Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rydman on seuraavien vaalien vaalikuningas

Vierailija
23.06.2026 |

Sano minun sanoneen.

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todellakin!

Kaikesta paskan päälle nakkomisesta mitä demarikommaripaskasakki on vuosien saatossa Willeä kohtaan harrastanut, tulee korvaus korkojen kanssa ensi vaaliessa.

Aivan ehdoton äänikuningas tulee olemaan. Mutta suomi tarvii monta muutakin Willeä että loisivat demaripaskat saadaan aisoihin.

Vierailija
62/67 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lukenut ihmisten kommentteja monesta mediasta,ja täytyy sanoa että 95% on Rydmanin puolella. Ehkä persut saa jytkyn, ja ovat isoin puolue ensi vaaleissa.

Jos olisin Riikka Purra, niin marssittaisin nyt Perussuomalaiset ulos hallituksesta. Silloin seuraavissa eduskuntavaaleissa voisi tulla jytkyjen jytky.

Tämä olisi Persuille ainoa oikea teko, jättää sekoomuksen lapanen pitelemään tunkkiaan ja pönkäämään demaripaskasakin järjestön rälssihumppaa veronmaksajien piikkiin.

Paremmin ei voisi itseään talouspoliittisesti alleviivaamalla erottua loiseläjistä. Nyt olisi sellainen pelin paikka että ei toista! 

Tai vaihtoehtoisesti laittaa lapanen kuseen ja kovaan paikkaan, antamalla ultimaattumi, joko loiseläjien tukimassit lähtee kuten Wille päätti, tai hallitus kaatuu? Ja siinä lapaselle vaihtoehdot. Olisikin nilemkintoista nähdä kuinka lapanen valitsisi ja kenen rälsiin edut painaisi eniten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kansan mitta on täynnä Rydmanin henkilöön kohdistuvaa ajojahtia - moni äänestää häntä puolustamisen vuoksi.

Mutkusanna on vissiin sitä persujen parempaa ajojahtia..

Sannan rikokset eivät olleet ajojahteja vaan todennettuja rikostapauksia.

Laita ihmeessä linkki näistä ”rikoksista”. Vaikka tuomioistuimen päätös, ei mikään Suolen Tuotosten huuhaajuttu.

Aamiaiskohu rikkoi eduskunnan palkkiolakia, ja oli myös ministerin käsikirjan vastainen toimi. Ministerin palkkiolaissa sanotaan selkeästi, että pääministerin palkka on yhtä suuri kuin puhemiehen palkka, mutta Marin päätti korottaa oman palkkansa suuremmaksi kuin puhemiehen palkka melkoisen luontoisedun avulla.

Poliisi ei koskaan tutkinut Marinin roolia aamupalakohussa, koska poliisilla ei ole oikeutta suorittaa rikostutkintaa pääministeristä, ellei valtakunnanoikeus sitä erikseen pyydä.

Valtioneuvoston kanslian roolia asiassa poliisi tutki, mutta siellä vedottiin johonkin naftaliinista kaivettuun dokumenttiluonnokseen, jota kukaan ei ollut koskaan hyväksynyt. Poliisi ei ilmeisesti tiennyt, että valtion virallisissa dokumenteissa on dokumenttihallinta ja diaarinumero, joten kukaan valtioneuvoston kansliassakaan ei saanut syytettä.

Vierailija
64/67 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kottuptio puolueet hei me tiedetään teidät.

Vierailija
65/67 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kansan mitta on täynnä Rydmanin henkilöön kohdistuvaa ajojahtia - moni äänestää häntä puolustamisen vuoksi.

Mutkusanna on vissiin sitä persujen parempaa ajojahtia..

Sanna aiheutti Suomelle järjettömän paljon tuhoa, jota vieläkin yritetään paikata, joten ei ihme, että siitä vieläkin puhutaan 

Tälläkö meinaatte mennä seuraaviin vaaleihin?

Ei tarvitse, koska persut ovat toteuttaneet niin paljon jo lupauksiaan mmuuton kiristämiseksi ja nyt vielä leikkaavat täysin turhalta rälssiltä. Jo oli aikakin 

Rydmanin rälssileikkaus ei valitettavasti toteutunut, mutta hallituksen aikaisemmin päättämä leikkaussumma pysyy.  Jatkossa leikataan ilmeisesti kaikilta muilta paitsi rälssiltä, koska hallitus on sopinut tänään laativansa uudet leikkauskriteerit.

Vierailija
66/67 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun ääneni ainakin saa, selkärankainen ja rohkea, joka pysyy sanojensa takana, eikä ole mikään tuuliviiri, niin kuin esim Orpo. Järkevä poliitikko, joka oikeasti ajattelee kansanparasta ja tekee sen eteen parhaansa.

Sellaisia on vain saduissa ja vaalia edeltävänä aikana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
67/67 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääni tulee täältä. Uskaltaa pöyhii  politikkojen  hillotolppapaikkoja ja ei ole mikään tuuliviiri.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän