Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö lihavalle saa sanoa että olet lihava.

Vierailija
22.06.2026 |

Kommentit (187)

Vierailija
101/187 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, me lihavat tiedämme kyllä olevamme lihavia.

Samoin pitkät ihmiset tietävät olevansa pitkiä. Lyhyet tietävät olevansa lyhyitä jne

 

Mitä se hyödyttää sanoa ääneen selviä asioita! 

No, pitää "ottaa onkeen " ja tehdä sille  lihavuudelle  jotain

No, näin lihavana olen oikein onnellinen näinkin. En ota onkeeni jonkun sanomisesta. 

Vierailija
102/187 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sinullekin saa luetella kaikki mikä sinussa hiertää. Olet tyhmä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/187 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, me lihavat tiedämme kyllä olevamme lihavia.

Samoin pitkät ihmiset tietävät olevansa pitkiä. Lyhyet tietävät olevansa lyhyitä jne

 

Mitä se hyödyttää sanoa ääneen selviä asioita! 

No, pitää "ottaa onkeen " ja tehdä sille  lihavuudelle  jotain

No, näin lihavana olen oikein onnellinen näinkin. En ota onkeeni jonkun sanomisesta. 

Ei jonkun ääliön mielipide saa minua tekemään itselleni yhtään mitään. Pitäisitte suunne kiinni

Vierailija
104/187 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako sanoa suoraan, ihan vaan totuuden, että olet elämässä epäonnistunut tukielätti ja rasite yhteiskunnalle?

Vierailija
105/187 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sanoisit?? Mikä motiivi olisi taustalla? Luuletko, ettei lihava itse tiedä olevansa lihava?

Vierailija
106/187 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa sanoa, mutta hoikkuutta kauhistellaan ja pilkataan ihan vapaasti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
107/187 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa lyhyt mies!

 

Onpa pieni sulla

 

Kalju mies

Vierailija
108/187 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei saa sanoa, mutta hoikkuutta kauhistellaan ja pilkataan ihan vapaasti. 

Miksi jankkaat tätä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
109/187 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei saa sanoa, mutta hoikkuutta kauhistellaan ja pilkataan ihan vapaasti. 

Miksi jankkaat tätä?

Häh, ensimmäistä kertaa asiasta kirjoitin. Varmaan moni muukin sitten "jankkaa" tätä samalla palstalla. 

Vierailija
110/187 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylläpito, heti poistoon tämä älyvapaa viestiketju!! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
111/187 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun puolesta mulle saa sanoa niin. Olen katsonut itseäni sen verran usein peilistä, että en kiellä tosiasiaa. Enkä todellakaan loukkaannu, jos joku minulle niin sanoo. 

Vierailija
112/187 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet lyhyt, ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
113/187 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, itse olen lihava ja tiedän sen kyllä. Ei minulle kenenkään tarvitse sitä kertoa, ellei sitten ihan omaa paremmuuttaan halua korostaa. Mutta minulle ei tule minkäänlaisena uutisena, jos joku sanoo, että oletpa lihava; se on jo tiedossa, kiitos vaan. 

Vierailija
114/187 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siideritynnyriemakoille ei ainakaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
115/187 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten kannattas vähän rajottaa sitä kakkujen mussuttamista.

Vierailija
116/187 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan lapsuudesta kiusalliset sukujuhlat, joissa meidät nuoret aina arvioitiin. Laitettiin jopa mittasille serkukset, että miten on viime tapaamisesta kehitytty. Inhottiin serkkuni kanssa tätä manööveriä ja kiva yhdessäolo saattoi alkaa vasta, kun tädit saivat kyllikseen ruotimisestaan!  N68

Vierailija
117/187 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kohteliasta eikä asiallista laukoa omasta mielestään "totuuksia" kenestäkään pyytämättä. 

Vierailija
118/187 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei saa sanoa, mutta hoikkuutta kauhistellaan ja pilkataan ihan vapaasti. 

Miksi jankkaat tätä?

Häh, ensimmäistä kertaa asiasta kirjoitin. Varmaan moni muukin sitten "jankkaa" tätä samalla palstalla. 

Sinänsä yhteismitallisia, toisen lihavaksi tai laihaksi ääneen arvioiminen.

Erona on kuitenkin se, että laihuus on yhteiskunnassamme ihailtu tavoite nykyaikana.

Vierailija
119/187 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miksi naiselle pitäisi valehdella että hän ei ole läski kun hän sitä kysyy?

Vierailija
120/187 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakava asia. Mutta " Sinun pitäisi syödä vähemmän juustoa kun olet niin lihava... " öö tuota. Naurahdin väkisinkin

 

En silleen ilkeällä tavalla. Vaan että mitähän vittua.... :D 

 

Oon kanssa huomannut, että monessa etelän kohteessa tukevat naiset saa pahaa silmää paikallisilta miehiltä. Ja avointa silmien pyörittelyä. Aika perseestä sinällään. Itse oon normaalipainoinen lyhyenläntä kaljuuntunu ukkeli. Mutta ei minun sukkasandaalejani kukaan kyylää. 

 

M42

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi