"miten noin nätti tyttö uskaltaa olla yksin täällä metsässä", Linnea Leinon HIRVITTÄVÄ KOKEMUS metsäreissulla???
Joko on kriisiapu paikalla ja ne miehet vankilassa, APUAAAAAA"!!!!!!!!!
Kommentit (1230)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poikaa vanhempi nainen sanoi nuorelle pojalle : " Annas kun täti näyttää komealle pojalle, miten nuotio sytytetään". Tuntuukohan nuoresta pojasta kivalta?
Ei. Vanhempi nainen on ollut ihan yhtä tyhmä kuin tytöttelevä setämieskin. Ei kai tämä mikään sukupuolikysymys pelkästään ole.
Näinpä juuri! Odotan vaan, että kaikki kumotaan. Setämiehet selittää tietenkin, ettei tuossa mitään ollut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuo ole vanha repla, sanoa että ei kai noin nätti tyttö voi yksin kävellä yöllä kotiin, ja sitten tarjotaan kuljetuspalvelua jonnekin sorakuopalle.
Onhan tuossa lauseessa todella uhkaa. Uskaltaa - eli jotain voi tapahtua.
Jos haluaa keskustella niin voi puhua ihan tavallisista asioista.Ei uhan mainitseminen tee sanojasta uhkaa, vaikka lapsesta voi siltä tuntua
Mikä siellä metsässä on nätille naiselle vaarallista, joka ei ole sitä miehelle, ylipainoiselle naiselle, vanhalle miehelle tai vanhalle naiselle?
Vaikka mies. Onko nyt ongelma siis se, että luulet miehiä yhdeksi kollektiiviksi? Et pysty erottamaan pahoista miehistä varoittavaa miestä pahoista miehistä?
Tämä. Miten naiset pystyvät erottamaan pahat miehet toisistaan? Ei ne kanna kylttejä. Karhu on helppo tunnistaa vaaralliseksi.
Voisiko miehet merkata vaaralliset miehet jotta naiset osaisivat sitten varoa? Tai vielä parempaa puuttua limaisten miesten käytökseen ajoissa.
Ei se onnistu, koska naisen biologia ei anna myöten. Nainen etsii sekä turvallista että hyvännäköistä miestä, mutta jos sitä ei löydy, niin biologia ylittää järjen, ja nainen valitsee ruman ja turvallisen miehen sijaan hyvännäköisen ja vaarallisen.
Ai hyvännäköinen mies on vaarallinen?
Muistatko koskaan puhutun luetun ymmärtämisestä? Okei, no ei sitten mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poikaa vanhempi nainen sanoi nuorelle pojalle : " Annas kun täti näyttää komealle pojalle, miten nuotio sytytetään". Tuntuukohan nuoresta pojasta kivalta?
Ei. Vanhempi nainen on ollut ihan yhtä tyhmä kuin tytöttelevä setämieskin. Ei kai tämä mikään sukupuolikysymys pelkästään ole.
Ei, miehet eivät keskimäärin omaa heikkoa itsetuntoa, ja ota jokaista kommenttia egon päälle, vaan osaavat nauraa huonoillekin vitseille. Miehenä antaisin naisen silloin sytyttää nuotion, jos tämä niin haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Poikaa vanhempi nainen sanoi nuorelle pojalle : " Annas kun täti näyttää komealle pojalle, miten nuotio sytytetään". Tuntuukohan nuoresta pojasta kivalta?
Veikkaan että tuntui. Sen verran vähän miesten ulkonäkö kehutaan.
Miehiä voidaan kehua vahvoiksi, ei komeiksi. Enemmän kyllä kuulee, sytytä sä kun olet mies taikka että kyllähän miehen täytyy tuli saada syttymään. Tuo ehdottamasi olisi mukavaa vaihtelua, varsinkin märällä ilmalla.
Suuttuisiko nainen, jos hälle sanoisi. Annahan kun näytän miten ruoka tehdään, vahva nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuo ole vanha repla, sanoa että ei kai noin nätti tyttö voi yksin kävellä yöllä kotiin, ja sitten tarjotaan kuljetuspalvelua jonnekin sorakuopalle.
Onhan tuossa lauseessa todella uhkaa. Uskaltaa - eli jotain voi tapahtua.
Jos haluaa keskustella niin voi puhua ihan tavallisista asioista.Ei uhan mainitseminen tee sanojasta uhkaa, vaikka lapsesta voi siltä tuntua
Mikä siellä metsässä on nätille naiselle vaarallista, joka ei ole sitä miehelle, ylipainoiselle naiselle, vanhalle miehelle tai vanhalle naiselle?
Vaikka mies. Onko nyt ongelma siis se, että luulet miehiä yhdeksi kollektiiviksi? Et pysty erottamaan pahoista miehistä varoittavaa miestä pahoista miehistä?
