v), mutta nykyään on kiire olla huorameikit lärvisssä ja tissit paljaana tarjoamassa itseään mutukeille jo 12 vuotiaana..
Näin se maailma muuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Mitkä kiireet, voitko tarkentaa?
Teit itsellesi kysymyksen taas , joten vastaanhan nyt . 🤣🤣🤣🤣🤣
Leikin barbeilla 11-12v. salaa kaverin kanssa, mutta oli sen lisäksi myös muita kiireitä.
Vierailija kirjoitti:
Niin, aikaisemmin lapset oli lapsia ihan sinne teini-iän puoliväliin asti (n. 14-16v), mutta nykyään on kiire olla huorameikit lärvisssä ja tissit paljaana tarjoamassa itseään mutukeille jo 12 vuotiaana..
Näin se maailma muuttuu.
Hyi mitn ilkeäksi sinut on kasvatettu. 🤮
Vierailija kirjoitti:
duckface-poseerausten harjoittelua mm...mulla jäi oikeasti monttu auki erään kerran metrossa missä joku just just 11v tyttö sovitteli itselleen eri filttereitä puhelimitse huulet törröllään ja nyt ei puhut söpöistä kissankorvista..onneksi 90-luvulla sai olla vielä lapsi 11-12v eikä of ura suunnitteilla.
Vierailija kirjoitti:
Leikin barbeilla 11-12v. salaa kaverin kanssa, mutta oli sen lisäksi myös muita kiireitä.
No niiinnnköööööö..... kiitos kunn kerroit 🤭
Miksi ei olisi ollut aikaa? Mitä olisi pitänyt tehdä?
Olin sen verran lapsellinen mutta samalla kiinnosti myös nuorten jutut.
En tehnyt niin. Oli parempia leluja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
duckface-poseerausten harjoittelua mm...mulla jäi oikeasti monttu auki erään kerran metrossa missä joku just just 11v tyttö sovitteli itselleen eri filttereitä puhelimitse huulet törröllään ja nyt ei puhut söpöistä kissankorvista..onneksi 90-luvulla sai olla vielä lapsi 11-12v eikä of ura suunnitteilla.
Kyllä mä vaan kourin jo tuon ikäsenä naapurin 12 vuotiaan Sirpan mitättömiä tisukoita, eikä silloin enää leikitty millään nukeilla, eikä autoilla, vaan oli jo ihan muut asiat mielessä. Näin siis 70-luvulla.
Edelleen leikin
M55