Eikö lihavalle saa sanoa että olet lihava.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/cb946186-3b2d-49af-8fd2-58e5b0…
Eihän totuuden sanominen ole loukkaus.
Kommentit (72)
Ei saa sanoa muut kuin hoitava lääkäri, ja hänen kuuluukin se rakentavalla tavalla sanoa.
Eihän sullekaan saa sanoa, olet incelli, ilman itkuuhuutoraivokohtausta sinulta.
Saako sanoa, jos on iso ryömynen nenä tai kierot silmät?
Ei tietenkään mutta laihaa saa haukkua laihaksi.
Miksi ottaa millään tavalla sanallisesti kantaa toisen ulkonäköön tai vartalotyyppiin?
Ei. Hän tietää sen kyllä sanomattakin.
Yhtä vähän laihalle saa sanoa että olet laiha. Tai rumalle että olet ruma.
Mitä sinulle saa sanoa?
Kyllä minulle lääkärit ja hoitajat saavat ottaa tuon puheeksi. Muille ei kuulu ei tarvitse sanoa kun tiedän itsekkin.
Aika lapsen tasolla on, jos ei osaa normaaleja käytöstapoja. Tai pahasti muistisairas vanhus.
Saako sanoa, että hampaat on rumat ja tukka sekaisin
Vierailija kirjoitti:
Ei saa sanoa muut kuin hoitava lääkäri, ja hänen kuuluukin se rakentavalla tavalla sanoa.
Hah ! 😁
Kuinka moni huomauttelee sinun mielenterveytesi laadusta?
Ei saisi kun hienotunteinen pitäs olla.Mut tämäkin lukee terv.tiedoissa obeesi..mikä vit..n obeesi mä oon,hoitajat on paksuperseisempii ja lääkärikin välillä kun tää.Nythän oli painosta ei saa mainita.
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään mutta laihaa saa haukkua laihaksi.
Ei saisi mutta silti haukutaan. Minullekin on tultu ihmettelemään päin että miten minulla voi laihana olla hormonitoimintaa, vaikka olen kahden lapsen äiti ja tullut raskaaksi ja synnyttänyt ihan luomusti.
Saisiko sinulle sanoa, että olet luikku? Tai muuten hoikka, mutta vatsasta pullataikinamainen? Tai aliravitun näköinen? Tai et-mitenkään-sporttisen-näköinen? Jne.
Vierailija kirjoitti:
Ei saa sanoa muut kuin hoitava lääkäri, ja hänen kuuluukin se rakentavalla tavalla sanoa.
Lääkärikin vain silloin jos hänellä on antaa jotain oikeasti noudatettavissa olevia konkreettisia neuvoja ja apua.
Taas tämä lihava fetissinen jankkaja tuli onlineen.
Vierailija kirjoitti:
Saako sanoa, jos on iso ryömynen nenä tai kierot silmät?
Niitä tuskin itse on aiheuttanut.
Eipä silti, parempi ettei huomauttele kenenkään ulkonäöstä mitään negatiivista.
Ei naiselle saa sanoa, nainen saa miehelle sanoa.