Tämä. Miten naiset pystyvät erottamaan pahat miehet toisistaan? Ei ne kanna kylttejä. Karhu on helppo tunnistaa vaaralliseksi.
Voisiko miehet merkata vaaralliset miehet jotta naiset osaisivat sitten varoa? Tai vielä parempaa puuttua limaisten miesten käytökseen ajoissa.
Ei se onnistu, koska naisen biologia ei anna myöten. Nainen etsii sekä turvallista että hyvännäköistä miestä, mutta jos sitä ei löydy, niin biologia ylittää järjen, ja nainen valitsee ruman ja turvallisen miehen sijaan hyvännäköisen ja vaarallisen.
Ai hyvännäköinen mies on vaarallinen?
Muistatko koskaan puhutun luetun ymmärtämisestä? Okei, no ei sitten mitään.
Aikaimoisia ääripäitä; ruma ja kiltti mies vastaan hyvännäköinen ja vaarallinen....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poikaa vanhempi nainen sanoi nuorelle pojalle : " Annas kun täti näyttää komealle pojalle, miten nuotio sytytetään". Tuntuukohan nuoresta pojasta kivalta?
Veikkaan että tuntui. Sen verran vähän miesten ulkonäkö kehutaan.
Miehiä voidaan kehua vahvoiksi, ei komeiksi. Enemmän kyllä kuulee, sytytä sä kun olet mies taikka että kyllähän miehen täytyy tuli saada syttymään. Tuo ehdottamasi olisi mukavaa vaihtelua, varsinkin märällä ilmalla.
Suuttuisiko nainen, jos hälle sanoisi. Annahan kun näytän miten ruoka tehdään, vahva nainen.
Tuo oli vertaus Linnean kuuluviin kommentteihin, ei muihin!
Monelta tuntuu puuttuvan tilannetaju. Ulkonäön kommentoinnille on oma aikansa ja paikkansa, mutta se ei ole keskellä metsää uhkaavan viestin yhteydessä. Ihan yhtä fiksua on mennä kysymään naapurin autopaikkaa tai autoa, kun ambulanssi lähtee naapurista pillit päällä ja siniset valot vilkkuen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poikaa vanhempi nainen sanoi nuorelle pojalle : " Annas kun täti näyttää komealle pojalle, miten nuotio sytytetään". Tuntuukohan nuoresta pojasta kivalta?
Ei. Vanhempi nainen on ollut ihan yhtä tyhmä kuin tytöttelevä setämieskin. Ei kai tämä mikään sukupuolikysymys pelkästään ole.
Ei, miehet eivät keskimäärin omaa heikkoa itsetuntoa, ja ota jokaista kommenttia egon päälle, vaan osaavat nauraa huonoillekin vitseille. Miehenä antaisin naisen silloin sytyttää nuotion, jos tämä niin haluaa.
Olen edelleen sitä mieltä, että monia nuoria miehiä tuo ärsyttäisi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poikaa vanhempi nainen sanoi nuorelle pojalle : " Annas kun täti näyttää komealle pojalle, miten nuotio sytytetään". Tuntuukohan nuoresta pojasta kivalta?
Ei. Vanhempi nainen on ollut ihan yhtä tyhmä kuin tytöttelevä setämieskin. Ei kai tämä mikään sukupuolikysymys pelkästään ole.
Ei, miehet eivät keskimäärin omaa heikkoa itsetuntoa, ja ota jokaista kommenttia egon päälle, vaan osaavat nauraa huonoillekin vitseille. Miehenä antaisin naisen silloin sytyttää nuotion, jos tämä niin haluaa.
Ai miehillä parempi itsetunto? 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poikaa vanhempi nainen sanoi nuorelle pojalle : " Annas kun täti näyttää komealle pojalle, miten nuotio sytytetään". Tuntuukohan nuoresta pojasta kivalta?
Veikkaan että tuntui. Sen verran vähän miesten ulkonäkö kehutaan.
Miehiä voidaan kehua vahvoiksi, ei komeiksi. Enemmän kyllä kuulee, sytytä sä kun olet mies taikka että kyllähän miehen täytyy tuli saada syttymään. Tuo ehdottamasi olisi mukavaa vaihtelua, varsinkin märällä ilmalla.
Suuttuisiko nainen, jos hälle sanoisi. Annahan kun näytän miten ruoka tehdään, vahva nainen.
Huutonaurua! Tuollaista tilannetta ei koskaan tule, että mies tarjoutuisi tekemään ruuan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuo ole vanha repla, sanoa että ei kai noin nätti tyttö voi yksin kävellä yöllä kotiin, ja sitten tarjotaan kuljetuspalvelua jonnekin sorakuopalle.
Onhan tuossa lauseessa todella uhkaa. Uskaltaa - eli jotain voi tapahtua.
Jos haluaa keskustella niin voi puhua ihan tavallisista asioista.Ei uhan mainitseminen tee sanojasta uhkaa, vaikka lapsesta voi siltä tuntua
Mikä siellä metsässä on nätille naiselle vaarallista, joka ei ole sitä miehelle, ylipainoiselle naiselle, vanhalle miehelle tai vanhalle naiselle?
Vaikka mies. Onko nyt ongelma siis se, että luulet miehiä yhdeksi kollektiiviksi? Et pysty erottamaan pahoista miehistä varoittavaa miestä pahoista miehistä?
Tämä. Miten naiset pystyvät erottamaan pahat miehet toisistaan? Ei ne kanna kylttejä. Karhu on helppo tunnistaa vaaralliseksi.
Voisiko miehet merkata vaaralliset miehet jotta naiset osaisivat sitten varoa? Tai vielä parempaa puuttua limaisten miesten käytökseen ajoissa.
Ei se onnistu, koska naisen biologia ei anna myöten. Nainen etsii sekä turvallista että hyvännäköistä miestä, mutta jos sitä ei löydy, niin biologia ylittää järjen, ja nainen valitsee ruman ja turvallisen miehen sijaan hyvännäköisen ja vaarallisen.
Ai hyvännäköinen mies on vaarallinen?
Muistatko koskaan puhutun luetun ymmärtämisestä? Okei, no ei sitten mitään.
Aikaimoisia ääripäitä; ruma ja kiltti mies vastaan hyvännäköinen ja vaarallinen....
Voidaan olettaa, että turvalliset ja hyvännäköiset miehet varataan ensin. Sitten pitää valita rumien/turvallisten ja hyvännäköisten/vaarallisten väliltä. Ruma ja vaarallinen jää sitten viimeiseksi optioksi. Kärjistystä tietty, mutta onhan tässä logiikka.
Onneksi kommentteja voi ilmoittaa laittomiksi :)
Vierailija kirjoitti:
Onneksi kommentteja voi ilmoittaa laittomiksi :)
Sanopa muuta! Bannivaatimus ainakin perään!
Jostain kommenteista käy hyvin selvästi ilmi, että naisten pitää pelätä miehiä. Moni on kertonut suoraan millaista väkivaltaa aikoo käyttää. Toimittaja vois kysyä Tereltä, mitä mieltä hän noista uhkauksista on. Onko hän saanut vastaavia naisilta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selkeästi aloittajalla ei ole käsitystä siitä mitä kauniin naisen pitää sietää ja millaisia pelkoja päiviin kuuluu. Ymmärrän ja symppaan täysin Linneaa. En itsekään yksin uskalla esim. lenkkeillä iltaisin ja kadehdin miespuolisia työkavereitani jotka voivat vain mennä ja tehdä asioita vaikka yksin reissussa ilman että heidän tarvitsee vilkuilla jatkuvasti ympärilleen ja yrittää tehdä ihmisistä analyysia. En osaa rentoutua muualla yksin kuin kesämökillä saaressa. Eikä se tarkoita että miehet olisi yleisesti vaarallisia, mutta naiselle tämä maailma nyt vain on vaarallisempi ja monenlaista mielenvikaista ahdistelijaa olemassa. Ja haluaisin kovasti välttyä raiskaukselta ja murhatuksi tulemiselta.
Se, että sinulla on pelkotiloja ei kuitenkaan ole syyttömien miesten vastuulla. Ei täällä sun hysterian vuoksi tarvitse alkaa muiden elämään kuin kusi sukassa varoen jokaista sanaansa, katsettaan ja reittiään. Mene vaikka säkkiin, jos ahdistaa olla kaunis. Tai tapaa karhu.
Niin, hänen ei tarttisi pelätä mitään tai ketään, jos kukaan mies ei käyttäytyisi asiattomasti. Niin yksinkertaista. Niin kauan, kuin tämä ei toteudu, naisena joutuu varomaan. Yleisesti.
Täälläkin moneen kertaan esitelty naisentappotilasto tältä vuodelta muka todisteena miesten pahuudesta ja vaarasta: 12 tapettua naista. Siis on todennäköisempää voittaa lotossa. Ja näistäkin todennäköisesti suurin osa puolisoiden tappamia, eikä satunnaisten vastaantulijoiden. Samaan aikaan miehiä tapettu enemmän.
Asiattomuus on osittain tulkintakysymys. Joka tapauksessa minä en voi kontrolloida muita miehiä. Vai vaaditko Odineja kaduille?
Minä en myöskään ala elämään sikailijamiesten traumatisoimien naisten ehdoilla. Mulla on oikeus elää normaalia elämää, puhua normaalisti, jopa joskus tehdä virheitä, möläytyksiä tai aloitteita. Mun ei tarvitse alkaa elämään uuspuritaanien säännöillä vaikka kauniin naisen elämä olisi yhtä helvettiä. Hoitakoon itse ongelmansa.
Niin, sinulla on oikeus olla moukka, niin halutessaa ja meillä naisilla on oikeus kokea se sinun käytös moukkamaisena. Tässä yrität vaientaa naisia, julistaessas omaa vapautta tehdä, mitä haluat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2009 lappeenrannassa nainen kohtasi karhun. Lähti melkein pää ja käsi irti.
Vähemmän sitä olis varmaan haitannu joku ukon kysymys.Varmaan aina peiliin katsoessa muistaa olla kiitollinen, ettei karhu sentään nätiksi sanonut. Eikä sen jälkeen ole sanonut kukaan muutenkaan. Onnellinen loppu.
Sinä todella täällä ilkut naiselle, joka ensinnäkin erittäin poikkeuksellisesti tuli karhun pahoinpitelemäksi. Eikä miehen, joka tavallisesti on se tekijä, jos nainen on pahoin pahoinpidelty tai tapettu.
Naisen, jolla ei ole osaa eikä arpaa tähän keskusteluun, niin ilkut ja mässäilet asialle ja väkivallalle, tätä naista kohtaan. Kertoo oikeasti taas paljon.
No respect.
No olihan tuo aika osuva heitto
T. eri
Ei ollut. Vain julma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2009 lappeenrannassa nainen kohtasi karhun. Lähti melkein pää ja käsi irti.
Vähemmän sitä olis varmaan haitannu joku ukon kysymys.Varmaan aina peiliin katsoessa muistaa olla kiitollinen, ettei karhu sentään nätiksi sanonut. Eikä sen jälkeen ole sanonut kukaan muutenkaan. Onnellinen loppu.
Sinä todella täällä ilkut naiselle, joka ensinnäkin erittäin poikkeuksellisesti tuli karhun pahoinpitelemäksi. Eikä miehen, joka tavallisesti on se tekijä, jos nainen on pahoin pahoinpidelty tai tapettu.
Naisen, jolla ei ole osaa eikä arpaa tähän keskusteluun, niin ilkut ja mässäilet asialle ja väkivallalle, tätä naista kohtaan. Kertoo oikeasti taas paljon.
No respect.
Tosiasiallisesti tuossa ilkutaan naisille, jotka kohtaavat mieluummin karhun ja itkevät t-sanasta. Tuo kyseinen uhri on vain väline sarkasmille ja jokainen apu.koulutason ylittävä ymmärtää, ettei tässä häntä oikeasti pilkata.
On hyvin "koulutasoista" määritellä se, miten muiden tulisi ymmärtää omat sammakot. Kun "koulutasoinen" pilkkaa ja kiusaa, hän usein vetoaa siihen, et se oli vaan vitsi/leikkiä. Sitten käydään sadannen kerran läpi se, mitä leikki tai huumori käytännössä on. Kaikille ei mene perille.
Vierailija kirjoitti:
Monelta tuntuu puuttuvan tilannetaju. Ulkonäön kommentoinnille on oma aikansa ja paikkansa, mutta se ei ole keskellä metsää uhkaavan viestin yhteydessä. Ihan yhtä fiksua on mennä kysymään naapurin autopaikkaa tai autoa, kun ambulanssi lähtee naapurista pillit päällä ja siniset valot vilkkuen.
"Uhkaavan viestin yhteydessä". Siis missä se uhkaava viesti oli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erikoista miten jotkut miehet lähtee tästä ihan laukalle. Eihän hän sanonut, että kaikki miehet (vaikka aina mies...).
Jos omaat normaalit käytöstavat niin ei pitäisi ottaa itseensä. Kai siellä vaelluksella voi naisen kanssa jutella ihan normaaleista asioista tai vain tervehtiä ja antaa olla. Vai olisiko se ok, jos kysyttäisiin, että mitä noin kaunis poika täällä metsässä tekee ihan yksin?
No mua ainakin naisena ahdistaa, jos joku mies esim. koiraa ulkoiluttaessa metsäpolulla sanoo yhtään mitään tai että se edes on siellä. En kaipaa mitään juttuja tai tervehdyksiä miehiltä. Pitäisi olla miesvapaat ulkoilualueet ja ravintolat Suomessa.
Niin kauan, kun asut yhteiskunnassa, niin kuulumme kaikki kommuuniin, jossa on muitakin ihmisiä. Mene muualle, jos eivät ihmiset miellytä.
Niinku minne? Kun edes mtsään ei voi muuttaa, kun sielläkin voi kohdta asiattomia miehiä.
Eri
Ei. Vanhempi nainen on ollut ihan yhtä tyhmä kuin tytöttelevä setämieskin. Ei kai tämä mikään sukupuolikysymys pelkästään ole.