Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä 35v ihmisenä oikein pitäisi tehdä? En keksi oikein muuta kun nyhjöttää yksiössä ja syödä

Vierailija
24.06.2026 |

Ihmiset ei oikein kiinnostele ja ulkonakin kylmä. Päivä menee niin, et herään teen aamupalaa ja sit palstialen 6 tuntia. Sit onki ilta ja avaan netflix katson leffan ja sit meen nukkuun.

Kommentit (90)

Vierailija
1/90 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen incel. Sen 6 tuntia sä vihaat naisia ja imet pedonatsin munaa.

Vierailija
2/90 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mitähän

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/90 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puet asiallisesti ja lähdet kävelylenkille, huomioit luonnon ja linnut. Tee tästä tapa niin siedätyt ihmisten näkemiselle.

Vierailija
4/90 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset oikeasti elää tuolla tavalla? hommaa harrastuksia?

Vierailija
5/90 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset oikeasti elää tuolla tavalla? hommaa harrastuksia?

Niinku mitä

Vierailija
6/90 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyypillinen incel. Sen 6 tuntia sä vihaat naisia ja imet pedonatsin munaa.

Miesvihasi on käsinkosketeltavaa, ja uskallat hyökätä vain sen heikoimman miesryhmän kimppuun, mutta valitettavasti Netflix paljastaa ap:n naiseksi. Vastauksena taas kysymykseen ap sinun tulisi panna, ja kunnolla, sillä järvi on tarkoitettu soudettavaksi. Elät viimeisiä hyvien panojen vuosia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/90 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset oikeasti elää tuolla tavalla? hommaa harrastuksia?

Niinku mitä

Niitä asioita mitkä sinua kiinnostaa. Jos et oikeasti tiedä mitä haluat niin kokeile jotain uutta. Mielikuvitus nykyään näin kuollutta?

Vierailija
8/90 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyypillinen incel. Sen 6 tuntia sä vihaat naisia ja imet pedonatsin munaa.

Miesvihasi on käsinkosketeltavaa, ja uskallat hyökätä vain sen heikoimman miesryhmän kimppuun, mutta valitettavasti Netflix paljastaa ap:n naiseksi. Vastauksena taas kysymykseen ap sinun tulisi panna, ja kunnolla, sillä järvi on tarkoitettu soudettavaksi. Elät viimeisiä hyvien panojen vuosia.

Miksi 35v on viimeiset hywät.p*novuodet

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/90 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pitäisi edes viikko elää noin niin lopettaisin itseni.

Vierailija
10/90 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyypillinen incel. Sen 6 tuntia sä vihaat naisia ja imet pedonatsin munaa.

Miesvihasi on käsinkosketeltavaa, ja uskallat hyökätä vain sen heikoimman miesryhmän kimppuun, mutta valitettavasti Netflix paljastaa ap:n naiseksi. Vastauksena taas kysymykseen ap sinun tulisi panna, ja kunnolla, sillä järvi on tarkoitettu soudettavaksi. Elät viimeisiä hyvien panojen vuosia.

Miksi 35v on viimeiset hywät.p*novuodet

Keho ei v.anhempana palaudu enää samalla tavalla, kestää ehkä yhden kierroksen viikossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/90 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelyllä käyntiä. Kitaran soittoa. Pelaamista. Elokuvia. Sarjoja. Kavereitten kanssa juttelua sillon kun heillä on aikaa. Välillä reenaamista. Joskus harvemmin raflassa käydä jne. Muitten eläinten hoitoa sillon tällön.

Vierailija
12/90 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävelyllä käyntiä. Kitaran soittoa. Pelaamista. Elokuvia. Sarjoja. Kavereitten kanssa juttelua sillon kun heillä on aikaa. Välillä reenaamista. Joskus harvemmin raflassa käydä jne. Muitten eläinten hoitoa sillon tällön.

Ei ola kavereita

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/90 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyypillinen incel. Sen 6 tuntia sä vihaat naisia ja imet pedonatsin munaa.

Miesvihasi on käsinkosketeltavaa, ja uskallat hyökätä vain sen heikoimman miesryhmän kimppuun, mutta valitettavasti Netflix paljastaa ap:n naiseksi. Vastauksena taas kysymykseen ap sinun tulisi panna, ja kunnolla, sillä järvi on tarkoitettu soudettavaksi. Elät viimeisiä hyvien panojen vuosia.

Miksi 35v on viimeiset hywät.p*novuodet

 

 

Monilla ilmeisesti lässähtää halut 40-50+ iässä, ja osaa ei sitten enää seksi kiinnosta. Jos on saman ikäinen tai vieläpä vanhempi mies, niin miehellä ei seiso tai seisoo huonosti. Mies on plösähtänyt, etkä halua sen kanssa seksiä. Tai itse olet plösähtänyt, eikä mies halua kanssasi seksiä. Tai molemmat olette plösähtäneitä, ettekä jaksa panna. 

 

Ei toki kaikilla noin, ja osalla on ilmeisen hyvä seksielämä vielä pitkälle yli kuuskymppisenä tai seitenkymppisenäkin :D 

Vierailija
14/90 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyypillinen incel. Sen 6 tuntia sä vihaat naisia ja imet pedonatsin munaa.

Miesvihasi on käsinkosketeltavaa, ja uskallat hyökätä vain sen heikoimman miesryhmän kimppuun, mutta valitettavasti Netflix paljastaa ap:n naiseksi. Vastauksena taas kysymykseen ap sinun tulisi panna, ja kunnolla, sillä järvi on tarkoitettu soudettavaksi. Elät viimeisiä hyvien panojen vuosia.

Miksi 35v on viimeiset hywät.p*novuodet

Keho ei v.anhempana palaudu enää samalla tavalla, kestää ehkä yhden kierroksen viikossa.

Huutista:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/90 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti, sulla ei voi olla kavereita,  jos asenteesi on kaikkeen noin laimea. Et voi odottaa, että joku ulkopuolinen ottaa sua niskasta kiinni.

Vierailija
16/90 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti, sulla ei voi olla kavereita,  jos asenteesi on kaikkeen noin laimea. Et voi odottaa, että joku ulkopuolinen ottaa sua niskasta kiinni.

Okke

Vierailija
17/90 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ulos kävelemään! Joku kiva kahvila tai baari. Ihmiset tarvitsee sosiaalisia kontakteja! Näe kavereitasi tai mene edes paikalliseen oluelle.

Vierailija
18/90 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treenaa, käy kävelyllä, käy kaupassa, katso kehittäviä podcasteja mielummi ku istut täällä lukemassa hölmöläisten turhanpäivästä jankutusta. 

Vierailija
19/90 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun elämä on samanlaista.

Vierailija
20/90 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin 35v vaihdoin työpaikkaa ulkomaille ihanaan historialliseen kaupunkiin. Tein kauheasti töitä, opin kieltä, kävin illalla elokuvissa, urheilemassa, syömässä, klubeilla, konserteissa jne. Matkustelin ympäri maailmaa. Tapasin töiden kautta elämäni miehen. Pian tuon jälkeen jälkeen saimme ensimmäisen lapsen. Sitten iltamenot vähän rauhottuivatkin. Teimme ruokaa, leikimme lapsen kanssa, katsoimme elokuvia ja kursuimme kavereita käymään.


Oli kyllä ihanaa aikaa, lämmöllä muistelen.


Ehkä ne tärkeimmät asiat olivat: rohkeus, opiskelu, reippaus, kiinnostus uuteen, kova työn teko ja kiinnostus niihin hommiin. Passion.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi