Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Malmilla joukkoraiskattu alaikäinen tyttö joutuu maksamaan ulkomaalaisten raiskaajien oikeudenkäyntikulut

Vierailija
23.06.2026 |

Nyt jokainen raiskattu tietää ettei rikosilmoitus kannata, vaan voit joutua itse maksamaan korvauksia.

 

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/hovioikeus-hylkasi-syytteet-alaikai…

Kommentit (783)

Vierailija
501/783 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos joku ihmettelee miksi persuja äänestetään, niin tässä syy.

Itsekin olen miettinyt persujen äänestämistä vaikka arvoni ovatkin enemmän vasemmalla. En vaan tiedä voiko kehenkään luottaa tuon m muutto ongelman kanssa. Mutta Britanniassa tuo homma on suistunut niin raiteiltaan enkä halua samaa Suomeen. Odotan jo että milloin siellä puhkeaa sisällissota...

Jos on kyseessä muuhunmattokysymykset niin AINOA iso puolue, joka niille on jotain tehnyt, ja joille jotain haluaa jatkossakin tehdä, ovat Persut. 

Vierailija
502/783 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Humalassa joskus sammuu. Ei tee edelleenkään rikosta siitä, mitä on sitä ennen kännipäissään toilaillut vaikka jälkeenpäin harmittaisikin.

Groomaaminen ja suggerointi sun harhaiseasa päässäsi ei edelleenkään liity tapaukseen mitenkään.

Totta kai on rikos hyväksikäyttää jonkun huumattua tilaa ja r aiskata tämä. Hyi sinua, menepä pesemään perseesi kuntoon jo kun noin kovasti itsellesikin r aiskausta tilaat. Siis joukkor aiskausta vielä.

Niin, tässä ei vaan tapahtunut tuota päässäsi keksimääsi raiskausta. Ei vaikka kuinka siellä rasisimikiimassasi sekoilisit.

Kolme miestä joukkor aiskasi huumatun tytön. Vaikka kunka hokisit muuta niin kaikki tietävät totuuden ja paljastat myös itsesi r aiskariksi vänkäämiselläsi. Enkä ole rasisti vaan inhoan kaiken värisiä r aiskaajia ihan yhtä lailla, myös suomen kieltä puhuvia kuten sinua.

"Kaikki tietävät" mutta faktat kertovat muuta. Eihän oikeus voi tehdä kuin velvollisuutensa eli tehdä päätökset tosiasioihin perustuen.

Ööh, faktat kertovat että kolme miestä joukkor aiskasi ja läpimätä oikeuslaitos lynkkasi huumatun ja r aiskatun tyttölapsen. Mätäne helvetissä pedo.

Yritä nyt hillitä itsesi ja pyri pysymään totuudessa.  Tyttö tutkittiin tapahtuneen jälkeen, eikä ollut huumattu. 

-eri 

Alkoholi on huumausaine, arvon tatti. 3 promillen humalassa kolme miestä suggeroisi lehmänkin r aiskaukseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/783 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei onko tuolla tytöllä jotain apujärjestöä tai muuta systeemiä jonne voisi lahjoittaa rahaa?


Eikä sitten mitään huijauslinkkejä🤬

Vierailija
504/783 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehet olisi ollut persuja niin tämä olisi ollut voitto oikeudelle.

Vierailija
505/783 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkyykö filmistä oliko ukrainalaisilla kivoja sukupuolitauteja? Jos kerran kaiken täytyy näkyä kamerasta. 

 

Just oli uutinen, että ukrainalaiset on levittäneet Suomeen näitä. Mitä toi muuten kertoo heistä? 

Tietääkseni ukrainalaiset ei ole mitään levittänyt Suomeen. 

Vierailija
506/783 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin nähtävästi ei täytä raiscauksen tuntomerkkejä. Ei sanonut seksin keskeyttäneelle vartijallekaan mitään, vaan menivät toiseen puskaan. 

Olisiko tässä se perinteinen "hei antakaa mulle röökiä, annan vastapalveluksen?"

 

"Tyttö käveli oma-aloitteisesti ja itsenäisesti kahden mieskolmikkoon kuuluvan henkilön kanssa ulos sairaalasta ja jäi pihalla odottamaan kolmatta miestä. Videoilla tyttö sytytti tupakan ja käveli mieskolmikon kanssa läheiseen metsikköön.

– Siirtymisen tarkoituksena ei esitetyn todistelun perusteella ole ilmennyt muuta todennäköisempää syytä kuin seksin harrastaminen, hovioikeus toteaa.

– Tämä seikka ja se, että asianomistaja on vielä vartijan yllätettyä heidät kesken seksin harrastamisen pukeutunut ja edelleen kävellyt omatoimisesti kaikkien kolmen vastaajan kanssa toiseen metsikköön jatkamaan seksin harrastamista puhuvat suostumuksen puuttumista ja pelkotilan olemassaoloa vastaan."

Oletko itse ollut kovassa kännissä? Menee syväpsykologian puolelle mutta, jos miehet on olleet aluksi kivoja, kuten groomaajat on, vartija on voinut kuulostaa ankaralta. 

Suurin osa raiskauksista ei ole täysin äkillisiä vaan jotain on ensin juteltu.

Milläs todistat naisena, että sulle on tehty pahaa, jos itse kävelet metsään ja raisk*uksen jälkiä ei kropassa näy? Esim.hiusten repiminen näkyis aika hyvin ja naarmut.

 

Jopa miehet ansaitsee oikeusturvan, muutenhan naiset voisivat heittää perättömiä syytöksiä tuosta vaan.

 

Kännisen 17-vuotiaan paneminen ei valitettavasti oikeuta mihinkään Suomessa. Tuolla viikonloppuisin on kaupungit täynnä senikäisiä ja kännisiä tyttöjä sekoilemassa. 

Olihan sillä ruhjeita ympäri kehoa.

Varmasti, jos kännissä pyörii pusikoissa lähes alasti, siinä voi naarmuja tulla oksista yms. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
507/783 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekijäthän myös kuvasivat tekonsa, eikö se ole rangaistavaa? 

 

Ja tosiaan, miten on noiden sukupuolitautien kanssa? Mm. Suomen uudempi HIV-aaltohan on tullut Ukrainalaispakolaisten mukana. Niin oudolta kuin se kuulostaakin.

Vierailija
508/783 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku ihmettelee miksi persuja äänestetään, niin tässä syy.

Persut ovat olleet monta vuotta hallituksessa. Eivät näytä välittävän tämmöisistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
509/783 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei pysty itse maksamaan, niin ehkä noihin saa apua. Ainakin tekoäly väittää että apua on saatavilla.

 

Jos on oikeusturvavakuutus - voisko se maksaa myös häviämistapauksessa vastapuolen kuluja...

OIkeusapua... jaa, tekoäly väittää että sen kauttakin voi saada apua häviäjän maksettaviksi tulleisii kuluihin...

Tekoäly...

 

Maksusuunnitelman sopiminen vastapuolen kanssa... Siis osamaksu...

 

No, jos hakee vielä valituslupaa...

Tytöllehän kerättiin rahaa hovioikeutta varten. Kyllä niiden pitäisi riittää.

Linkki?

Vierailija
510/783 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä seikka ja se, että asianomistaja on vielä vartijan yllätettyä heidät kesken seksin harrastamisen pukeutunut ja edelleen kävellyt omatoimisesti kaikkien kolmen vastaajan kanssa toiseen metsikköön jatkamaan seksin harrastamista puhuvat suostumuksen puuttumista ja pelkotilan olemassaoloa vastaan.

 

Valoja päälle. Itse sinne metsään raiskattavaksi mennyt. 16vuotias on käytännössä sama kun 18 vuotias. Oma ongelma sori ny vaan oikeus toteutui.

Näin sitten sinullekin sanotaan kun sinua neljä kertaa isompi mieslauma r aiskaa sinut. Muista tämä hetki. Tarkasti. Paina se oikein joka soluusi, niin tiedät mistä se tapahtuma on saanut alkunsa.

Mutta kun tuossa tapauksessa ei ole mitään viitteitä siitä, että kyseessä olisi ollut raiskaus, vaan kaikki viittaa suostumukselliseen seksiin. Ymmärrätkö sinä, että vartija on kerran keskeyttänyt sen seksin siellä pusikossa, ja tyttö on siinä tilanteessa halunnut itse lähteä miesten kanssa toisaalle jatkamaan seksiä? Jos vartija olisi keskeyttänyt raiskauksen, niin olisiko se mennyt noin? 

Kyllä ne vammat ja ruhjeet kertoo raiskauksesta. 

Vai kännisestä rymyämisestä? 

Sulla on outo vimma puolustaa tätä raiskausta. Ei varmasti mene väärin jos sanon sinun todennäköisesti toimivan samalla tavalla kuin nämä raiskaajat? Jahtaat päihtyneitä naisia ja käytät heitä hyväksi. Kerrotko vielä puoluetaustasi?

En ikinä puolustaisi raiskausta! Tästä tapauksesta on taas kaksi oikeusastetta todennut, ettei kyseessä ole ollut raiskaus. 

Sikäli olen usein toiminut samalla tavalla kuin ihmiset tässäkin tapauksessa, että olen usein lähtenyt päihtyneenä päihtyneiden kanssa harrastamaan suostumuksellista seksiä. Olen nainen, ja enimmäkseen harrastan seksiä miesten kanssa, eli ei - en jahtaa päihtyneitä naisia. Päin vastoin liian päihtyneiden naisten seksuaaliset lähentelyt olen torjunut. 

Äänestänyt olen piraattipuoluetta joskus aikoinaan, ja vihreitä. 

aikoinaan? keitä äänestit viime eduskuntavaaleissa`?

Vihreitä, kun piraattipuolue lässähti jo ikuisuuksia sitten. 

Mitä se minun puoluekantani sinua kiinnostaa? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
511/783 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuh oikeus on jo todennut ettei mitään raisgausta ollut. Onneksi syyttömät miehet eivät joutuneet maksumiehiksi.

Vierailija
512/783 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä, mies kysyi selvästi että "do you wanna fuck" ja nainen vastasi myöntävästi ja sit menivät pusikkoon, ei siis mikään rais kaus!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
513/783 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä puolustaisi raiskausta! Tästä tapauksesta on taas kaksi oikeusastetta todennut, ettei kyseessä ole ollut raiskaus. 


 

Sinä puolustat lapsen joukko r aiskausta jonka jopa mätä oikeuslaitos kieltää. Kuten 85% muistakin r aiskauksista jää tuomiotta. Tämä johtuu siitä, että osa väestöä (suurin osa miehistä ja jotkut erittäin surkeat naiset) pitävät r aiskaamista osana elämää. 

Ilmeisesti tarvitsevat vähän lisää kokemuksia r aiskatuksi tulemisesta itselleen kun ei empatia uhreja kohtaan muuten riitä. No ei se mitään, järjestetään. Kaikki järjestyy.

Vierailija
514/783 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä, mies kysyi selvästi että "do you wanna fuck" ja nainen vastasi myöntävästi ja sit menivät pusikkoon, ei siis mikään rais kaus!

Kenen mukaan? Joukkor aiskaajien vai?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
515/783 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekijäthän myös kuvasivat tekonsa, eikö se ole rangaistavaa? 

 

Ja tosiaan, miten on noiden sukupuolitautien kanssa? Mm. Suomen uudempi HIV-aaltohan on tullut Ukrainalaispakolaisten mukana. Niin oudolta kuin se kuulostaakin.

Ei ole rangaistavaa jos on suostumus. Sellainen on mitä ilmeisimmin ollut.

 

Ja onpa hyvä että kuvasivat! Sana sanaa vastaan tilanteissahan miehiä ei uskota.

Vierailija
516/783 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noissa pojissa on ministeriainesta: Eihän heitä ole edes tuomittu mistään!

Vai nytkö on eri asia?

Vierailija
517/783 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä seikka ja se, että asianomistaja on vielä vartijan yllätettyä heidät kesken seksin harrastamisen pukeutunut ja edelleen kävellyt omatoimisesti kaikkien kolmen vastaajan kanssa toiseen metsikköön jatkamaan seksin harrastamista puhuvat suostumuksen puuttumista ja pelkotilan olemassaoloa vastaan.

 

Valoja päälle. Itse sinne metsään raiskattavaksi mennyt. 16vuotias on käytännössä sama kun 18 vuotias. Oma ongelma sori ny vaan oikeus toteutui.

Näin sitten sinullekin sanotaan kun sinua neljä kertaa isompi mieslauma r aiskaa sinut. Muista tämä hetki. Tarkasti. Paina se oikein joka soluusi, niin tiedät mistä se tapahtuma on saanut alkunsa.

Mutta kun tuossa tapauksessa ei ole mitään viitteitä siitä, että kyseessä olisi ollut raiskaus, vaan kaikki viittaa suostumukselliseen seksiin. Ymmärrätkö sinä, että vartija on kerran keskeyttänyt sen seksin siellä pusikossa, ja tyttö on siinä tilanteessa halunnut itse lähteä miesten kanssa toisaalle jatkamaan seksiä? Jos vartija olisi keskeyttänyt raiskauksen, niin olisiko se mennyt noin? 

Kyllä ne vammat ja ruhjeet kertoo raiskauksesta. 

Vai kännisestä rymyämisestä? 

Sulla on outo vimma puolustaa tätä raiskausta. Ei varmasti mene väärin jos sanon sinun todennäköisesti toimivan samalla tavalla kuin nämä raiskaajat? Jahtaat päihtyneitä naisia ja käytät heitä hyväksi. Kerrotko vielä puoluetaustasi?

En ikinä puolustaisi raiskausta! Tästä tapauksesta on taas kaksi oikeusastetta todennut, ettei kyseessä ole ollut raiskaus. 

Sikäli olen usein toiminut samalla tavalla kuin ihmiset tässäkin tapauksessa, että olen usein lähtenyt päihtyneenä päihtyneiden kanssa harrastamaan suostumuksellista seksiä. Olen nainen, ja enimmäkseen harrastan seksiä miesten kanssa, eli ei - en jahtaa päihtyneitä naisia. Päin vastoin liian päihtyneiden naisten seksuaaliset lähentelyt olen torjunut. 

Äänestänyt olen piraattipuoluetta joskus aikoinaan, ja vihreitä. 

aikoinaan? keitä äänestit viime eduskuntavaaleissa`?

Vihreitä, kun piraattipuolue lässähti jo ikuisuuksia sitten. 

Mitä se minun puoluekantani sinua kiinnostaa? 

Kiinnostaa millainen ihminen puolustaa raiskareita.

Vierailija
518/783 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku kirjoitti että tyttö oli huumattu ulkkareiden toimesta, kun sammui seksin jälkeen.

 

Onko tästä faktaa, oliko huumausainetta osastolla ollessaan vielä veressä, ja oliko puskaseksin jälkeen?

Ei, kun tyttö oli juonut itse kotibileissä. Lisäksi hänellä oli lääkitys, joka teki olosta sumean alkoholin kanssa käytettynä. Tyttö oli sammunut bussipysäkillä ennen päivystykseen lähtemistä. Seksin jälkeen ei sammunut.

Vierailija
519/783 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei onko tuolla tytöllä jotain apujärjestöä tai muuta systeemiä jonne voisi lahjoittaa rahaa?


Eikä sitten mitään huijauslinkkejä🤬

Naisjärjestö unioni keräsi rahaa edelliseen kierrokseen ja ilmoitti juuri että kerää seuraavaankin.

 

Mutta naiset, kai te tajuatte että mädän laitoksen puolustaminen ei pelasta teitä. Se on sama kuin juoksisi r aiskaajan perässä valittamassa. Se laitos on jo osoittanut vihaavansa naisia ja puolustavan r aiskareita. Kerta toisensa jälkeen. Jopa taaperon kuolemasta syytetään alaikäistä tyttöä eikä vahtivuorossa olevaa isää. Oikeuslaitos on pelkkä väkivaltakone, joka toimii rahalla. Ihan turha kuvitella, että se toisi oikeutta tai turvaa kenellekään, puhumattakaan että se suojelisi teitä tai ketään r aiskauksilta. Ottakaa järki ja silmä käteen ja miettikää tarkasti, että missä nainen on ja missä ei turvassa r aiskauksilta ja muilta hulluuksilta. Vinkki: ei missään miesten kanssa.

Vierailija
520/783 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekijäthän myös kuvasivat tekonsa, eikö se ole rangaistavaa? 

 

Ja tosiaan, miten on noiden sukupuolitautien kanssa? Mm. Suomen uudempi HIV-aaltohan on tullut Ukrainalaispakolaisten mukana. Niin oudolta kuin se kuulostaakin.

Ei ole rangaistavaa jos on suostumus. Sellainen on mitä ilmeisimmin ollut.

 

Ja onpa hyvä että kuvasivat! Sana sanaa vastaan tilanteissahan miehiä ei uskota.

EIkö jo pelkästää salaa kuvaaminen ole laitonta vai onko tämäkin nykyään muuttunut lailliseksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan