Pitääkö mielestäsi tämän työntekijän viedä kahvipaketti töihin ja miten usein?
Työpaikalla kahvia juovat myös tuovat kahvipaketteja ajoittain. Ovat työssä kolmena päivänä viikossa ja 2-4 mukia juovat päivässä.
Sitten on työntekijä joka käy työpaikalla 2-3 kertaa vuodessa. Juo kahvia 2 kupillista per kerta. Pitääkö mielestäsi hänen tuoda myös kahvipaketti?
Kommentit (93)
Tietysti pitää jos juo kahvia. Vai miten ajattelet että homma toimii?
Parempi että jättää ne kahvit juomatta. Käy ulkona lounaalla siinä saa kahvin ja aamulla voi ostaa kahvin R-kiskalta tai juoda kotonaan.
Onko hän työyhteisön jäsen? Minä en juo edes töissä kahvia ja silti vien aina silloin tällöin, kun musta se on kiva ele työkavereita kohtaan. Meillä onkin kiva työyhteisö, eikä mitään nillittäjä porukkaa meneekö kaikki nyt varmasti oikein niin kuin ohjekirjoissa sanotaan.
Toisin yhden paketin per vuosi. Tai oikeastaan teenkin näin. Join viime vuonna 7 kuppia kahvia ja vein yhden paketin. Jos joisin enemmän, niin veisin kaksi.
Riippuu työpaikasta. Jos juotte firman piikkiin niin tietysti ei. Laittakaa kolikkokassa harvoin kahvia juoville !
Kukin toimii kykyjensä ja niiden arvojensa mukaan mitä hänelle on kasvatuksella periytynyt.
Joku kehtaa nyt tälläistä vaatia?
Voihan sitä kahvin sijasta viedä vaikka pullaakin, ystävällisyyden eleenä työkavereita kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä, mutta se olisi ihan kohteliasta.
Ei se kahvipakka kerran vuodessa paljon hänelle maksa.
Jos on niin tarkkaa niin laittakaa kupin hinnaksi euro ulkopuolisille
Totta hitossa pitää. Jos näin on yhdessä sovittu, sen mukaan pitää toimia, jos sitä kahvia kerran juo.
Itse tuon termarissa kahvin tai juon pikakahvia. En ala muiden kahveja makselemaan
Muiden pitäisi nyt olla kivoja ja tarjota tälle ne kahvit?
Missä pitää muka tuoda omat kahvit töihin? On pihi työnantaja.
Kuka teillä laskee kuinka monta kuppia kukin juo? 😂
Kyllä itse veisin, tai jotain oikeasti hyviä makeisia tai leivonnaisia.
Meillä jokainen tuo jotain, ja mukava tunnelma tulee siitä.
Ei välttämättä, mutta minä veisin kerran vuodessa jonkin Amazonin kautta tilaamani kahvipaketin, jollaista ei saa Suomesta.
Vierailija kirjoitti:
Missä pitää muka tuoda omat kahvit töihin? On pihi työnantaja.
Varmaan hoiva- ja duunarialoilla :D
Vierailija kirjoitti:
Totta hitossa pitää. Jos näin on yhdessä sovittu, sen mukaan pitää toimia, jos sitä kahvia kerran juo.
Samaa mieltä jos siellä on päivittäin ihmisiä jotka juovat 6 -12 kuppia vuodessa niin päivittäin juovilla on aina kahvit loppu.
Ei pidä, mutta se olisi ihan kohteliasta.