Mitä 35v ihmisenä oikein pitäisi tehdä? En keksi oikein muuta kun nyhjöttää yksiössä ja syödä
Ihmiset ei oikein kiinnostele ja ulkonakin kylmä. Päivä menee niin, et herään teen aamupalaa ja sit palstialen 6 tuntia. Sit onki ilta ja avaan netflix katson leffan ja sit meen nukkuun.
Kommentit (90)
Puet asiallisesti ja lähdet kävelylenkille, huomioit luonnon ja linnut. Tee tästä tapa niin siedätyt ihmisten näkemiselle.
Ihmiset oikeasti elää tuolla tavalla? hommaa harrastuksia?
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset oikeasti elää tuolla tavalla? hommaa harrastuksia?
Niinku mitä
Vierailija kirjoitti:
Tyypillinen incel. Sen 6 tuntia sä vihaat naisia ja imet pedonatsin munaa.
Miesvihasi on käsinkosketeltavaa, ja uskallat hyökätä vain sen heikoimman miesryhmän kimppuun, mutta valitettavasti Netflix paljastaa ap:n naiseksi. Vastauksena taas kysymykseen ap sinun tulisi panna, ja kunnolla, sillä järvi on tarkoitettu soudettavaksi. Elät viimeisiä hyvien panojen vuosia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset oikeasti elää tuolla tavalla? hommaa harrastuksia?
Niinku mitä
Niitä asioita mitkä sinua kiinnostaa. Jos et oikeasti tiedä mitä haluat niin kokeile jotain uutta. Mielikuvitus nykyään näin kuollutta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyypillinen incel. Sen 6 tuntia sä vihaat naisia ja imet pedonatsin munaa.
Miesvihasi on käsinkosketeltavaa, ja uskallat hyökätä vain sen heikoimman miesryhmän kimppuun, mutta valitettavasti Netflix paljastaa ap:n naiseksi. Vastauksena taas kysymykseen ap sinun tulisi panna, ja kunnolla, sillä järvi on tarkoitettu soudettavaksi. Elät viimeisiä hyvien panojen vuosia.
Miksi 35v on viimeiset hywät.p*novuodet
Jos pitäisi edes viikko elää noin niin lopettaisin itseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyypillinen incel. Sen 6 tuntia sä vihaat naisia ja imet pedonatsin munaa.
Miesvihasi on käsinkosketeltavaa, ja uskallat hyökätä vain sen heikoimman miesryhmän kimppuun, mutta valitettavasti Netflix paljastaa ap:n naiseksi. Vastauksena taas kysymykseen ap sinun tulisi panna, ja kunnolla, sillä järvi on tarkoitettu soudettavaksi. Elät viimeisiä hyvien panojen vuosia.
Miksi 35v on viimeiset hywät.p*novuodet
Keho ei v.anhempana palaudu enää samalla tavalla, kestää ehkä yhden kierroksen viikossa.
Kävelyllä käyntiä. Kitaran soittoa. Pelaamista. Elokuvia. Sarjoja. Kavereitten kanssa juttelua sillon kun heillä on aikaa. Välillä reenaamista. Joskus harvemmin raflassa käydä jne. Muitten eläinten hoitoa sillon tällön.
Vierailija kirjoitti:
Kävelyllä käyntiä. Kitaran soittoa. Pelaamista. Elokuvia. Sarjoja. Kavereitten kanssa juttelua sillon kun heillä on aikaa. Välillä reenaamista. Joskus harvemmin raflassa käydä jne. Muitten eläinten hoitoa sillon tällön.
Ei ola kavereita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyypillinen incel. Sen 6 tuntia sä vihaat naisia ja imet pedonatsin munaa.
Miesvihasi on käsinkosketeltavaa, ja uskallat hyökätä vain sen heikoimman miesryhmän kimppuun, mutta valitettavasti Netflix paljastaa ap:n naiseksi. Vastauksena taas kysymykseen ap sinun tulisi panna, ja kunnolla, sillä järvi on tarkoitettu soudettavaksi. Elät viimeisiä hyvien panojen vuosia.
Miksi 35v on viimeiset hywät.p*novuodet
Monilla ilmeisesti lässähtää halut 40-50+ iässä, ja osaa ei sitten enää seksi kiinnosta. Jos on saman ikäinen tai vieläpä vanhempi mies, niin miehellä ei seiso tai seisoo huonosti. Mies on plösähtänyt, etkä halua sen kanssa seksiä. Tai itse olet plösähtänyt, eikä mies halua kanssasi seksiä. Tai molemmat olette plösähtäneitä, ettekä jaksa panna.
Ei toki kaikilla noin, ja osalla on ilmeisen hyvä seksielämä vielä pitkälle yli kuuskymppisenä tai seitenkymppisenäkin :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyypillinen incel. Sen 6 tuntia sä vihaat naisia ja imet pedonatsin munaa.
Miesvihasi on käsinkosketeltavaa, ja uskallat hyökätä vain sen heikoimman miesryhmän kimppuun, mutta valitettavasti Netflix paljastaa ap:n naiseksi. Vastauksena taas kysymykseen ap sinun tulisi panna, ja kunnolla, sillä järvi on tarkoitettu soudettavaksi. Elät viimeisiä hyvien panojen vuosia.
Miksi 35v on viimeiset hywät.p*novuodet
Keho ei v.anhempana palaudu enää samalla tavalla, kestää ehkä yhden kierroksen viikossa.
Huutista:D
Oikeasti, sulla ei voi olla kavereita, jos asenteesi on kaikkeen noin laimea. Et voi odottaa, että joku ulkopuolinen ottaa sua niskasta kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti, sulla ei voi olla kavereita, jos asenteesi on kaikkeen noin laimea. Et voi odottaa, että joku ulkopuolinen ottaa sua niskasta kiinni.
Okke
Mene ulos kävelemään! Joku kiva kahvila tai baari. Ihmiset tarvitsee sosiaalisia kontakteja! Näe kavereitasi tai mene edes paikalliseen oluelle.
Treenaa, käy kävelyllä, käy kaupassa, katso kehittäviä podcasteja mielummi ku istut täällä lukemassa hölmöläisten turhanpäivästä jankutusta.
Kun olin 35v vaihdoin työpaikkaa ulkomaille ihanaan historialliseen kaupunkiin. Tein kauheasti töitä, opin kieltä, kävin illalla elokuvissa, urheilemassa, syömässä, klubeilla, konserteissa jne. Matkustelin ympäri maailmaa. Tapasin töiden kautta elämäni miehen. Pian tuon jälkeen jälkeen saimme ensimmäisen lapsen. Sitten iltamenot vähän rauhottuivatkin. Teimme ruokaa, leikimme lapsen kanssa, katsoimme elokuvia ja kursuimme kavereita käymään.
Oli kyllä ihanaa aikaa, lämmöllä muistelen.
Ehkä ne tärkeimmät asiat olivat: rohkeus, opiskelu, reippaus, kiinnostus uuteen, kova työn teko ja kiinnostus niihin hommiin. Passion.
Tyypillinen incel. Sen 6 tuntia sä vihaat naisia ja imet pedonatsin munaa.