Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Malmilla joukkoraiskattu alaikäinen tyttö joutuu maksamaan ulkomaalaisten raiskaajien oikeudenkäyntikulut

Vierailija
23.06.2026 |

Nyt jokainen raiskattu tietää ettei rikosilmoitus kannata, vaan voit joutua itse maksamaan korvauksia.

 

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/hovioikeus-hylkasi-syytteet-alaikai…

Kommentit (884)

Vierailija
761/884 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai oliko tässä diilissä tarkoitus saada kuljetus kotiin esim. Nurmijärvelle seksiä vastaan, mutta sopimuksen yksityiskohdissa ei varsinaisesti eritelty että tapahtuuko kuljetus vasta ensi torstaina tms?

Vierailija
762/884 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miettikää mikä maa Suomesta on tullut 2020-luvulla

tyttö oli sairaalassa minkä pitäisi olla turvapaikka

ja sinne tulivat ukrainalais ja muut hirviö saalistaja pedarit saalistamaan...

ja tuomarit kiittelivät saalistajia hyvästä työstä

mikä sairas maa tämä on?

se on kapinan paikka

"Sairaala jonka pitäis olla turvapaikka". Ihan itse meni sen jälkeen odotustilaan odottelemaan kyytiä, mutta päättikin lähteä miesten mukaan. 

Jos mä olisin sammumaisillani, kyhjöttäisin odotustilan aulassa niin kauan kunnes kyytini saapuisi. Ei siinä saada neronleimausta lähteä 3 randommiehen matkaan. Ei odotustilasta kukaan revi sua puskiin panemaan, vaan olet siellä turvassa, mutta tyttö käveli itse.

Kyllä ensiavussa pitäisi olla enemmän valvontaa. Mitä esim jos joku psykoosipotilas iloisesti lähtee joidenkin matkaan ja joutuu pahoinpidellyksi? Ja vartijoiden mielestä on ihan ok, että sairaalan pihalla harjoitetaan ryhmäse siä? Jotain huolta olisi näillä vartijoillakin voinut herätä. Lähtökohtaisesti ensiapu ja sairaala viittaavat siihen, että ihmisellä ei kaikki ole hyvin, jos sinne päätyy. Miksi vartijat eivät käyneet kysymässä tytön vointia? Miksi tyttö päästettiin jonnekin odotustilaan istuskelemaan humalassa? Tämä tyttö on tullut täysin petetyksi niin monen aikuisen toimesta, jotka olisivat voineet hänet pelastaa tältä touhulta.

Päivystyksessä hoidetaan potilaita ja toki häiriköintiin puututaan mutta ei potilaita voi estää seurustelemasta keskenään. 

 

Vartija on lähinnä henkilökunnan turvaksi eikä hän voi puuttua ihan kaikkeen sairaalan ulkopuolella tapahtuvaan toimintaan ja sellaiseen ei hänellä ole edes oikeuksia. 

 

Jokainen vastaa itsestään kun liikkuu kaupungilla tai julkisissa tiloissa niin että ei kannata juoda itseään sellaiseen kuntoon että ei voi vastata tekemisistään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
763/884 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

seuraavaksi kun jonkun tuomarin lapselle tapahtuu vastaavaa laki on oltava sama kaikille ja tuomio vapauttava, ja kaikki aiemmat vastaavat tuomiot on syytä käydä läpi koskien tuomarien lapsia, jos ei ole annettu vapauttavaa tuomiota on syytä epäillä täyttä korruptiota ja vaadittava tuomarille vankeustuomiota väärästä tuomiosta...

Vierailija
764/884 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko uhri eroperheestä? 

Jos oli niin osoitus siitä mihin heppoiset erot ja ydinperheen rikkominen johtavat.

Vierailija
765/884 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuomarit antoivat nyt mallin missä kuka tahansa voi hakea sairaalasta alaikäisen ja tehdä mitä vain ja se pitää hyväksyä koska laki on sama kaikille. Näin toimitaan Suomessa.

Miksi alapeukut lain pitää olla sama kaikille, ei vain ukrainalaisille? Malli on nyt annettu.

