Eikö lihavalle saa sanoa että olet lihava.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/cb946186-3b2d-49af-8fd2-58e5b0…
Eihän totuuden sanominen ole loukkaus.
Kommentit (187)
Eli sinullekin saa luetella kaikki mikä sinussa hiertää. Olet tyhmä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, me lihavat tiedämme kyllä olevamme lihavia.
Samoin pitkät ihmiset tietävät olevansa pitkiä. Lyhyet tietävät olevansa lyhyitä jne
Mitä se hyödyttää sanoa ääneen selviä asioita!
No, pitää "ottaa onkeen " ja tehdä sille lihavuudelle jotain
No, näin lihavana olen oikein onnellinen näinkin. En ota onkeeni jonkun sanomisesta.
Ei jonkun ääliön mielipide saa minua tekemään itselleni yhtään mitään. Pitäisitte suunne kiinni
Saako sanoa suoraan, ihan vaan totuuden, että olet elämässä epäonnistunut tukielätti ja rasite yhteiskunnalle?
Miksi sanoisit?? Mikä motiivi olisi taustalla? Luuletko, ettei lihava itse tiedä olevansa lihava?
Ei saa sanoa, mutta hoikkuutta kauhistellaan ja pilkataan ihan vapaasti.
Onpa lyhyt mies!
Onpa pieni sulla
Kalju mies
Vierailija kirjoitti:
Ei saa sanoa, mutta hoikkuutta kauhistellaan ja pilkataan ihan vapaasti.
Miksi jankkaat tätä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei saa sanoa, mutta hoikkuutta kauhistellaan ja pilkataan ihan vapaasti.
Miksi jankkaat tätä?
Häh, ensimmäistä kertaa asiasta kirjoitin. Varmaan moni muukin sitten "jankkaa" tätä samalla palstalla.
Ylläpito, heti poistoon tämä älyvapaa viestiketju!!
Mun puolesta mulle saa sanoa niin. Olen katsonut itseäni sen verran usein peilistä, että en kiellä tosiasiaa. Enkä todellakaan loukkaannu, jos joku minulle niin sanoo.
No, itse olen lihava ja tiedän sen kyllä. Ei minulle kenenkään tarvitse sitä kertoa, ellei sitten ihan omaa paremmuuttaan halua korostaa. Mutta minulle ei tule minkäänlaisena uutisena, jos joku sanoo, että oletpa lihava; se on jo tiedossa, kiitos vaan.
Siideritynnyriemakoille ei ainakaan.
Naisten kannattas vähän rajottaa sitä kakkujen mussuttamista.
Muistan lapsuudesta kiusalliset sukujuhlat, joissa meidät nuoret aina arvioitiin. Laitettiin jopa mittasille serkukset, että miten on viime tapaamisesta kehitytty. Inhottiin serkkuni kanssa tätä manööveriä ja kiva yhdessäolo saattoi alkaa vasta, kun tädit saivat kyllikseen ruotimisestaan! N68
Ei ole kohteliasta eikä asiallista laukoa omasta mielestään "totuuksia" kenestäkään pyytämättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei saa sanoa, mutta hoikkuutta kauhistellaan ja pilkataan ihan vapaasti.
Miksi jankkaat tätä?
Häh, ensimmäistä kertaa asiasta kirjoitin. Varmaan moni muukin sitten "jankkaa" tätä samalla palstalla.
Sinänsä yhteismitallisia, toisen lihavaksi tai laihaksi ääneen arvioiminen.
Erona on kuitenkin se, että laihuus on yhteiskunnassamme ihailtu tavoite nykyaikana.
Mutta miksi naiselle pitäisi valehdella että hän ei ole läski kun hän sitä kysyy?
Vakava asia. Mutta " Sinun pitäisi syödä vähemmän juustoa kun olet niin lihava... " öö tuota. Naurahdin väkisinkin
En silleen ilkeällä tavalla. Vaan että mitähän vittua.... :D
Oon kanssa huomannut, että monessa etelän kohteessa tukevat naiset saa pahaa silmää paikallisilta miehiltä. Ja avointa silmien pyörittelyä. Aika perseestä sinällään. Itse oon normaalipainoinen lyhyenläntä kaljuuntunu ukkeli. Mutta ei minun sukkasandaalejani kukaan kyylää.
M42
No, näin lihavana olen oikein onnellinen näinkin. En ota onkeeni jonkun sanomisesta.