Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"miten noin nätti tyttö uskaltaa olla yksin täällä metsässä", Linnea Leinon HIRVITTÄVÄ KOKEMUS metsäreissulla???

Vierailija
22.06.2026 |

Joko on kriisiapu paikalla ja ne miehet vankilassa, APUAAAAAA"!!!!!!!!!

 

 https://www.is.fi/viihde/art-2000012094209.html

Kommentit (1051)

Vierailija
1041/1051 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selkeästi aloittajalla ei ole käsitystä siitä mitä kauniin naisen pitää sietää ja millaisia pelkoja päiviin kuuluu. Ymmärrän ja symppaan täysin Linneaa. En itsekään yksin uskalla esim. lenkkeillä iltaisin ja kadehdin miespuolisia työkavereitani jotka voivat vain mennä ja tehdä asioita vaikka yksin reissussa ilman että heidän tarvitsee vilkuilla jatkuvasti ympärilleen ja yrittää tehdä ihmisistä analyysia. En osaa rentoutua muualla yksin kuin kesämökillä saaressa. Eikä se tarkoita että miehet olisi yleisesti vaarallisia, mutta naiselle tämä maailma nyt vain on vaarallisempi ja monenlaista mielenvikaista ahdistelijaa olemassa. Ja haluaisin kovasti välttyä raiskaukselta ja murhatuksi tulemiselta. 

Se, että sinulla on pelkotiloja ei kuitenkaan ole syyttömien miesten vastuulla. Ei  täällä sun hysterian vuoksi tarvitse alkaa muiden elämään kuin kusi sukassa varoen jokaista sanaansa, katsettaan ja reittiään. Mene vaikka säkkiin, jos ahdistaa olla kaunis. Tai tapaa karhu.

Niin, hänen ei tarttisi pelätä mitään tai ketään, jos kukaan mies ei käyttäytyisi asiattomasti. Niin yksinkertaista. Niin kauan, kuin tämä ei toteudu, naisena joutuu varomaan. Yleisesti. 

Täälläkin moneen kertaan esitelty naisentappotilasto tältä vuodelta muka todisteena miesten pahuudesta ja vaarasta: 12 tapettua naista. Siis on todennäköisempää voittaa lotossa. Ja näistäkin todennäköisesti suurin osa puolisoiden tappamia, eikä satunnaisten vastaantulijoiden. Samaan aikaan miehiä tapettu enemmän.

 

Asiattomuus on osittain tulkintakysymys. Joka tapauksessa minä en voi kontrolloida muita miehiä. Vai vaaditko Odineja kaduille?

Minä en myöskään ala elämään sikailijamiesten traumatisoimien naisten ehdoilla. Mulla on oikeus elää normaalia elämää, puhua normaalisti, jopa joskus tehdä virheitä, möläytyksiä tai aloitteita. Mun ei tarvitse alkaa elämään uuspuritaanien säännöillä vaikka kauniin naisen elämä olisi yhtä helvettiä. Hoitakoon itse ongelmansa.

Siinä missä lotto on a) vapaaehtoinen ja b) hyvä asia. Tapetuksi tuleminen ei ole kumpaakaan. En tiedä onko se jotenkin lieventävä asianhaara, että jopa naisten luottamat miehet, joiden pitäisi kaikkein eniten heitä rakastaa, murhaavat heitä. 

 

Kyllä, miehiä tapetaan myös ja pääasiassa toiset miehet. Siksi en ymmärrä miksi miehet niin kiihkeästi puolustavat väkivaltaa ja epäasiallista kohtelua. Se kostautuu myös heille.

 

Kukaan ei vaadi muuta kuin itsensä kontrollointia. Omalla asenteella voi näyttää esimerkkiä milä on ok ja mikä ei.

Lotto kertoo todennäköisyyksistä. Miesten pelkääminen on siis yhtä järkevää kuin lottovoittoon uskominen. Tilastollisesti sama riski. Kuka tahansa ei-feministi ymmärtää tästä kuinka älytöntä on tämän riskin vuoksi elää pelossa.

 

Se, että tappajia ovat puolisot kertoo, että riski vastaantulijan kohdalla on vielä valtavasti pienempi. Lisäksi nainen on itse valinnut puolisonsa ja usein jatkanut yhteiseloa, vaikka väkivallan merkit olleet jo näkyvillä pitkään. Tämä on siis tärkeä havainto sikäli, että naisen riski tulla miehen tappamaksi kutistuu, jos vaan pysyy erossa väkivaltaisiksi tietämistään miehistä. Ei tarvitse siis niinkään pelätä jokaista vastaantulijaa ja tytöttelijää, vaan jo se riittää, että ei asu väkivaltaisen paskan kanssa.

 

Se ei ole mitään puolustelua, että vaatii hysterialle jotain rajaa. Tässä on nyt tytöttelijästä jo tehty tappaja. Ja sen takia miehistä karhuja pahempia, vaikka riski on alle lottovoiton.

Vierailija
1042/1051 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän metsästysseurat varmaan kertoo Linnealle että missä niitä karhuja on, niin voi Linnea sitten mennä sinne karhun luo ja patikoida turvallisesti sen karhun kanssa.

Aijai, nyt tullu paha mieli taas jollekin, kun ihan karhun joku valitsis, jos vois. Siis ihminen jonka kanssa et olis muutenkaan.

Ei tässä ole yhdestä Linneasta kyse, vaan siitä että Yle lietsoo suodattamatonta miesvihaa 

Antaa lietsoa. Voisivat puolestani hieman lisätä kierroksia. Harmanget ja Särmät haastatteluun 24/7 ja #men are trash trendaamaan. Lasten piirrettyjä, joissa on ainoastaan naisia ja muunsukupuolisia ja sitten on joku Mordor, jossa on pahoja miehiä, ja niillä on töpselikärsä.

Tähänhän ollaan joka tapauksessa menossa, voisivat lopettaa tuon turhan edgettämisen. Antaa kommarien propagandaorganisaation näyttää todelliset värinsä. 

Eihän Yleä edes katso kuin jotkut eläkeläiset ja ehkä tosiaan joku pikkulapsi katsoo jotain sateenkaaripiirrettyä, jossa kiltit vegaaniset dinosaurukset ovat sukupuolettomia ja kasvattavat viiden vanhemman polyklusterissa sateenkaarimunia!

20 v päästä näitä eläkeläisiä ei enää ole, ja Ylellä on kolme katsojaa. 

Ketä kiinnostaa, mitä ne näyttää jossain Areenassa? A-studiota vai, jossa joku "asiantuntija" taas kertoo, kuinka talous kasvaa ihan kohta, ja mitä tunteita sinun tulisi tuntea kun Lähi-Idässä soditaan?

Huvittavaa, ette katso ette lue. Sit mielikuvitus laukkaa pallit kuumana siitä, mitä yle esittää. Siis katsomatta ja tietämättä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1043/1051 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selkeästi aloittajalla ei ole käsitystä siitä mitä kauniin naisen pitää sietää ja millaisia pelkoja päiviin kuuluu. Ymmärrän ja symppaan täysin Linneaa. En itsekään yksin uskalla esim. lenkkeillä iltaisin ja kadehdin miespuolisia työkavereitani jotka voivat vain mennä ja tehdä asioita vaikka yksin reissussa ilman että heidän tarvitsee vilkuilla jatkuvasti ympärilleen ja yrittää tehdä ihmisistä analyysia. En osaa rentoutua muualla yksin kuin kesämökillä saaressa. Eikä se tarkoita että miehet olisi yleisesti vaarallisia, mutta naiselle tämä maailma nyt vain on vaarallisempi ja monenlaista mielenvikaista ahdistelijaa olemassa. Ja haluaisin kovasti välttyä raiskaukselta ja murhatuksi tulemiselta. 

Se, että sinulla on pelkotiloja ei kuitenkaan ole syyttömien miesten vastuulla. Ei  täällä sun hysterian vuoksi tarvitse alkaa muiden elämään kuin kusi sukassa varoen jokaista sanaansa, katsettaan ja reittiään. Mene vaikka säkkiin, jos ahdistaa olla kaunis. Tai tapaa karhu.

Niin, hänen ei tarttisi pelätä mitään tai ketään, jos kukaan mies ei käyttäytyisi asiattomasti. Niin yksinkertaista. Niin kauan, kuin tämä ei toteudu, naisena joutuu varomaan. Yleisesti. 

Täälläkin moneen kertaan esitelty naisentappotilasto tältä vuodelta muka todisteena miesten pahuudesta ja vaarasta: 12 tapettua naista. Siis on todennäköisempää voittaa lotossa. Ja näistäkin todennäköisesti suurin osa puolisoiden tappamia, eikä satunnaisten vastaantulijoiden. Samaan aikaan miehiä tapettu enemmän.

 

Asiattomuus on osittain tulkintakysymys. Joka tapauksessa minä en voi kontrolloida muita miehiä. Vai vaaditko Odineja kaduille?

Minä en myöskään ala elämään sikailijamiesten traumatisoimien naisten ehdoilla. Mulla on oikeus elää normaalia elämää, puhua normaalisti, jopa joskus tehdä virheitä, möläytyksiä tai aloitteita. Mun ei tarvitse alkaa elämään uuspuritaanien säännöillä vaikka kauniin naisen elämä olisi yhtä helvettiä. Hoitakoon itse ongelmansa.

Taas niin epäloogista. Sikailijamiehet mutta myös sulla on oikeus sikailla jos siltä tuntuu?

"Minä en myöskään ala elämään sikailijamiesten traumatisoimien naisten ehdoilla. Mulla on oikeus elää normaalia elämää, puhua normaalisti, jopa joskus tehdä virheitä, möläytyksiä tai aloitteita."

 

Eihän kukaan ole pakottamassa sinua yhtään mihinkään. Elä miten tykkäät mutta vaellusharrastukseen ja elämään ylipäätään kuuluu yhteiset pelisäännöt kaikkia kunnioittaen. Ei tarvi sikailla.

Vierailija
1044/1051 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku yritti selittää tuota karhuvertauksen oikeellisuutta sillä, että miehet tappavat naisia enemmän kuin karhut. Voi hyvää päivää! Suurin osa naisista, ehkä 99%, ei koskaan kohtaa karhua luonnossa. Miehiä taas on hankala välttää kokonaan ja kohtaamisia tulee paljon ja osa niistä ikäviä, mutta tod. hyvin pieni osa.

 

Jotain pitää ihmisen kestääkin. Ei voi odottaa, että kaikki siinä ympärillä kävelevät munankuorilla. Ei kaikesta voi loukkaantua. Jos joku sanoo nätiksi ja se on ihan hirveää, niin jossain kohtaa on menty pahasti vikaan. Ennen sanottiin paljon pahemmin ja suoraan päin naamaa. Ei se kivaa ollut, mutta kyllä ihmisen pitää joku sietokyky kehittää eikä ruveta itkemään ihan joka asiasta. Ja pitää oppia sanomaan myös takaisin. Nykyinen loukkaantumiskulttuuri  tuottaa henkisesti hyvin hauraita ihmisiä.

Naisetkin voisivat käyttäytyä ihan oikeasti tasa-arvoisesti ja aikuismaisesti eikä uhriutua joka asiassa. Ette kai te ole huonompia kuin  miehet!!

Emme. Mehän nimenomaan olemme parempia... on paljon harvinaisempaa, että nainen ahdistelee miestä tai tekee tällä väkivaltaa kuin toisin päin. 

Vierailija
1045/1051 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku yritti selittää tuota karhuvertauksen oikeellisuutta sillä, että miehet tappavat naisia enemmän kuin karhut. Voi hyvää päivää! Suurin osa naisista, ehkä 99%, ei koskaan kohtaa karhua luonnossa. Miehiä taas on hankala välttää kokonaan ja kohtaamisia tulee paljon ja osa niistä ikäviä, mutta tod. hyvin pieni osa.

 

Jotain pitää ihmisen kestääkin. Ei voi odottaa, että kaikki siinä ympärillä kävelevät munankuorilla. Ei kaikesta voi loukkaantua. Jos joku sanoo nätiksi ja se on ihan hirveää, niin jossain kohtaa on menty pahasti vikaan. Ennen sanottiin paljon pahemmin ja suoraan päin naamaa. Ei se kivaa ollut, mutta kyllä ihmisen pitää joku sietokyky kehittää eikä ruveta itkemään ihan joka asiasta. Ja pitää oppia sanomaan myös takaisin. Nykyinen loukkaantumiskulttuuri  tuottaa henkisesti hyvin hauraita ihmisiä.

Naisetkin voisivat käyttäytyä ihan oikeasti tasa-arvoisesti ja aikuismaisesti eikä uhriutua joka asiassa. Ette kai te ole huonompia kuin  miehet!!

Eiköhän tässä nyt miehet vetäneet herneen nenään. Uskomatonta vouhotusta yhden naisen antamasta haastattelusta. Itse nyt yleistätte että kaikki naiset ja pidätte tämän otsikoissa viikkotolkulla.

Vierailija
1046/1051 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koko keskustelu on täynnä kommenteja, että miehiä saa haukkua ja solvata rajattomasti?

Ehkä silloin pitäisi tajuta, että naiset eivät ole yhtään miehiä parempia, ja vielä tekopyhiä🤷‍🤷‍

Tämä! On jännä, että mediassa naiset esitetään aina niin hyveellisinä, mukavina, avarakatseisina ym. positiivista, mutta toinen, todellisempi puoli paljastuu täältä, näistä ihan ”tavallisista” tuhansiin, ehkä kymmeniintuhansiin nousevista kommenteista, mitä tämän palstan eri ketjuista voi lukea. 

Miksi vain miehet saisivat kommentoida? Miksi naiset eivät saa kommentoida myös ikävästi miehiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1047/1051 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2009 lappeenrannassa nainen kohtasi karhun. Lähti melkein pää ja käsi irti. 

Vähemmän sitä olis varmaan haitannu joku ukon kysymys. 

Että oikein 2009?  Siis 17 vuotta sitten.

12 naista jo tänä vuonna kuollut miehen käsissä, ja moninkertainen määrä pahoinpidelty ja r aiskattu. Lievemmistä ikävyyksistä ja ahdisteluista nyt puhumattakaan, joita on lukemattomia määriä.

ps. kukaan ei ole sanonut, etteikö karhu voisi olla vaarallinen, vaikka se on toki hyvin harvinaista, että käy päälle. Rauhakseen asuvat metsissä ihmisten vinkkelistä katsottuna.

Miehet ovat uhka ja vaara naisille. 

Miehet ovat ehdottomasti suurempi uhka naisille kuin karhut Suomessa. Naiset ovat myös suurempi uhka miehille kuin karhut Suomessa. Ihmisiä on 2500 kertaa enemmän, ja ne asuvat samoissa paikoissa! Karhu on myös ihmisen ohella pahin uhka karhulle, koska se asustaa siellä ravintoketjun yläpäässä.

2024 Suomessa kuoli 28 631 naista. 21 näistä henkirikoksen tai pahoinpitelyn seurauksena, joista 18 miesten tekemiä. 

Kaatumiset: 561

Alkoholi: 410

Muut myrkytykset, pl. alkoholi: 55

Itsemurhat: 184

Sukupuolielinten sairaudet, pl. HIV: 69

Muistisairaudet: 7768

Kasvaimet: 6327

Maaliikennetapaturmat: 29

Vierailija
1048/1051 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuo ole vanha repla, sanoa että ei kai noin nätti tyttö voi yksin kävellä yöllä kotiin, ja sitten tarjotaan kuljetuspalvelua jonnekin sorakuopalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1049/1051 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En minäkään miehenä lähde tuntemattomien miesten mukaan jatkoille. Jos lähtisin ja saisin puukkoa, niin syyttäisin itseäni omien periaatteiden ja turvallisuuteni pettämisestä. Ja ei, ei tämä puukottajan syyllisyyttä vähennä. Itse kuitenkin olen ensisijaisesti vastuussa itsestäni."

 

 

 

Niin, mutta tässä tullaan taas siihen, et ei saisi epäillä ketään miestä, joka ei ole osoittanut olevansa oikeasti vaarallinen. Mut kuitenkin pitäisi. Eli miten on, pitääkö vai eikö? Pitääkö luottaa siihen, ettei se lapinkävijäraiskaaja vaella ikinä metsässä? Et se pysyy reviirillään raiska ilemassa, jolloin voi aina sanoa, et mitäs läksit. Tuohan on nyt selkeä riski...

Vierailija
1050/1051 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jostainhan se kertoo, että miehet eivät yksiselitteisesti tuomitse limaisia setämiehiä, vaan tuomitsevat Linnea Leinon. 

 

Jokainen voi sitten itse päätellä mistä tämä kertoo. 

"Yle: Linnea Leino sairastui – tajusi tilansa vakavuuden vasta, kun läheiset puuttuivat peliin

Linnea Leino toteaa televisiossa, että toisesta ihmisestä ei voi koskaan tietää, mitä tämä käy läpi."

https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011926423.html

Kannattaa varmaan katsoa ne Linnean diagnoosit läpi, ennekuin alkaa syyttelemään muita. Linneasta haiskahtaa kovasti psykoosi.

Taidat itse niistä kärsiä, kun miettii tätä reaktiotaai yhden naisen kokemuksiin.

Mielisairaus nimenomaan vääristää niitä kokemuksia ja tällä naisella jopa niin pahasti, että lähipiiri joutui järjestämään hoidon, kun oma hahmotuskyky ei enää riittänyt.

Masennus ei ole mielisairautta ja läheiset ohjaavat yleensä hoitoon, kun masentunut ei siihen itse kykene! Ja vain itse mielisairas haukkuu muita mielisairaaksi!

No, onhan se masennus mielisairaus, PÖLJÄ!!

Ei todellakaan ole! Mutta sitä toivon sinulle!

Sairas olet kun tuollaista toiselle toivot, mutta mikä sairaus se sitten on, selkäsairaus, vatsasairaus, jalkasairaus?? TYHMÄ; tietenkin se on MIELISAIRAUS!!

Masennus on mielemielealahäiriö ja kylläkin sairaus. Mielisairaus tarkoittaa psykoosisairauksia kuten skitsifreniaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1051/1051 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksuja ajatuksia Linnealla.