Nepot Areenassa
Ootteko kattonu? Siis Temoset ja Fanny on suloisia, mutta omg tää Eerikäinen ja Frangen 😳
Kommentit (2683)
Mä säälin erään näyttelijä/koomikon kahta lasta, joiden isä lähetteli törkyviestejä naisille, jonka ansiosta työt loppuivat ja ystävän kanssa perustettu yhtiö ajautui konkurssiin. Talousvaikeuksia siis syyttömällekin. Miehillä miljoonavelat ja nyt sitten maine mennyt. Hitaasti palaa televisoon, mutta ikuinen yök. Lapsiparat.
Säälin kaikkia niitä lapsia, jotka laitetaan pakkotyöhön. Silti kaikki rahat menevät eläinkatraaseen ja lasten on kuljettava kirppislumpuissa.
Steinerkoulussa rajua kiusaamista, poliisi tutkii, en ihmettele, täälläkin eräs ope aktiivinen..
Vierailija kirjoitti:
Steinerkoulussa rajua kiusaamista, poliisi tutkii, en ihmettele, täälläkin eräs ope aktiivinen..
Helposti joutuu kiusatuksi, jos ei ole tietynlaisia vaatteita. No, jollekkin elukat ovat tärkeämpiä. Vaiks tärkeimmät heille varmaan kumisaappaat ja essu.
Vierailija kirjoitti:
Erästä nepoa kohden tunnen myötätuntoa äitinsä talouskuvioiden tultua ilmi. Lapselle on esitetty, että kaikki on fine ja palvotaan silti kulutusta kaikessa muodoissa
Jos iskä antaa tonnin viikkorahaa, niin eikö silloin kaikki ole teinillä fine, eikä hänelle esitetä mitään, eli merkkituotteisiin on siis varaa?
Vierailija kirjoitti:
Säälin kaikkia niitä lapsia, jotka laitetaan pakkotyöhön. Silti kaikki rahat menevät eläinkatraaseen ja lasten on kuljettava kirppislumpuissa.
Jos Temosia tarkoitat, niin he on selvästi koko porukan onnellisimmat, tervepäisimmät, tasapainoisimmat lapset ja nuoret. Huomaa, että heillä on oikeasti aikuinen turvanaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erästä nepoa kohden tunnen myötätuntoa äitinsä talouskuvioiden tultua ilmi. Lapselle on esitetty, että kaikki on fine ja palvotaan silti kulutusta kaikessa muodoissa
Jos iskä antaa tonnin viikkorahaa, niin eikö silloin kaikki ole teinillä fine, eikä hänelle esitetä mitään, eli merkkituotteisiin on siis varaa?
Kuka uskoo tohon tonnin viikkorahaan? Mut Eskon raha-asiat on kyllä hyvällä tolalla. Hehän on Martinan kanssa eronneet eli eri rahat, jos et sattunut tietämään..
Vierailija kirjoitti:
Steinerkoulussa rajua kiusaamista, poliisi tutkii, en ihmettele, täälläkin eräs ope aktiivinen..
Jep, vaikuttaa pahoinvoivalta ja trollaa/kiusaa palstalla sen kuin ehtii.
Viljami vaikuttaa pikkusen ylimieliseltä tyypiltä. Ja miksi hän yrittää laulaa vaikka hän ei edes pysy nuotissa? Aika järkyttävän kuuloista skeidaa...Keskittyisi vaikka siihen näyttelemiseen, kun sen hän ehkä osaa.
Vierailija kirjoitti:
Viljami vaikuttaa pikkusen ylimieliseltä tyypiltä. Ja miksi hän yrittää laulaa vaikka hän ei edes pysy nuotissa? Aika järkyttävän kuuloista skeidaa...Keskittyisi vaikka siihen näyttelemiseen, kun sen hän ehkä osaa.
Niin ja puhui, että musiikki on se hänen juttunsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erästä nepoa kohden tunnen myötätuntoa äitinsä talouskuvioiden tultua ilmi. Lapselle on esitetty, että kaikki on fine ja palvotaan silti kulutusta kaikessa muodoissa
Jos iskä antaa tonnin viikkorahaa, niin eikö silloin kaikki ole teinillä fine, eikä hänelle esitetä mitään, eli merkkituotteisiin on siis varaa?
Kuka uskoo tohon tonnin viikkorahaan? Mut Eskon raha-asiat on kyllä hyvällä tolalla. Hehän on Martinan kanssa eronneet eli eri rahat, jos et sattunut tietämään..
Ei tässä ollut kyse siitä ovatko Martina ja Esko parisuhteessa, vaan rahasta. Isä saa antaa tyttärelleen rahaa, ei kuulu sinulle mitenkään. Ja kyllä, mä satuin oikein hyvin tietämään, ei tarvi alkaa alentuvaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erästä nepoa kohden tunnen myötätuntoa äitinsä talouskuvioiden tultua ilmi. Lapselle on esitetty, että kaikki on fine ja palvotaan silti kulutusta kaikessa muodoissa
Jos iskä antaa tonnin viikkorahaa, niin eikö silloin kaikki ole teinillä fine, eikä hänelle esitetä mitään, eli merkkituotteisiin on siis varaa?
Kuka uskoo tohon tonnin viikkorahaan? Mut Eskon raha-asiat on kyllä hyvällä tolalla. Hehän on Martinan kanssa eronneet eli eri rahat, jos et sattunut tietämään..
Ei tässä ollut kyse siitä ovatko Martina ja Esko parisuhteessa, vaan rahasta. Isä saa antaa tyttärelleen rahaa, ei kuulu sinulle mitenkään. Ja kyllä, mä satuin oikein hyvin tietämään, ei tarvi alkaa alentuvaksi.
Jos oikeasti antaa tonnin viikkorahaa, niin huh hellettä. Pitäisi oppia se, että raha ei kasva puussa. 12 tuhatta vuodessa=lahjaveroilmoitus pitää tehdä ja verot maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erästä nepoa kohden tunnen myötätuntoa äitinsä talouskuvioiden tultua ilmi. Lapselle on esitetty, että kaikki on fine ja palvotaan silti kulutusta kaikessa muodoissa
Jos iskä antaa tonnin viikkorahaa, niin eikö silloin kaikki ole teinillä fine, eikä hänelle esitetä mitään, eli merkkituotteisiin on siis varaa?
Kuka uskoo tohon tonnin viikkorahaan? Mut Eskon raha-asiat on kyllä hyvällä tolalla. Hehän on Martinan kanssa eronneet eli eri rahat, jos et sattunut tietämään..
Ei tässä ollut kyse siitä ovatko Martina ja Esko parisuhteessa, vaan rahasta. Isä saa antaa tyttärelleen rahaa, ei kuulu sinulle mitenkään. Ja kyllä, mä satuin oikein hyvin tietämään, ei tarvi alkaa alentuvaksi.
Mitenhän sitä oppii rahan käytön, jos rahaa tulee tonni kuukaudessa siten, että sen voi käyttää miten huvittaa. Lapsen ja nuoren on hyvä oppia kotona rahan käyttö eikä törsäily. Tuo kyllä selittää ne merkkitavarat ja niiden tärkeyden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erästä nepoa kohden tunnen myötätuntoa äitinsä talouskuvioiden tultua ilmi. Lapselle on esitetty, että kaikki on fine ja palvotaan silti kulutusta kaikessa muodoissa
Jos iskä antaa tonnin viikkorahaa, niin eikö silloin kaikki ole teinillä fine, eikä hänelle esitetä mitään, eli merkkituotteisiin on siis varaa?
Kuka uskoo tohon tonnin viikkorahaan? Mut Eskon raha-asiat on kyllä hyvällä tolalla. Hehän on Martinan kanssa eronneet eli eri rahat, jos et sattunut tietämään..
Ei tässä ollut kyse siitä ovatko Martina ja Esko parisuhteessa, vaan rahasta. Isä saa antaa tyttärelleen rahaa, ei kuulu sinulle mitenkään. Ja kyllä, mä satuin oikein hyvin tietämään, ei tarvi alkaa alentuvaksi.
Jos oikeasti antaa tonnin viikkorahaa, niin huh hellettä. Pitäisi oppia se, että raha ei kasva puussa. 12 tuhatta vuodessa=lahjaveroilmoitus pitää tehdä ja verot maksaa.
Se taitaa olla heidän oma asia. Ei me tiedetä mitä noiden muiden vanhemmat tai isovanhemmat antaa. Voivat vaikka tehdä kunnon sijoituksia lasten nimiin. Joten olisko parempi ensin tutkia ja vasta sen jälkeen hutkia, kaikki samaan syssyyn? Joku ne merkkikuteet maksaa, ei niitä velaksi saa, ja ainakin Martinan ulosottorekisteri on tyhjä. Sitä seuraa tiiviisti eräs numerolla nimetty lehti. Lööpit huutaisivat jo kissankokoisilla kirjaimilla, jos euroakaan olisi velkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erästä nepoa kohden tunnen myötätuntoa äitinsä talouskuvioiden tultua ilmi. Lapselle on esitetty, että kaikki on fine ja palvotaan silti kulutusta kaikessa muodoissa
Jos iskä antaa tonnin viikkorahaa, niin eikö silloin kaikki ole teinillä fine, eikä hänelle esitetä mitään, eli merkkituotteisiin on siis varaa?
Kuka uskoo tohon tonnin viikkorahaan? Mut Eskon raha-asiat on kyllä hyvällä tolalla. Hehän on Martinan kanssa eronneet eli eri rahat, jos et sattunut tietämään..
Ei tässä ollut kyse siitä ovatko Martina ja Esko parisuhteessa, vaan rahasta. Isä saa antaa tyttärelleen rahaa, ei kuulu sinulle mitenkään. Ja kyllä, mä satuin oikein hyvin tietämään, ei tarvi alkaa alentuvaksi.
Mitenhän sitä oppii rahan käytön, jos rahaa tulee tonni kuukaudessa siten, että sen voi käyttää miten huvittaa. Lapsen ja nuoren on hyvä oppia kotona rahan käyttö eikä törsäily. Tuo kyllä selittää ne merkkitavarat ja niiden tärkeyden.
No tuskin se tonnilla joka viikko ostelee. Siitä menee varmaankin kaikkeen muuhun ja säästöön jää hyvin, esim. matkakassaan. Jotkut ostelee aikuisille lapsilleen osakehuoneistoja ja autoja. Saattavat jopa elättää näitä koko heidän ikänsä, jos sellaisia onnistuvat saamaan riesoikseen. Omia ne silti on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erästä nepoa kohden tunnen myötätuntoa äitinsä talouskuvioiden tultua ilmi. Lapselle on esitetty, että kaikki on fine ja palvotaan silti kulutusta kaikessa muodoissa
Jos iskä antaa tonnin viikkorahaa, niin eikö silloin kaikki ole teinillä fine, eikä hänelle esitetä mitään, eli merkkituotteisiin on siis varaa?
Kuka uskoo tohon tonnin viikkorahaan? Mut Eskon raha-asiat on kyllä hyvällä tolalla. Hehän on Martinan kanssa eronneet eli eri rahat, jos et sattunut tietämään..
Ei tässä ollut kyse siitä ovatko Martina ja Esko parisuhteessa, vaan rahasta. Isä saa antaa tyttärelleen rahaa, ei kuulu sinulle mitenkään. Ja kyllä, mä satuin oikein hyvin tietämään, ei tarvi alkaa alentuvaksi.
Jos oikeasti antaa tonnin viikkorahaa, niin huh hellettä. Pitäisi oppia se, että raha ei kasva puussa. 12 tuhatta vuodessa=lahjaveroilmoitus pitää tehdä ja verot maksaa.
Joku on taatusti jo ilmoitellut verottajalle, ei huolta. Tältä palstalta löytyy hanakoita kyyliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erästä nepoa kohden tunnen myötätuntoa äitinsä talouskuvioiden tultua ilmi. Lapselle on esitetty, että kaikki on fine ja palvotaan silti kulutusta kaikessa muodoissa
Jos iskä antaa tonnin viikkorahaa, niin eikö silloin kaikki ole teinillä fine, eikä hänelle esitetä mitään, eli merkkituotteisiin on siis varaa?
Kuka uskoo tohon tonnin viikkorahaan? Mut Eskon raha-asiat on kyllä hyvällä tolalla. Hehän on Martinan kanssa eronneet eli eri rahat, jos et sattunut tietämään..
Verovapaasti saa lahjoittaa 7500e/3v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ehkä nyt eskolla on mahdollisuus olla vuoden radiojuontaja kun niko jättää radion
Ehkä kaikilla muillakin juontajilla on yhtä hyvät mahdollisuudet kuin Eskolla.
Esko alkaa olla vanha juttu, kynsilakkoineen
Kimmo Vehviläinen 54v, Minna Kuukka 55v ja Esko 52v. Miten kynsilakka vaikuttaa radiojuontajan työhön? Nämä kynsijutut näyttävät olevan "asiallisten kommentoijien" mieliargumentit.
Vaikuttaa kokonaiskuvaan, ei ole miehekäs mies ja tatuoinnit on so last season
Joku asiantunteva rekrytoija sen on työhön palkannut. Meinaatko että yhtiön haitaksi? Samoin oli Sinkkuristeilyn juontajana, laivayhtiökö halusi siis huonoa mainetta?
Jos sinä et pidä, niin aika moni kuuntelija tykkää. Ja pitkään on saanut olla. On jo varmaan huomanneet onko kannattaa pitää Esko töissä?
Hän on varmaan mukava, muttei miehekäs, eri juttu
Kyse onkin siitä miten hän työnsä hoitaa. Ei Niko Saarinenkaan miehekäs ole, vaan lapsellisesti vääntävä homoseksuaali, joka itki Veitolalle kotonaan, kuinka on suhteessa varatun miehen kanssa eikä siitä oikein tule mitään, mutta niin vaan on jo useamman kerran peräkkäin ollut suosituin.
Nikossa on karismaa
Niko on hauska, Esko ei.
Erästä nepoa kohden tunnen myötätuntoa äitinsä talouskuvioiden tultua ilmi. Lapselle on esitetty, että kaikki on fine ja palvotaan silti kulutusta kaikessa muodoissa