Malmilla joukkoraiskattu alaikäinen tyttö joutuu maksamaan ulkomaalaisten raiskaajien oikeudenkäyntikulut
Nyt jokainen raiskattu tietää ettei rikosilmoitus kannata, vaan voit joutua itse maksamaan korvauksia.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/hovioikeus-hylkasi-syytteet-alaikai…
Kommentit (884)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miettikää mikä maa Suomesta on tullut 2020-luvulla
tyttö oli sairaalassa minkä pitäisi olla turvapaikka
ja sinne tulivat ukrainalais ja muut hirviö saalistaja pedarit saalistamaan...
ja tuomarit kiittelivät saalistajia hyvästä työstä
mikä sairas maa tämä on?
se on kapinan paikka
"Sairaala jonka pitäis olla turvapaikka". Ihan itse meni sen jälkeen odotustilaan odottelemaan kyytiä, mutta päättikin lähteä miesten mukaan.
Jos mä olisin sammumaisillani, kyhjöttäisin odotustilan aulassa niin kauan kunnes kyytini saapuisi. Ei siinä saada neronleimausta lähteä 3 randommiehen matkaan. Ei odotustilasta kukaan revi sua puskiin panemaan, vaan olet siellä turvassa, mutta tyttö käveli itse.
Kyllä ensiavussa pitäisi olla enemmän valvontaa. Mitä esim jos joku psykoosipotilas iloisesti lähtee joidenkin matkaan ja joutuu pahoinpidellyksi? Ja vartijoiden mielestä on ihan ok, että sairaalan pihalla harjoitetaan ryhmäse siä? Jotain huolta olisi näillä vartijoillakin voinut herätä. Lähtökohtaisesti ensiapu ja sairaala viittaavat siihen, että ihmisellä ei kaikki ole hyvin, jos sinne päätyy. Miksi vartijat eivät käyneet kysymässä tytön vointia? Miksi tyttö päästettiin jonnekin odotustilaan istuskelemaan humalassa? Tämä tyttö on tullut täysin petetyksi niin monen aikuisen toimesta, jotka olisivat voineet hänet pelastaa tältä touhulta.
Päivystyksessä hoidetaan potilaita ja toki häiriköintiin puututaan mutta ei potilaita voi estää seurustelemasta keskenään.
Vartija on lähinnä henkilökunnan turvaksi eikä hän voi puuttua ihan kaikkeen sairaalan ulkopuolella tapahtuvaan toimintaan ja sellaiseen ei hänellä ole edes oikeuksia.
Jokainen vastaa itsestään kun liikkuu kaupungilla tai julkisissa tiloissa niin että ei kannata juoda itseään sellaiseen kuntoon että ei voi vastata tekemisistään.
seuraavaksi kun jonkun tuomarin lapselle tapahtuu vastaavaa laki on oltava sama kaikille ja tuomio vapauttava, ja kaikki aiemmat vastaavat tuomiot on syytä käydä läpi koskien tuomarien lapsia, jos ei ole annettu vapauttavaa tuomiota on syytä epäillä täyttä korruptiota ja vaadittava tuomarille vankeustuomiota väärästä tuomiosta...
Oliko uhri eroperheestä?
Jos oli niin osoitus siitä mihin heppoiset erot ja ydinperheen rikkominen johtavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuomarit antoivat nyt mallin missä kuka tahansa voi hakea sairaalasta alaikäisen ja tehdä mitä vain ja se pitää hyväksyä koska laki on sama kaikille. Näin toimitaan Suomessa.
Miksi alapeukut lain pitää olla sama kaikille, ei vain ukrainalaisille? Malli on nyt annettu.
No kun väität ihan päättömiä. Missään ei ole sanottu, että sairaalasta saa hakea alaikäisen ja tehdä tälle mitä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuomarit antoivat nyt mallin missä kuka tahansa voi hakea sairaalasta alaikäisen ja tehdä mitä vain ja se pitää hyväksyä koska laki on sama kaikille. Näin toimitaan Suomessa.
Miksi alapeukut lain pitää olla sama kaikille, ei vain ukrainalaisille? Malli on nyt annettu.
No kun väität ihan päättömiä. Missään ei ole sanottu, että sairaalasta saa hakea alaikäisen ja tehdä tälle mitä tahansa.
juurihan annettiin malli toiminnalle, nyt jokainen vain sanoo että uhri halusi sitä ja tuomarien pitää uskoa asia... näin kävi tässä mallitapauksessa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miettikää mikä maa Suomesta on tullut 2020-luvulla
tyttö oli sairaalassa minkä pitäisi olla turvapaikka
ja sinne tulivat ukrainalais ja muut hirviö saalistaja pedarit saalistamaan...
ja tuomarit kiittelivät saalistajia hyvästä työstä
mikä sairas maa tämä on?
se on kapinan paikka
"Sairaala jonka pitäis olla turvapaikka". Ihan itse meni sen jälkeen odotustilaan odottelemaan kyytiä, mutta päättikin lähteä miesten mukaan.
Jos mä olisin sammumaisillani, kyhjöttäisin odotustilan aulassa niin kauan kunnes kyytini saapuisi. Ei siinä saada neronleimausta lähteä 3 randommiehen matkaan. Ei odotustilasta kukaan revi sua puskiin panemaan, vaan olet siellä turvassa, mutta tyttö käveli itse.
Kyllä ensiavussa pitäisi olla enemmän valvontaa. Mitä esim jos joku psykoosipotilas iloisesti lähtee joidenkin matkaan ja joutuu pahoinpidellyksi? Ja vartijoiden mielestä on ihan ok, että sairaalan pihalla harjoitetaan ryhmäse siä? Jotain huolta olisi näillä vartijoillakin voinut herätä. Lähtökohtaisesti ensiapu ja sairaala viittaavat siihen, että ihmisellä ei kaikki ole hyvin, jos sinne päätyy. Miksi vartijat eivät käyneet kysymässä tytön vointia? Miksi tyttö päästettiin jonnekin odotustilaan istuskelemaan humalassa? Tämä tyttö on tullut täysin petetyksi niin monen aikuisen toimesta, jotka olisivat voineet hänet pelastaa tältä touhulta.
Vartija menettää äkkiä työpaikkansa, jos hän alkaa liian tuttavalliseksi alaikäisten seksistä kiinni jääneiden tyttöjen kanssa. Kun siis kyse on tytöstä, jonka käytös ei anna mitään syytä olettaa että hänelle olisi tehty jotain vasten tahtoaan.
Mitä jos tyttö olisi ollut tuomarin kaveri lapsi?
Vierailija kirjoitti:
Oliko uhri eroperheestä?
Jos oli niin osoitus siitä mihin heppoiset erot ja ydinperheen rikkominen johtavat.
Niin. Kuplivan tunteen jahtaamisella on hintansa joskus.
Mutta eihän epävakaa vanhempi siitä
välitä millään tavalla!
Se tyttö olis vielä sairaalan edessä tupakalla voinut kieltäytyä ja jos olisi pelännyt, olisi voinut rynnätä takaisin päivystyksen tiloihin turvaan.
Ei sitä käsistä raahattu sinne puskiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Humalassa tai muussa päihtymystilassa oleva henkilö ei kykene antamaan laillista suostumusta tai ilmaisemaan tahtoaan.
Suomen rikoslain mukaan sukupuoliyhteys tai muu seksuaalinen teko ilman toisen vapaaehtoisuutta on raiskaus. Humalainen henkilö ei voi osallistua seksiin vapaaehtoisesti siten kuin laki edellyttää.
Ei pidä paikkansa. Muuten puolet suomalaisista olisi raiskareita. Sekoitat nyt termin TIEDOTTOMAAN tai sammuneeseen.
Rikoslain (Rikoslaki 20 luku 1 ) mukaan raiskauksesta tuomitaan myös se, joka käyttää hyväkseen toisen tiedottomuutta, voimakasta päihtymystilaa tai muuta avutonta tilaa. Jos toinen on kykenemätön muodostamaan tai ilmaisemaan tahtoaan, kyseessä on aina raiskaus.
Malmin tyttö kykeni muodostamaan tahtotilansa kun hän lähti miesten kanssa nussimaan. Ei hän ollut tiedoton millään tapaa. Oli varmasti kännissä mikä voi heikentää harkintakykyä mutta se on oma vika jos tekee sellaista mitä voi katua jälkikäteen.
Kaksi oikeusastetta on tutkinut asiaa ja todennut videoiden perusteella että raiskauksesta ei ole mitään todisteita. Oikeuden päätös ei muutu vaikka asiasta jankutetaan hullun lailla tällä palstalla.
Ukrainalaiset miehet olivat myös humalassa ja tuskin he olisivat lähteneet seksiä harrastamaan jos olisivat tienneet mitä nussimisesta seurasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeudelle merkitsee näyttö, aloittajalle syytettyjen ihonväri.
Ihonväri merkitsee demlalle. Jos olisivat olleet savolaismiehiä, niin olisivat linnassa.
Olivat Ukrainalaisia äijiä.
Pyhimyksiä ja länsimaisen demokratian esitaistelijoita.
En tajua miten oikeus voi puolustella niitä miehiä. Tyttöhän oli vasta 16v! Ei sellaiselta voi odottaa aikuisen naisen harkintakykyä. Jonkun olisi pitänyt puolustaa tyttöparkaa. Ja nyt oikeuslaitoskin pistää lapsen maksajaksi. Ihan hirveää.
Jos humala estää suostumuksen antamisen seksiin, se olisi kuolinisku lopuillekin yökerhoille ja monille baareille.
Joku tyttö suostui kimppapanoon kännissä ja menetti mahdollisuuden hyvään parisuhteeseen. Voi voi. Naiset eivät koskaan ole olleet kovin hyviä kantamaan vastuuta omista teoistaan.
Tytöllä taitaa olla nyt melkoinen maine.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeudelle merkitsee näyttö, aloittajalle syytettyjen ihonväri.
Ihonväri merkitsee demlalle. Jos olisivat olleet savolaismiehiä, niin olisivat linnassa.
Olivat Ukrainalaisia äijiä.
Pyhimyksiä ja länsimaisen demokratian esitaistelijoita.
Ja se huuto ja kaikkien kotimaisten miehien kollektiivinen syyllistäminen jos tekijät olisivat olleet ka nta suomalaisia.
Nyt vain korviahuumaava hiljaisuus
#havaintojakaksoistandardeista
Ukrainalaiset miehet täytyy lähettää kotimaahansa puolustamaan maataan
OIskohan ollu klassinen tapaus että aamulla alkoikin kaduttaan tyttöä...
Vierailija kirjoitti:
En tajua miten oikeus voi puolustella niitä miehiä. Tyttöhän oli vasta 16v! Ei sellaiselta voi odottaa aikuisen naisen harkintakykyä. Jonkun olisi pitänyt puolustaa tyttöparkaa. Ja nyt oikeuslaitoskin pistää lapsen maksajaksi. Ihan hirveää.
täydellinen esimerkki Suomen sairaasta oikeusjärjestelmästä ja sairaista tuomareista
kapinan on alettava
Vierailija kirjoitti:
Tytöllä taitaa olla nyt melkoinen maine.
Voi voi. Olkoon muille opiksi.
Vai oliko tässä diilissä tarkoitus saada kuljetus kotiin esim. Nurmijärvelle seksiä vastaan, mutta sopimuksen yksityiskohdissa ei varsinaisesti eritelty että tapahtuuko kuljetus vasta ensi torstaina tms?