Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nepot Areenassa

Vierailija
08.06.2026 |

Ootteko kattonu? Siis Temoset ja Fanny on suloisia, mutta omg tää Eerikäinen ja Frangen 😳

Kommentit (2683)

Vierailija
2621/2683 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Steinerkoulussa rajua kiusaamista, poliisi tutkii, en ihmettele, täälläkin eräs ope aktiivinen..

No nyt taisi tulla selville motiivi miksi joku vainoaa Martinan äitiä ja Martinan perhettä. Joku Martinan äidin entinen oppilas sterinerkoulusta. Olihan se kyllä jo aikaisemminkin tullut esille kirjoituksistaan mutta nyt tuli vahvistus asiaan. 

Ko koulu on tampereella. Oppilaat ja opettajatkin kiusanneet eikä asiaan ole puututtu. Oliko siis martinan äiti milloin tampereella töissä? 

Ei ole kysymys siitä vaan siitä että joku vainoaa Martinan äitiä ja siitä kommetistaan näkee että asia liittyy jotenkin sterinerkouluun. Martinan äiti ei liity asiaan muuten kuin että tuo vainoaja vainoaa ensisijaisesti Martinan äitiä syystä joka ei ole tiedossa. Vainoharhainen kai koska väittää että täällä kirjoittelisi. Ja selvästi joku vanhempi mieshenkilö komppasi heti. 

Luepa oma kommenttisi ulkopuolisen silmin. Harhainen meininki. 

Kukaan ei sanallakaan mainitse tai mieti millaisia ovat muiden nepolasten isovanhemmat, mutta tuo "Anne" on koko ajan täällä jonkun hampaissa. Tuo joku laittoi tänä aamunakin jonkun kommentin perään "hyvän huomenen toivotukset Annelle", joten eiköhän niitä harhoja kannattaisi lähteä sen tyypin päästä etsimään. eri

Noh, katsos kun kenenkään toisen "puolesta" ei palstalla riehu vimmainen henkilö. Vai oletko nähnyt sellaista? Minä en. Mutta martinan lähipiiristä vaikuttaisi olevan, kun käytöksensä on niin ala-arvoista. Tai sitten on trolli kuten täällä jo kommenttiensä sisällön perusteella pääteltiin.  Muiden ohjelmaan osallistuneiden kohdalla ei ole näkynyt vastaavaa ala-arvoista, provoilu kommentointia. Että siksi ei ole muiden isovanhemmista mitään. 

Mä en ole ainakaan missään kommentissa nähnyt kenenkään ilmoittavan olevansa Martinan äiti. Tällainen on jo täysin käsittämätöntä. Omasta päästä toivotellaan kyseiselle mielikuvitushenkilölle huomenta ja aina kun joku sanoo yhtään postiivista Martinasta, tulee välttömästi tuota Anne-kuittia. Ihan kuin kukaan ei voisi löytää hänestä edes jotain hyvää. Ei, vaan sen täytyy olla "Anne". Samoin isoäiti Anne päivystää täällä myös huolehtimassa Victoriasta tehdyistä kirjoituksista. Aika absurdia.

Ihan samalla tavalla voivat sitten kai olla Temosten lähiomaiset, jotka niitä lapsia kehuvat tai Simo ja Rosa ovat  itse poikaansa ylistämässä fiksuksi.

Jospa vaan ihan aikuisen lailla ja asiallisesti kommentoitaisiin, muiden mielipiteitä olisi mukavaa lukea, ellei joku joka väliin häröilisi noita sekavia aivopierujaan. Joskus tuntuu kuin olisi taas palannut alakoulun veskiin välitunnin älyttömyyksiä kuuntelemaan.

Ja taas. Sinä et sitten näköjään vaan pysty. Trolli vai ihan vaan riidanhaastaja? Kumpi olet?

Jos pyytää lopettamaan tuon muiden Anneksi nimittelyn, niin miten siinä haastetaan riitaa? "JA TAAS, SINÄ ET NÄKÖJÄÄN VAAN PYSTY" Huomaatko itse kuinka hyökkäät? SINÄ ITSE  et vaan pysty, ihan kuin oltaisiin sinun kotonasi missä SINÄ MÄÄRÄÄT sen mistä täällä puhutaan ja kerrot aina kuka on kukin kirjoittaja? Ja sehän on ANNE!

Anna muiden olla, ja keskity omiin kommentteihisi.

Missään muulla alustalla ei taida ola tuollaista, että kommenttinsa perään saa "Moi Anne", "Huomenta Anne"!! Ja sekoilet niin, että arvelet useampaa Anneksi. Minäkin olen pitkät ajat poissa ja sillä aikaa on taas "Annet" riekkuneet täällä.

Kaikkea voi väittää. Pakko todeta, että tyylisi ja pitkät vuodatukset tunnistaa. Sinähän kun et tee mitään muuta kuin vatvot toisien kommentteja. Trolli?  Jos toivoo, että pysytään otsikon aiheessa eikä haasteta riitaa, sä koet sen määräilynä. Toivot, että kukin keskittyy omiin kommentteihinsa ja antaa muiden olla. Mitäs jos aloittaisit itsestäsi? Mitään muuta et ole täällä tehnyt kuin nälvinyt ja repostellut toisten kommentteja. 

Et sinä mitään otsikon aiheessa pysymistä pyytänyt vaan vastasit minun ehdotukseeni lopettaa tuo älytön Anneksi nimittely niin, että olen riidanhaastaja. Kysyin onko riidan haastamista pyytää lopettamaan nuo murkkuikäistäkin typerämpi tapa jota harrastat täällä. Sen katsot riidanhaastamiseksi.

Pienikin poikkipuolinen sana, niin se on heti ANNE!

Ja jos täällä mietitään maksaako Esko tyttärensä lahjoista ja viikkorahoista lahjaveroa, niin eipä sekään kuulu ohjelmaan mitenkään. Selllaisia ei sarjassa käsitellä muidenkaan osalta. 

Täällä ei tehdä mitään muuta kuin kierrellään ja yritetään muuttaa tilnateen mukaan jälkikäteen omat sanomiset, kun ei ole selkärankaa seisoa niiden takana.

Jos minä "totean ja otaksun" että eiköhän Esko osaa ne veronsa maksaa, niin sekin on riidanhaastamista, tietenkin, koska sehän on myönteisesti sanottu hänestä. Haukkujat eivät nimittäin sellaista siedä, heti tulee "Anne"!

Jos joltain puuttuu selkäranka, niin sulta. Vellot ihan intona muiden kommenteissa, kiihdytät itseäsi ja uhriudut. Jatka uhriutumistasi vaan. Et muuhun kykene selvästi. 

Vierailija
2622/2683 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Steinerkoulussa rajua kiusaamista, poliisi tutkii, en ihmettele, täälläkin eräs ope aktiivinen..

No nyt taisi tulla selville motiivi miksi joku vainoaa Martinan äitiä ja Martinan perhettä. Joku Martinan äidin entinen oppilas sterinerkoulusta. Olihan se kyllä jo aikaisemminkin tullut esille kirjoituksistaan mutta nyt tuli vahvistus asiaan. 

Ko koulu on tampereella. Oppilaat ja opettajatkin kiusanneet eikä asiaan ole puututtu. Oliko siis martinan äiti milloin tampereella töissä? 

Ei ole kysymys siitä vaan siitä että joku vainoaa Martinan äitiä ja siitä kommetistaan näkee että asia liittyy jotenkin sterinerkouluun. Martinan äiti ei liity asiaan muuten kuin että tuo vainoaja vainoaa ensisijaisesti Martinan äitiä syystä joka ei ole tiedossa. Vainoharhainen kai koska väittää että täällä kirjoittelisi. Ja selvästi joku vanhempi mieshenkilö komppasi heti. 

Luepa oma kommenttisi ulkopuolisen silmin. Harhainen meininki. 

Kukaan ei sanallakaan mainitse tai mieti millaisia ovat muiden nepolasten isovanhemmat, mutta tuo "Anne" on koko ajan täällä jonkun hampaissa. Tuo joku laittoi tänä aamunakin jonkun kommentin perään "hyvän huomenen toivotukset Annelle", joten eiköhän niitä harhoja kannattaisi lähteä sen tyypin päästä etsimään. eri

Noh, katsos kun kenenkään toisen "puolesta" ei palstalla riehu vimmainen henkilö. Vai oletko nähnyt sellaista? Minä en. Mutta martinan lähipiiristä vaikuttaisi olevan, kun käytöksensä on niin ala-arvoista. Tai sitten on trolli kuten täällä jo kommenttiensä sisällön perusteella pääteltiin.  Muiden ohjelmaan osallistuneiden kohdalla ei ole näkynyt vastaavaa ala-arvoista, provoilu kommentointia. Että siksi ei ole muiden isovanhemmista mitään. 

Mä en ole ainakaan missään kommentissa nähnyt kenenkään ilmoittavan olevansa Martinan äiti. Tällainen on jo täysin käsittämätöntä. Omasta päästä toivotellaan kyseiselle mielikuvitushenkilölle huomenta ja aina kun joku sanoo yhtään postiivista Martinasta, tulee välttömästi tuota Anne-kuittia. Ihan kuin kukaan ei voisi löytää hänestä edes jotain hyvää. Ei, vaan sen täytyy olla "Anne". Samoin isoäiti Anne päivystää täällä myös huolehtimassa Victoriasta tehdyistä kirjoituksista. Aika absurdia.

Ihan samalla tavalla voivat sitten kai olla Temosten lähiomaiset, jotka niitä lapsia kehuvat tai Simo ja Rosa ovat  itse poikaansa ylistämässä fiksuksi.

Jospa vaan ihan aikuisen lailla ja asiallisesti kommentoitaisiin, muiden mielipiteitä olisi mukavaa lukea, ellei joku joka väliin häröilisi noita sekavia aivopierujaan. Joskus tuntuu kuin olisi taas palannut alakoulun veskiin välitunnin älyttömyyksiä kuuntelemaan.

Ja taas. Sinä et sitten näköjään vaan pysty. Trolli vai ihan vaan riidanhaastaja? Kumpi olet?

Jos pyytää lopettamaan tuon muiden Anneksi nimittelyn, niin miten siinä haastetaan riitaa? "JA TAAS, SINÄ ET NÄKÖJÄÄN VAAN PYSTY" Huomaatko itse kuinka hyökkäät? SINÄ ITSE  et vaan pysty, ihan kuin oltaisiin sinun kotonasi missä SINÄ MÄÄRÄÄT sen mistä täällä puhutaan ja kerrot aina kuka on kukin kirjoittaja? Ja sehän on ANNE!

Anna muiden olla, ja keskity omiin kommentteihisi.

Missään muulla alustalla ei taida ola tuollaista, että kommenttinsa perään saa "Moi Anne", "Huomenta Anne"!! Ja sekoilet niin, että arvelet useampaa Anneksi. Minäkin olen pitkät ajat poissa ja sillä aikaa on taas "Annet" riekkuneet täällä.

Kaikkea voi väittää. Pakko todeta, että tyylisi ja pitkät vuodatukset tunnistaa. Sinähän kun et tee mitään muuta kuin vatvot toisien kommentteja. Trolli?  Jos toivoo, että pysytään otsikon aiheessa eikä haasteta riitaa, sä koet sen määräilynä. Toivot, että kukin keskittyy omiin kommentteihinsa ja antaa muiden olla. Mitäs jos aloittaisit itsestäsi? Mitään muuta et ole täällä tehnyt kuin nälvinyt ja repostellut toisten kommentteja. 

Et sinä mitään otsikon aiheessa pysymistä pyytänyt vaan vastasit minun ehdotukseeni lopettaa tuo älytön Anneksi nimittely niin, että olen riidanhaastaja. Kysyin onko riidan haastamista pyytää lopettamaan nuo murkkuikäistäkin typerämpi tapa jota harrastat täällä. Sen katsot riidanhaastamiseksi.

Pienikin poikkipuolinen sana, niin se on heti ANNE!

Ja jos täällä mietitään maksaako Esko tyttärensä lahjoista ja viikkorahoista lahjaveroa, niin eipä sekään kuulu ohjelmaan mitenkään. Selllaisia ei sarjassa käsitellä muidenkaan osalta. 

Täällä ei tehdä mitään muuta kuin kierrellään ja yritetään muuttaa tilnateen mukaan jälkikäteen omat sanomiset, kun ei ole selkärankaa seisoa niiden takana.

Jos minä "totean ja otaksun" että eiköhän Esko osaa ne veronsa maksaa, niin sekin on riidanhaastamista, tietenkin, koska sehän on myönteisesti sanottu hänestä. Haukkujat eivät nimittäin sellaista siedä, heti tulee "Anne"!

Jos joltain puuttuu selkäranka, niin sulta. Vellot ihan intona muiden kommenteissa, kiihdytät itseäsi ja uhriudut. Jatka uhriutumistasi vaan. Et muuhun kykene selvästi. 

Mikäs riidanhaastaja se siellä mesoo? Onko kielijutut jo ehtyneet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2623/2683 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kielen näyttäminen selfieissä on erittäin yleinen ja vakiintunut ilmiö, jota näkee päivittäin sosiaalisen median alustoilla, kuten Instagramissa jne. Kielen näyttäminen on yksi tunnetuimmista ja käytetyimmistä ilmeistä heti perinteisen "duckfacen" jälkeen.

Syitä:

Paineettomuus, rentous, leikkisyys, kapinallisuus. Ele viestii huumoria ja hauskanpitoa ja sitä ettei ota itseään turhan vakavasti.

POP-kulttuurin vaikutus:

Monet maailmanlaajuiset julkisuuden henkilöt ja vaikuttajat, kuten Miley Cyrus tai Cara Delevingne, tekivät siitä tavaramerkkinsä ja trendi levisi laajalle. Ele on kaikkein yleisin teini-ikäisten keskuudessa. -Tekoäly

Ei se siitä silti fiksua tee. Tyhmältä näyttää. Eikä kaikki teinit näytä kieltä, eivät mene massan mukana. 

Vierailija
2624/2683 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Steinerkoulussa rajua kiusaamista, poliisi tutkii, en ihmettele, täälläkin eräs ope aktiivinen..

No nyt taisi tulla selville motiivi miksi joku vainoaa Martinan äitiä ja Martinan perhettä. Joku Martinan äidin entinen oppilas sterinerkoulusta. Olihan se kyllä jo aikaisemminkin tullut esille kirjoituksistaan mutta nyt tuli vahvistus asiaan. 

Ko koulu on tampereella. Oppilaat ja opettajatkin kiusanneet eikä asiaan ole puututtu. Oliko siis martinan äiti milloin tampereella töissä? 

Ei ole kysymys siitä vaan siitä että joku vainoaa Martinan äitiä ja siitä kommetistaan näkee että asia liittyy jotenkin sterinerkouluun. Martinan äiti ei liity asiaan muuten kuin että tuo vainoaja vainoaa ensisijaisesti Martinan äitiä syystä joka ei ole tiedossa. Vainoharhainen kai koska väittää että täällä kirjoittelisi. Ja selvästi joku vanhempi mieshenkilö komppasi heti. 

Luepa oma kommenttisi ulkopuolisen silmin. Harhainen meininki. 

Kukaan ei sanallakaan mainitse tai mieti millaisia ovat muiden nepolasten isovanhemmat, mutta tuo "Anne" on koko ajan täällä jonkun hampaissa. Tuo joku laittoi tänä aamunakin jonkun kommentin perään "hyvän huomenen toivotukset Annelle", joten eiköhän niitä harhoja kannattaisi lähteä sen tyypin päästä etsimään. eri

Noh, katsos kun kenenkään toisen "puolesta" ei palstalla riehu vimmainen henkilö. Vai oletko nähnyt sellaista? Minä en. Mutta martinan lähipiiristä vaikuttaisi olevan, kun käytöksensä on niin ala-arvoista. Tai sitten on trolli kuten täällä jo kommenttiensä sisällön perusteella pääteltiin.  Muiden ohjelmaan osallistuneiden kohdalla ei ole näkynyt vastaavaa ala-arvoista, provoilu kommentointia. Että siksi ei ole muiden isovanhemmista mitään. 

Mä en ole ainakaan missään kommentissa nähnyt kenenkään ilmoittavan olevansa Martinan äiti. Tällainen on jo täysin käsittämätöntä. Omasta päästä toivotellaan kyseiselle mielikuvitushenkilölle huomenta ja aina kun joku sanoo yhtään postiivista Martinasta, tulee välttömästi tuota Anne-kuittia. Ihan kuin kukaan ei voisi löytää hänestä edes jotain hyvää. Ei, vaan sen täytyy olla "Anne". Samoin isoäiti Anne päivystää täällä myös huolehtimassa Victoriasta tehdyistä kirjoituksista. Aika absurdia.

Ihan samalla tavalla voivat sitten kai olla Temosten lähiomaiset, jotka niitä lapsia kehuvat tai Simo ja Rosa ovat  itse poikaansa ylistämässä fiksuksi.

Jospa vaan ihan aikuisen lailla ja asiallisesti kommentoitaisiin, muiden mielipiteitä olisi mukavaa lukea, ellei joku joka väliin häröilisi noita sekavia aivopierujaan. Joskus tuntuu kuin olisi taas palannut alakoulun veskiin välitunnin älyttömyyksiä kuuntelemaan.

Ja taas. Sinä et sitten näköjään vaan pysty. Trolli vai ihan vaan riidanhaastaja? Kumpi olet?

Jos pyytää lopettamaan tuon muiden Anneksi nimittelyn, niin miten siinä haastetaan riitaa? "JA TAAS, SINÄ ET NÄKÖJÄÄN VAAN PYSTY" Huomaatko itse kuinka hyökkäät? SINÄ ITSE  et vaan pysty, ihan kuin oltaisiin sinun kotonasi missä SINÄ MÄÄRÄÄT sen mistä täällä puhutaan ja kerrot aina kuka on kukin kirjoittaja? Ja sehän on ANNE!

Anna muiden olla, ja keskity omiin kommentteihisi.

Missään muulla alustalla ei taida ola tuollaista, että kommenttinsa perään saa "Moi Anne", "Huomenta Anne"!! Ja sekoilet niin, että arvelet useampaa Anneksi. Minäkin olen pitkät ajat poissa ja sillä aikaa on taas "Annet" riekkuneet täällä.

Kaikkea voi väittää. Pakko todeta, että tyylisi ja pitkät vuodatukset tunnistaa. Sinähän kun et tee mitään muuta kuin vatvot toisien kommentteja. Trolli?  Jos toivoo, että pysytään otsikon aiheessa eikä haasteta riitaa, sä koet sen määräilynä. Toivot, että kukin keskittyy omiin kommentteihinsa ja antaa muiden olla. Mitäs jos aloittaisit itsestäsi? Mitään muuta et ole täällä tehnyt kuin nälvinyt ja repostellut toisten kommentteja. 

Et sinä mitään otsikon aiheessa pysymistä pyytänyt vaan vastasit minun ehdotukseeni lopettaa tuo älytön Anneksi nimittely niin, että olen riidanhaastaja. Kysyin onko riidan haastamista pyytää lopettamaan nuo murkkuikäistäkin typerämpi tapa jota harrastat täällä. Sen katsot riidanhaastamiseksi.

Pienikin poikkipuolinen sana, niin se on heti ANNE!

Ja jos täällä mietitään maksaako Esko tyttärensä lahjoista ja viikkorahoista lahjaveroa, niin eipä sekään kuulu ohjelmaan mitenkään. Selllaisia ei sarjassa käsitellä muidenkaan osalta. 

Täällä ei tehdä mitään muuta kuin kierrellään ja yritetään muuttaa tilnateen mukaan jälkikäteen omat sanomiset, kun ei ole selkärankaa seisoa niiden takana.

Jos minä "totean ja otaksun" että eiköhän Esko osaa ne veronsa maksaa, niin sekin on riidanhaastamista, tietenkin, koska sehän on myönteisesti sanottu hänestä. Haukkujat eivät nimittäin sellaista siedä, heti tulee "Anne"!

Jos joltain puuttuu selkäranka, niin sulta. Vellot ihan intona muiden kommenteissa, kiihdytät itseäsi ja uhriudut. Jatka uhriutumistasi vaan. Et muuhun kykene selvästi. 

:D Seli seli, sitä riittää. Uhri siellä uikuttaa, kun joku pistää hieman kampoihin tuohon yhteen tyttöraasuun kohdistuvaan jatkuvaan mollaamiseen.

Vierailija
2625/2683 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kielen näyttäminen selfieissä on erittäin yleinen ja vakiintunut ilmiö, jota näkee päivittäin sosiaalisen median alustoilla, kuten Instagramissa jne. Kielen näyttäminen on yksi tunnetuimmista ja käytetyimmistä ilmeistä heti perinteisen "duckfacen" jälkeen.

Syitä:

Paineettomuus, rentous, leikkisyys, kapinallisuus. Ele viestii huumoria ja hauskanpitoa ja sitä ettei ota itseään turhan vakavasti.

POP-kulttuurin vaikutus:

Monet maailmanlaajuiset julkisuuden henkilöt ja vaikuttajat, kuten Miley Cyrus tai Cara Delevingne, tekivät siitä tavaramerkkinsä ja trendi levisi laajalle. Ele on kaikkein yleisin teini-ikäisten keskuudessa. -Tekoäly

Ei se siitä silti fiksua tee. Tyhmältä näyttää. Eikä kaikki teinit näytä kieltä, eivät mene massan mukana. 

Kyse ei siitä ollutkaan, että kaikki, vaan siitä, että tuo on YLEINEN ilmiö.

Vierailija
2626/2683 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Steinerkoulussa rajua kiusaamista, poliisi tutkii, en ihmettele, täälläkin eräs ope aktiivinen..

No nyt taisi tulla selville motiivi miksi joku vainoaa Martinan äitiä ja Martinan perhettä. Joku Martinan äidin entinen oppilas sterinerkoulusta. Olihan se kyllä jo aikaisemminkin tullut esille kirjoituksistaan mutta nyt tuli vahvistus asiaan. 

Ko koulu on tampereella. Oppilaat ja opettajatkin kiusanneet eikä asiaan ole puututtu. Oliko siis martinan äiti milloin tampereella töissä? 

Ei ole kysymys siitä vaan siitä että joku vainoaa Martinan äitiä ja siitä kommetistaan näkee että asia liittyy jotenkin sterinerkouluun. Martinan äiti ei liity asiaan muuten kuin että tuo vainoaja vainoaa ensisijaisesti Martinan äitiä syystä joka ei ole tiedossa. Vainoharhainen kai koska väittää että täällä kirjoittelisi. Ja selvästi joku vanhempi mieshenkilö komppasi heti. 

Luepa oma kommenttisi ulkopuolisen silmin. Harhainen meininki. 

Kukaan ei sanallakaan mainitse tai mieti millaisia ovat muiden nepolasten isovanhemmat, mutta tuo "Anne" on koko ajan täällä jonkun hampaissa. Tuo joku laittoi tänä aamunakin jonkun kommentin perään "hyvän huomenen toivotukset Annelle", joten eiköhän niitä harhoja kannattaisi lähteä sen tyypin päästä etsimään. eri

Noh, katsos kun kenenkään toisen "puolesta" ei palstalla riehu vimmainen henkilö. Vai oletko nähnyt sellaista? Minä en. Mutta martinan lähipiiristä vaikuttaisi olevan, kun käytöksensä on niin ala-arvoista. Tai sitten on trolli kuten täällä jo kommenttiensä sisällön perusteella pääteltiin.  Muiden ohjelmaan osallistuneiden kohdalla ei ole näkynyt vastaavaa ala-arvoista, provoilu kommentointia. Että siksi ei ole muiden isovanhemmista mitään. 

Mä en ole ainakaan missään kommentissa nähnyt kenenkään ilmoittavan olevansa Martinan äiti. Tällainen on jo täysin käsittämätöntä. Omasta päästä toivotellaan kyseiselle mielikuvitushenkilölle huomenta ja aina kun joku sanoo yhtään postiivista Martinasta, tulee välttömästi tuota Anne-kuittia. Ihan kuin kukaan ei voisi löytää hänestä edes jotain hyvää. Ei, vaan sen täytyy olla "Anne". Samoin isoäiti Anne päivystää täällä myös huolehtimassa Victoriasta tehdyistä kirjoituksista. Aika absurdia.

Ihan samalla tavalla voivat sitten kai olla Temosten lähiomaiset, jotka niitä lapsia kehuvat tai Simo ja Rosa ovat  itse poikaansa ylistämässä fiksuksi.

Jospa vaan ihan aikuisen lailla ja asiallisesti kommentoitaisiin, muiden mielipiteitä olisi mukavaa lukea, ellei joku joka väliin häröilisi noita sekavia aivopierujaan. Joskus tuntuu kuin olisi taas palannut alakoulun veskiin välitunnin älyttömyyksiä kuuntelemaan.

Ja taas. Sinä et sitten näköjään vaan pysty. Trolli vai ihan vaan riidanhaastaja? Kumpi olet?

Jos pyytää lopettamaan tuon muiden Anneksi nimittelyn, niin miten siinä haastetaan riitaa? "JA TAAS, SINÄ ET NÄKÖJÄÄN VAAN PYSTY" Huomaatko itse kuinka hyökkäät? SINÄ ITSE  et vaan pysty, ihan kuin oltaisiin sinun kotonasi missä SINÄ MÄÄRÄÄT sen mistä täällä puhutaan ja kerrot aina kuka on kukin kirjoittaja? Ja sehän on ANNE!

Anna muiden olla, ja keskity omiin kommentteihisi.

Missään muulla alustalla ei taida ola tuollaista, että kommenttinsa perään saa "Moi Anne", "Huomenta Anne"!! Ja sekoilet niin, että arvelet useampaa Anneksi. Minäkin olen pitkät ajat poissa ja sillä aikaa on taas "Annet" riekkuneet täällä.

Kaikkea voi väittää. Pakko todeta, että tyylisi ja pitkät vuodatukset tunnistaa. Sinähän kun et tee mitään muuta kuin vatvot toisien kommentteja. Trolli?  Jos toivoo, että pysytään otsikon aiheessa eikä haasteta riitaa, sä koet sen määräilynä. Toivot, että kukin keskittyy omiin kommentteihinsa ja antaa muiden olla. Mitäs jos aloittaisit itsestäsi? Mitään muuta et ole täällä tehnyt kuin nälvinyt ja repostellut toisten kommentteja. 

Et sinä mitään otsikon aiheessa pysymistä pyytänyt vaan vastasit minun ehdotukseeni lopettaa tuo älytön Anneksi nimittely niin, että olen riidanhaastaja. Kysyin onko riidan haastamista pyytää lopettamaan nuo murkkuikäistäkin typerämpi tapa jota harrastat täällä. Sen katsot riidanhaastamiseksi.

Pienikin poikkipuolinen sana, niin se on heti ANNE!

Ja jos täällä mietitään maksaako Esko tyttärensä lahjoista ja viikkorahoista lahjaveroa, niin eipä sekään kuulu ohjelmaan mitenkään. Selllaisia ei sarjassa käsitellä muidenkaan osalta. 

Täällä ei tehdä mitään muuta kuin kierrellään ja yritetään muuttaa tilnateen mukaan jälkikäteen omat sanomiset, kun ei ole selkärankaa seisoa niiden takana.

Jos minä "totean ja otaksun" että eiköhän Esko osaa ne veronsa maksaa, niin sekin on riidanhaastamista, tietenkin, koska sehän on myönteisesti sanottu hänestä. Haukkujat eivät nimittäin sellaista siedä, heti tulee "Anne"!

Jos joltain puuttuu selkäranka, niin sulta. Vellot ihan intona muiden kommenteissa, kiihdytät itseäsi ja uhriudut. Jatka uhriutumistasi vaan. Et muuhun kykene selvästi. 

Mikäs riidanhaastaja se siellä mesoo? Onko kielijutut jo ehtyneet?

Mitäs selkärangaton trolli uhoaa? Sinä täällä se riidanhaastaja olet. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2627/2683 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kielen näyttäminen selfieissä on erittäin yleinen ja vakiintunut ilmiö, jota näkee päivittäin sosiaalisen median alustoilla, kuten Instagramissa jne. Kielen näyttäminen on yksi tunnetuimmista ja käytetyimmistä ilmeistä heti perinteisen "duckfacen" jälkeen.

Syitä:

Paineettomuus, rentous, leikkisyys, kapinallisuus. Ele viestii huumoria ja hauskanpitoa ja sitä ettei ota itseään turhan vakavasti.

POP-kulttuurin vaikutus:

Monet maailmanlaajuiset julkisuuden henkilöt ja vaikuttajat, kuten Miley Cyrus tai Cara Delevingne, tekivät siitä tavaramerkkinsä ja trendi levisi laajalle. Ele on kaikkein yleisin teini-ikäisten keskuudessa. -Tekoäly

Ei se siitä silti fiksua tee. Tyhmältä näyttää. Eikä kaikki teinit näytä kieltä, eivät mene massan mukana. 

Kyse ei siitä ollutkaan, että kaikki, vaan siitä, että tuo on YLEINEN ilmiö.

Ei onneksi kovin yleinen. 

Vierailija
2628/2683 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kielen näyttäminen selfieissä on erittäin yleinen ja vakiintunut ilmiö, jota näkee päivittäin sosiaalisen median alustoilla, kuten Instagramissa jne. Kielen näyttäminen on yksi tunnetuimmista ja käytetyimmistä ilmeistä heti perinteisen "duckfacen" jälkeen.

Syitä:

Paineettomuus, rentous, leikkisyys, kapinallisuus. Ele viestii huumoria ja hauskanpitoa ja sitä ettei ota itseään turhan vakavasti.

POP-kulttuurin vaikutus:

Monet maailmanlaajuiset julkisuuden henkilöt ja vaikuttajat, kuten Miley Cyrus tai Cara Delevingne, tekivät siitä tavaramerkkinsä ja trendi levisi laajalle. Ele on kaikkein yleisin teini-ikäisten keskuudessa. -Tekoäly

Ei se siitä silti fiksua tee. Tyhmältä näyttää. Eikä kaikki teinit näytä kieltä, eivät mene massan mukana. 

Niin näyttääkin, todella tyhmältä, mutta osa nuorista on tuossa iässä vielä käytökseltään tyhmiä ja tulee tehtyä ja mokattua oikein kunnolla. Jotkut selviävät alusta saakka fiksuina, ilman mitään ongelmia tai ilmiöitä.

Massaa ja laumaa näköjään kuitenkin vaaditaan, kun kiusaaminen on julminta ikinä ja käyttäytyminen ja vaatteet pitäisi olla "hyväksyttävät", jotta saa edes jotenkin olla rauhassa, "huomaamaton ja neutraali".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2629/2683 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Steinerkoulussa rajua kiusaamista, poliisi tutkii, en ihmettele, täälläkin eräs ope aktiivinen..

No nyt taisi tulla selville motiivi miksi joku vainoaa Martinan äitiä ja Martinan perhettä. Joku Martinan äidin entinen oppilas sterinerkoulusta. Olihan se kyllä jo aikaisemminkin tullut esille kirjoituksistaan mutta nyt tuli vahvistus asiaan. 

Ko koulu on tampereella. Oppilaat ja opettajatkin kiusanneet eikä asiaan ole puututtu. Oliko siis martinan äiti milloin tampereella töissä? 

Ei ole kysymys siitä vaan siitä että joku vainoaa Martinan äitiä ja siitä kommetistaan näkee että asia liittyy jotenkin sterinerkouluun. Martinan äiti ei liity asiaan muuten kuin että tuo vainoaja vainoaa ensisijaisesti Martinan äitiä syystä joka ei ole tiedossa. Vainoharhainen kai koska väittää että täällä kirjoittelisi. Ja selvästi joku vanhempi mieshenkilö komppasi heti. 

Luepa oma kommenttisi ulkopuolisen silmin. Harhainen meininki. 

Kukaan ei sanallakaan mainitse tai mieti millaisia ovat muiden nepolasten isovanhemmat, mutta tuo "Anne" on koko ajan täällä jonkun hampaissa. Tuo joku laittoi tänä aamunakin jonkun kommentin perään "hyvän huomenen toivotukset Annelle", joten eiköhän niitä harhoja kannattaisi lähteä sen tyypin päästä etsimään. eri

Noh, katsos kun kenenkään toisen "puolesta" ei palstalla riehu vimmainen henkilö. Vai oletko nähnyt sellaista? Minä en. Mutta martinan lähipiiristä vaikuttaisi olevan, kun käytöksensä on niin ala-arvoista. Tai sitten on trolli kuten täällä jo kommenttiensä sisällön perusteella pääteltiin.  Muiden ohjelmaan osallistuneiden kohdalla ei ole näkynyt vastaavaa ala-arvoista, provoilu kommentointia. Että siksi ei ole muiden isovanhemmista mitään. 

Mä en ole ainakaan missään kommentissa nähnyt kenenkään ilmoittavan olevansa Martinan äiti. Tällainen on jo täysin käsittämätöntä. Omasta päästä toivotellaan kyseiselle mielikuvitushenkilölle huomenta ja aina kun joku sanoo yhtään postiivista Martinasta, tulee välttömästi tuota Anne-kuittia. Ihan kuin kukaan ei voisi löytää hänestä edes jotain hyvää. Ei, vaan sen täytyy olla "Anne". Samoin isoäiti Anne päivystää täällä myös huolehtimassa Victoriasta tehdyistä kirjoituksista. Aika absurdia.

Ihan samalla tavalla voivat sitten kai olla Temosten lähiomaiset, jotka niitä lapsia kehuvat tai Simo ja Rosa ovat  itse poikaansa ylistämässä fiksuksi.

Jospa vaan ihan aikuisen lailla ja asiallisesti kommentoitaisiin, muiden mielipiteitä olisi mukavaa lukea, ellei joku joka väliin häröilisi noita sekavia aivopierujaan. Joskus tuntuu kuin olisi taas palannut alakoulun veskiin välitunnin älyttömyyksiä kuuntelemaan.

Ja taas. Sinä et sitten näköjään vaan pysty. Trolli vai ihan vaan riidanhaastaja? Kumpi olet?

Jos pyytää lopettamaan tuon muiden Anneksi nimittelyn, niin miten siinä haastetaan riitaa? "JA TAAS, SINÄ ET NÄKÖJÄÄN VAAN PYSTY" Huomaatko itse kuinka hyökkäät? SINÄ ITSE  et vaan pysty, ihan kuin oltaisiin sinun kotonasi missä SINÄ MÄÄRÄÄT sen mistä täällä puhutaan ja kerrot aina kuka on kukin kirjoittaja? Ja sehän on ANNE!

Anna muiden olla, ja keskity omiin kommentteihisi.

Missään muulla alustalla ei taida ola tuollaista, että kommenttinsa perään saa "Moi Anne", "Huomenta Anne"!! Ja sekoilet niin, että arvelet useampaa Anneksi. Minäkin olen pitkät ajat poissa ja sillä aikaa on taas "Annet" riekkuneet täällä.

Kaikkea voi väittää. Pakko todeta, että tyylisi ja pitkät vuodatukset tunnistaa. Sinähän kun et tee mitään muuta kuin vatvot toisien kommentteja. Trolli?  Jos toivoo, että pysytään otsikon aiheessa eikä haasteta riitaa, sä koet sen määräilynä. Toivot, että kukin keskittyy omiin kommentteihinsa ja antaa muiden olla. Mitäs jos aloittaisit itsestäsi? Mitään muuta et ole täällä tehnyt kuin nälvinyt ja repostellut toisten kommentteja. 

Et sinä mitään otsikon aiheessa pysymistä pyytänyt vaan vastasit minun ehdotukseeni lopettaa tuo älytön Anneksi nimittely niin, että olen riidanhaastaja. Kysyin onko riidan haastamista pyytää lopettamaan nuo murkkuikäistäkin typerämpi tapa jota harrastat täällä. Sen katsot riidanhaastamiseksi.

Pienikin poikkipuolinen sana, niin se on heti ANNE!

Ja jos täällä mietitään maksaako Esko tyttärensä lahjoista ja viikkorahoista lahjaveroa, niin eipä sekään kuulu ohjelmaan mitenkään. Selllaisia ei sarjassa käsitellä muidenkaan osalta. 

Täällä ei tehdä mitään muuta kuin kierrellään ja yritetään muuttaa tilnateen mukaan jälkikäteen omat sanomiset, kun ei ole selkärankaa seisoa niiden takana.

Jos minä "totean ja otaksun" että eiköhän Esko osaa ne veronsa maksaa, niin sekin on riidanhaastamista, tietenkin, koska sehän on myönteisesti sanottu hänestä. Haukkujat eivät nimittäin sellaista siedä, heti tulee "Anne"!

Jos joltain puuttuu selkäranka, niin sulta. Vellot ihan intona muiden kommenteissa, kiihdytät itseäsi ja uhriudut. Jatka uhriutumistasi vaan. Et muuhun kykene selvästi. 

Mikäs riidanhaastaja se siellä mesoo? Onko kielijutut jo ehtyneet?

Mitäs selkärangaton trolli uhoaa? Sinä täällä se riidanhaastaja olet. 

Nimittele enemmän.

Vierailija
2630/2683 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kielen näyttäminen selfieissä on erittäin yleinen ja vakiintunut ilmiö, jota näkee päivittäin sosiaalisen median alustoilla, kuten Instagramissa jne. Kielen näyttäminen on yksi tunnetuimmista ja käytetyimmistä ilmeistä heti perinteisen "duckfacen" jälkeen.

Syitä:

Paineettomuus, rentous, leikkisyys, kapinallisuus. Ele viestii huumoria ja hauskanpitoa ja sitä ettei ota itseään turhan vakavasti.

POP-kulttuurin vaikutus:

Monet maailmanlaajuiset julkisuuden henkilöt ja vaikuttajat, kuten Miley Cyrus tai Cara Delevingne, tekivät siitä tavaramerkkinsä ja trendi levisi laajalle. Ele on kaikkein yleisin teini-ikäisten keskuudessa. -Tekoäly

Ei se siitä silti fiksua tee. Tyhmältä näyttää. Eikä kaikki teinit näytä kieltä, eivät mene massan mukana. 

Kyse ei siitä ollutkaan, että kaikki, vaan siitä, että tuo on YLEINEN ilmiö.

Ei onneksi kovin yleinen. 

On se yleinen, kaikilla alustoilla sitä näkee, ja vielä aikuiset ihmiset. Mutta katoaa onneksi aikanaan. Mikään ei kestä loputtomiin, ei tämäkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2631/2683 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Steinerkoulussa rajua kiusaamista, poliisi tutkii, en ihmettele, täälläkin eräs ope aktiivinen..

No nyt taisi tulla selville motiivi miksi joku vainoaa Martinan äitiä ja Martinan perhettä. Joku Martinan äidin entinen oppilas sterinerkoulusta. Olihan se kyllä jo aikaisemminkin tullut esille kirjoituksistaan mutta nyt tuli vahvistus asiaan. 

Ko koulu on tampereella. Oppilaat ja opettajatkin kiusanneet eikä asiaan ole puututtu. Oliko siis martinan äiti milloin tampereella töissä? 

Ei ole kysymys siitä vaan siitä että joku vainoaa Martinan äitiä ja siitä kommetistaan näkee että asia liittyy jotenkin sterinerkouluun. Martinan äiti ei liity asiaan muuten kuin että tuo vainoaja vainoaa ensisijaisesti Martinan äitiä syystä joka ei ole tiedossa. Vainoharhainen kai koska väittää että täällä kirjoittelisi. Ja selvästi joku vanhempi mieshenkilö komppasi heti. 

Luepa oma kommenttisi ulkopuolisen silmin. Harhainen meininki. 

Kukaan ei sanallakaan mainitse tai mieti millaisia ovat muiden nepolasten isovanhemmat, mutta tuo "Anne" on koko ajan täällä jonkun hampaissa. Tuo joku laittoi tänä aamunakin jonkun kommentin perään "hyvän huomenen toivotukset Annelle", joten eiköhän niitä harhoja kannattaisi lähteä sen tyypin päästä etsimään. eri

Noh, katsos kun kenenkään toisen "puolesta" ei palstalla riehu vimmainen henkilö. Vai oletko nähnyt sellaista? Minä en. Mutta martinan lähipiiristä vaikuttaisi olevan, kun käytöksensä on niin ala-arvoista. Tai sitten on trolli kuten täällä jo kommenttiensä sisällön perusteella pääteltiin.  Muiden ohjelmaan osallistuneiden kohdalla ei ole näkynyt vastaavaa ala-arvoista, provoilu kommentointia. Että siksi ei ole muiden isovanhemmista mitään. 

Mä en ole ainakaan missään kommentissa nähnyt kenenkään ilmoittavan olevansa Martinan äiti. Tällainen on jo täysin käsittämätöntä. Omasta päästä toivotellaan kyseiselle mielikuvitushenkilölle huomenta ja aina kun joku sanoo yhtään postiivista Martinasta, tulee välttömästi tuota Anne-kuittia. Ihan kuin kukaan ei voisi löytää hänestä edes jotain hyvää. Ei, vaan sen täytyy olla "Anne". Samoin isoäiti Anne päivystää täällä myös huolehtimassa Victoriasta tehdyistä kirjoituksista. Aika absurdia.

Ihan samalla tavalla voivat sitten kai olla Temosten lähiomaiset, jotka niitä lapsia kehuvat tai Simo ja Rosa ovat  itse poikaansa ylistämässä fiksuksi.

Jospa vaan ihan aikuisen lailla ja asiallisesti kommentoitaisiin, muiden mielipiteitä olisi mukavaa lukea, ellei joku joka väliin häröilisi noita sekavia aivopierujaan. Joskus tuntuu kuin olisi taas palannut alakoulun veskiin välitunnin älyttömyyksiä kuuntelemaan.

Ja taas. Sinä et sitten näköjään vaan pysty. Trolli vai ihan vaan riidanhaastaja? Kumpi olet?

Jos pyytää lopettamaan tuon muiden Anneksi nimittelyn, niin miten siinä haastetaan riitaa? "JA TAAS, SINÄ ET NÄKÖJÄÄN VAAN PYSTY" Huomaatko itse kuinka hyökkäät? SINÄ ITSE  et vaan pysty, ihan kuin oltaisiin sinun kotonasi missä SINÄ MÄÄRÄÄT sen mistä täällä puhutaan ja kerrot aina kuka on kukin kirjoittaja? Ja sehän on ANNE!

Anna muiden olla, ja keskity omiin kommentteihisi.

Missään muulla alustalla ei taida ola tuollaista, että kommenttinsa perään saa "Moi Anne", "Huomenta Anne"!! Ja sekoilet niin, että arvelet useampaa Anneksi. Minäkin olen pitkät ajat poissa ja sillä aikaa on taas "Annet" riekkuneet täällä.

Kaikkea voi väittää. Pakko todeta, että tyylisi ja pitkät vuodatukset tunnistaa. Sinähän kun et tee mitään muuta kuin vatvot toisien kommentteja. Trolli?  Jos toivoo, että pysytään otsikon aiheessa eikä haasteta riitaa, sä koet sen määräilynä. Toivot, että kukin keskittyy omiin kommentteihinsa ja antaa muiden olla. Mitäs jos aloittaisit itsestäsi? Mitään muuta et ole täällä tehnyt kuin nälvinyt ja repostellut toisten kommentteja. 

Et sinä mitään otsikon aiheessa pysymistä pyytänyt vaan vastasit minun ehdotukseeni lopettaa tuo älytön Anneksi nimittely niin, että olen riidanhaastaja. Kysyin onko riidan haastamista pyytää lopettamaan nuo murkkuikäistäkin typerämpi tapa jota harrastat täällä. Sen katsot riidanhaastamiseksi.

Pienikin poikkipuolinen sana, niin se on heti ANNE!

Ja jos täällä mietitään maksaako Esko tyttärensä lahjoista ja viikkorahoista lahjaveroa, niin eipä sekään kuulu ohjelmaan mitenkään. Selllaisia ei sarjassa käsitellä muidenkaan osalta. 

Täällä ei tehdä mitään muuta kuin kierrellään ja yritetään muuttaa tilnateen mukaan jälkikäteen omat sanomiset, kun ei ole selkärankaa seisoa niiden takana.

Jos minä "totean ja otaksun" että eiköhän Esko osaa ne veronsa maksaa, niin sekin on riidanhaastamista, tietenkin, koska sehän on myönteisesti sanottu hänestä. Haukkujat eivät nimittäin sellaista siedä, heti tulee "Anne"!

Jos joltain puuttuu selkäranka, niin sulta. Vellot ihan intona muiden kommenteissa, kiihdytät itseäsi ja uhriudut. Jatka uhriutumistasi vaan. Et muuhun kykene selvästi. 

Mikäs riidanhaastaja se siellä mesoo? Onko kielijutut jo ehtyneet?

Mitäs selkärangaton trolli uhoaa? Sinä täällä se riidanhaastaja olet. 

Nimittele enemmän.

Itse aloitit. Trolli. Pilaat koko ketjun. 

Vierailija
2632/2683 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Steinerkoulussa rajua kiusaamista, poliisi tutkii, en ihmettele, täälläkin eräs ope aktiivinen..

No nyt taisi tulla selville motiivi miksi joku vainoaa Martinan äitiä ja Martinan perhettä. Joku Martinan äidin entinen oppilas sterinerkoulusta. Olihan se kyllä jo aikaisemminkin tullut esille kirjoituksistaan mutta nyt tuli vahvistus asiaan. 

Ko koulu on tampereella. Oppilaat ja opettajatkin kiusanneet eikä asiaan ole puututtu. Oliko siis martinan äiti milloin tampereella töissä? 

Ei ole kysymys siitä vaan siitä että joku vainoaa Martinan äitiä ja siitä kommetistaan näkee että asia liittyy jotenkin sterinerkouluun. Martinan äiti ei liity asiaan muuten kuin että tuo vainoaja vainoaa ensisijaisesti Martinan äitiä syystä joka ei ole tiedossa. Vainoharhainen kai koska väittää että täällä kirjoittelisi. Ja selvästi joku vanhempi mieshenkilö komppasi heti. 

Luepa oma kommenttisi ulkopuolisen silmin. Harhainen meininki. 

Kukaan ei sanallakaan mainitse tai mieti millaisia ovat muiden nepolasten isovanhemmat, mutta tuo "Anne" on koko ajan täällä jonkun hampaissa. Tuo joku laittoi tänä aamunakin jonkun kommentin perään "hyvän huomenen toivotukset Annelle", joten eiköhän niitä harhoja kannattaisi lähteä sen tyypin päästä etsimään. eri

Noh, katsos kun kenenkään toisen "puolesta" ei palstalla riehu vimmainen henkilö. Vai oletko nähnyt sellaista? Minä en. Mutta martinan lähipiiristä vaikuttaisi olevan, kun käytöksensä on niin ala-arvoista. Tai sitten on trolli kuten täällä jo kommenttiensä sisällön perusteella pääteltiin.  Muiden ohjelmaan osallistuneiden kohdalla ei ole näkynyt vastaavaa ala-arvoista, provoilu kommentointia. Että siksi ei ole muiden isovanhemmista mitään. 

Mä en ole ainakaan missään kommentissa nähnyt kenenkään ilmoittavan olevansa Martinan äiti. Tällainen on jo täysin käsittämätöntä. Omasta päästä toivotellaan kyseiselle mielikuvitushenkilölle huomenta ja aina kun joku sanoo yhtään postiivista Martinasta, tulee välttömästi tuota Anne-kuittia. Ihan kuin kukaan ei voisi löytää hänestä edes jotain hyvää. Ei, vaan sen täytyy olla "Anne". Samoin isoäiti Anne päivystää täällä myös huolehtimassa Victoriasta tehdyistä kirjoituksista. Aika absurdia.

Ihan samalla tavalla voivat sitten kai olla Temosten lähiomaiset, jotka niitä lapsia kehuvat tai Simo ja Rosa ovat  itse poikaansa ylistämässä fiksuksi.

Jospa vaan ihan aikuisen lailla ja asiallisesti kommentoitaisiin, muiden mielipiteitä olisi mukavaa lukea, ellei joku joka väliin häröilisi noita sekavia aivopierujaan. Joskus tuntuu kuin olisi taas palannut alakoulun veskiin välitunnin älyttömyyksiä kuuntelemaan.

Ja taas. Sinä et sitten näköjään vaan pysty. Trolli vai ihan vaan riidanhaastaja? Kumpi olet?

Jos pyytää lopettamaan tuon muiden Anneksi nimittelyn, niin miten siinä haastetaan riitaa? "JA TAAS, SINÄ ET NÄKÖJÄÄN VAAN PYSTY" Huomaatko itse kuinka hyökkäät? SINÄ ITSE  et vaan pysty, ihan kuin oltaisiin sinun kotonasi missä SINÄ MÄÄRÄÄT sen mistä täällä puhutaan ja kerrot aina kuka on kukin kirjoittaja? Ja sehän on ANNE!

Anna muiden olla, ja keskity omiin kommentteihisi.

Missään muulla alustalla ei taida ola tuollaista, että kommenttinsa perään saa "Moi Anne", "Huomenta Anne"!! Ja sekoilet niin, että arvelet useampaa Anneksi. Minäkin olen pitkät ajat poissa ja sillä aikaa on taas "Annet" riekkuneet täällä.

Kaikkea voi väittää. Pakko todeta, että tyylisi ja pitkät vuodatukset tunnistaa. Sinähän kun et tee mitään muuta kuin vatvot toisien kommentteja. Trolli?  Jos toivoo, että pysytään otsikon aiheessa eikä haasteta riitaa, sä koet sen määräilynä. Toivot, että kukin keskittyy omiin kommentteihinsa ja antaa muiden olla. Mitäs jos aloittaisit itsestäsi? Mitään muuta et ole täällä tehnyt kuin nälvinyt ja repostellut toisten kommentteja. 

Et sinä mitään otsikon aiheessa pysymistä pyytänyt vaan vastasit minun ehdotukseeni lopettaa tuo älytön Anneksi nimittely niin, että olen riidanhaastaja. Kysyin onko riidan haastamista pyytää lopettamaan nuo murkkuikäistäkin typerämpi tapa jota harrastat täällä. Sen katsot riidanhaastamiseksi.

Pienikin poikkipuolinen sana, niin se on heti ANNE!

Ja jos täällä mietitään maksaako Esko tyttärensä lahjoista ja viikkorahoista lahjaveroa, niin eipä sekään kuulu ohjelmaan mitenkään. Selllaisia ei sarjassa käsitellä muidenkaan osalta. 

Täällä ei tehdä mitään muuta kuin kierrellään ja yritetään muuttaa tilnateen mukaan jälkikäteen omat sanomiset, kun ei ole selkärankaa seisoa niiden takana.

Jos minä "totean ja otaksun" että eiköhän Esko osaa ne veronsa maksaa, niin sekin on riidanhaastamista, tietenkin, koska sehän on myönteisesti sanottu hänestä. Haukkujat eivät nimittäin sellaista siedä, heti tulee "Anne"!

Jos joltain puuttuu selkäranka, niin sulta. Vellot ihan intona muiden kommenteissa, kiihdytät itseäsi ja uhriudut. Jatka uhriutumistasi vaan. Et muuhun kykene selvästi. 

Mikäs riidanhaastaja se siellä mesoo? Onko kielijutut jo ehtyneet?

Mitäs selkärangaton trolli uhoaa? Sinä täällä se riidanhaastaja olet. 

Nimittele enemmän.

Itse aloitit. Trolli. Pilaat koko ketjun. 

Hyvä, joutaakin poistoon. Hyvät yöt, Pirjo :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2633/2683 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa, että ilmiö, jossa joku trollaa ketjun, että saisi sen poistoon, on valitettava. Lukuunottamatta tappelijaa täällä on ollut kivoja ja osuvia juttuja. Ohjelmassa näkee kuinka eri tasoisia nuoret on lähes saman ikäisinä ja minkälaiset arvot heillä on. Läpileikkaus Suomen nuorista sinänsä. On vastuunkantajia, jotka varmaan menestyvät elämässä. Temoset jäi mun mieleen nuorina, joiden kaltaisia toivoisin olevan enemmän.

Vierailija
2634/2683 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kielen näyttäminen selfieissä on erittäin yleinen ja vakiintunut ilmiö, jota näkee päivittäin sosiaalisen median alustoilla, kuten Instagramissa jne. Kielen näyttäminen on yksi tunnetuimmista ja käytetyimmistä ilmeistä heti perinteisen "duckfacen" jälkeen.

Syitä:

Paineettomuus, rentous, leikkisyys, kapinallisuus. Ele viestii huumoria ja hauskanpitoa ja sitä ettei ota itseään turhan vakavasti.

POP-kulttuurin vaikutus:

Monet maailmanlaajuiset julkisuuden henkilöt ja vaikuttajat, kuten Miley Cyrus tai Cara Delevingne, tekivät siitä tavaramerkkinsä ja trendi levisi laajalle. Ele on kaikkein yleisin teini-ikäisten keskuudessa. -Tekoäly

Aina vedät tähän muita julkkikdia esimerkiksi, vaikka eivät liity tähän sarjaan millään tavalla.

Tuo nuori tyttö oli yksinkertaisesti vain huonosti käyttäytyvä ja se tässä puhututtaa ihmisiä ja mistä käytös kumpuaa.

Ihan normaalia minusta keskustella, kun muihin osallistujiin verrattaessa käytös oli  kovin erilaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2635/2683 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kielen näyttäminen selfieissä on erittäin yleinen ja vakiintunut ilmiö, jota näkee päivittäin sosiaalisen median alustoilla, kuten Instagramissa jne. Kielen näyttäminen on yksi tunnetuimmista ja käytetyimmistä ilmeistä heti perinteisen "duckfacen" jälkeen.

Syitä:

Paineettomuus, rentous, leikkisyys, kapinallisuus. Ele viestii huumoria ja hauskanpitoa ja sitä ettei ota itseään turhan vakavasti.

POP-kulttuurin vaikutus:

Monet maailmanlaajuiset julkisuuden henkilöt ja vaikuttajat, kuten Miley Cyrus tai Cara Delevingne, tekivät siitä tavaramerkkinsä ja trendi levisi laajalle. Ele on kaikkein yleisin teini-ikäisten keskuudessa. -Tekoäly

Ei se siitä silti fiksua tee. Tyhmältä näyttää. Eikä kaikki teinit näytä kieltä, eivät mene massan mukana. 

Kyse ei siitä ollutkaan, että kaikki, vaan siitä, että tuo on YLEINEN ilmiö.

Ei ainakaan minun teineillä, tai heidän kavereillaan, mutta ovatkin koulussa hyvin pärjääviä ja harrastavat paljon vapaa-ajalla.

Ei kiinnosta tik tok videot pätkääkään

(luojan kiitos).

Vierailija
2636/2683 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran mielenkiintoista settiä täällä et oli pakko ottaa ilmainen kokeilu podme palveluun ja alkaa kuuntelemaan Victorian vanhempien podcastia 😅

Vierailija
2637/2683 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on podimo missä. toi podcast on 

Vierailija
2638/2683 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomentaaa annet pirjot jormat eskot!

Vierailija
2639/2683 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kielen näyttäminen selfieissä on erittäin yleinen ja vakiintunut ilmiö, jota näkee päivittäin sosiaalisen median alustoilla, kuten Instagramissa jne. Kielen näyttäminen on yksi tunnetuimmista ja käytetyimmistä ilmeistä heti perinteisen "duckfacen" jälkeen.

Syitä:

Paineettomuus, rentous, leikkisyys, kapinallisuus. Ele viestii huumoria ja hauskanpitoa ja sitä ettei ota itseään turhan vakavasti.

POP-kulttuurin vaikutus:

Monet maailmanlaajuiset julkisuuden henkilöt ja vaikuttajat, kuten Miley Cyrus tai Cara Delevingne, tekivät siitä tavaramerkkinsä ja trendi levisi laajalle. Ele on kaikkein yleisin teini-ikäisten keskuudessa. -Tekoäly

Ei se siitä silti fiksua tee. Tyhmältä näyttää. Eikä kaikki teinit näytä kieltä, eivät mene massan mukana. 

Kyse ei siitä ollutkaan, että kaikki, vaan siitä, että tuo on YLEINEN ilmiö.

Ei ainakaan minun teineillä, tai heidän kavereillaan, mutta ovatkin koulussa hyvin pärjääviä ja harrastavat paljon vapaa-ajalla.

Ei kiinnosta tik tok videot pätkääkään

(luojan kiitos).

Sama. Meidän teini tai kaverinsa eivät ole tätä kielennäyttäjäporukkaa. Luulen, että pitävät sitä ihan yhtä tyhmänä kuin me aikuisetkin. 

Vierailija
2640/2683 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Steinerkoulussa rajua kiusaamista, poliisi tutkii, en ihmettele, täälläkin eräs ope aktiivinen..

Tampereen Steinerkoulussa. Ei Lahden.