Rydman on seuraavien vaalien vaalikuningas
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kansan mitta on täynnä Rydmanin henkilöön kohdistuvaa ajojahtia - moni äänestää häntä puolustamisen vuoksi.
Mutkusanna on vissiin sitä persujen parempaa ajojahtia..
Sanna aiheutti Suomelle järjettömän paljon tuhoa, jota vieläkin yritetään paikata, joten ei ihme, että siitä vieläkin puhutaan
Tälläkö meinaatte mennä seuraaviin vaaleihin?
Jep. Rydman ja ps tulee saamaan äänivyöryn.
Vierailija kirjoitti:
Mitä veikkaatte, lähteekö persut taas hallituksesta ovet paukkuen kuten 2017? Ei pokka kestä vaaleihin asti. Veikkaan, että eivät lähde vaan nielevät harmituksensa ja häpeänsä ja roikkuvat kaksin käsin hillotolpissaan. Semmoista se on kun on elämäntapatyötön ja tietää hyvin, ettei Tony Blair-instituutista tule puhelua, jossa pyydetään hakemaa avoinna olevaa huippuvirkaa.
Yli puolen miljoonan asuntolaina maksamatta ei kannata pudota ministerin liksoilta kansanedustajan palkoille.
Persut eivät silloin lähteneet yhtään mihinkään, vaan heidät kavalasti sivuutettiin perustamalla pettureille oma puolue: sininen tulevaisuus,
En ymmärrä miksi edes viitsit valehdella jatkuvasti kaikesta persuihin liittyvästä
Vierailija kirjoitti:
Oli tai ei, niin tämä oli viimeinen kerta kun istuu hallituksessa.
Takinkääntäjä osaa kyllä vaihtaa tarvittaessa puoluetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kansan mitta on täynnä Rydmanin henkilöön kohdistuvaa ajojahtia - moni äänestää häntä puolustamisen vuoksi.
Mutkusanna on vissiin sitä persujen parempaa ajojahtia..
Sanna aiheutti Suomelle järjettömän paljon tuhoa, jota vieläkin yritetään paikata, joten ei ihme, että siitä vieläkin puhutaan
Tälläkö meinaatte mennä seuraaviin vaaleihin?
Ei tarvitse, koska persut ovat toteuttaneet niin paljon jo lupauksiaan mmuuton kiristämiseksi ja nyt vielä leikkaavat täysin turhalta rälssiltä. Jo oli aikakin
Vierailija kirjoitti:
Lukenut ihmisten kommentteja monesta mediasta,ja täytyy sanoa että 95% on Rydmanin puolella. Ehkä persut saa jytkyn, ja ovat isoin puolue ensi vaaleissa.
Näin voi käydä. Se olisi Suomen pelastus. Pyritään siihen.
Vierailija kirjoitti:
SDP:n Antti Rinne on lehtien mukaan nousemassa hallitukseen kansanedustajaksi, joten suksikoon Rydman niin pitkälle kuin pippuri kasvaa.
Ei SDP ole hallituksessa, Rinne noussee kansanedustajaksi!
Vierailija kirjoitti:
Lukenut ihmisten kommentteja monesta mediasta,ja täytyy sanoa että 95% on Rydmanin puolella. Ehkä persut saa jytkyn, ja ovat isoin puolue ensi vaaleissa.
Tarkoitat varmasti monella medialla Suolen Uutisia. Teillä ei ole 95% kannatus, aika helvetin kaukana siitä ja yhä laskee. Älämölö asiasta saattaa tosin hieman johtaa harhaan. Tämä on viimeinen kerta tälle persulaumalle hallituksessa M52
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kansan mitta on täynnä Rydmanin henkilöön kohdistuvaa ajojahtia - moni äänestää häntä puolustamisen vuoksi.
Mutkusanna on vissiin sitä persujen parempaa ajojahtia..
Sanna aiheutti Suomelle järjettömän paljon tuhoa, jota vieläkin yritetään paikata, joten ei ihme, että siitä vieläkin puhutaan
Tälläkö meinaatte mennä seuraaviin vaaleihin?
