Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"miten noin nätti tyttö uskaltaa olla yksin täällä metsässä", Linnea Leinon HIRVITTÄVÄ KOKEMUS metsäreissulla???

Vierailija
22.06.2026 |

Joko on kriisiapu paikalla ja ne miehet vankilassa, APUAAAAAA"!!!!!!!!!

 

 https://www.is.fi/viihde/art-2000012094209.html

Kommentit (1218)

Vierailija
1081/1218 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisinpa mä nätti 

Vierailija
1082/1218 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuo ole vanha repla, sanoa että ei kai noin nätti tyttö voi yksin kävellä yöllä kotiin, ja sitten tarjotaan kuljetuspalvelua jonnekin sorakuopalle.

Onhan tuossa lauseessa todella uhkaa. Uskaltaa - eli jotain voi tapahtua.


Jos haluaa keskustella niin voi puhua ihan tavallisista asioista. 

Ei uhan mainitseminen tee sanojasta uhkaa, vaikka lapsesta voi siltä tuntua 

Mikä siellä metsässä on nätille naiselle vaarallista, joka ei ole sitä miehelle, ylipainoiselle naiselle, vanhalle miehelle tai vanhalle naiselle?

Ehkäpä joku karhu katsoo että nätti tyttö paljon maukkaampi nams🤪

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1083/1218 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selkeästi aloittajalla ei ole käsitystä siitä mitä kauniin naisen pitää sietää ja millaisia pelkoja päiviin kuuluu. Ymmärrän ja symppaan täysin Linneaa. En itsekään yksin uskalla esim. lenkkeillä iltaisin ja kadehdin miespuolisia työkavereitani jotka voivat vain mennä ja tehdä asioita vaikka yksin reissussa ilman että heidän tarvitsee vilkuilla jatkuvasti ympärilleen ja yrittää tehdä ihmisistä analyysia. En osaa rentoutua muualla yksin kuin kesämökillä saaressa. Eikä se tarkoita että miehet olisi yleisesti vaarallisia, mutta naiselle tämä maailma nyt vain on vaarallisempi ja monenlaista mielenvikaista ahdistelijaa olemassa. Ja haluaisin kovasti välttyä raiskaukselta ja murhatuksi tulemiselta. 

Se, että sinulla on pelkotiloja ei kuitenkaan ole syyttömien miesten vastuulla. Ei  täällä sun hysterian vuoksi tarvitse alkaa muiden elämään kuin kusi sukassa varoen jokaista sanaansa, katsettaan ja reittiään. Mene vaikka säkkiin, jos ahdistaa olla kaunis. Tai tapaa karhu.

Niin, hänen ei tarttisi pelätä mitään tai ketään, jos kukaan mies ei käyttäytyisi asiattomasti. Niin yksinkertaista. Niin kauan, kuin tämä ei toteudu, naisena joutuu varomaan. Yleisesti. 

Täälläkin moneen kertaan esitelty naisentappotilasto tältä vuodelta muka todisteena miesten pahuudesta ja vaarasta: 12 tapettua naista. Siis on todennäköisempää voittaa lotossa. Ja näistäkin todennäköisesti suurin osa puolisoiden tappamia, eikä satunnaisten vastaantulijoiden. Samaan aikaan miehiä tapettu enemmän.

 

Asiattomuus on osittain tulkintakysymys. Joka tapauksessa minä en voi kontrolloida muita miehiä. Vai vaaditko Odineja kaduille?

Minä en myöskään ala elämään sikailijamiesten traumatisoimien naisten ehdoilla. Mulla on oikeus elää normaalia elämää, puhua normaalisti, jopa joskus tehdä virheitä, möläytyksiä tai aloitteita. Mun ei tarvitse alkaa elämään uuspuritaanien säännöillä vaikka kauniin naisen elämä olisi yhtä helvettiä. Hoitakoon itse ongelmansa.

Sinulta odotetaan vain asiallista käytöstä ja että et hiljaisesti hyväksy muiden sikailua. Siinä kaikki. 

Ongelma vaan on, kun neurootikot koko ajan alentavat sikailuksi katsotun rajaa. Tänään tilanne on siis se, että t-sanan on pahempi kuin se, että karhu syö naamasi ja perseenreikäsi.

 

Ei sillä, että itse olisin todennäköisesti tuossa tilanteessa tytötellyt. Ihastukselle olisin voinut yrittää jotenkin vihjata kiinnostuksesta, mikä vaatii jonkinlaista normaalin sääkeskustelun rajan ylittämistä.

 

Vaikka itse en todennäköisesti noin sanoisi, niin kieltäydyn pitämästä sitä minään majesteettirikoksena. Vähän kömpelösti, typerästi sanottu. Voi olla jopa turhan holhoavaa. Ehkä jopa sisälsi aloitteen. Mahdollisesti sen uhankin, mutta tämä on vain se pahantahtoisin tulkinta, mitä ei voi mitenkään todistaa. Kumota sen voi toteamalla, että miehet eivät tehneet mitään.

Vierailija
1084/1218 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pieni flirtti tee pahaa metsässäkään. Tuurilla pääsee pukille. Ei se tarkoita, että uhkaisi mitenkään. Nykynaiset ovat niin vieraantuneita luonnollisuudesta.

 

-mies

Vierailija
1085/1218 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää esimerkki on nyt hyvin kaukainen, mutta kertoo woke-naisten kehittämästä kiukkuisesta lauseiden ja sanamuotojen kyttäämisestä, alkoi kehittyä Usassa 15 vuotta sitten ja levisi tännekin. 

Sen peruspiirre: joka sanasi voi olla epäilyttävä ja kertoo kauheesti jostain, ja vahditaan jokaista kömpelöä lausetta. Sä et saa tehdä virheitä puheessa.

Osaatko osoittaa surunvalittelut JUST oikeilla sanoilla eikä kömpelösti jne, jolloin vastapuolella on oikeus loukkaantua verisesti.

 

Netissä on video, jossa raskaana ollutta näyttelijä Blake Lively haastateltiin (joku Kerstin oli haastattelijan etunimi).

Kerstin aloitti haastattelun onnittelemalla iloisesti "Onnea sinulle (maha)kummustasi". 

Sehän ei femi-nisti Livelylle sopinut, vaan alkoi piikitellä haastattelijaa tämän mahakummusta "onnea sun mahakummusta!"

JOOO-O, muistan sitä edeltänyttä keskustelua yhteiskunnassa: ei saa kommentoida mahaa vaan onnitella raskaudesta, tulevasta lapsesta jne.

Mutta: ajatus tärkein.

 

Yks mikä naisena ärsyttää naisasialiikkeessä: ollaan olevinaan niin nokkelia, älykkäitä ja sanavalmiita ettei ymmärretä vajavaisempaa ja kömpelöä puhetta ja suolataan heti sellainen ihminen. Pöyristymisen kuningattaret.

Jep, ja tämä kaikki edellä kirjoittamasi on aivan totta. Nämä nuoret naiset ymmärtävät lauseet tahallaan väärin. Ovat sisältä sysimustia ihmisiä, kerrassaan pahoja. Ja se heijastuu heidän jokaiselle elämänalueelle, heidän elämänsä on yksinkertaisesti synkkää.

Vierailija
1086/1218 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku yritti selittää tuota karhuvertauksen oikeellisuutta sillä, että miehet tappavat naisia enemmän kuin karhut. Voi hyvää päivää! Suurin osa naisista, ehkä 99%, ei koskaan kohtaa karhua luonnossa. Miehiä taas on hankala välttää kokonaan ja kohtaamisia tulee paljon ja osa niistä ikäviä, mutta tod. hyvin pieni osa.

 

Jotain pitää ihmisen kestääkin. Ei voi odottaa, että kaikki siinä ympärillä kävelevät munankuorilla. Ei kaikesta voi loukkaantua. Jos joku sanoo nätiksi ja se on ihan hirveää, niin jossain kohtaa on menty pahasti vikaan. Ennen sanottiin paljon pahemmin ja suoraan päin naamaa. Ei se kivaa ollut, mutta kyllä ihmisen pitää joku sietokyky kehittää eikä ruveta itkemään ihan joka asiasta. Ja pitää oppia sanomaan myös takaisin. Nykyinen loukkaantumiskulttuuri  tuottaa henkisesti hyvin hauraita ihmisiä.

Naisetkin voisivat käyttäytyä ihan oikeasti tasa-arvoisesti ja aikuismaisesti eikä uhriutua joka asiassa. Ette kai te ole huonompia kuin  miehet!!

Emme. Mehän nimenomaan olemme parempia... on paljon harvinaisempaa, että nainen ahdistelee miestä tai tekee tällä väkivaltaa kuin toisin päin. 

Naiset, verbaalisesti lahjakkaampina, harjoittavat miehiä enemmän henkistä väkivaltaa. Voi olla, että naiset eivät edes itse tunnista tätä.

Miehiä muuten kuolee henkirikoksen uhreina paljon enemmän kuin naisia.  Pienen lapsen (<1v) tappaja on lähes aina oma äiti. 2003-2019 nainen 32 kertaa, mies 2.  Ei puhettakaan äitien kollektiivisesta syyllistämisestä, mikä oikein onkin. Miehiä kuolee enemmän myös työtapaturmissa, koska heitä on enemmän vaarallisissa töissä. Naisen elämä on, ihan tilastoista katsomalla, paljon turvallisempaa kuin miehen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1087/1218 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen ulkonäköä ei saa kommentoida??? Jatkuvastihan somessa kommentoidaan jonkun ulkonäköä. 'Olet upea' 'Näytät mahtavalta' 'Kaunis' ym. Kun kehutaan ulkonäköä, se tuntuukin olevan ihan sallittua, mutta 'olet l##ski' on kielletty sanoa. Kumpikin kuitenkin viittaa ihmisen ulkoiseen olemukseen.

Eli on turha sanoa, ettei ulkonäköä saa kommentoida! 

Vierailija
1088/1218 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuo ole vanha repla, sanoa että ei kai noin nätti tyttö voi yksin kävellä yöllä kotiin, ja sitten tarjotaan kuljetuspalvelua jonnekin sorakuopalle.

Onhan tuossa lauseessa todella uhkaa. Uskaltaa - eli jotain voi tapahtua.


Jos haluaa keskustella niin voi puhua ihan tavallisista asioista. 

Ei uhan mainitseminen tee sanojasta uhkaa, vaikka lapsesta voi siltä tuntua 

Mikä siellä metsässä on nätille naiselle vaarallista, joka ei ole sitä miehelle, ylipainoiselle naiselle, vanhalle miehelle tai vanhalle naiselle?

Ehkäpä joku karhu katsoo että nätti tyttö paljon maukkaampi nams🤪

Surkeeta mutta sinnikästä huumoriyritystä miehiltä, jotka ei suostu ymmärtämään asiaa. Te ette ole mitään ismoleikoloita, ettekö voi ottaa opiksenne, että tungettelevuus on perseestä ja että henkilöön käyvät kommentit voidaan kokea uhkaavia ja epätoivottuina? Ystävällinen voi olla olematta limainen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1089/1218 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekikö mies Linnealle sit loppuviimein mitään?

Ei.

 

Ehdottiko Linnealle seksiä tai vihjailiko siihen suuntaan? 

Ei.

 

Lähtikö seuraamaan Linneaa tai pyrki fyysisesti liian lähelle? 

Ei. 

 

 

Huokaus. Next.

Ilmaisiko, että metsä on vaarallinen paikka nätille naiselle?

Kyllä.

Miten sama paikka ei ole vaarallinen miehelle, lihavalle naiselle, vanhalle miehelle tai vanhalle naiselle?

Voi v...kun sulla ei ole kontekstia tai käsitystä siitä, että esim.80-luvulla tuo on ollut normaalia jutustelua. Setämäistä? Kyllä. 

 

Suomalaisen äijänkäppänän silti olematta mitään maailman huippukärkeä raiskaustilastoissa, päinvastoin.

Kasarista on kulunut 50 vuotta. Aikuistu sinäkin ja opettele käyttäytymään. 

Vierailija
1090/1218 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei sitä turpaa pysty pitämään kiinni, jos ei ole muuta sanottavaa kuin kommentoida toisen ulkonäköä? Ei luulisi olevan vaikeaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1091/1218 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuo ole vanha repla, sanoa että ei kai noin nätti tyttö voi yksin kävellä yöllä kotiin, ja sitten tarjotaan kuljetuspalvelua jonnekin sorakuopalle.

Onhan tuossa lauseessa todella uhkaa. Uskaltaa - eli jotain voi tapahtua.


Jos haluaa keskustella niin voi puhua ihan tavallisista asioista. 

Ei uhan mainitseminen tee sanojasta uhkaa, vaikka lapsesta voi siltä tuntua 

Mikä siellä metsässä on nätille naiselle vaarallista, joka ei ole sitä miehelle, ylipainoiselle naiselle, vanhalle miehelle tai vanhalle naiselle?

Ehkäpä joku karhu katsoo että nätti tyttö paljon maukkaampi nams🤪

Surkeeta mutta sinnikästä huumoriyritystä miehiltä, jotka ei suostu ymmärtämään asiaa. Te ette ole mitään ismoleikoloita, ettekö voi ottaa opiksenne, että tungettelevuus on perseestä ja että henkilöön käyvät kommentit voidaan kokea uhkaavia ja epätoivottuina? Ystävällinen voi olla olematta limainen. 

hetkinen. tasa-arvon aikana ei tarvitse olla kenellekään ystävällinen. vain nainen voi olla limainen, ja jos jonkun mieli järkkyy toisen mielipiteestä, tarvitsee hoitoa. mitä tulee tähän kokemiseen, niin koen, että kaikki kokijat joutaakin karhun kitaan. menkää metsään, siellä paha sinut perii ja piru sinut vie. sinne päädyt alle sammaleen tai silmään suon. 

Vierailija
1092/1218 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotuksena Vauva.fin ylläpidolle. Teidän varmaan pitää lisätä tuonne ylös missä on ovulaatiolaskuri ja raskauslaskuri myöskin RAISKAUSLASKURI.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1093/1218 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisen ulkonäköä ei saa kommentoida??? Jatkuvastihan somessa kommentoidaan jonkun ulkonäköä. 'Olet upea' 'Näytät mahtavalta' 'Kaunis' ym. Kun kehutaan ulkonäköä, se tuntuukin olevan ihan sallittua, mutta 'olet l##ski' on kielletty sanoa. Kumpikin kuitenkin viittaa ihmisen ulkoiseen olemukseen.

Eli on turha sanoa, ettei ulkonäköä saa kommentoida! 

Tämä 👍Ulkonäköä saa vain kehua. Silloin kommentointi on sallittua-

Vierailija
1094/1218 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olis vastannu että helposti uskaltaa kun on ase mukana. 

Minkähänlainen otsikko tästä olisi seurannut? 🙄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1095/1218 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisen ulkonäköä ei saa kommentoida??? Jatkuvastihan somessa kommentoidaan jonkun ulkonäköä. 'Olet upea' 'Näytät mahtavalta' 'Kaunis' ym. Kun kehutaan ulkonäköä, se tuntuukin olevan ihan sallittua, mutta 'olet l##ski' on kielletty sanoa. Kumpikin kuitenkin viittaa ihmisen ulkoiseen olemukseen.

Eli on turha sanoa, ettei ulkonäköä saa kommentoida! 

Ehei. Ulkonäköä saa kommentoida, mutta ainoastaan, jos kuulut itse viiteryhmään x. Jos esim kehut toista kauniiksi, se on hyväksyttävää, jos kehun vastaanottaja niin haluaa. Jos ei, hän voi loukkaantua. Jos olet esim. mies, sinun tulee pitää turpasi kiinni.

Sinun kehoasi voidaan julkisesti häpäistä ja haukkua, ja esim. peniksen kokosi voidaan spekuloida, joska olet limainen setämies!

Tämä on sitä parempaa sananvapautta. T. Feministi

Vierailija
1096/1218 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisen ulkonäköä ei saa kommentoida??? Jatkuvastihan somessa kommentoidaan jonkun ulkonäköä. 'Olet upea' 'Näytät mahtavalta' 'Kaunis' ym. Kun kehutaan ulkonäköä, se tuntuukin olevan ihan sallittua, mutta 'olet l##ski' on kielletty sanoa. Kumpikin kuitenkin viittaa ihmisen ulkoiseen olemukseen.

Eli on turha sanoa, ettei ulkonäköä saa kommentoida! 

Tämä 👍Ulkonäköä saa vain kehua. Silloin kommentointi on sallittua-

No hyi siis kauheeta, jos joku setämies sanoo jotain että onpa sinulla kauniit kasvot tai vastaavaa. Tuomio pitäisi tulla ahdistelusta tuollaisesta.

Vierailija
1097/1218 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuo ole vanha repla, sanoa että ei kai noin nätti tyttö voi yksin kävellä yöllä kotiin, ja sitten tarjotaan kuljetuspalvelua jonnekin sorakuopalle.

Onhan tuossa lauseessa todella uhkaa. Uskaltaa - eli jotain voi tapahtua.


Jos haluaa keskustella niin voi puhua ihan tavallisista asioista. 

Ei uhan mainitseminen tee sanojasta uhkaa, vaikka lapsesta voi siltä tuntua 

Mikä siellä metsässä on nätille naiselle vaarallista, joka ei ole sitä miehelle, ylipainoiselle naiselle, vanhalle miehelle tai vanhalle naiselle?

Vaikka mies. Onko nyt ongelma siis se, että luulet miehiä yhdeksi kollektiiviksi? Et pysty erottamaan pahoista miehistä varoittavaa miestä pahoista miehistä?

Tämä. Miten naiset pystyvät erottamaan pahat miehet toisistaan? Ei ne kanna kylttejä. Karhu on helppo tunnistaa vaaralliseksi.

Voisiko miehet merkata vaaralliset miehet jotta naiset osaisivat sitten varoa? Tai vielä parempaa puuttua limaisten miesten käytökseen ajoissa.

Vierailija
1098/1218 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karhuhomojako tässä tarkoitetaan

Niistä ei näteille tytöille ole vaaraa eikä iloa.

Vierailija
1099/1218 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei sitä turpaa pysty pitämään kiinni, jos ei ole muuta sanottavaa kuin kommentoida toisen ulkonäköä? Ei luulisi olevan vaikeaa.

Pidä sinä itse turpasi kiinni!

Vierailija
1100/1218 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt saatana lopetatte tämän aivan turhanpäiväisen paskanjauhannan yhdestä sanasta, varsinkaan, kun mitään rikosta ei edes ole tapahtunut. Ettekö ymmärrä, että Suomen työttömyys nousi juuri 13%, ja yrityspomot myhäilee tyytyväisinä, kun hallituksen päätökset ovat olleet heille myönteisiä, ja tavan kansa kyräilee keskenään. Tämä koko keissi voi olla eliitin juoni, ja Linnea maksettu näyttelijä. Meidän on yhdistettävä voimamme, ja näytettävä, että tämä ei meille käy!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan