Rydman on seuraavien vaalien vaalikuningas
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kansan mitta on täynnä Rydmanin henkilöön kohdistuvaa ajojahtia - moni äänestää häntä puolustamisen vuoksi.
Mutkusanna on vissiin sitä persujen parempaa ajojahtia..
Niin tai persujen viljelemä ”tyttöhallitus”. Nykyinen akkahallitus jossa petteri lapasena on kyllä jo nähty, ja vois mennä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kansan mitta on täynnä Rydmanin henkilöön kohdistuvaa ajojahtia - moni äänestää häntä puolustamisen vuoksi.
Mutkusanna on vissiin sitä persujen parempaa ajojahtia..
Marinin vastuuttoman politiikan vuoksi nykyinen hallitus on joutunut pakon edessä tekemään välttämättömiä uudistuksia sosiaaliturvaan ja työmarkkinasääntelyyn. Nämä Marin jätti tekemättä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Rydman tippuu eduskunnasta. Helsingin seudun työttömissä on paljon entisiä persuja, jotka kyllä muistaa hänen yrityksensä tuhota myös työttömien auttamisjärjestöt.
Persujen äänimäärä Helsingissä ja koko valtakunnassa putosi jo vuosi sitten 66%. Siitä voi varmasti päätellä, että nykyisistä Helsingistä valituista kolmesta (Halla-aho, Rantanen, Rydman) vain yksi pääsee eduskuntaan jos edes hän. Nimittäin Sinimustat saattaa asettaa ehdokkaita Helsinkiin ja jokainen heille annettu ääni on persulta pois. Ellei äänikynnyksen käsite ole tuttu, niin se tarkoittaa, ettei välttämättä yksikään persu eikä sinimusta ylitä sitä Helsingissä.
Sinimustat vie ehkä perdujen ääniä, mutta määrät on korkeintaan VKK:n luokkaa. Siinäkin läpipäästessään ne uuvatit lähtee venäjälle maanpakoon.
SDP:n Antti Rinne on lehtien mukaan nousemassa hallitukseen kansanedustajaksi, joten suksikoon Rydman niin pitkälle kuin pippuri kasvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kansan mitta on täynnä Rydmanin henkilöön kohdistuvaa ajojahtia - moni äänestää häntä puolustamisen vuoksi.
Mutkusanna on vissiin sitä persujen parempaa ajojahtia..
Marinin vastuuttoman politiikan vuoksi nykyinen hallitus on joutunut pakon edessä tekemään välttämättömiä uudistuksia sosiaaliturvaan ja työmarkkinasääntelyyn. Nämä Marin jätti tekemättä.
Erittäin hyviä ja osuvia havaintoja!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kansan mitta on täynnä Rydmanin henkilöön kohdistuvaa ajojahtia - moni äänestää häntä puolustamisen vuoksi.
Mutkusanna on vissiin sitä persujen parempaa ajojahtia..
Marinin vastuuttoman politiikan vuoksi nykyinen hallitus on joutunut pakon edessä tekemään välttämättömiä uudistuksia sosiaaliturvaan ja työmarkkinasääntelyyn. Nämä Marin jätti tekemättä.
Voi hellanduudeli sentään. Perskokkareet ovat kolme vuotta ajaneet Suomea päin seinää. On vähän omien toimiensa aiheuttamasta katastrofista ja markkinoiden epäluottamuksesta syyttää enään ketään muuta. Ota se pääsi pois p*rseestä niin ehkä tajuat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kansan mitta on täynnä Rydmanin henkilöön kohdistuvaa ajojahtia - moni äänestää häntä puolustamisen vuoksi.
Mutkusanna on vissiin sitä persujen parempaa ajojahtia..
Marinin vastuuttoman politiikan vuoksi nykyinen hallitus on joutunut pakon edessä tekemään välttämättömiä uudistuksia sosiaaliturvaan ja työmarkkinasääntelyyn. Nämä Marin jätti tekemättä.
Porvaripropagandaa öyhötyksesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kansan mitta on täynnä Rydmanin henkilöön kohdistuvaa ajojahtia - moni äänestää häntä puolustamisen vuoksi.
Mutkusanna on vissiin sitä persujen parempaa ajojahtia..
Marinin vastuuttoman politiikan vuoksi nykyinen hallitus on joutunut pakon edessä tekemään välttämättömiä uudistuksia sosiaaliturvaan ja työmarkkinasääntelyyn. Nämä Marin jätti tekemättä.
Porvaripropagandaa öyhötyksesi.
Niin. Talous. On. Lähtenyt. Kasvu-uralle. 😉
Lukenut ihmisten kommentteja monesta mediasta,ja täytyy sanoa että 95% on Rydmanin puolella. Ehkä persut saa jytkyn, ja ovat isoin puolue ensi vaaleissa.
Selvähän se on, että on nostanut itsensä PS:n kärkeen käytöksellään. Itse en äänestä, minusta siinä tyypissä on jotain epäilyttävää. Kannatan kiristyksiä ulkomaalaislakeihin, mutta poliitikon täytyy silti käyttäytyä asiallisesti. Harmi ettei mikään muu puolue kuin PS puutu tähän asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kansan mitta on täynnä Rydmanin henkilöön kohdistuvaa ajojahtia - moni äänestää häntä puolustamisen vuoksi.
Mutkusanna on vissiin sitä persujen parempaa ajojahtia..
Sannan rikokset eivät olleet ajojahteja vaan todennettuja rikostapauksia.
Vierailija kirjoitti:
Lukenut ihmisten kommentteja monesta mediasta,ja täytyy sanoa että 95% on Rydmanin puolella. Ehkä persut saa jytkyn, ja ovat isoin puolue ensi vaaleissa.
Näin se on. Vain yhteiskunnan reunalle jäänyt marginaaliväki öyhöttää Rydmanin vastaisia vihapuheitaan somessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaalien ääniharava tulee yleensä Helsingistä, eli Rydman se tietysti tulee olemaan.
Toivottavasti ei saa ainuttakaan ääntä, mokoma sanonko mikä.
Valitettavasti joudut katkerasti pettymään. Sinä kun et ole koko Helsinki
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Rydman tippuu eduskunnasta. Helsingin seudun työttömissä on paljon entisiä persuja, jotka kyllä muistaa hänen yrityksensä tuhota myös työttömien auttamisjärjestöt.
Persujen äänimäärä Helsingissä ja koko valtakunnassa putosi jo vuosi sitten 66%. Siitä voi varmasti päätellä, että nykyisistä Helsingistä valituista kolmesta (Halla-aho, Rantanen, Rydman) vain yksi pääsee eduskuntaan jos edes hän. Nimittäin Sinimustat saattaa asettaa ehdokkaita Helsinkiin ja jokainen heille annettu ääni on persulta pois. Ellei äänikynnyksen käsite ole tuttu, niin se tarkoittaa, ettei välttämättä yksikään persu eikä sinimusta ylitä sitä Helsingissä.
Viime kunnallisvaalit oli vain esimakua persujen kannatuksen romahduksesta. Eduskuntavaalit tulee olemaan viimeinen naula arkkuun. Sen jälkeen alkaa raskas perskokkareiden tuhojen siivoaminen eikä siinä mutkuriikkapetteri paljoa auta.
Mitä veikkaatte, lähteekö persut taas hallituksesta ovet paukkuen kuten 2017? Ei pokka kestä vaaleihin asti. Veikkaan, että eivät lähde vaan nielevät harmituksensa ja häpeänsä ja roikkuvat kaksin käsin hillotolpissaan. Semmoista se on kun on elämäntapatyötön ja tietää hyvin, ettei Tony Blair-instituutista tule puhelua, jossa pyydetään hakemaa avoinna olevaa huippuvirkaa.
Yli puolen miljoonan asuntolaina maksamatta ei kannata pudota ministerin liksoilta kansanedustajan palkoille.
varmasti on jos vaan ideat riittää vaaleihin asti, jotkut stea-avustukset ei nyt kuitenkaan kiinnosta useimpia äänestäjiä enkä usko että terveysasemien lakkauttamiset on kova juttu myöskään. Suvivirsikin on vasta vaalien jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kansan mitta on täynnä Rydmanin henkilöön kohdistuvaa ajojahtia - moni äänestää häntä puolustamisen vuoksi.
Mutkusanna on vissiin sitä persujen parempaa ajojahtia..
Sanna aiheutti Suomelle järjettömän paljon tuhoa, jota vieläkin yritetään paikata, joten ei ihme, että siitä vieläkin puhutaan
Jos samalla pudottaa punaposki-jussukan ja sinihuuli-marin eduskunnasta, niin kiitos Rydman ja tervetuloa!
Rydman on vankiloiden tuleva kahlekuningas.
Ei ole. Rydman tippuu eduskunnasta. Helsingin seudun työttömissä on paljon entisiä persuja, jotka kyllä muistaa hänen yrityksensä tuhota myös työttömien auttamisjärjestöt.
Persujen äänimäärä Helsingissä ja koko valtakunnassa putosi jo vuosi sitten 66%. Siitä voi varmasti päätellä, että nykyisistä Helsingistä valituista kolmesta (Halla-aho, Rantanen, Rydman) vain yksi pääsee eduskuntaan jos edes hän. Nimittäin Sinimustat saattaa asettaa ehdokkaita Helsinkiin ja jokainen heille annettu ääni on persulta pois. Ellei äänikynnyksen käsite ole tuttu, niin se tarkoittaa, ettei välttämättä yksikään persu eikä sinimusta ylitä sitä Helsingissä.