Menevät tuolla vielä sitäkin seuraaviin vaaleihin, kun ei muuhun ole kompetenssia. M52
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kansan mitta on täynnä Rydmanin henkilöön kohdistuvaa ajojahtia - moni äänestää häntä puolustamisen vuoksi.
Mutkusanna on vissiin sitä persujen parempaa ajojahtia..
Sanna aiheutti Suomelle järjettömän paljon tuhoa, jota vieläkin yritetään paikata, joten ei ihme, että siitä vieläkin puhutaan
Tälläkö meinaatte mennä seuraaviin vaaleihin?
Muiden syyttelypopulismi omia virheitä peitelläänseen on persuilla loppuun ajettu tie. Toimi ehkä vielä viime vaaleissakin, muttei enää. Kansa tuntee kukkarossaan sen kuinka kalliiksi tuo haittapuolue tuli. Kukkaro muistuttaa asiasta joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lukenut ihmisten kommentteja monesta mediasta,ja täytyy sanoa että 95% on Rydmanin puolella. Ehkä persut saa jytkyn, ja ovat isoin puolue ensi vaaleissa.
Tarkoitat varmasti monella medialla Suolen Uutisia. Teillä ei ole 95% kannatus, aika helvetin kaukana siitä ja yhä laskee. Älämölö asiasta saattaa tosin hieman johtaa harhaan. Tämä on viimeinen kerta tälle persulaumalle hallituksessa M52
Hesari, Ilta-sanomat, Iltalehti ... Kannattaa lukea ihmisten kommentteja läpi.
Eri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Rydman tippuu eduskunnasta. Helsingin seudun työttömissä on paljon entisiä persuja, jotka kyllä muistaa hänen yrityksensä tuhota myös työttömien auttamisjärjestöt.
Persujen äänimäärä Helsingissä ja koko valtakunnassa putosi jo vuosi sitten 66%. Siitä voi varmasti päätellä, että nykyisistä Helsingistä valituista kolmesta (Halla-aho, Rantanen, Rydman) vain yksi pääsee eduskuntaan jos edes hän. Nimittäin Sinimustat saattaa asettaa ehdokkaita Helsinkiin ja jokainen heille annettu ääni on persulta pois. Ellei äänikynnyksen käsite ole tuttu, niin se tarkoittaa, ettei välttämättä yksikään persu eikä sinimusta ylitä sitä Helsingissä.
Viime kunnallisvaalit oli vain esimakua persujen kannatuksen romahduksesta. Eduskuntavaalit tulee olemaan viimeinen naula arkkuun. Sen jälkeen alkaa raskas perskokkareiden tuhojen siivoaminen eikä siinä mutkuriikkapetteri paljoa auta.
En ymmärrä tätä uhoa, ei ongelmat jotka nosti PS':n politiikan huipulle ole kadonneet minnekään. Katsokaa Eurooppaa, joka paikassa persujen kaltaiset puolueet nostavat kannatustaan.
Vierailija kirjoitti:
Jep. Rydman ja ps tulee saamaan äänivyöryn.
Joo, saa varmaan soraäänivyöryn hölmöilyistään, kuten tähänkin saakka harva se päivä. Soraäänilläei vaan eduskuntavaaleissa tuo narsistinen mikkihiiri juhli.
Emakot ja vassarirotat vihaa mutta Rydman senku porskuttaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kansan mitta on täynnä Rydmanin henkilöön kohdistuvaa ajojahtia - moni äänestää häntä puolustamisen vuoksi.
Mutkusanna on vissiin sitä persujen parempaa ajojahtia..
Marinin vastuuttoman politiikan vuoksi nykyinen hallitus on joutunut pakon edessä tekemään välttämättömiä uudistuksia sosiaaliturvaan ja työmarkkinasääntelyyn. Nämä Marin jätti tekemättä.
Porvaripropagandaa öyhötyksesi.
Niin. Talous. On. Lähtenyt. Kasvu-uralle. 😉
Ai on vai?
T: perskokkareiden aiheuttamat 100000 työtöntä, ja 10000 konkurssin kokenutta yrittäjää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lukenut ihmisten kommentteja monesta mediasta,ja täytyy sanoa että 95% on Rydmanin puolella. Ehkä persut saa jytkyn, ja ovat isoin puolue ensi vaaleissa.
Tarkoitat varmasti monella medialla Suolen Uutisia. Teillä ei ole 95% kannatus, aika helvetin kaukana siitä ja yhä laskee. Älämölö asiasta saattaa tosin hieman johtaa harhaan. Tämä on viimeinen kerta tälle persulaumalle hallituksessa M52
Hesari, Ilta-sanomat, Iltalehti ... Kannattaa lukea ihmisten kommentteja läpi.
Eri.
Persujen trollitoimiston masinoimia kommentteja. Esim Suomi24:ssä persut usuttaa trollejaan kommentoimaan, samoin omissa somekanavissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kansan mitta on täynnä Rydmanin henkilöön kohdistuvaa ajojahtia - moni äänestää häntä puolustamisen vuoksi.
Mutkusanna on vissiin sitä persujen parempaa ajojahtia..
Marinin vastuuttoman politiikan vuoksi nykyinen hallitus on joutunut pakon edessä tekemään välttämättömiä uudistuksia sosiaaliturvaan ja työmarkkinasääntelyyn. Nämä Marin jätti tekemättä.
Porvaripropagandaa öyhötyksesi.
Niin. Talous. On. Lähtenyt. Kasvu-uralle. 😉
Ai on vai?
T: perskokkareiden aiheuttamat 100000 työtöntä, ja 10000 konkurssin kokenutta yrittäjää.
Unohdat että yrityksiä on perustettu enemmän kuin koskaan - enemmän kuin vanhoja mennyt konkurssiin. Yritysten määrä on siis kasvanut.
Mutta sellaisia te vasemmistosaastat olette, totuun vääristelijöitä ja valehtelijoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Rydman tippuu eduskunnasta. Helsingin seudun työttömissä on paljon entisiä persuja, jotka kyllä muistaa hänen yrityksensä tuhota myös työttömien auttamisjärjestöt.
Persujen äänimäärä Helsingissä ja koko valtakunnassa putosi jo vuosi sitten 66%. Siitä voi varmasti päätellä, että nykyisistä Helsingistä valituista kolmesta (Halla-aho, Rantanen, Rydman) vain yksi pääsee eduskuntaan jos edes hän. Nimittäin Sinimustat saattaa asettaa ehdokkaita Helsinkiin ja jokainen heille annettu ääni on persulta pois. Ellei äänikynnyksen käsite ole tuttu, niin se tarkoittaa, ettei välttämättä yksikään persu eikä sinimusta ylitä sitä Helsingissä.
Viime kunnallisvaalit oli vain esimakua persujen kannatuksen romahduksesta. Eduskuntavaalit tulee olemaan viimeinen naula arkkuun. Sen jälkeen alkaa raskas perskokkareiden tuhojen siivoaminen eikä siinä mutkuriikkapetteri paljoa auta.
En ymmärrä tätä uhoa, ei ongelmat jotka nosti PS':n politiikan huipulle ole kadonneet minnekään. Katsokaa Eurooppaa, joka paikassa persujen kaltaiset puolueet nostavat kannatustaan.
Jep. Tanskassa demarit on aika persuja.
Vierailija kirjoitti:
Lukenut ihmisten kommentteja monesta mediasta,ja täytyy sanoa että 95% on Rydmanin puolella. Ehkä persut saa jytkyn, ja ovat isoin puolue ensi vaaleissa.
Jos olisin Riikka Purra, niin marssittaisin nyt Perussuomalaiset ulos hallituksesta. Silloin seuraavissa eduskuntavaaleissa voisi tulla jytkyjen jytky.
Laita ihmeessä linkki näistä ”rikoksista”. Vaikka tuomioistuimen päätös, ei mikään Suolen Tuotosten huuhaajuttu.