Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rydman karsii STEA-järjestöjen kovapalkkaisia suojatyöpaikkoja

Vierailija
22.06.2026 |

Hyvä vai huono asia?

Kommentit (127)

Vierailija
21/127 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko siis vuosikertomuksessa kerrottu pääsihteerin palkkasumma, vai leikitäänkö täällä jälleen kerran neitietsivää vetämällä yhtäläisyysmerkit palkan ja verotustietojen välillä?

Mistä lähtien vuosikertomuksessa paljastetaan henkilöstön palkat????

Vierailija
22/127 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääasia, että golffareille riittää veronmaksajien rahaa.

Siitähän Rydman ei päätä kuten Helsingin Sanomista kaikki muut paitsi sinä jo viime viikonloppuna lukivat. Esitä vaatimuksesi ministeri Mika Poutalalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/127 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marianne Heikkilän verotettavat ansiotulot ovat viime vuosina olleet noin 150 000 euroa.

Vuodelle 2025 Marttaliitto sai valtiolta avustuksia yhteensä 1,4 miljoonaa euroa.

Haha, koko avustus toimarin palkkaan. Apinaa koijataan taas. 

Vierailija
24/127 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useimmat järjestöjen työpaikat eivät todellakaan ole mitään kovapalkkaisia, eikä myöskään suojatyöpaikkoja. 

Hahhah, STEAN johtaja demarisuojatyöpaikkaan nimitetty demari Vertti Kiukas saa +9000 euron kuukausipalkkaa.

Vierailija
25/127 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useimmat järjestöjen työpaikat eivät todellakaan ole mitään kovapalkkaisia, eikä myöskään suojatyöpaikkoja. 

Ei mutta pomojen ovat, liian suuria työhön nähden.

Vierailija
26/127 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marianne Heikkilän verotettavat ansiotulot ovat viime vuosina olleet noin 150 000 euroa.

Vuodelle 2025 Marttaliitto sai valtiolta avustuksia yhteensä 1,4 miljoonaa euroa.

Haha, koko avustus toimarin palkkaan. Apinaa koijataan taas. 

Heikkilä lopettikin hyvissä ajoin Martta-liitossa, lieneekö saanut vinkin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/127 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävästi mennyt joillekin läpi tämä lobbaus suojatyöpaikoista. Monet järjestöt tekevät todella tärkeää työtä, jota ei ole julkisella sektorilla. Muistakaa sekin, että jos kaikki avustukset lopetetaan, se tietää sitten myös työntekijöiden työttömyyden lisääntymistä. 

Vierailija
28/127 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useimmat järjestöjen työpaikat eivät todellakaan ole mitään kovapalkkaisia, eikä myöskään suojatyöpaikkoja. 

Hahhah, STEAN johtaja demarisuojatyöpaikkaan nimitetty demari Vertti Kiukas saa +9000 euron kuukausipalkkaa.

Ilmeisesti demukka edes vähän häpesi ökypalkkansa julkisuuteen tuloa tänä aamuna kun "ei muistanut" paljonko yli 9000 euroa tarkka summa oli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/127 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itä-Vantaan Somalikulttuuriyhdistys ilkesi vaatia tänä vuonna yli 600 000 (!) euron toiminta-avustusta, myönnetty 0 eur. Kiitos Rydman. Avustussummia voi googlettaa STEA avustukset.

Vierailija
30/127 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, että joku eli Rydman uskaltaa pöyhii noita lukuisia järjästökuppateita. Martat ja SPR ovat ehkä hyödyntäneet   parhaiten  ” heikommassa asemassa olevien ” iskulausetta. ” Heikomassa asemassa olevat tuskin ovat arjessaan huomanneet, että heillä on näitä ” ystäviä” paljon mutta vain paperilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/127 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävästi mennyt joillekin läpi tämä lobbaus suojatyöpaikoista. Monet järjestöt tekevät todella tärkeää työtä, jota ei ole julkisella sektorilla. Muistakaa sekin, että jos kaikki avustukset lopetetaan, se tietää sitten myös työntekijöiden työttömyyden lisääntymistä. 

Vierailija
32/127 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuuhan se vähän hassulta, että upporikkaat yhdistykset kuppaavat veronmaksajien rahaa, kun taas joku peräkylän oikeasti hyöydyllinen ry ei sitten saa edes anomalla sitä ainoaa, minkä voisi saada kun jaetaan jotain avustuksia tietty summa, 500 euron avustusta, mutta väki huutaa että verorahoilla toimitte, vaikka yhtään euroa ei tule verorahoista, vaan kaikki jäsenmaksuista, myyjäisistä ja yksityisten avustuksista.  En ala erittelemään mikä tuollainen hyödyllinen on, koska aina joku sanoo että väärin autettu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/127 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävästi mennyt joillekin läpi tämä lobbaus suojatyöpaikoista. Monet järjestöt tekevät todella tärkeää työtä, jota ei ole julkisella sektorilla. Muistakaa sekin, että jos kaikki avustukset lopetetaan, se tietää sitten myös työntekijöiden työttömyyden lisääntymistä. 

Tässä karsitaan nyt kaikkein varakkaimmilta järjestöiltä ja niiltä jotka tekevät päällekkäistä työtä. Katso Yle areenasta viime viikolta yle1 aamutv missä Räsänen, Wigelius ja Kiuru.

Vierailija
34/127 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävästi mennyt joillekin läpi tämä lobbaus suojatyöpaikoista. Monet järjestöt tekevät todella tärkeää työtä, jota ei ole julkisella sektorilla. Muistakaa sekin, että jos kaikki avustukset lopetetaan, se tietää sitten myös työntekijöiden työttömyyden lisääntymistä. 

Jospa tyttö mietit mistä ne palkat maksetaan? SAMASTA PUSSISTA KUIN TYÖTTÖMYYSKORVAUKSET!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/127 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

STEA-avustuksilla rahoitetuissa toiminnoissa on palkkakattto n. 6000 € /kk jos oikein muistan. Vain noin 2  % saa tuon tasoista palkkaa.

Vierailija
36/127 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa toimii lähes 9 000 sosiaali- ja terveysalan järjestöä  
Maailmassa ei ole edes noin montaa sairautta tai kehitysvammaa!

Vierailija
37/127 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

melkoinen mätäpaise tämä marttaliitto...

Vierailija
38/127 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useimmat järjestöjen työpaikat eivät todellakaan ole mitään kovapalkkaisia, eikä myöskään suojatyöpaikkoja. 

Ei mutta pomojen ovat, liian suuria työhön nähden.

Voi myös olla useita järjestöjä samalla sektorilla. Silloin pitäis järjestöt yhdistää ja 70% johtoportaasta poistaa. 

Vierailija
39/127 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko siis vuosikertomuksessa kerrottu pääsihteerin palkkasumma, vai leikitäänkö täällä jälleen kerran neitietsivää vetämällä yhtäläisyysmerkit palkan ja verotustietojen välillä?

Mistä lähtien vuosikertomuksessa paljastetaan henkilöstön palkat????

Aivan, eli disinformaatiota täällä jaetaan taas vaihteeksi. 

Vierailija
40/127 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein etä vuoikausia hedonista elämää ja palkaa nauttinut, joutava avustuksilla elävä yläporras saa kerätä itse elantonsa. Vasemmistolainen unelma? KattoJärjestö ei perustu mihinkään lakiin ja tarpeeseen, vaan itse keksitty bisnes itselle!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän