Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yhteiskunnan painopiste siirtyi....

Vierailija
23.06.2026 |

Alkon monopolin purku oli hallituksen salainen päätavoite  - eikä siksi että rahvaalla olis kivampaa vaan siksi että kaupat haluavat osille.

 

Jatkossa viinaa saa vaikka wolttamalla.  

 

Ja sitten kun oman elämänsä sammallahdet ottaa ilon irti viinan saatavuudesta niin perheelle saattaa tulla mieleem soittaa palvelevaan puhelimeen. Siinähän soittaa....ensikodit ja palvelevat puhelimet on suljettu kun samainen hallitus poisti niiltä määrärahat.  Mitä mieltä?

Onko kiva

Vaihtoehdot

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tero Sammaltaja on kunkku.

Vierailija
2/6 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansa känniin, niin ei huomaa miten paska hallitus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellistä on lähinnä se miksi vasta 2026? Muussa maailmassa tällaiset pikkuasiat on hoidettu aikoja sitten.

 

Mutta täällä haluttaisiin edelleen elää kuin Neuvostoliitossa? Niinkö?

Itään kyllä halutessaan pääsee, että sinne vaan mutta älkää tulko takaisin.

Vierailija
4/6 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi kannattaa ostaa muualta kuin Suomesta.

Vierailija
5/6 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaan aikaan yhdistyksiltä ja säätiöiltä vietiin rahoitus. Taitaa lohjeta AA-kerholta myös.

Vierailija
6/6 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaan aikaan yhdistyksiltä ja säätiöiltä vietiin rahoitus. Taitaa lohjeta AA-kerholta myös.

Vahva ja välittävä Suomi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi