Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö lihavalle saa sanoa että olet lihava.

Vierailija
22.06.2026 |

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin työkkärin työntekijälle että se o läskipää. Se oli ja se väitti minua työkyvyttömäksi vaikka nostin 120 kg penkistä. Sanoin että lähdetään salille katsomaan se työkunto niin se ei jaksa nostaa 20 kg edes koska on läski. Its eolin 7 vuotta käynyt salilla.

Vierailija
62/72 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun varhaislapsuudesta saakka muistan sen normin, että lihavuudesta ei saa puhua. Kun sillä on varmaan jokin sairaus. Mutta laihalle saa v:ttuilla ihan estotta, ja varsinkin aina nähdessä hokea sitä samaa vitsiä, että et oo ollut ruoka- aikana kotona? Myös jos olet keskimittaa pidempi, niin on ihan oookoo ihmetellä asiaa joka v:tun käänteessä, ja oleksä kasvanut ja pelaaksä koripalloa? Naurattaa joka kerta ihan saatanasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei saa ei. Mutta hoikkaa saa sanoa laihaksi ja pieneksi. En tiedä yhtään hoikkaa jotka siitä pitäisivät.

No nyt tiedät. Minusta on kiva kuulla olevani pieni ja laiha. En kovin lyhyt ole 165 cm, mutta olemus pieni.

Tämä sanotaan ihan hyvällä. 

Syömishäiriötä sairastavat saavat useinkin kehuja ja kohteliaisuuksia, vaikka on henki vaarassa. Kannattaisi pitää vain suunsa kiinni.

Vierailija
64/72 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavalle on ihan varmasti moni kertonut jo että hän on lihava. Sekä neutraalilla että alatyylisellä tavalla verraten häntä johonkin isoon merieläimeen. Useimmat lihavat tietää hyvin olevansa lihavia. Mitä hyötyä siitä sitten on jos 2343. henkilö tulee kertomaan että hei, sinä olet muuten lihava.

Vierailija
65/72 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastiko aikuinen ihminen kyselee tällaisia??!!

Nämä ovat asioita, joita vanhemmat opettavat 3-5-vuotiaille lapsille. Että vaikka bussissa viereen istuvalla sedällä olis iso nenä, niin ei ole tapana ääneen kommentoida muiden ulkonäköä eikä saa sormella osoitella. 

Mä olen pahoillani, että sun vanhemmat ei tätä sulle ilmeisesti opettaneet 😣

Vierailija
66/72 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lihavalle outoa kyllä se kerrotaan ikään kuin hän ei itse tietäisi painoaan.

Yllättävän moni on sokea omalle ylipainolleen. Pitävät itseään normaalipainoisena. Rumuus sen sijaan ei ole terveysriski joten ei voi verrata.

Myös lasten lihavuudelle monet ovat sokeita. 

Yksi mamma valitteli,  että lapsensa on nirso ja ei syö juuri mitään.

Penska ei ollut ainoastaan pullukka,  vaan reilusti lihava 

Eiväthän nuo asiat sulje pois toisiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
67/72 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tieto lisää tuskaa ja siitähän kehopositiiviset suuttuvat.

Vierailija
68/72 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miksi haluat kertoa ylipainoiselle tuon "totuuden"?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
69/72 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi päivänselvä asia pitää erikseen kertoa? Pitääkö nuorelle sanoa hänen olevan nuori, keski-ikäiselle että on keski-ikäinen tai vanhukselle että on vanhus? Pitkälle pitää kertoa että sinä olet pitkä ja lyhyelle tietenkin pitää myös infota, että sinä olet lyhyt. Laihalle pitää sanoa laihuudesta, pitkähiuksiselle kertoa hiustensa pituudesta ja kaljulle mainita, että olet kalju. Lisäksi ihan kaikille kerrotaan heidän silmiensä ja ihonsa väri.

Vierailija
70/72 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tieto lisää tuskaa ja siitähän kehopositiiviset suuttuvat.

Googlaa kehopositiivisuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
71/72 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako sinulle, ap, sanoa että olet aivokuollut? Eihän totuuden kertominen ole loukkaus.

Vierailija
72/72 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitkä, tanssia harrastava nainen. Tunneilla erityisesti naispuoliset opettajat joskus täysin avoimesti ja vieläpä kovalla äänellä kommentoivat pituuttani. "Sinä kun olet noin hirveän pitkä, on erityisen tärkeää joustaa polvista". Samoin esimiehet joskus työpaikalla huomauttelevat huonosta ryhdistäni kaikkien työntekijöitten kuullen. "Kylläpä tuo sinun huono ryhti ja sesoma-asento oikein korostuu täältä kaukaa katsoessa" .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä