Malmilla joukkoraiskattu alaikäinen tyttö joutuu maksamaan ulkomaalaisten raiskaajien oikeudenkäyntikulut
Nyt jokainen raiskattu tietää ettei rikosilmoitus kannata, vaan voit joutua itse maksamaan korvauksia.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/hovioikeus-hylkasi-syytteet-alaikai…
Kommentit (884)
Harmillista miten ei voi jalkaa maahan polkemalla vapaasti harrastettua seksiä muuttaa ra*zkikseksi, kun ei totuus miellytä tiettyjä tahoja.
Syyttäjä ei nähnyt syytä hoville, en näe minäkään. Hyvin perusteltu molemmissa oikeusasteissa. Humalassa tulee tehtyä asioita, jotka kaduttaa jälkeenpäin mutta älä syytä siitä muita. Rikosta ei tapahtunut. Naisliitto Unioni usutti tytön valittamaan kolehdillaan, sieltä voi etsiä vastuullisia.
Vierailija kirjoitti:
Harmillista miten ei voi jalkaa maahan polkemalla vapaasti harrastettua seksiä muuttaa ra*zkikseksi, kun ei totuus miellytä tiettyjä tahoja.
yli 250000 lasta hyväksikäytettiin Englannissa... kun ilmoittivat poliisille lähes kaikki syytteet hylättiin koska tekijät olivat maahanmuuttaja jengejä
sama vastaava annettu agenda jatkuu Suomessa
ja onko näillä raportti eri maista missä miehet ovat kulkeneet ovatko lapset nostaneet syytteitä heitä vastaan eri maissa? raportteja ei taida olla? MOT