Jos kommenttisi jonoutetaan moderoitavaksi...
Kommentit (15)
Lähes aina tarvittaessa, eli ei koskaan.
Haastan Sanoman oikeuteen sananvapaueni rajoittamisesta. Korvaus.
Huvipuistohullu kirjoitti:
On
Joopa joo.
Vierailija kirjoitti:
Kokeile ihmeessä. Älä kumminkaan ihmettele kun päädyt itse maksamaan hävityn oikeusjutun korvaukset, kun Sanoma tuo saliin 8 lakimiestä a'300e/h.
Ei ole. Se ilmoitus tarkoittaa sitä, että roskiin meni, vaikka siinä kommentissa ei todellisuudessa olisi kuin se joku yksi sana, joka jää automaattisensuroinnin haaviin ja muuten olisi ihan asiallinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeile ihmeessä. Älä kumminkaan ihmettele kun päädyt itse maksamaan hävityn oikeusjutun korvaukset, kun Sanoma tuo saliin 8 lakimiestä a'300e/h.
Tämä siis tarkoittaa sitä, että valtaa on todellisuudessa tässä niin sanotussa "demokratiassa" lehdistöllä enemmän kuin kansalaisilla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sananvapauteen vetoaminen ei auta, koska palsta on yksityisomistuksessa. Tuskin tuolla syyllä edes pääsisi käräjille asti.
Se on sitten oma kysymyksensä, että miksi yksityisomistus sallitaan lailliseksi perusteeksi sensuurille ja sananvapauden estämiselle.
Vierailija kirjoitti:
Huvipuistohullu kirjoitti:
On
Joopa joo.
Joo 😎 siinä oli liitteenä valokuva koirasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä siis tarkoittaa sitä, että valtaa on todellisuudessa tässä niin sanotussa "demokratiassa" lehdistöllä enemmän kuin kansalaisilla
Valta on yksityisomistuksella. Rahalla saa oikeudet sensuurin ja sananvapauden estämiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valta on yksityisomistuksella. Rahalla saa oikeudet sensuurin ja sananvapauden estämiseen.
Pikkuvirhe: saa oikeudet sensuuriin.
Vierailija kirjoitti:
Hmm...ei HS:n tarvitse julkaista (mistä tahansa syystä) kirjoituksiasi, mutta sinulla on oikeus julkaista omilla sivuillasi mielipiteitäsi. Näin ymmärtäisin sananvapauden. Toisaalta HS, Yle tms. sensuroi, varsinkin nykyaikana, ihmeellisen helposti mielipiteitä. Ei tässä ainakaan parempaan suuntaan olla menossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmm...ei HS:n tarvitse julkaista (mistä tahansa syystä) kirjoituksiasi, mutta sinulla on oikeus julkaista omilla sivuillasi mielipiteitäsi. Näin ymmärtäisin sananvapauden. Toisaalta HS, Yle tms. sensuroi, varsinkin nykyaikana, ihmeellisen helposti mielipiteitä. Ei tässä ainakaan parempaan suuntaan olla menossa.
Yle ja HS rajoittavat tosiaan kansalaisten sananvapautta heti, jos mielipide ei miellytä toimittajaa. Muutenkaan uutisointinsa ei ole tasapuolista.
Ei