Tykkäätkö jauhenlihapernamuushisoselaatikosta?
Itse pidä siitä valtavasti. Töräys Hellmans ketsuppia päälle.
Kommentit (18)
Ai ettien että😋 kunnon jauheslihaspernasmuusilaatikko.
Nakkismaghispeggikset on mun pravuuri-
Vierailija kirjoitti:
Nakkismaghispeggikset on mun pravuuri-
Pravuuri on se että saat typerästä kallostasi aikaiseksi tämän lässytyksen Et varmaan muuhun pystykään !
Vain, jos jauhenliha on ensin pesty huolella astianpesukoneessa etikalla.
Vierailija kirjoitti:
Toinen autistivammainen heti perään ! ai hellanlettas taas kun on niin kivat leikit hihiihi
Jauheslihaspernasmuusilaatikko. Kyllä nyt nauru raikaa! Seuraavana ehken vuorossa suklaateema Banda ja Marapuu. On meillä niin vekkulin kekseliästä itsensä ilmaisijaa joukossa. Ei haittaa, vaikka olisi toistettu samat jo yli 3000 kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Jauheslihaspernasmuusilaatikko. Kyllä nyt nauru raikaa! Seuraavana ehken vuorossa suklaateema Banda ja Marapuu. On meillä niin vekkulin kekseliästä itsensä ilmaisijaa joukossa. Ei haittaa, vaikka olisi toistettu samat jo yli 3000 kertaa.
Älä ole tuollainen Oletko nyt tyytyväinen kun sait kehitysvammaiset itkemään ! Hyi sinua , tuhma !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toinen autistivammainen heti perään ! ai hellanlettas taas kun on niin kivat leikit hihiihi
Sinä tomppeli et tiedä tämän palstan historiasta yhtään mitään. Etkä ymmärrä huumoria.
Muushi sopii kaikkeen leipomiseen.
MUUSHi on suomalainen tai vaihtoehtoinen musiikkiprojekti/artisti, jonka albumeihin kuuluu muun muassa Coincidences, dementia, ja kappaleisiin esimerkiksi your eyes tell me everything, Up on the wall, it all ends sekä HIT THAT BUTTON.
Kyllä maistuu vanhanpojan paisti.
Mitä on pernamuushisose ? Kenen perna, kuoliko se? Onko tuo muusia vai sosetta?
No tottakai pidän. Ketä nyt ei pitäisi.