Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö lihavalle saa sanoa että olet lihava.

Vierailija
22.06.2026 |

Kommentit (72)

Vierailija
21/72 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä se mitään hyödytä. Kaikki lihavat tietävät olevansa lihavia, vaikka kuinka kiistäisivät asiaa.

Vierailija
22/72 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään mutta laihaa saa haukkua laihaksi.

Juu, luusäkiksi, anorektikoksi ja aina pitää muistaa "pitäähän naisessa olla jotain mistä ottaa kiinni, ei tuollaisista miehet tykkää, koirat vaan". 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/72 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei saa sanoa muut kuin hoitava lääkäri, ja hänen kuuluukin se rakentavalla tavalla sanoa.

Lääkärikin vain silloin jos hänellä on antaa jotain oikeasti noudatettavissa olevia konkreettisia neuvoja ja apua.

Mitä neuvoja?

Tyhminkin läski tietää, että "syö vähemmän,  liiku enemmän".

Vierailija
24/72 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi tietää heti ulkomailla kuka on suomalainen. Lippis päässä ja vatsa tulee ensiksi 🤣

Vierailija
25/72 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavalle outoa kyllä se kerrotaan ikään kuin hän ei itse tietäisi painoaan.

Vierailija
26/72 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim minä en ole monien mielestä lihava. Mutta varmasti on niitä joiden mielestä lähes kaikki ovat lihavia jos eivät ole laihoja. Joten turha se olisi minulle valittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/72 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata kommentoida toisista yhtään mitään sellaista jota hän ei voi juuri siinä hetkessä muuttaa. Esim. Voit sanoa että sinulla on huulipunaa tms hampaissa ja hän voi sen jo siinä  pyyhkiä pois jos haluaa. Mitä ei voi siinä hetkessä muuttaa niin ei sovi kommentoida.

Vierailija
28/72 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle saa sanoa että oon ruma ja lihava jos se tekee onnelliseksi sen sanojan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/72 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuuden sanominenhan juuri voi loukata.  Jos minua, erittäin hoikkaa sanotaan läskiksi, pidän sanojaa vain mielenvikaisena.

Vierailija
30/72 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei saa sanoa muut kuin hoitava lääkäri, ja hänen kuuluukin se rakentavalla tavalla sanoa.

Lääkärikin vain silloin jos hänellä on antaa jotain oikeasti noudatettavissa olevia konkreettisia neuvoja ja apua.

Mitä neuvoja?

Tyhminkin läski tietää, että "syö vähemmän,  liiku enemmän".

Lihavuus on monisyinen sairaus. Ihan lääketieteen mukaan. Siihen johtaa eri ihmisillä eri syyt, koska ihmiset ovat erilaisia. Siksi lääkärin pitää olla pätevä hoitamaan nimenomaan lihavuutta ja sen juurisyitä. Lihavuus on yleensä oire jostakin eikä noin yksinkertaista mitä sinä taas vaan kuvittelet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/72 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään mutta laihaa saa haukkua laihaksi.

Juu, luusäkiksi, anorektikoksi ja aina pitää muistaa "pitäähän naisessa olla jotain mistä ottaa kiinni, ei tuollaisista miehet tykkää, koirat vaan". 

Olet varmaan ruma ja liikut sivistymättömissä piireissä. 

Olen todella hoikka (167cm, 47kg) . Kukaan ei ole kommentoinut ikävästi.  Joskus sanottu, että oletpas tosi sutjakka. 

Vierailija
32/72 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavaksi sanominen ei itsessään ole Suomessa automaattisesti laitonta. Tilanne riippuu kuitenkin täysin siitä, missä yhteydessä ja millä tavalla sanaa käytetään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/72 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihavalle outoa kyllä se kerrotaan ikään kuin hän ei itse tietäisi painoaan.

Yllättävän moni on sokea omalle ylipainolleen. Pitävät itseään normaalipainoisena. Rumuus sen sijaan ei ole terveysriski joten ei voi verrata.

Vierailija
34/72 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tuommoiset totuudet voi pitää itsellään. Mikä siinä olisi pointti, että sanot lihavalle tuommoisen faktan tai vaikka laihalle tai yleensäkin toisen ulkonäöstä jotain... mihin sillä tähdätään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/72 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa ei. Mutta hoikkaa saa sanoa laihaksi ja pieneksi. En tiedä yhtään hoikkaa jotka siitä pitäisivät.

Vierailija
36/72 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei saa sanoa muut kuin hoitava lääkäri, ja hänen kuuluukin se rakentavalla tavalla sanoa.

Lääkärikin vain silloin jos hänellä on antaa jotain oikeasti noudatettavissa olevia konkreettisia neuvoja ja apua.

Mitä neuvoja?

Tyhminkin läski tietää, että "syö vähemmän,  liiku enemmän".

Lihavuus on monisyinen sairaus. Ihan lääketieteen mukaan. Siihen johtaa eri ihmisillä eri syyt, koska ihmiset ovat erilaisia. Siksi lääkärin pitää olla pätevä hoitamaan nimenomaan lihavuutta ja sen juurisyitä. Lihavuus on yleensä oire jostakin eikä noin yksinkertaista mitä sinä taas vaan kuvittelet.

Juurisyyt ovat todennäköisesti lapsuudessa. 

Ei niitä terveyskeskuslääkäri ratko.

Vierailija
37/72 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään mutta laihaa saa haukkua laihaksi.

Juu, luusäkiksi, anorektikoksi ja aina pitää muistaa "pitäähän naisessa olla jotain mistä ottaa kiinni, ei tuollaisista miehet tykkää, koirat vaan". 

Olet varmaan ruma ja liikut sivistymättömissä piireissä. 

Olen todella hoikka (167cm, 47kg) . Kukaan ei ole kommentoinut ikävästi.  Joskus sanottu, että oletpas tosi sutjakka. 

Lähinnä somesta luettua, ja ip-lehdissähän on haukuttu anorektikoiksi vuoroin Victoria Beckhamia, Jennifer Anistonia, prinsessa Catharinea... 

Vierailija
38/72 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lihava tietää että se on lihava ilman sanomattakin nekin omistaa peilin. Minäkin tiesin silloin kun olin lihava. Laihdutin en ole enää lihava.

Vierailija
39/72 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei saa sanoa muut kuin hoitava lääkäri, ja hänen kuuluukin se rakentavalla tavalla sanoa.

Lääkärikin vain silloin jos hänellä on antaa jotain oikeasti noudatettavissa olevia konkreettisia neuvoja ja apua.

Mitä neuvoja?

Tyhminkin läski tietää, että "syö vähemmän,  liiku enemmän".

Lihavuus on monisyinen sairaus. Ihan lääketieteen mukaan. Siihen johtaa eri ihmisillä eri syyt, koska ihmiset ovat erilaisia. Siksi lääkärin pitää olla pätevä hoitamaan nimenomaan lihavuutta ja sen juurisyitä. Lihavuus on yleensä oire jostakin eikä noin yksinkertaista mitä sinä taas vaan kuvittelet.

Juurisyyt ovat todennäköisesti lapsuudessa. 

Ei niitä terveyskeskuslääkäri ratko.

Paremmin kuin sinä tai kukaan muukaan tyhmillä kommenteilla ja haukkumisella

Vierailija
40/72 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi tietää heti ulkomailla kuka on suomalainen. Lippis päässä ja vatsa tulee ensiksi 🤣

Eikös sentään jenkki?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi