Nepot Areenassa
Ootteko kattonu? Siis Temoset ja Fanny on suloisia, mutta omg tää Eerikäinen ja Frangen 😳
Kommentit (2683)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Steinerkoulussa rajua kiusaamista, poliisi tutkii, en ihmettele, täälläkin eräs ope aktiivinen..
No nyt taisi tulla selville motiivi miksi joku vainoaa Martinan äitiä ja Martinan perhettä. Joku Martinan äidin entinen oppilas sterinerkoulusta. Olihan se kyllä jo aikaisemminkin tullut esille kirjoituksistaan mutta nyt tuli vahvistus asiaan.
Ko koulu on tampereella. Oppilaat ja opettajatkin kiusanneet eikä asiaan ole puututtu. Oliko siis martinan äiti milloin tampereella töissä?
Ei ole kysymys siitä vaan siitä että joku vainoaa Martinan äitiä ja siitä kommetistaan näkee että asia liittyy jotenkin sterinerkouluun. Martinan äiti ei liity asiaan muuten kuin että tuo vainoaja vainoaa ensisijaisesti Martinan äitiä syystä joka ei ole tiedossa. Vainoharhainen kai koska väittää että täällä kirjoittelisi. Ja selvästi joku vanhempi mieshenkilö komppasi heti.
Martinan äidin on ottaneet uhriksi ja tietenkin sitten Martinan ja nyt sitten on kynsissään Martinan lapsi.
Ja höpö höpö taas. Ketään ko mummeli ei kiinnosta. Martina tuli nuorena julkisuuteen kohuilla ja on jatkanut samaan malliin. Martinan teini on nyt ollut arvostelun kohteena otsikon mukaisessa ohjelmassa esiintymisestä. Martinan äiti ehkä haluaisi enemmän huomiota, mutta saa sitä vain tyttärensä siivellä (lehtijutut, tv-ohjelmat jne)
Vai ei kiinnosta? Esim. suomi24 palstalla Martinan äiti eli Anne on tuon saman Martinan vainoajan hampaissa jatkuvasti. Käyttää hänestä eri nimityksiä kuten reikimummo ja huvinheiluttaja ym. ym. ja vuosikausia on olleet Martinan äidin kimpussa. Jo vuonna 2011 on tehty suomi julkkisjuoruihin törkeä valheellinen ketju Martinan äidistä ja siellä se näkyy edelleen. Tiedä onko vainoharhainen vai kiusallaanko väittää jatkuvasti että Martinan äiti täällä kirjoittaisi. Aina kun Martinaa joku puolustaa niin väittää että Anne tai mitä nimityksiä käyttääkin. Täällä näyttää käyttävän tuota etunimeä. Ja nythän sitten tuolla väiti että steinerope täällä kiusaisi ja Martinan äiti on steinerkoulun opettaja. Katsokaa vaikka jos ette usko.
Mene sinne suomi24 palstalle. Mitä ne kirjoitukset tänne kuuluu? Tampereen steinerkoulusta oli tänään uutinen. Voisitko mennä taas pois? Yritetään pitää tämä ketju muuna kuin tappeluketjuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Steinerkoulussa rajua kiusaamista, poliisi tutkii, en ihmettele, täälläkin eräs ope aktiivinen..
No nyt taisi tulla selville motiivi miksi joku vainoaa Martinan äitiä ja Martinan perhettä. Joku Martinan äidin entinen oppilas sterinerkoulusta. Olihan se kyllä jo aikaisemminkin tullut esille kirjoituksistaan mutta nyt tuli vahvistus asiaan.
Ko koulu on tampereella. Oppilaat ja opettajatkin kiusanneet eikä asiaan ole puututtu. Oliko siis martinan äiti milloin tampereella töissä?
Ei ole kysymys siitä vaan siitä että joku vainoaa Martinan äitiä ja siitä kommetistaan näkee että asia liittyy jotenkin sterinerkouluun. Martinan äiti ei liity asiaan muuten kuin että tuo vainoaja vainoaa ensisijaisesti Martinan äitiä syystä joka ei ole tiedossa. Vainoharhainen kai koska väittää että täällä kirjoittelisi. Ja selvästi joku vanhempi mieshenkilö komppasi heti.
Luepa oma kommenttisi ulkopuolisen silmin. Harhainen meininki.
Kukaan ei sanallakaan mainitse tai mieti millaisia ovat muiden nepolasten isovanhemmat, mutta tuo "Anne" on koko ajan täällä jonkun hampaissa. Tuo joku laittoi tänä aamunakin jonkun kommentin perään "hyvän huomenen toivotukset Annelle", joten eiköhän niitä harhoja kannattaisi lähteä sen tyypin päästä etsimään. eri
Noh, katsos kun kenenkään toisen "puolesta" ei palstalla riehu vimmainen henkilö. Vai oletko nähnyt sellaista? Minä en. Mutta martinan lähipiiristä vaikuttaisi olevan, kun käytöksensä on niin ala-arvoista. Tai sitten on trolli kuten täällä jo kommenttiensä sisällön perusteella pääteltiin. Muiden ohjelmaan osallistuneiden kohdalla ei ole näkynyt vastaavaa ala-arvoista, provoilu kommentointia. Että siksi ei ole muiden isovanhemmista mitään.
Mä en ole ainakaan missään kommentissa nähnyt kenenkään ilmoittavan olevansa Martinan äiti. Tällainen on jo täysin käsittämätöntä. Omasta päästä toivotellaan kyseiselle mielikuvitushenkilölle huomenta ja aina kun joku sanoo yhtään postiivista Martinasta, tulee välttömästi tuota Anne-kuittia. Ihan kuin kukaan ei voisi löytää hänestä edes jotain hyvää. Ei, vaan sen täytyy olla "Anne". Samoin isoäiti Anne päivystää täällä myös huolehtimassa Victoriasta tehdyistä kirjoituksista. Aika absurdia.
Ihan samalla tavalla voivat sitten kai olla Temosten lähiomaiset, jotka niitä lapsia kehuvat tai Simo ja Rosa ovat itse poikaansa ylistämässä fiksuksi.
Jospa vaan ihan aikuisen lailla ja asiallisesti kommentoitaisiin, muiden mielipiteitä olisi mukavaa lukea, ellei joku joka väliin häröilisi noita sekavia aivopierujaan. Joskus tuntuu kuin olisi taas palannut alakoulun veskiin välitunnin älyttömyyksiä kuuntelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erästä nepoa kohden tunnen myötätuntoa äitinsä talouskuvioiden tultua ilmi. Lapselle on esitetty, että kaikki on fine ja palvotaan silti kulutusta kaikessa muodoissa
Jos iskä antaa tonnin viikkorahaa, niin eikö silloin kaikki ole teinillä fine, eikä hänelle esitetä mitään, eli merkkituotteisiin on siis varaa?
Kuka uskoo tohon tonnin viikkorahaan? Mut Eskon raha-asiat on kyllä hyvällä tolalla. Hehän on Martinan kanssa eronneet eli eri rahat, jos et sattunut tietämään..
Ei tässä ollut kyse siitä ovatko Martina ja Esko parisuhteessa, vaan rahasta. Isä saa antaa tyttärelleen rahaa, ei kuulu sinulle mitenkään. Ja kyllä, mä satuin oikein hyvin tietämään, ei tarvi alkaa alentuvaksi.
Jos oikeasti antaa tonnin viikkorahaa, niin huh hellettä. Pitäisi oppia se, että raha ei kasva puussa. 12 tuhatta vuodessa=lahjaveroilmoitus pitää tehdä ja verot maksaa.
Joku on taatusti jo ilmoitellut verottajalle, ei huolta. Tältä palstalta löytyy hanakoita kyyliä.
Eikös se esko ihan itse tämän julkisuudessa kertonut. Joten se kyylistä.
No eiköhän sitten itse tiedä kuinka pitää toimia. Joku taisi murehtia joistain lahjaveroista, johon vaan totesin, että muut huolehtii hänen puolestaan, jos sattuu itse vaikka unohtamaan. Tehtaileehan joku hänen tyttärestäänkin lastensuojeluilmoituksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Steinerkoulussa rajua kiusaamista, poliisi tutkii, en ihmettele, täälläkin eräs ope aktiivinen..
No nyt taisi tulla selville motiivi miksi joku vainoaa Martinan äitiä ja Martinan perhettä. Joku Martinan äidin entinen oppilas sterinerkoulusta. Olihan se kyllä jo aikaisemminkin tullut esille kirjoituksistaan mutta nyt tuli vahvistus asiaan.
Ko koulu on tampereella. Oppilaat ja opettajatkin kiusanneet eikä asiaan ole puututtu. Oliko siis martinan äiti milloin tampereella töissä?
Ei ole kysymys siitä vaan siitä että joku vainoaa Martinan äitiä ja siitä kommetistaan näkee että asia liittyy jotenkin sterinerkouluun. Martinan äiti ei liity asiaan muuten kuin että tuo vainoaja vainoaa ensisijaisesti Martinan äitiä syystä joka ei ole tiedossa. Vainoharhainen kai koska väittää että täällä kirjoittelisi. Ja selvästi joku vanhempi mieshenkilö komppasi heti.
Luepa oma kommenttisi ulkopuolisen silmin. Harhainen meininki.
Kukaan ei sanallakaan mainitse tai mieti millaisia ovat muiden nepolasten isovanhemmat, mutta tuo "Anne" on koko ajan täällä jonkun hampaissa. Tuo joku laittoi tänä aamunakin jonkun kommentin perään "hyvän huomenen toivotukset Annelle", joten eiköhän niitä harhoja kannattaisi lähteä sen tyypin päästä etsimään. eri
Noh, katsos kun kenenkään toisen "puolesta" ei palstalla riehu vimmainen henkilö. Vai oletko nähnyt sellaista? Minä en. Mutta martinan lähipiiristä vaikuttaisi olevan, kun käytöksensä on niin ala-arvoista. Tai sitten on trolli kuten täällä jo kommenttiensä sisällön perusteella pääteltiin. Muiden ohjelmaan osallistuneiden kohdalla ei ole näkynyt vastaavaa ala-arvoista, provoilu kommentointia. Että siksi ei ole muiden isovanhemmista mitään.
Mä en ole ainakaan missään kommentissa nähnyt kenenkään ilmoittavan olevansa Martinan äiti. Tällainen on jo täysin käsittämätöntä. Omasta päästä toivotellaan kyseiselle mielikuvitushenkilölle huomenta ja aina kun joku sanoo yhtään postiivista Martinasta, tulee välttömästi tuota Anne-kuittia. Ihan kuin kukaan ei voisi löytää hänestä edes jotain hyvää. Ei, vaan sen täytyy olla "Anne". Samoin isoäiti Anne päivystää täällä myös huolehtimassa Victoriasta tehdyistä kirjoituksista. Aika absurdia.
Ihan samalla tavalla voivat sitten kai olla Temosten lähiomaiset, jotka niitä lapsia kehuvat tai Simo ja Rosa ovat itse poikaansa ylistämässä fiksuksi.
Jospa vaan ihan aikuisen lailla ja asiallisesti kommentoitaisiin, muiden mielipiteitä olisi mukavaa lukea, ellei joku joka väliin häröilisi noita sekavia aivopierujaan. Joskus tuntuu kuin olisi taas palannut alakoulun veskiin välitunnin älyttömyyksiä kuuntelemaan.
Ja taas. Sinä et sitten näköjään vaan pysty. Trolli vai ihan vaan riidanhaastaja? Kumpi olet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erästä nepoa kohden tunnen myötätuntoa äitinsä talouskuvioiden tultua ilmi. Lapselle on esitetty, että kaikki on fine ja palvotaan silti kulutusta kaikessa muodoissa
Jos iskä antaa tonnin viikkorahaa, niin eikö silloin kaikki ole teinillä fine, eikä hänelle esitetä mitään, eli merkkituotteisiin on siis varaa?
Kuka uskoo tohon tonnin viikkorahaan? Mut Eskon raha-asiat on kyllä hyvällä tolalla. Hehän on Martinan kanssa eronneet eli eri rahat, jos et sattunut tietämään..
Ei tässä ollut kyse siitä ovatko Martina ja Esko parisuhteessa, vaan rahasta. Isä saa antaa tyttärelleen rahaa, ei kuulu sinulle mitenkään. Ja kyllä, mä satuin oikein hyvin tietämään, ei tarvi alkaa alentuvaksi.
Jos oikeasti antaa tonnin viikkorahaa, niin huh hellettä. Pitäisi oppia se, että raha ei kasva puussa. 12 tuhatta vuodessa=lahjaveroilmoitus pitää tehdä ja verot maksaa.
Joku on taatusti jo ilmoitellut verottajalle, ei huolta. Tältä palstalta löytyy hanakoita kyyliä.
Eikös se esko ihan itse tämän julkisuudessa kertonut. Joten se kyylistä.
No eiköhän sitten itse tiedä kuinka pitää toimia. Joku taisi murehtia joistain lahjaveroista, johon vaan totesin, että muut huolehtii hänen puolestaan, jos sattuu itse vaikka unohtamaan. Tehtaileehan joku hänen tyttärestäänkin lastensuojeluilmoituksia.
Jankka, jankka ja taas vaan totesit. Olitko estyneenä, kun täällä pääsi jo ihan kivasti keskustelemaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Steinerkoulussa rajua kiusaamista, poliisi tutkii, en ihmettele, täälläkin eräs ope aktiivinen..
No nyt taisi tulla selville motiivi miksi joku vainoaa Martinan äitiä ja Martinan perhettä. Joku Martinan äidin entinen oppilas sterinerkoulusta. Olihan se kyllä jo aikaisemminkin tullut esille kirjoituksistaan mutta nyt tuli vahvistus asiaan.
Ko koulu on tampereella. Oppilaat ja opettajatkin kiusanneet eikä asiaan ole puututtu. Oliko siis martinan äiti milloin tampereella töissä?
Ei ole kysymys siitä vaan siitä että joku vainoaa Martinan äitiä ja siitä kommetistaan näkee että asia liittyy jotenkin sterinerkouluun. Martinan äiti ei liity asiaan muuten kuin että tuo vainoaja vainoaa ensisijaisesti Martinan äitiä syystä joka ei ole tiedossa. Vainoharhainen kai koska väittää että täällä kirjoittelisi. Ja selvästi joku vanhempi mieshenkilö komppasi heti.
Luepa oma kommenttisi ulkopuolisen silmin. Harhainen meininki.
Kukaan ei sanallakaan mainitse tai mieti millaisia ovat muiden nepolasten isovanhemmat, mutta tuo "Anne" on koko ajan täällä jonkun hampaissa. Tuo joku laittoi tänä aamunakin jonkun kommentin perään "hyvän huomenen toivotukset Annelle", joten eiköhän niitä harhoja kannattaisi lähteä sen tyypin päästä etsimään. eri
Noh, katsos kun kenenkään toisen "puolesta" ei palstalla riehu vimmainen henkilö. Vai oletko nähnyt sellaista? Minä en. Mutta martinan lähipiiristä vaikuttaisi olevan, kun käytöksensä on niin ala-arvoista. Tai sitten on trolli kuten täällä jo kommenttiensä sisällön perusteella pääteltiin. Muiden ohjelmaan osallistuneiden kohdalla ei ole näkynyt vastaavaa ala-arvoista, provoilu kommentointia. Että siksi ei ole muiden isovanhemmista mitään.
Mä en ole ainakaan missään kommentissa nähnyt kenenkään ilmoittavan olevansa Martinan äiti. Tällainen on jo täysin käsittämätöntä. Omasta päästä toivotellaan kyseiselle mielikuvitushenkilölle huomenta ja aina kun joku sanoo yhtään postiivista Martinasta, tulee välttömästi tuota Anne-kuittia. Ihan kuin kukaan ei voisi löytää hänestä edes jotain hyvää. Ei, vaan sen täytyy olla "Anne". Samoin isoäiti Anne päivystää täällä myös huolehtimassa Victoriasta tehdyistä kirjoituksista. Aika absurdia.
Ihan samalla tavalla voivat sitten kai olla Temosten lähiomaiset, jotka niitä lapsia kehuvat tai Simo ja Rosa ovat itse poikaansa ylistämässä fiksuksi.
Jospa vaan ihan aikuisen lailla ja asiallisesti kommentoitaisiin, muiden mielipiteitä olisi mukavaa lukea, ellei joku joka väliin häröilisi noita sekavia aivopierujaan. Joskus tuntuu kuin olisi taas palannut alakoulun veskiin välitunnin älyttömyyksiä kuuntelemaan.
Ja taas. Sinä et sitten näköjään vaan pysty. Trolli vai ihan vaan riidanhaastaja? Kumpi olet?
Jos pyytää lopettamaan tuon muiden Anneksi nimittelyn, niin miten siinä haastetaan riitaa? "JA TAAS, SINÄ ET NÄKÖJÄÄN VAAN PYSTY" Huomaatko itse kuinka hyökkäät? SINÄ ITSE et vaan pysty, ihan kuin oltaisiin sinun kotonasi missä SINÄ MÄÄRÄÄT sen mistä täällä puhutaan ja kerrot aina kuka on kukin kirjoittaja? Ja sehän on ANNE!
Anna muiden olla, ja keskity omiin kommentteihisi.
Missään muulla alustalla ei taida ola tuollaista, että kommenttinsa perään saa "Moi Anne", "Huomenta Anne"!! Ja sekoilet niin, että arvelet useampaa Anneksi. Minäkin olen pitkät ajat poissa ja sillä aikaa on taas "Annet" riekkuneet täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erästä nepoa kohden tunnen myötätuntoa äitinsä talouskuvioiden tultua ilmi. Lapselle on esitetty, että kaikki on fine ja palvotaan silti kulutusta kaikessa muodoissa
Jos iskä antaa tonnin viikkorahaa, niin eikö silloin kaikki ole teinillä fine, eikä hänelle esitetä mitään, eli merkkituotteisiin on siis varaa?
Kuka uskoo tohon tonnin viikkorahaan? Mut Eskon raha-asiat on kyllä hyvällä tolalla. Hehän on Martinan kanssa eronneet eli eri rahat, jos et sattunut tietämään..
Ei tässä ollut kyse siitä ovatko Martina ja Esko parisuhteessa, vaan rahasta. Isä saa antaa tyttärelleen rahaa, ei kuulu sinulle mitenkään. Ja kyllä, mä satuin oikein hyvin tietämään, ei tarvi alkaa alentuvaksi.
Jos oikeasti antaa tonnin viikkorahaa, niin huh hellettä. Pitäisi oppia se, että raha ei kasva puussa. 12 tuhatta vuodessa=lahjaveroilmoitus pitää tehdä ja verot maksaa.
Joku on taatusti jo ilmoitellut verottajalle, ei huolta. Tältä palstalta löytyy hanakoita kyyliä.
Eikös se esko ihan itse tämän julkisuudessa kertonut. Joten se kyylistä.
No eiköhän sitten itse tiedä kuinka pitää toimia. Joku taisi murehtia joistain lahjaveroista, johon vaan totesin, että muut huolehtii hänen puolestaan, jos sattuu itse vaikka unohtamaan. Tehtaileehan joku hänen tyttärestäänkin lastensuojeluilmoituksia.
Jankka, jankka ja taas vaan totesit. Olitko estyneenä, kun täällä pääsi jo ihan kivasti keskustelemaan?
Jankka kieli jankka jankka, kieli kieli, jankka jankka. Olitko estyneenä kun vasta nyt päästiin tämän illan kielijankkaamiseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Steinerkoulussa rajua kiusaamista, poliisi tutkii, en ihmettele, täälläkin eräs ope aktiivinen..
No nyt taisi tulla selville motiivi miksi joku vainoaa Martinan äitiä ja Martinan perhettä. Joku Martinan äidin entinen oppilas sterinerkoulusta. Olihan se kyllä jo aikaisemminkin tullut esille kirjoituksistaan mutta nyt tuli vahvistus asiaan.
Ko koulu on tampereella. Oppilaat ja opettajatkin kiusanneet eikä asiaan ole puututtu. Oliko siis martinan äiti milloin tampereella töissä?
Ei ole kysymys siitä vaan siitä että joku vainoaa Martinan äitiä ja siitä kommetistaan näkee että asia liittyy jotenkin sterinerkouluun. Martinan äiti ei liity asiaan muuten kuin että tuo vainoaja vainoaa ensisijaisesti Martinan äitiä syystä joka ei ole tiedossa. Vainoharhainen kai koska väittää että täällä kirjoittelisi. Ja selvästi joku vanhempi mieshenkilö komppasi heti.
Luepa oma kommenttisi ulkopuolisen silmin. Harhainen meininki.
Kukaan ei sanallakaan mainitse tai mieti millaisia ovat muiden nepolasten isovanhemmat, mutta tuo "Anne" on koko ajan täällä jonkun hampaissa. Tuo joku laittoi tänä aamunakin jonkun kommentin perään "hyvän huomenen toivotukset Annelle", joten eiköhän niitä harhoja kannattaisi lähteä sen tyypin päästä etsimään. eri
Noh, katsos kun kenenkään toisen "puolesta" ei palstalla riehu vimmainen henkilö. Vai oletko nähnyt sellaista? Minä en. Mutta martinan lähipiiristä vaikuttaisi olevan, kun käytöksensä on niin ala-arvoista. Tai sitten on trolli kuten täällä jo kommenttiensä sisällön perusteella pääteltiin. Muiden ohjelmaan osallistuneiden kohdalla ei ole näkynyt vastaavaa ala-arvoista, provoilu kommentointia. Että siksi ei ole muiden isovanhemmista mitään.
Mä en ole ainakaan missään kommentissa nähnyt kenenkään ilmoittavan olevansa Martinan äiti. Tällainen on jo täysin käsittämätöntä. Omasta päästä toivotellaan kyseiselle mielikuvitushenkilölle huomenta ja aina kun joku sanoo yhtään postiivista Martinasta, tulee välttömästi tuota Anne-kuittia. Ihan kuin kukaan ei voisi löytää hänestä edes jotain hyvää. Ei, vaan sen täytyy olla "Anne". Samoin isoäiti Anne päivystää täällä myös huolehtimassa Victoriasta tehdyistä kirjoituksista. Aika absurdia.
Ihan samalla tavalla voivat sitten kai olla Temosten lähiomaiset, jotka niitä lapsia kehuvat tai Simo ja Rosa ovat itse poikaansa ylistämässä fiksuksi.
Jospa vaan ihan aikuisen lailla ja asiallisesti kommentoitaisiin, muiden mielipiteitä olisi mukavaa lukea, ellei joku joka väliin häröilisi noita sekavia aivopierujaan. Joskus tuntuu kuin olisi taas palannut alakoulun veskiin välitunnin älyttömyyksiä kuuntelemaan.
Ja taas. Sinä et sitten näköjään vaan pysty. Trolli vai ihan vaan riidanhaastaja? Kumpi olet?
Jos pyytää lopettamaan tuon muiden Anneksi nimittelyn, niin miten siinä haastetaan riitaa? "JA TAAS, SINÄ ET NÄKÖJÄÄN VAAN PYSTY" Huomaatko itse kuinka hyökkäät? SINÄ ITSE et vaan pysty, ihan kuin oltaisiin sinun kotonasi missä SINÄ MÄÄRÄÄT sen mistä täällä puhutaan ja kerrot aina kuka on kukin kirjoittaja? Ja sehän on ANNE!
Anna muiden olla, ja keskity omiin kommentteihisi.
Missään muulla alustalla ei taida ola tuollaista, että kommenttinsa perään saa "Moi Anne", "Huomenta Anne"!! Ja sekoilet niin, että arvelet useampaa Anneksi. Minäkin olen pitkät ajat poissa ja sillä aikaa on taas "Annet" riekkuneet täällä.
Kaikkea voi väittää. Pakko todeta, että tyylisi ja pitkät vuodatukset tunnistaa. Sinähän kun et tee mitään muuta kuin vatvot toisien kommentteja. Trolli? Jos toivoo, että pysytään otsikon aiheessa eikä haasteta riitaa, sä koet sen määräilynä. Toivot, että kukin keskittyy omiin kommentteihinsa ja antaa muiden olla. Mitäs jos aloittaisit itsestäsi? Mitään muuta et ole täällä tehnyt kuin nälvinyt ja repostellut toisten kommentteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Steinerkoulussa rajua kiusaamista, poliisi tutkii, en ihmettele, täälläkin eräs ope aktiivinen..
No nyt taisi tulla selville motiivi miksi joku vainoaa Martinan äitiä ja Martinan perhettä. Joku Martinan äidin entinen oppilas sterinerkoulusta. Olihan se kyllä jo aikaisemminkin tullut esille kirjoituksistaan mutta nyt tuli vahvistus asiaan.
Ko koulu on tampereella. Oppilaat ja opettajatkin kiusanneet eikä asiaan ole puututtu. Oliko siis martinan äiti milloin tampereella töissä?
Ei ole kysymys siitä vaan siitä että joku vainoaa Martinan äitiä ja siitä kommetistaan näkee että asia liittyy jotenkin sterinerkouluun. Martinan äiti ei liity asiaan muuten kuin että tuo vainoaja vainoaa ensisijaisesti Martinan äitiä syystä joka ei ole tiedossa. Vainoharhainen kai koska väittää että täällä kirjoittelisi. Ja selvästi joku vanhempi mieshenkilö komppasi heti.
Luepa oma kommenttisi ulkopuolisen silmin. Harhainen meininki.
Kukaan ei sanallakaan mainitse tai mieti millaisia ovat muiden nepolasten isovanhemmat, mutta tuo "Anne" on koko ajan täällä jonkun hampaissa. Tuo joku laittoi tänä aamunakin jonkun kommentin perään "hyvän huomenen toivotukset Annelle", joten eiköhän niitä harhoja kannattaisi lähteä sen tyypin päästä etsimään. eri
Noh, katsos kun kenenkään toisen "puolesta" ei palstalla riehu vimmainen henkilö. Vai oletko nähnyt sellaista? Minä en. Mutta martinan lähipiiristä vaikuttaisi olevan, kun käytöksensä on niin ala-arvoista. Tai sitten on trolli kuten täällä jo kommenttiensä sisällön perusteella pääteltiin. Muiden ohjelmaan osallistuneiden kohdalla ei ole näkynyt vastaavaa ala-arvoista, provoilu kommentointia. Että siksi ei ole muiden isovanhemmista mitään.
Mä en ole ainakaan missään kommentissa nähnyt kenenkään ilmoittavan olevansa Martinan äiti. Tällainen on jo täysin käsittämätöntä. Omasta päästä toivotellaan kyseiselle mielikuvitushenkilölle huomenta ja aina kun joku sanoo yhtään postiivista Martinasta, tulee välttömästi tuota Anne-kuittia. Ihan kuin kukaan ei voisi löytää hänestä edes jotain hyvää. Ei, vaan sen täytyy olla "Anne". Samoin isoäiti Anne päivystää täällä myös huolehtimassa Victoriasta tehdyistä kirjoituksista. Aika absurdia.
Ihan samalla tavalla voivat sitten kai olla Temosten lähiomaiset, jotka niitä lapsia kehuvat tai Simo ja Rosa ovat itse poikaansa ylistämässä fiksuksi.
Jospa vaan ihan aikuisen lailla ja asiallisesti kommentoitaisiin, muiden mielipiteitä olisi mukavaa lukea, ellei joku joka väliin häröilisi noita sekavia aivopierujaan. Joskus tuntuu kuin olisi taas palannut alakoulun veskiin välitunnin älyttömyyksiä kuuntelemaan.
Ja taas. Sinä et sitten näköjään vaan pysty. Trolli vai ihan vaan riidanhaastaja? Kumpi olet?
Jos pyytää lopettamaan tuon muiden Anneksi nimittelyn, niin miten siinä haastetaan riitaa? "JA TAAS, SINÄ ET NÄKÖJÄÄN VAAN PYSTY" Huomaatko itse kuinka hyökkäät? SINÄ ITSE et vaan pysty, ihan kuin oltaisiin sinun kotonasi missä SINÄ MÄÄRÄÄT sen mistä täällä puhutaan ja kerrot aina kuka on kukin kirjoittaja? Ja sehän on ANNE!
Anna muiden olla, ja keskity omiin kommentteihisi.
Missään muulla alustalla ei taida ola tuollaista, että kommenttinsa perään saa "Moi Anne", "Huomenta Anne"!! Ja sekoilet niin, että arvelet useampaa Anneksi. Minäkin olen pitkät ajat poissa ja sillä aikaa on taas "Annet" riekkuneet täällä.
Joku sulle eilen kirjoitti, että olet trolli. Koska toistat solvauksia kuin nauttisit niistä. Voisitko trolli kirjoittaa itse ihan oman kommentin Nepot sarjasta vai jatkatko toisten kommentoijien kirjoitusten rääpimistä pistäen itse koko ajan pahemmaksi? Tähän asti näin on mennyt. Kokeile osaatko kirjoittaa ihan oman mielipiteen ohjelmasta tai vaikka säästä.
Vierailija kirjoitti:
Mä säälin erään näyttelijä/koomikon kahta lasta, joiden isä lähetteli törkyviestejä naisille, jonka ansiosta työt loppuivat ja ystävän kanssa perustettu yhtiö ajautui konkurssiin. Talousvaikeuksia siis syyttömällekin. Miehillä miljoonavelat ja nyt sitten maine mennyt. Hitaasti palaa televisoon, mutta ikuinen yök. Lapsiparat.
Eihän nää lapset ole tunkeneet julkisuuteen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä säälin erään näyttelijä/koomikon kahta lasta, joiden isä lähetteli törkyviestejä naisille, jonka ansiosta työt loppuivat ja ystävän kanssa perustettu yhtiö ajautui konkurssiin. Talousvaikeuksia siis syyttömällekin. Miehillä miljoonavelat ja nyt sitten maine mennyt. Hitaasti palaa televisoon, mutta ikuinen yök. Lapsiparat.
Eihän nää lapset ole tunkeneet julkisuuteen!
Eivät kuulu tänne, heidän lapset ei ole julkisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Steinerkoulussa rajua kiusaamista, poliisi tutkii, en ihmettele, täälläkin eräs ope aktiivinen..
No nyt taisi tulla selville motiivi miksi joku vainoaa Martinan äitiä ja Martinan perhettä. Joku Martinan äidin entinen oppilas sterinerkoulusta. Olihan se kyllä jo aikaisemminkin tullut esille kirjoituksistaan mutta nyt tuli vahvistus asiaan.
Ko koulu on tampereella. Oppilaat ja opettajatkin kiusanneet eikä asiaan ole puututtu. Oliko siis martinan äiti milloin tampereella töissä?
Ei ole kysymys siitä vaan siitä että joku vainoaa Martinan äitiä ja siitä kommetistaan näkee että asia liittyy jotenkin sterinerkouluun. Martinan äiti ei liity asiaan muuten kuin että tuo vainoaja vainoaa ensisijaisesti Martinan äitiä syystä joka ei ole tiedossa. Vainoharhainen kai koska väittää että täällä kirjoittelisi. Ja selvästi joku vanhempi mieshenkilö komppasi heti.
Luepa oma kommenttisi ulkopuolisen silmin. Harhainen meininki.
Kukaan ei sanallakaan mainitse tai mieti millaisia ovat muiden nepolasten isovanhemmat, mutta tuo "Anne" on koko ajan täällä jonkun hampaissa. Tuo joku laittoi tänä aamunakin jonkun kommentin perään "hyvän huomenen toivotukset Annelle", joten eiköhän niitä harhoja kannattaisi lähteä sen tyypin päästä etsimään. eri
Noh, katsos kun kenenkään toisen "puolesta" ei palstalla riehu vimmainen henkilö. Vai oletko nähnyt sellaista? Minä en. Mutta martinan lähipiiristä vaikuttaisi olevan, kun käytöksensä on niin ala-arvoista. Tai sitten on trolli kuten täällä jo kommenttiensä sisällön perusteella pääteltiin. Muiden ohjelmaan osallistuneiden kohdalla ei ole näkynyt vastaavaa ala-arvoista, provoilu kommentointia. Että siksi ei ole muiden isovanhemmista mitään.
Mä en ole ainakaan missään kommentissa nähnyt kenenkään ilmoittavan olevansa Martinan äiti. Tällainen on jo täysin käsittämätöntä. Omasta päästä toivotellaan kyseiselle mielikuvitushenkilölle huomenta ja aina kun joku sanoo yhtään postiivista Martinasta, tulee välttömästi tuota Anne-kuittia. Ihan kuin kukaan ei voisi löytää hänestä edes jotain hyvää. Ei, vaan sen täytyy olla "Anne". Samoin isoäiti Anne päivystää täällä myös huolehtimassa Victoriasta tehdyistä kirjoituksista. Aika absurdia.
Ihan samalla tavalla voivat sitten kai olla Temosten lähiomaiset, jotka niitä lapsia kehuvat tai Simo ja Rosa ovat itse poikaansa ylistämässä fiksuksi.
Jospa vaan ihan aikuisen lailla ja asiallisesti kommentoitaisiin, muiden mielipiteitä olisi mukavaa lukea, ellei joku joka väliin häröilisi noita sekavia aivopierujaan. Joskus tuntuu kuin olisi taas palannut alakoulun veskiin välitunnin älyttömyyksiä kuuntelemaan.
Ja taas. Sinä et sitten näköjään vaan pysty. Trolli vai ihan vaan riidanhaastaja? Kumpi olet?
Jos pyytää lopettamaan tuon muiden Anneksi nimittelyn, niin miten siinä haastetaan riitaa? "JA TAAS, SINÄ ET NÄKÖJÄÄN VAAN PYSTY" Huomaatko itse kuinka hyökkäät? SINÄ ITSE et vaan pysty, ihan kuin oltaisiin sinun kotonasi missä SINÄ MÄÄRÄÄT sen mistä täällä puhutaan ja kerrot aina kuka on kukin kirjoittaja? Ja sehän on ANNE!
Anna muiden olla, ja keskity omiin kommentteihisi.
Missään muulla alustalla ei taida ola tuollaista, että kommenttinsa perään saa "Moi Anne", "Huomenta Anne"!! Ja sekoilet niin, että arvelet useampaa Anneksi. Minäkin olen pitkät ajat poissa ja sillä aikaa on taas "Annet" riekkuneet täällä.
Kaikkea voi väittää. Pakko todeta, että tyylisi ja pitkät vuodatukset tunnistaa. Sinähän kun et tee mitään muuta kuin vatvot toisien kommentteja. Trolli? Jos toivoo, että pysytään otsikon aiheessa eikä haasteta riitaa, sä koet sen määräilynä. Toivot, että kukin keskittyy omiin kommentteihinsa ja antaa muiden olla. Mitäs jos aloittaisit itsestäsi? Mitään muuta et ole täällä tehnyt kuin nälvinyt ja repostellut toisten kommentteja.
Moi Anne!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Steinerkoulussa rajua kiusaamista, poliisi tutkii, en ihmettele, täälläkin eräs ope aktiivinen..
No nyt taisi tulla selville motiivi miksi joku vainoaa Martinan äitiä ja Martinan perhettä. Joku Martinan äidin entinen oppilas sterinerkoulusta. Olihan se kyllä jo aikaisemminkin tullut esille kirjoituksistaan mutta nyt tuli vahvistus asiaan.
Ko koulu on tampereella. Oppilaat ja opettajatkin kiusanneet eikä asiaan ole puututtu. Oliko siis martinan äiti milloin tampereella töissä?
Ei ole kysymys siitä vaan siitä että joku vainoaa Martinan äitiä ja siitä kommetistaan näkee että asia liittyy jotenkin sterinerkouluun. Martinan äiti ei liity asiaan muuten kuin että tuo vainoaja vainoaa ensisijaisesti Martinan äitiä syystä joka ei ole tiedossa. Vainoharhainen kai koska väittää että täällä kirjoittelisi. Ja selvästi joku vanhempi mieshenkilö komppasi heti.
Luepa oma kommenttisi ulkopuolisen silmin. Harhainen meininki.
Kukaan ei sanallakaan mainitse tai mieti millaisia ovat muiden nepolasten isovanhemmat, mutta tuo "Anne" on koko ajan täällä jonkun hampaissa. Tuo joku laittoi tänä aamunakin jonkun kommentin perään "hyvän huomenen toivotukset Annelle", joten eiköhän niitä harhoja kannattaisi lähteä sen tyypin päästä etsimään. eri
Noh, katsos kun kenenkään toisen "puolesta" ei palstalla riehu vimmainen henkilö. Vai oletko nähnyt sellaista? Minä en. Mutta martinan lähipiiristä vaikuttaisi olevan, kun käytöksensä on niin ala-arvoista. Tai sitten on trolli kuten täällä jo kommenttiensä sisällön perusteella pääteltiin. Muiden ohjelmaan osallistuneiden kohdalla ei ole näkynyt vastaavaa ala-arvoista, provoilu kommentointia. Että siksi ei ole muiden isovanhemmista mitään.
Mä en ole ainakaan missään kommentissa nähnyt kenenkään ilmoittavan olevansa Martinan äiti. Tällainen on jo täysin käsittämätöntä. Omasta päästä toivotellaan kyseiselle mielikuvitushenkilölle huomenta ja aina kun joku sanoo yhtään postiivista Martinasta, tulee välttömästi tuota Anne-kuittia. Ihan kuin kukaan ei voisi löytää hänestä edes jotain hyvää. Ei, vaan sen täytyy olla "Anne". Samoin isoäiti Anne päivystää täällä myös huolehtimassa Victoriasta tehdyistä kirjoituksista. Aika absurdia.
Ihan samalla tavalla voivat sitten kai olla Temosten lähiomaiset, jotka niitä lapsia kehuvat tai Simo ja Rosa ovat itse poikaansa ylistämässä fiksuksi.
Jospa vaan ihan aikuisen lailla ja asiallisesti kommentoitaisiin, muiden mielipiteitä olisi mukavaa lukea, ellei joku joka väliin häröilisi noita sekavia aivopierujaan. Joskus tuntuu kuin olisi taas palannut alakoulun veskiin välitunnin älyttömyyksiä kuuntelemaan.
Ja taas. Sinä et sitten näköjään vaan pysty. Trolli vai ihan vaan riidanhaastaja? Kumpi olet?
Jos pyytää lopettamaan tuon muiden Anneksi nimittelyn, niin miten siinä haastetaan riitaa? "JA TAAS, SINÄ ET NÄKÖJÄÄN VAAN PYSTY" Huomaatko itse kuinka hyökkäät? SINÄ ITSE et vaan pysty, ihan kuin oltaisiin sinun kotonasi missä SINÄ MÄÄRÄÄT sen mistä täällä puhutaan ja kerrot aina kuka on kukin kirjoittaja? Ja sehän on ANNE!
Anna muiden olla, ja keskity omiin kommentteihisi.
Missään muulla alustalla ei taida ola tuollaista, että kommenttinsa perään saa "Moi Anne", "Huomenta Anne"!! Ja sekoilet niin, että arvelet useampaa Anneksi. Minäkin olen pitkät ajat poissa ja sillä aikaa on taas "Annet" riekkuneet täällä.
Kaikkea voi väittää. Pakko todeta, että tyylisi ja pitkät vuodatukset tunnistaa. Sinähän kun et tee mitään muuta kuin vatvot toisien kommentteja. Trolli? Jos toivoo, että pysytään otsikon aiheessa eikä haasteta riitaa, sä koet sen määräilynä. Toivot, että kukin keskittyy omiin kommentteihinsa ja antaa muiden olla. Mitäs jos aloittaisit itsestäsi? Mitään muuta et ole täällä tehnyt kuin nälvinyt ja repostellut toisten kommentteja.
Et sinä mitään otsikon aiheessa pysymistä pyytänyt vaan vastasit minun ehdotukseeni lopettaa tuo älytön Anneksi nimittely niin, että olen riidanhaastaja. Kysyin onko riidan haastamista pyytää lopettamaan nuo murkkuikäistäkin typerämpi tapa jota harrastat täällä. Sen katsot riidanhaastamiseksi.
Pienikin poikkipuolinen sana, niin se on heti ANNE!
Ja jos täällä mietitään maksaako Esko tyttärensä lahjoista ja viikkorahoista lahjaveroa, niin eipä sekään kuulu ohjelmaan mitenkään. Selllaisia ei sarjassa käsitellä muidenkaan osalta.
Täällä ei tehdä mitään muuta kuin kierrellään ja yritetään muuttaa tilnateen mukaan jälkikäteen omat sanomiset, kun ei ole selkärankaa seisoa niiden takana.
Jos minä "totean ja otaksun" että eiköhän Esko osaa ne veronsa maksaa, niin sekin on riidanhaastamista, tietenkin, koska sehän on myönteisesti sanottu hänestä. Haukkujat eivät nimittäin sellaista siedä, heti tulee "Anne"!
Kielen näyttäminen selfieissä on erittäin yleinen ja vakiintunut ilmiö, jota näkee päivittäin sosiaalisen median alustoilla, kuten Instagramissa jne. Kielen näyttäminen on yksi tunnetuimmista ja käytetyimmistä ilmeistä heti perinteisen "duckfacen" jälkeen.
Syitä:
Paineettomuus, rentous, leikkisyys, kapinallisuus. Ele viestii huumoria ja hauskanpitoa ja sitä ettei ota itseään turhan vakavasti.
POP-kulttuurin vaikutus:
Monet maailmanlaajuiset julkisuuden henkilöt ja vaikuttajat, kuten Miley Cyrus tai Cara Delevingne, tekivät siitä tavaramerkkinsä ja trendi levisi laajalle. Ele on kaikkein yleisin teini-ikäisten keskuudessa. -Tekoäly
Vierailija kirjoitti:
Täällä on yksi läheinen raivohulluna ziiisus
Oletko sinä Pirjo vai Sirpa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Steinerkoulussa rajua kiusaamista, poliisi tutkii, en ihmettele, täälläkin eräs ope aktiivinen..
No nyt taisi tulla selville motiivi miksi joku vainoaa Martinan äitiä ja Martinan perhettä. Joku Martinan äidin entinen oppilas sterinerkoulusta. Olihan se kyllä jo aikaisemminkin tullut esille kirjoituksistaan mutta nyt tuli vahvistus asiaan.
Ko koulu on tampereella. Oppilaat ja opettajatkin kiusanneet eikä asiaan ole puututtu. Oliko siis martinan äiti milloin tampereella töissä?
Ei ole kysymys siitä vaan siitä että joku vainoaa Martinan äitiä ja siitä kommetistaan näkee että asia liittyy jotenkin sterinerkouluun. Martinan äiti ei liity asiaan muuten kuin että tuo vainoaja vainoaa ensisijaisesti Martinan äitiä syystä joka ei ole tiedossa. Vainoharhainen kai koska väittää että täällä kirjoittelisi. Ja selvästi joku vanhempi mieshenkilö komppasi heti.
Luepa oma kommenttisi ulkopuolisen silmin. Harhainen meininki.
Kukaan ei sanallakaan mainitse tai mieti millaisia ovat muiden nepolasten isovanhemmat, mutta tuo "Anne" on koko ajan täällä jonkun hampaissa. Tuo joku laittoi tänä aamunakin jonkun kommentin perään "hyvän huomenen toivotukset Annelle", joten eiköhän niitä harhoja kannattaisi lähteä sen tyypin päästä etsimään. eri
Noh, katsos kun kenenkään toisen "puolesta" ei palstalla riehu vimmainen henkilö. Vai oletko nähnyt sellaista? Minä en. Mutta martinan lähipiiristä vaikuttaisi olevan, kun käytöksensä on niin ala-arvoista. Tai sitten on trolli kuten täällä jo kommenttiensä sisällön perusteella pääteltiin. Muiden ohjelmaan osallistuneiden kohdalla ei ole näkynyt vastaavaa ala-arvoista, provoilu kommentointia. Että siksi ei ole muiden isovanhemmista mitään.
Mä en ole ainakaan missään kommentissa nähnyt kenenkään ilmoittavan olevansa Martinan äiti. Tällainen on jo täysin käsittämätöntä. Omasta päästä toivotellaan kyseiselle mielikuvitushenkilölle huomenta ja aina kun joku sanoo yhtään postiivista Martinasta, tulee välttömästi tuota Anne-kuittia. Ihan kuin kukaan ei voisi löytää hänestä edes jotain hyvää. Ei, vaan sen täytyy olla "Anne". Samoin isoäiti Anne päivystää täällä myös huolehtimassa Victoriasta tehdyistä kirjoituksista. Aika absurdia.
Ihan samalla tavalla voivat sitten kai olla Temosten lähiomaiset, jotka niitä lapsia kehuvat tai Simo ja Rosa ovat itse poikaansa ylistämässä fiksuksi.
Jospa vaan ihan aikuisen lailla ja asiallisesti kommentoitaisiin, muiden mielipiteitä olisi mukavaa lukea, ellei joku joka väliin häröilisi noita sekavia aivopierujaan. Joskus tuntuu kuin olisi taas palannut alakoulun veskiin välitunnin älyttömyyksiä kuuntelemaan.
Ja taas. Sinä et sitten näköjään vaan pysty. Trolli vai ihan vaan riidanhaastaja? Kumpi olet?
Jos pyytää lopettamaan tuon muiden Anneksi nimittelyn, niin miten siinä haastetaan riitaa? "JA TAAS, SINÄ ET NÄKÖJÄÄN VAAN PYSTY" Huomaatko itse kuinka hyökkäät? SINÄ ITSE et vaan pysty, ihan kuin oltaisiin sinun kotonasi missä SINÄ MÄÄRÄÄT sen mistä täällä puhutaan ja kerrot aina kuka on kukin kirjoittaja? Ja sehän on ANNE!
Anna muiden olla, ja keskity omiin kommentteihisi.
Missään muulla alustalla ei taida ola tuollaista, että kommenttinsa perään saa "Moi Anne", "Huomenta Anne"!! Ja sekoilet niin, että arvelet useampaa Anneksi. Minäkin olen pitkät ajat poissa ja sillä aikaa on taas "Annet" riekkuneet täällä.
Kaikkea voi väittää. Pakko todeta, että tyylisi ja pitkät vuodatukset tunnistaa. Sinähän kun et tee mitään muuta kuin vatvot toisien kommentteja. Trolli? Jos toivoo, että pysytään otsikon aiheessa eikä haasteta riitaa, sä koet sen määräilynä. Toivot, että kukin keskittyy omiin kommentteihinsa ja antaa muiden olla. Mitäs jos aloittaisit itsestäsi? Mitään muuta et ole täällä tehnyt kuin nälvinyt ja repostellut toisten kommentteja.
Et sinä mitään otsikon aiheessa pysymistä pyytänyt vaan vastasit minun ehdotukseeni lopettaa tuo älytön Anneksi nimittely niin, että olen riidanhaastaja. Kysyin onko riidan haastamista pyytää lopettamaan nuo murkkuikäistäkin typerämpi tapa jota harrastat täällä. Sen katsot riidanhaastamiseksi.
Pienikin poikkipuolinen sana, niin se on heti ANNE!
Ja jos täällä mietitään maksaako Esko tyttärensä lahjoista ja viikkorahoista lahjaveroa, niin eipä sekään kuulu ohjelmaan mitenkään. Selllaisia ei sarjassa käsitellä muidenkaan osalta.
Täällä ei tehdä mitään muuta kuin kierrellään ja yritetään muuttaa tilnateen mukaan jälkikäteen omat sanomiset, kun ei ole selkärankaa seisoa niiden takana.
Jos minä "totean ja otaksun" että eiköhän Esko osaa ne veronsa maksaa, niin sekin on riidanhaastamista, tietenkin, koska sehän on myönteisesti sanottu hänestä. Haukkujat eivät nimittäin sellaista siedä, heti tulee "Anne"!
Niin ei ollut siis mitään omaa sanottavaa. Nyt se on täysin selvää.
Jos joku riehuu, niin se on toi "anne". Olikin mukava ketju taas vähän aikaa kun se ei ollut riitelemässä täällä.