No kun väität ihan päättömiä. Missään ei ole sanottu, että sairaalasta saa hakea alaikäisen ja tehdä tälle mitä tahansa. 

Vierailija
766/884 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuomarit antoivat nyt mallin missä kuka tahansa voi hakea sairaalasta alaikäisen ja tehdä mitä vain ja se pitää hyväksyä koska laki on sama kaikille. Näin toimitaan Suomessa.

Miksi alapeukut lain pitää olla sama kaikille, ei vain ukrainalaisille? Malli on nyt annettu.

No kun väität ihan päättömiä. Missään ei ole sanottu, että sairaalasta saa hakea alaikäisen ja tehdä tälle mitä tahansa. 

juurihan annettiin malli toiminnalle, nyt jokainen vain sanoo että uhri halusi sitä ja tuomarien pitää uskoa asia... näin kävi tässä mallitapauksessa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
767/884 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miettikää mikä maa Suomesta on tullut 2020-luvulla

tyttö oli sairaalassa minkä pitäisi olla turvapaikka

ja sinne tulivat ukrainalais ja muut hirviö saalistaja pedarit saalistamaan...

ja tuomarit kiittelivät saalistajia hyvästä työstä

mikä sairas maa tämä on?

se on kapinan paikka

"Sairaala jonka pitäis olla turvapaikka". Ihan itse meni sen jälkeen odotustilaan odottelemaan kyytiä, mutta päättikin lähteä miesten mukaan. 

Jos mä olisin sammumaisillani, kyhjöttäisin odotustilan aulassa niin kauan kunnes kyytini saapuisi. Ei siinä saada neronleimausta lähteä 3 randommiehen matkaan. Ei odotustilasta kukaan revi sua puskiin panemaan, vaan olet siellä turvassa, mutta tyttö käveli itse.

Kyllä ensiavussa pitäisi olla enemmän valvontaa. Mitä esim jos joku psykoosipotilas iloisesti lähtee joidenkin matkaan ja joutuu pahoinpidellyksi? Ja vartijoiden mielestä on ihan ok, että sairaalan pihalla harjoitetaan ryhmäse siä? Jotain huolta olisi näillä vartijoillakin voinut herätä. Lähtökohtaisesti ensiapu ja sairaala viittaavat siihen, että ihmisellä ei kaikki ole hyvin, jos sinne päätyy. Miksi vartijat eivät käyneet kysymässä tytön vointia? Miksi tyttö päästettiin jonnekin odotustilaan istuskelemaan humalassa? Tämä tyttö on tullut täysin petetyksi niin monen aikuisen toimesta, jotka olisivat voineet hänet pelastaa tältä touhulta.

Vartija menettää äkkiä työpaikkansa, jos hän alkaa liian tuttavalliseksi alaikäisten seksistä kiinni jääneiden tyttöjen kanssa. Kun siis kyse on tytöstä, jonka käytös ei anna mitään syytä olettaa että hänelle olisi tehty jotain vasten tahtoaan. 

Vierailija
768/884 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos tyttö olisi ollut tuomarin kaveri lapsi? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
769/884 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko uhri eroperheestä? 

Jos oli niin osoitus siitä mihin heppoiset erot ja ydinperheen rikkominen johtavat.

Niin. Kuplivan tunteen jahtaamisella on hintansa joskus. 


Mutta eihän epävakaa vanhempi siitä

välitä millään tavalla!

Vierailija
770/884 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tyttö olis vielä sairaalan edessä tupakalla voinut kieltäytyä ja jos olisi pelännyt, olisi voinut rynnätä takaisin päivystyksen tiloihin turvaan.

Ei sitä käsistä raahattu sinne puskiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
771/884 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Humalassa tai muussa päihtymystilassa oleva henkilö ei kykene antamaan laillista suostumusta tai ilmaisemaan tahtoaan. 

Suomen rikoslain mukaan sukupuoliyhteys tai muu seksuaalinen teko ilman toisen vapaaehtoisuutta on raiskaus. Humalainen henkilö ei voi osallistua seksiin vapaaehtoisesti siten kuin laki edellyttää.

Ei pidä paikkansa. Muuten puolet suomalaisista olisi raiskareita. Sekoitat nyt termin TIEDOTTOMAAN tai sammuneeseen.

Rikoslain (Rikoslaki 20 luku 1 ) mukaan raiskauksesta tuomitaan myös se, joka käyttää hyväkseen toisen tiedottomuutta, voimakasta päihtymystilaa tai muuta avutonta tilaa. Jos toinen on kykenemätön muodostamaan tai ilmaisemaan tahtoaan, kyseessä on aina raiskaus.

Malmin tyttö kykeni muodostamaan tahtotilansa kun hän lähti miesten kanssa nussimaan. Ei hän ollut tiedoton millään tapaa. Oli varmasti kännissä mikä voi heikentää harkintakykyä mutta se on oma vika jos tekee sellaista mitä voi katua jälkikäteen. 

 

Kaksi oikeusastetta on tutkinut asiaa ja todennut videoiden perusteella että raiskauksesta ei ole mitään todisteita. Oikeuden päätös ei muutu vaikka asiasta jankutetaan hullun lailla tällä palstalla.

 

Ukrainalaiset miehet olivat myös humalassa ja tuskin he olisivat lähteneet seksiä harrastamaan jos olisivat tienneet mitä nussimisesta seurasi. 

Vierailija
772/884 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeudelle merkitsee näyttö, aloittajalle syytettyjen ihonväri. 

Ihonväri merkitsee demlalle. Jos olisivat olleet savolaismiehiä, niin olisivat linnassa.

Olivat Ukrainalaisia äijiä. 

Pyhimyksiä ja länsimaisen demokratian esitaistelijoita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
773/884 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua miten oikeus voi puolustella niitä miehiä. Tyttöhän oli vasta 16v! Ei sellaiselta voi odottaa aikuisen naisen harkintakykyä. Jonkun olisi pitänyt puolustaa tyttöparkaa. Ja nyt oikeuslaitoskin pistää lapsen maksajaksi. Ihan hirveää.

Vierailija
774/884 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos humala estää suostumuksen antamisen seksiin, se olisi kuolinisku lopuillekin yökerhoille ja monille baareille.

Joku tyttö suostui kimppapanoon kännissä ja menetti mahdollisuuden hyvään parisuhteeseen. Voi voi. Naiset eivät koskaan ole olleet kovin hyviä kantamaan vastuuta omista teoistaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
775/884 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöllä taitaa olla nyt melkoinen maine.

Vierailija
776/884 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeudelle merkitsee näyttö, aloittajalle syytettyjen ihonväri. 

Ihonväri merkitsee demlalle. Jos olisivat olleet savolaismiehiä, niin olisivat linnassa.

Olivat Ukrainalaisia äijiä. 

Pyhimyksiä ja länsimaisen demokratian esitaistelijoita.

Ja se huuto ja kaikkien kotimaisten miehien kollektiivinen syyllistäminen jos tekijät olisivat olleet ka nta suomalaisia.


Nyt vain korviahuumaava hiljaisuus


#havaintojakaksoistandardeista

Vierailija
777/884 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukrainalaiset miehet täytyy lähettää kotimaahansa puolustamaan maataan

Vierailija
778/884 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

OIskohan ollu klassinen tapaus että aamulla alkoikin kaduttaan tyttöä...

Vierailija
779/884 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua miten oikeus voi puolustella niitä miehiä. Tyttöhän oli vasta 16v! Ei sellaiselta voi odottaa aikuisen naisen harkintakykyä. Jonkun olisi pitänyt puolustaa tyttöparkaa. Ja nyt oikeuslaitoskin pistää lapsen maksajaksi. Ihan hirveää.

täydellinen esimerkki Suomen sairaasta oikeusjärjestelmästä ja sairaista tuomareista

kapinan on alettava

Vierailija
780/884 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tytöllä taitaa olla nyt melkoinen maine.

Voi voi. Olkoon muille opiksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi