Malmilla joukkoraiskattu alaikäinen tyttö joutuu maksamaan ulkomaalaisten raiskaajien oikeudenkäyntikulut
Nyt jokainen raiskattu tietää ettei rikosilmoitus kannata, vaan voit joutua itse maksamaan korvauksia.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/hovioikeus-hylkasi-syytteet-alaikai…
Kommentit (730)
Mikä sen tajuamisessa on niin vaikeaa, että 16-vuotias tyttö voi ihan oikeasti haluta kännipäissään mustaa munaa joka reikään?
Se että tuo on täysin luonnonvastaista ja lisäksi tyttö oli huumattu ja jo kiikutettu saamaan apua "tilaansa".
Mutta ehkäpä sinäkin voit seuraavassa elämässäsi haluta vaikka 14-vuotiaana täytettä reikiisi JA tulla silvotuksi JA lisäksi jollakin muulla tavoin tahrituksi, pilatuksi ja häpäistyksi? Jos tekijät niin todistavat kun sinut on huumattu. Ei olisi niin vaikea uskoa kaltaiseltasi pedo sadistilta, kummempaakin on kuultu. Mutta varmuuden vuoksi kuitenkin laitetaan sinulle ne huumausaineet naamariin kun tämä tehdään sinulle.
Miehet voisi palauttaa kotimaahansa. Ehkä Donetskin rintamalla oppisivat käyttäytymään
Vierailija kirjoitti:
Hovioikeus on kaikessa viisaudessaan tullut siihen johtopäätökseen, että tyttö halusi tuollaisia akteja. Meidän muiden on tyytyminen tähän viisaaseen ratkaisuun. Ei se enää siitä päivittelemällä muutu.
Mutta se voi muuttua, kuunnellaanko täällä enää tuon saastalaitoksen mielipiteitä. Jos tuottaa pelkkää ulostetta niin ei sinne ainakaan rahojaan kannata kantaa.
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö joku minkä nimisiä tuomareita oli tekemässä päätöstä?
Jotenkin kohtuullista olisi olla määräämättä yli 16 000 € oikeudenkäyntikuluja tytön maksettavaksi ja siksi kiinnostaa tuomareiden nimet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti tyttö joutuu maksamaan muhkeat korvaukset miehille siitä hyvästä, että heidät leimattiin aiheetta raiskaajiksi.
Ei minusta tässä tyttöäkään pitäisi rangaista. Tuskin hänkään pahuuttaan tässä on, vaan hyvin mahdollisesti ei muista tapahtumia kunnolla ja on oikeastikin uskonut tulleensa raiskatuksi.
Niin siis tietää tulleensa r aiskatuksi, ei tietenkään uhria pidä rankaista. Hänet täytyy hyvittää sekä teosta, että tästä karmaisevasta farssista joka tekee kolmen miehen joukkor aiskauksesta koko suomen laajuisen joukkor aiskauksen. Hävetkää.
Miten helvetissä se vois olla raiskaus, kun hän on itse ihan vapaaehtoisesti lähtenyt miesten kanssa sinne pusikkoon, ja sitten kun vartija on keskeyttänyt seksin siellä, hän on pukenut ja lähtenyt taas vapaaehtoisesti miesten kanssa toisaalle jatkamaan seksiä?
Toki tilanne olisi voinut muuttua raiskaukseksi vasta tämän jälkeen, mutta se taas ei ollut tytön kertomus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö sitä tyttöä olisi voinut pitää syyntakeettomana vahvan humalatilan takia? Ettei tajunnut mitä teki ja mihin suostui. Kovin väärän päätöksen nyt tekivät. Nuoria pitäisi suojella. Jopa itseltään.
Ei kuitenkaan voida katsoa, että näiden miesten olisi pitänyt pystyä arvioimaan tytön olevan syyntakeeton.
Oikeuslaitosta tarkoitinkin. Oikeuslaitoksen olisi pitänyt ymmärtää, että tytön nyt ei ainakaan pidä joutua maksumieheksi. Onhan ihan selvä tilanne, että ne miehet käytti tyttöä hyväkseen. Ei kukaan täyspäinen tyttö sano juu juu yhdynnälle tuolla tavalla ellei ole jotenkin huumattu.
Ei ole ihan selvä tilanne. Naiset, ihan täyspäisetkin, voi todellakin sanoa kyllä yhdynnälle noin. Itsekin olisin voinut.
Oikeuslaitoksen kannalta olennaista oli tietenkin se, olisiko miesten pitänyt voida tulkita tytön olevan liian päihtynyt antamaan suostumustaan, eikä se, oliko tyttö liian päihtynyt antamaan suostumusta.
Jos uhri itkee välittömästi tapahtuneen jälkeen että hänet on r aiskattu niin asiassa ei ole mitään epäselvyyttä.
No ei todellakaan mene noin, jotain järkeä nyt. Ei ketään voida tuomita vakavista rikoksista tuollaisilla perusteilla.
Ei uhri tässä välittömästi tapahtuneen jälkeen niin itkenyt, vaan vasta herättyään. On hyvin mahdollista, ettei hänellä ole ollut selkeitä muistikuvia asiasta, ja on havahduttuaan hätääntynyt ja uskonut tulleensa raiskatuksi.
Jos 20 miestä joukkor aiskaa naisen ja "todistaa" että nainen halusi sitä, mutta nainen itkee että hänet on joukkor aiskattu. Niin voidaanko pitää realistisena, että 20 naiseen yhtynyttä miestä olisivat totuudenmukaisia? Ei tietenkään. Järki käteen tatti.
Voidaan myös olettaa, että miehet ovat primitiivisissä ja tajunnantilaa vääristävissä himoissaan menettäneet todellisuudentajunsa ja siksi uskotelleet itselleen ja toisilleen, että nainen halusi ja suostui heidän pakotukseen ja painostukseensa. Gaslight to the max, eiku?
Tässä jutussa on paljon muutakin kuin tytön sana hänen kanssaan seksiä harrastaneiden miesten sanaa vastaan.
Niin, ulkopuolisen pallillisen todistus ja random videokuva joka näyttää että tyttö pysyi tolpillaan. Lisäksi varmasti paljon sumutusta ja väkivaltaa tyttöä kohtaan, siis muutakin kuin se itse joukkor aiskaus.
Mikä sen tajuamisessa on niin vaikeaa, että 16-vuotias tyttö voi ihan oikeasti haluta kännipäissään mustaa munaa joka reikään?
Ei oikeasti voi. Jos joku 16v sellaista luulee haluavansa on kipeästi mt-palveluiden tarpeessa.
Huolestuttava ilmiö Venäjällä – Tartunnat räjähtivät käsiin Hiv-tartunnat ovat kasvaneet Venäjän armeijassa räjähdysmäisesti.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/cdf0f289-b6b3-4971-b948-32e429925f84
Homopropagandaako ne tuolla armeijassa levittävät kun noin himot hyrrää ja taudit leviävät. Mitäs Putin tähän?
Ihmettelen, miksei niillä raiskaajilla ole lainkaan selvitys- ja todistusvelvollisuutta, että seksin kohde on 1) aikuinen, 2) tajuissaan, ja 3) suostunut ? Nythän kaikki tenttaa vain sitä tyttöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö joku minkä nimisiä tuomareita oli tekemässä päätöstä?
Jotenkin kohtuullista olisi olla määräämättä yli 16 000 € oikeudenkäyntikuluja tytön maksettavaksi ja siksi kiinnostaa tuomareiden nimet.
Oli tiedossa etukäteen, että tuo on maksettava summa, jos häviää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti tyttö joutuu maksamaan muhkeat korvaukset miehille siitä hyvästä, että heidät leimattiin aiheetta raiskaajiksi.
Ei minusta tässä tyttöäkään pitäisi rangaista. Tuskin hänkään pahuuttaan tässä on, vaan hyvin mahdollisesti ei muista tapahtumia kunnolla ja on oikeastikin uskonut tulleensa raiskatuksi.
Niin siis tietää tulleensa r aiskatuksi, ei tietenkään uhria pidä rankaista. Hänet täytyy hyvittää sekä teosta, että tästä karmaisevasta farssista joka tekee kolmen miehen joukkor aiskauksesta koko suomen laajuisen joukkor aiskauksen. Hävetkää.
Miten helvetissä se vois olla raiskaus, kun hän on itse ihan vapaaehtoisesti lähtenyt miesten kanssa sinne pusikkoon, ja sitten kun vartija on keskeyttänyt seksin siellä, hän on pukenut ja lähtenyt taas vapaaehtoisesti miesten kanssa toisaalle jatkamaan seksiä?
Toki tilanne olisi voinut muuttua raiskaukseksi vasta tämän jälkeen, mutta se taas ei ollut tytön kertomus.
Öö, huumaaminen, groomaaminen, painostaminen, toisen heikon tajunnantilan ja nuoruuden hyväksikäyttäminen?
Jos vartija tulee ystävällisesti kysymään kesken väkivallanteon että tarvitseeko uhri apua osoittamatta mitään aggressiota tekijöitä kohtaan, uhri saattaa esim. pelätä henkensä puolesta. Uhri on saatettu myös r aiskata aiemmin, jolloin hän ei välttämättä itsekään tiedä miten toimia tilanteessa, sillä hänet on groomattu alistumaan.
Kuinka sairas päästään pitää olla, että pitää tätä normaalina? Onko sinulle tehty lobotomia vai oletko kenties jossain aineissa?
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen, miksei niillä raiskaajilla ole lainkaan selvitys- ja todistusvelvollisuutta, että seksin kohde on 1) aikuinen, 2) tajuissaan, ja 3) suostunut ? Nythän kaikki tenttaa vain sitä tyttöä.
Hän oli tuota kaikkea. Seksin ikäraja Suomessa on 16.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti tyttö joutuu maksamaan muhkeat korvaukset miehille siitä hyvästä, että heidät leimattiin aiheetta raiskaajiksi.
Ei minusta tässä tyttöäkään pitäisi rangaista. Tuskin hänkään pahuuttaan tässä on, vaan hyvin mahdollisesti ei muista tapahtumia kunnolla ja on oikeastikin uskonut tulleensa raiskatuksi.
Niin siis tietää tulleensa r aiskatuksi, ei tietenkään uhria pidä rankaista. Hänet täytyy hyvittää sekä teosta, että tästä karmaisevasta farssista joka tekee kolmen miehen joukkor aiskauksesta koko suomen laajuisen joukkor aiskauksen. Hävetkää.
Miten helvetissä se vois olla raiskaus, kun hän on itse ihan vapaaehtoisesti lähtenyt miesten kanssa sinne pusikkoon, ja sitten kun vartija on keskeyttänyt seksin siellä, hän on pukenut ja lähtenyt taas vapaaehtoisesti miesten kanssa toisaalle jatkamaan seksiä?
Toki tilanne olisi voinut muuttua raiskaukseksi vasta tämän jälkeen, mutta se taas ei ollut tytön kertomus.
Niinpä. Kuulostaa paljon uskottavammalta, että tyttö on kännissä halunnut seksiä ihan oikeasti, mutta tullut myöhemmin toisiin ajatuksiin - ja ehkä menettänyt muistiaan niin, että hän vilpittömästi uskoi ja uskoo edelleen tulleensa raiskatuksi.
Vierailija kirjoitti:
Mikä sen tajuamisessa on niin vaikeaa, että 16-vuotias tyttö voi ihan oikeasti haluta kännipäissään mustaa munaa joka reikään?
Se että tuo on täysin luonnonvastaista ja lisäksi tyttö oli huumattu ja jo kiikutettu saamaan apua "tilaansa".
Mutta ehkäpä sinäkin voit seuraavassa elämässäsi haluta vaikka 14-vuotiaana täytettä reikiisi JA tulla silvotuksi JA lisäksi jollakin muulla tavoin tahrituksi, pilatuksi ja häpäistyksi? Jos tekijät niin todistavat kun sinut on huumattu. Ei olisi niin vaikea uskoa kaltaiseltasi pedo sadistilta, kummempaakin on kuultu. Mutta varmuuden vuoksi kuitenkin laitetaan sinulle ne huumausaineet naamariin kun tämä tehdään sinulle.
Ei ole mitenkään luonnonvastaista, että nainen haluaa seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen, miksei niillä raiskaajilla ole lainkaan selvitys- ja todistusvelvollisuutta, että seksin kohde on 1) aikuinen, 2) tajuissaan, ja 3) suostunut ? Nythän kaikki tenttaa vain sitä tyttöä.
Lain mukaan uhrin on puhuttava totta, mutta tekijät saa valehdella. Niin se vain on.
Nämä rintamakarkurit voi toimittaa pikana sinne mistä tulivat.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen, miksei niillä raiskaajilla ole lainkaan selvitys- ja todistusvelvollisuutta, että seksin kohde on 1) aikuinen, 2) tajuissaan, ja 3) suostunut ? Nythän kaikki tenttaa vain sitä tyttöä.
No se on tyypillistä kun joukkor aiskaus tapahtuu. Jos kolme miestä voi r aiskata tytön niin miksi ajattelet että siihen ei osallistuisi myös 500 muuta, jos olisi mahdollisuus?
Etkö ymmärrä mitä saastaa miehet ovat?
Kun tällaista tehdään jossain saudeissa niin uhri usein myös pahoinpidellään tai jopa tapetaan. Sama juttu jos eläimet joukkor aiskaavat naaraan. Ei näillä ole mitään häpyä, pelkkää raivoa joka loppuu vain nupilla otsaan.
Selvähän tuo on jos tyttöä ei raiskattu niin miksi syytettyjen pitäisi maksaa oikeudenkäyntikulunsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sen tajuamisessa on niin vaikeaa, että 16-vuotias tyttö voi ihan oikeasti haluta kännipäissään mustaa munaa joka reikään?
Se että tuo on täysin luonnonvastaista ja lisäksi tyttö oli huumattu ja jo kiikutettu saamaan apua "tilaansa".
Mutta ehkäpä sinäkin voit seuraavassa elämässäsi haluta vaikka 14-vuotiaana täytettä reikiisi JA tulla silvotuksi JA lisäksi jollakin muulla tavoin tahrituksi, pilatuksi ja häpäistyksi? Jos tekijät niin todistavat kun sinut on huumattu. Ei olisi niin vaikea uskoa kaltaiseltasi pedo sadistilta, kummempaakin on kuultu. Mutta varmuuden vuoksi kuitenkin laitetaan sinulle ne huumausaineet naamariin kun tämä tehdään sinulle.
Ei ole mitenkään luonnonvastaista, että nainen haluaa seksiä.
On todellakin. Naisia ei saisi suostumaan "seksiin" mitenkään jos heitä ei groomattaisi, painostettaisi, lahjottaisi ja huumattaisi siihen läpi elämäänsä. Tai r aiskattaisi.
Voisiko tässä olla tapahtunut niin, että tyttö luuli, että oli sovittu maksullisesta seksistä ja oli siihen suostuvainen. Miehet eivät kuitenkaan maksaneet ja sen vuoksi tyttö katsoi tulleensa raiskatuksi.
Venäjältä ja Thaimaasta ukot ovat roudanneet sukupuolitauteja vuosikaudet.
Suomalaisten hiv-tartunnoista merkittävä osa saadaan Venäjän matkoilla. Vaikka juuri nyt Venäjälle ei paljon reissatakaan, kannattaa hiv-testi tehdä, jos on joskus matkaillessa ollut seksiä ilman kondomia. Hiv-tartunta voi olla vuosiakin oireeton, eikä sitä voi päätellä omien oireiden perusteella tai kumppanin ulkonäön tai olemuksen mukaan. Ainoastaan hiv-testissä käyminen varmistaa asian.
https://hivpoint.fi/hiv-ja-matkailu/riskitta-reissussa-hiv-testausta-ve…
Suomalaisten hiv-tartunnoista noin puolet saadaan matkaillessa. Merkittävä osa näistä saadaan Thaimaassa suojaamattoman seksin välityksellä. Thaimaassa seikkaillessa hiv-tartunnan riski on suurempi, sillä tartuntojen esiintyvyys on kymmenkertainen verrattuna Suomeen. Kondomi jää herkästi takataskuun, kun kumppani vaikuttaa terveeltä. Seksikumppanin hiv-tartuntaa ei kuitenkaan voi päätellä esimerkiksi ulkonäöstä tai käytöksestä.
https://hivpoint.fi/hiv-ja-matkailu/turvallisesti-thaimaassa-tarppeja-t…