Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nepot Areenassa

Vierailija
08.06.2026 |

Ootteko kattonu? Siis Temoset ja Fanny on suloisia, mutta omg tää Eerikäinen ja Frangen 😳

Kommentit (2683)

Vierailija
2581/2683 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ehkä  nyt eskolla on mahdollisuus olla vuoden radiojuontaja kun niko jättää radion

Ehkä kaikilla muillakin juontajilla on yhtä hyvät mahdollisuudet kuin Eskolla.

Esko alkaa olla vanha juttu, kynsilakkoineen 

Kimmo Vehviläinen 54v, Minna Kuukka 55v ja Esko 52v. Miten kynsilakka vaikuttaa radiojuontajan työhön? Nämä kynsijutut näyttävät olevan "asiallisten kommentoijien" mieliargumentit. 

Vaikuttaa kokonaiskuvaan, ei ole miehekäs mies ja tatuoinnit on so last season 

Joku asiantunteva rekrytoija sen on työhön palkannut. Meinaatko että yhtiön haitaksi? Samoin oli Sinkkuristeilyn juontajana, laivayhtiökö halusi siis huonoa mainetta?

Jos sinä et pidä, niin aika moni kuuntelija tykkää. Ja pitkään on saanut olla. On jo varmaan huomanneet onko kannattaa pitää Esko töissä?

Hän on varmaan mukava, muttei miehekäs, eri juttu 

Kyse onkin siitä miten hän työnsä hoitaa. Ei Niko Saarinenkaan miehekäs ole, vaan lapsellisesti vääntävä homoseksuaali, joka itki Veitolalle kotonaan, kuinka on suhteessa varatun miehen kanssa eikä siitä oikein tule mitään, mutta niin vaan on jo useamman kerran peräkkäin  ollut suosituin.

Nikossa on karismaa 

Niko on hauska, Esko ei.

Niko oli nuori tuulahdus, Esko alkaa olla vanhaa kauraa. Tarvitaan uutta verta radioon.

Vierailija
2582/2683 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erästä nepoa kohden tunnen myötätuntoa äitinsä talouskuvioiden tultua ilmi. Lapselle on esitetty, että kaikki on fine ja palvotaan silti kulutusta kaikessa muodoissa

Jos iskä antaa tonnin viikkorahaa, niin eikö silloin kaikki ole teinillä fine, eikä hänelle esitetä mitään, eli merkkituotteisiin on siis varaa?

Kuka uskoo tohon tonnin viikkorahaan? Mut Eskon raha-asiat on kyllä hyvällä tolalla. Hehän on Martinan kanssa eronneet eli eri rahat, jos et sattunut tietämään..

Ei tässä ollut kyse siitä ovatko Martina ja Esko parisuhteessa, vaan rahasta. Isä saa antaa tyttärelleen rahaa, ei kuulu sinulle mitenkään. Ja kyllä, mä satuin oikein hyvin tietämään, ei tarvi alkaa alentuvaksi.

Jos oikeasti antaa tonnin viikkorahaa, niin huh hellettä. Pitäisi oppia se, että raha ei kasva puussa.  12 tuhatta vuodessa=lahjaveroilmoitus pitää tehdä ja verot maksaa. 

Eikös tonnin VIIKKOraha tee jo 52 000 vuodessa? Kuka uskoo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2583/2683 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erästä nepoa kohden tunnen myötätuntoa äitinsä talouskuvioiden tultua ilmi. Lapselle on esitetty, että kaikki on fine ja palvotaan silti kulutusta kaikessa muodoissa

Jos iskä antaa tonnin viikkorahaa, niin eikö silloin kaikki ole teinillä fine, eikä hänelle esitetä mitään, eli merkkituotteisiin on siis varaa?

Kuka uskoo tohon tonnin viikkorahaan? Mut Eskon raha-asiat on kyllä hyvällä tolalla. Hehän on Martinan kanssa eronneet eli eri rahat, jos et sattunut tietämään..

Ei tässä ollut kyse siitä ovatko Martina ja Esko parisuhteessa, vaan rahasta. Isä saa antaa tyttärelleen rahaa, ei kuulu sinulle mitenkään. Ja kyllä, mä satuin oikein hyvin tietämään, ei tarvi alkaa alentuvaksi.

Jos oikeasti antaa tonnin viikkorahaa, niin huh hellettä. Pitäisi oppia se, että raha ei kasva puussa.  12 tuhatta vuodessa=lahjaveroilmoitus pitää tehdä ja verot maksaa. 

Se taitaa olla heidän oma asia. Ei me tiedetä mitä noiden muiden vanhemmat tai isovanhemmat antaa. Voivat vaikka tehdä kunnon sijoituksia lasten nimiin. Joten olisko parempi ensin tutkia ja vasta sen jälkeen hutkia, kaikki samaan syssyyn? Joku ne merkkikuteet maksaa, ei niitä velaksi saa, ja ainakin Martinan ulosottorekisteri on tyhjä. Sitä seuraa tiiviisti eräs numerolla nimetty lehti. Lööpit huutaisivat jo kissankokoisilla kirjaimilla, jos euroakaan olisi velkaa.

Tähän sitten heräsi sulla halu kommentoida. Joku sen Eskon tonnin viikorahan tänne toi. Se sitten sulle ok...

Vierailija
2584/2683 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erästä nepoa kohden tunnen myötätuntoa äitinsä talouskuvioiden tultua ilmi. Lapselle on esitetty, että kaikki on fine ja palvotaan silti kulutusta kaikessa muodoissa

Jos iskä antaa tonnin viikkorahaa, niin eikö silloin kaikki ole teinillä fine, eikä hänelle esitetä mitään, eli merkkituotteisiin on siis varaa?

Kuka uskoo tohon tonnin viikkorahaan? Mut Eskon raha-asiat on kyllä hyvällä tolalla. Hehän on Martinan kanssa eronneet eli eri rahat, jos et sattunut tietämään..

Ei tässä ollut kyse siitä ovatko Martina ja Esko parisuhteessa, vaan rahasta. Isä saa antaa tyttärelleen rahaa, ei kuulu sinulle mitenkään. Ja kyllä, mä satuin oikein hyvin tietämään, ei tarvi alkaa alentuvaksi.

Jos oikeasti antaa tonnin viikkorahaa, niin huh hellettä. Pitäisi oppia se, että raha ei kasva puussa.  12 tuhatta vuodessa=lahjaveroilmoitus pitää tehdä ja verot maksaa. 

Eikös tonnin VIIKKOraha tee jo 52 000 vuodessa? Kuka uskoo.

Niihän se on. 52 tuhatta. Kun ei ole kuukausiraha. 4000 kuukaudessa, olisi palkkanakin jo hyvä.

Vierailija
2585/2683 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Frangen Ei voi ottaa tosisissaan, vai onko politiikka todella tuommoista pelleilyä.


Tää taitaa jäädä katsomatta, testasin ko sarjaa, en tykännyt.

Vierailija
2586/2683 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Frangen Ei voi ottaa tosisissaan, vai onko politiikka todella tuommoista pelleilyä.


Tää taitaa jäädä katsomatta, testasin ko sarjaa, en tykännyt.

Taitavat liioitella aika vahvasti kaikki. Frangen sekoilee kuin aineissa, Temoset ehkä kuitenkin näyttävät elämäänsä omina itsenään.

Ketä kiinnostaa "teen tässä läksyjä, huomenna on kokeet, ja nyt lähden koiran kanssa ulos. Illlalla meen kaverille ja sieltä leffaan, ehkä haetaan hampparit".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2587/2683 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Frangen Ei voi ottaa tosisissaan, vai onko politiikka todella tuommoista pelleilyä.


Tää taitaa jäädä katsomatta, testasin ko sarjaa, en tykännyt.

Taitavat liioitella aika vahvasti kaikki. Frangen sekoilee kuin aineissa, Temoset ehkä kuitenkin näyttävät elämäänsä omina itsenään.

Ketä kiinnostaa "teen tässä läksyjä, huomenna on kokeet, ja nyt lähden koiran kanssa ulos. Illlalla meen kaverille ja sieltä leffaan, ehkä haetaan hampparit".

Kyllä Temosten maalaiselämä eläinten parissa, katolta laskemisineen, hevosen uittoineen jne oli todella mielenkiintoista hyvän mielen sisältöä. Sitä vastoin merkkivaatteiden, merkkikorujen jne esittely ei kiinnosta. Frangenin intoilu oli kyllä positiivista. On hienoa, että nuori on kiinnostunut yhteiskunnallisista asioista.

Vierailija
2588/2683 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Steinerkoulussa rajua kiusaamista, poliisi tutkii, en ihmettele, täälläkin eräs ope aktiivinen..

No nyt taisi tulla selville motiivi miksi joku vainoaa Martinan äitiä ja Martinan perhettä. Joku Martinan äidin entinen oppilas sterinerkoulusta. Olihan se kyllä jo aikaisemminkin tullut esille kirjoituksistaan mutta nyt tuli vahvistus asiaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2589/2683 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Steinerkoulussa rajua kiusaamista, poliisi tutkii, en ihmettele, täälläkin eräs ope aktiivinen..

No nyt taisi tulla selville motiivi miksi joku vainoaa Martinan äitiä ja Martinan perhettä. Joku Martinan äidin entinen oppilas sterinerkoulusta. Olihan se kyllä jo aikaisemminkin tullut esille kirjoituksistaan mutta nyt tuli vahvistus asiaan. 

Ko koulu on tampereella. Oppilaat ja opettajatkin kiusanneet eikä asiaan ole puututtu. Oliko siis martinan äiti milloin tampereella töissä? 

Vierailija
2590/2683 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Victorian osuuksista vähän kiusallinen olo. Että eikö joku tuotantopuolelta olisi voinut vaikka vinkata, että voithan sä sille kameralle puhua muustakin kuin hiuksista ja merkkivaatteista, avata ajatteluasi vähän? Ero siihen elämään, jota Helga elää, on aivan järisyttävä.

Kyllä. Olgan lapset surevat ja kohtelevat kauniisti toisiaan ja eläimiään. Hyvin kasvatettuja. Sit on tätä toista osastoa. Tekee mieli kelata ne osuudet yli. 

Ja vitut. Olgakin antoi kissojen juosta vapaana ja tappaa lintuja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2591/2683 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Frangen Ei voi ottaa tosisissaan, vai onko politiikka todella tuommoista pelleilyä.


Tää taitaa jäädä katsomatta, testasin ko sarjaa, en tykännyt.

Taitavat liioitella aika vahvasti kaikki. Frangen sekoilee kuin aineissa, Temoset ehkä kuitenkin näyttävät elämäänsä omina itsenään.

Ketä kiinnostaa "teen tässä läksyjä, huomenna on kokeet, ja nyt lähden koiran kanssa ulos. Illlalla meen kaverille ja sieltä leffaan, ehkä haetaan hampparit".

Kyllä Temosten maalaiselämä eläinten parissa, katolta laskemisineen, hevosen uittoineen jne oli todella mielenkiintoista hyvän mielen sisältöä. Sitä vastoin merkkivaatteiden, merkkikorujen jne esittely ei kiinnosta. Frangenin intoilu oli kyllä positiivista. On hienoa, että nuori on kiinnostunut yhteiskunnallisista asioista.

Tuota sarjaa katsoo myös teinit itse, ja eiköhän saman ikäisten elämä kiinnosta, sisältää se sitten merkkikamoja tai maalaisidylliä, tai mitä tahansa siltä väliltä.

Vierailija
2592/2683 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Steinerkoulussa rajua kiusaamista, poliisi tutkii, en ihmettele, täälläkin eräs ope aktiivinen..

No nyt taisi tulla selville motiivi miksi joku vainoaa Martinan äitiä ja Martinan perhettä. Joku Martinan äidin entinen oppilas sterinerkoulusta. Olihan se kyllä jo aikaisemminkin tullut esille kirjoituksistaan mutta nyt tuli vahvistus asiaan. 

Ko koulu on tampereella. Oppilaat ja opettajatkin kiusanneet eikä asiaan ole puututtu. Oliko siis martinan äiti milloin tampereella töissä? 

Ei ole kysymys siitä vaan siitä että joku vainoaa Martinan äitiä ja siitä kommetistaan näkee että asia liittyy jotenkin sterinerkouluun. Martinan äiti ei liity asiaan muuten kuin että tuo vainoaja vainoaa ensisijaisesti Martinan äitiä syystä joka ei ole tiedossa. Vainoharhainen kai koska väittää että täällä kirjoittelisi. Ja selvästi joku vanhempi mieshenkilö komppasi heti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2593/2683 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Steinerkoulussa rajua kiusaamista, poliisi tutkii, en ihmettele, täälläkin eräs ope aktiivinen..

No nyt taisi tulla selville motiivi miksi joku vainoaa Martinan äitiä ja Martinan perhettä. Joku Martinan äidin entinen oppilas sterinerkoulusta. Olihan se kyllä jo aikaisemminkin tullut esille kirjoituksistaan mutta nyt tuli vahvistus asiaan. 

Ko koulu on tampereella. Oppilaat ja opettajatkin kiusanneet eikä asiaan ole puututtu. Oliko siis martinan äiti milloin tampereella töissä? 

Ei ole kysymys siitä vaan siitä että joku vainoaa Martinan äitiä ja siitä kommetistaan näkee että asia liittyy jotenkin sterinerkouluun. Martinan äiti ei liity asiaan muuten kuin että tuo vainoaja vainoaa ensisijaisesti Martinan äitiä syystä joka ei ole tiedossa. Vainoharhainen kai koska väittää että täällä kirjoittelisi. Ja selvästi joku vanhempi mieshenkilö komppasi heti. 

Luepa oma kommenttisi ulkopuolisen silmin. Harhainen meininki. 

Vierailija
2594/2683 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Steinerkoulussa rajua kiusaamista, poliisi tutkii, en ihmettele, täälläkin eräs ope aktiivinen..

No nyt taisi tulla selville motiivi miksi joku vainoaa Martinan äitiä ja Martinan perhettä. Joku Martinan äidin entinen oppilas sterinerkoulusta. Olihan se kyllä jo aikaisemminkin tullut esille kirjoituksistaan mutta nyt tuli vahvistus asiaan. 

Ko koulu on tampereella. Oppilaat ja opettajatkin kiusanneet eikä asiaan ole puututtu. Oliko siis martinan äiti milloin tampereella töissä? 

Ei ole kysymys siitä vaan siitä että joku vainoaa Martinan äitiä ja siitä kommetistaan näkee että asia liittyy jotenkin sterinerkouluun. Martinan äiti ei liity asiaan muuten kuin että tuo vainoaja vainoaa ensisijaisesti Martinan äitiä syystä joka ei ole tiedossa. Vainoharhainen kai koska väittää että täällä kirjoittelisi. Ja selvästi joku vanhempi mieshenkilö komppasi heti. 

Martinan äidin on ottaneet uhriksi ja tietenkin sitten Martinan ja nyt sitten on kynsissään Martinan lapsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2595/2683 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Steinerkoulussa rajua kiusaamista, poliisi tutkii, en ihmettele, täälläkin eräs ope aktiivinen..

No nyt taisi tulla selville motiivi miksi joku vainoaa Martinan äitiä ja Martinan perhettä. Joku Martinan äidin entinen oppilas sterinerkoulusta. Olihan se kyllä jo aikaisemminkin tullut esille kirjoituksistaan mutta nyt tuli vahvistus asiaan. 

Ko koulu on tampereella. Oppilaat ja opettajatkin kiusanneet eikä asiaan ole puututtu. Oliko siis martinan äiti milloin tampereella töissä? 

Ei ole kysymys siitä vaan siitä että joku vainoaa Martinan äitiä ja siitä kommetistaan näkee että asia liittyy jotenkin sterinerkouluun. Martinan äiti ei liity asiaan muuten kuin että tuo vainoaja vainoaa ensisijaisesti Martinan äitiä syystä joka ei ole tiedossa. Vainoharhainen kai koska väittää että täällä kirjoittelisi. Ja selvästi joku vanhempi mieshenkilö komppasi heti. 

Luepa oma kommenttisi ulkopuolisen silmin. Harhainen meininki. 

Kukaan ei sanallakaan mainitse tai mieti millaisia ovat muiden nepolasten isovanhemmat, mutta tuo "Anne" on koko ajan täällä jonkun hampaissa. Tuo joku laittoi tänä aamunakin jonkun kommentin perään "hyvän huomenen toivotukset Annelle", joten eiköhän niitä harhoja kannattaisi lähteä sen tyypin päästä etsimään. eri

Vierailija
2596/2683 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Steinerkoulussa rajua kiusaamista, poliisi tutkii, en ihmettele, täälläkin eräs ope aktiivinen..

No nyt taisi tulla selville motiivi miksi joku vainoaa Martinan äitiä ja Martinan perhettä. Joku Martinan äidin entinen oppilas sterinerkoulusta. Olihan se kyllä jo aikaisemminkin tullut esille kirjoituksistaan mutta nyt tuli vahvistus asiaan. 

Ko koulu on tampereella. Oppilaat ja opettajatkin kiusanneet eikä asiaan ole puututtu. Oliko siis martinan äiti milloin tampereella töissä? 

Ei ole kysymys siitä vaan siitä että joku vainoaa Martinan äitiä ja siitä kommetistaan näkee että asia liittyy jotenkin sterinerkouluun. Martinan äiti ei liity asiaan muuten kuin että tuo vainoaja vainoaa ensisijaisesti Martinan äitiä syystä joka ei ole tiedossa. Vainoharhainen kai koska väittää että täällä kirjoittelisi. Ja selvästi joku vanhempi mieshenkilö komppasi heti. 

Martinan äidin on ottaneet uhriksi ja tietenkin sitten Martinan ja nyt sitten on kynsissään Martinan lapsi.

Ja höpö höpö taas. Ketään ko mummeli ei kiinnosta. Martina tuli nuorena julkisuuteen kohuilla ja on jatkanut samaan malliin. Martinan teini on nyt ollut arvostelun kohteena otsikon mukaisessa ohjelmassa esiintymisestä. Martinan äiti ehkä haluaisi enemmän huomiota, mutta saa sitä vain tyttärensä siivellä (lehtijutut, tv-ohjelmat jne)

Vierailija
2597/2683 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Steinerkoulussa rajua kiusaamista, poliisi tutkii, en ihmettele, täälläkin eräs ope aktiivinen..

No nyt taisi tulla selville motiivi miksi joku vainoaa Martinan äitiä ja Martinan perhettä. Joku Martinan äidin entinen oppilas sterinerkoulusta. Olihan se kyllä jo aikaisemminkin tullut esille kirjoituksistaan mutta nyt tuli vahvistus asiaan. 

Ko koulu on tampereella. Oppilaat ja opettajatkin kiusanneet eikä asiaan ole puututtu. Oliko siis martinan äiti milloin tampereella töissä? 

Ei ole kysymys siitä vaan siitä että joku vainoaa Martinan äitiä ja siitä kommetistaan näkee että asia liittyy jotenkin sterinerkouluun. Martinan äiti ei liity asiaan muuten kuin että tuo vainoaja vainoaa ensisijaisesti Martinan äitiä syystä joka ei ole tiedossa. Vainoharhainen kai koska väittää että täällä kirjoittelisi. Ja selvästi joku vanhempi mieshenkilö komppasi heti. 

Martinan äidin on ottaneet uhriksi ja tietenkin sitten Martinan ja nyt sitten on kynsissään Martinan lapsi.

Ja höpö höpö taas. Ketään ko mummeli ei kiinnosta. Martina tuli nuorena julkisuuteen kohuilla ja on jatkanut samaan malliin. Martinan teini on nyt ollut arvostelun kohteena otsikon mukaisessa ohjelmassa esiintymisestä. Martinan äiti ehkä haluaisi enemmän huomiota, mutta saa sitä vain tyttärensä siivellä (lehtijutut, tv-ohjelmat jne)

Vai ei kiinnosta? Esim. suomi24 palstalla Martinan äiti eli Anne on tuon saman Martinan vainoajan hampaissa jatkuvasti. Käyttää hänestä eri nimityksiä kuten reikimummo ja huvinheiluttaja ym. ym. ja vuosikausia on olleet Martinan äidin kimpussa. Jo vuonna 2011 on tehty suomi julkkisjuoruihin törkeä valheellinen ketju Martinan äidistä ja siellä se näkyy edelleen. Tiedä onko vainoharhainen vai kiusallaanko väittää jatkuvasti että Martinan äiti täällä kirjoittaisi. Aina kun Martinaa joku puolustaa niin väittää että Anne tai mitä nimityksiä käyttääkin. Täällä näyttää käyttävän tuota etunimeä. Ja nythän sitten tuolla väiti että steinerope täällä kiusaisi ja Martinan äiti on steinerkoulun opettaja. Katsokaa vaikka jos ette usko. 

Vierailija
2598/2683 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Steinerkoulussa rajua kiusaamista, poliisi tutkii, en ihmettele, täälläkin eräs ope aktiivinen..

No nyt taisi tulla selville motiivi miksi joku vainoaa Martinan äitiä ja Martinan perhettä. Joku Martinan äidin entinen oppilas sterinerkoulusta. Olihan se kyllä jo aikaisemminkin tullut esille kirjoituksistaan mutta nyt tuli vahvistus asiaan. 

Ko koulu on tampereella. Oppilaat ja opettajatkin kiusanneet eikä asiaan ole puututtu. Oliko siis martinan äiti milloin tampereella töissä? 

Ei ole kysymys siitä vaan siitä että joku vainoaa Martinan äitiä ja siitä kommetistaan näkee että asia liittyy jotenkin sterinerkouluun. Martinan äiti ei liity asiaan muuten kuin että tuo vainoaja vainoaa ensisijaisesti Martinan äitiä syystä joka ei ole tiedossa. Vainoharhainen kai koska väittää että täällä kirjoittelisi. Ja selvästi joku vanhempi mieshenkilö komppasi heti. 

Luepa oma kommenttisi ulkopuolisen silmin. Harhainen meininki. 

Kukaan ei sanallakaan mainitse tai mieti millaisia ovat muiden nepolasten isovanhemmat, mutta tuo "Anne" on koko ajan täällä jonkun hampaissa. Tuo joku laittoi tänä aamunakin jonkun kommentin perään "hyvän huomenen toivotukset Annelle", joten eiköhän niitä harhoja kannattaisi lähteä sen tyypin päästä etsimään. eri

Noh, katsos kun kenenkään toisen "puolesta" ei palstalla riehu vimmainen henkilö. Vai oletko nähnyt sellaista? Minä en. Mutta martinan lähipiiristä vaikuttaisi olevan, kun käytöksensä on niin ala-arvoista. Tai sitten on trolli kuten täällä jo kommenttiensä sisällön perusteella pääteltiin.  Muiden ohjelmaan osallistuneiden kohdalla ei ole näkynyt vastaavaa ala-arvoista, provoilu kommentointia. Että siksi ei ole muiden isovanhemmista mitään. 

Vierailija
2599/2683 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Steinerkoulussa rajua kiusaamista, poliisi tutkii, en ihmettele, täälläkin eräs ope aktiivinen..

No nyt taisi tulla selville motiivi miksi joku vainoaa Martinan äitiä ja Martinan perhettä. Joku Martinan äidin entinen oppilas sterinerkoulusta. Olihan se kyllä jo aikaisemminkin tullut esille kirjoituksistaan mutta nyt tuli vahvistus asiaan. 

Ko koulu on tampereella. Oppilaat ja opettajatkin kiusanneet eikä asiaan ole puututtu. Oliko siis martinan äiti milloin tampereella töissä? 

Ei ole kysymys siitä vaan siitä että joku vainoaa Martinan äitiä ja siitä kommetistaan näkee että asia liittyy jotenkin sterinerkouluun. Martinan äiti ei liity asiaan muuten kuin että tuo vainoaja vainoaa ensisijaisesti Martinan äitiä syystä joka ei ole tiedossa. Vainoharhainen kai koska väittää että täällä kirjoittelisi. Ja selvästi joku vanhempi mieshenkilö komppasi heti. 

Martinan äidin on ottaneet uhriksi ja tietenkin sitten Martinan ja nyt sitten on kynsissään Martinan lapsi.

Ja höpö höpö taas. Ketään ko mummeli ei kiinnosta. Martina tuli nuorena julkisuuteen kohuilla ja on jatkanut samaan malliin. Martinan teini on nyt ollut arvostelun kohteena otsikon mukaisessa ohjelmassa esiintymisestä. Martinan äiti ehkä haluaisi enemmän huomiota, mutta saa sitä vain tyttärensä siivellä (lehtijutut, tv-ohjelmat jne)

Vai ei kiinnosta? Esim. suomi24 palstalla Martinan äiti eli Anne on tuon saman Martinan vainoajan hampaissa jatkuvasti. Käyttää hänestä eri nimityksiä kuten reikimummo ja huvinheiluttaja ym. ym. ja vuosikausia on olleet Martinan äidin kimpussa. Jo vuonna 2011 on tehty suomi julkkisjuoruihin törkeä valheellinen ketju Martinan äidistä ja siellä se näkyy edelleen. Tiedä onko vainoharhainen vai kiusallaanko väittää jatkuvasti että Martinan äiti täällä kirjoittaisi. Aina kun Martinaa joku puolustaa niin väittää että Anne tai mitä nimityksiä käyttääkin. Täällä näyttää käyttävän tuota etunimeä. Ja nythän sitten tuolla väiti että steinerope täällä kiusaisi ja Martinan äiti on steinerkoulun opettaja. Katsokaa vaikka jos ette usko. 

Täällähän ei saa olla enää Martinan eikä muitenkaan haukkumaketjuja niin nyt sitten suomi julkkisjuoruissa riehuva Martinan perheen vainoaja näyttää riehuvan täällä Erikoisjoukot -ketjussa ja nyt sitten tässä ketjussa. 

Vierailija
2600/2683 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erästä nepoa kohden tunnen myötätuntoa äitinsä talouskuvioiden tultua ilmi. Lapselle on esitetty, että kaikki on fine ja palvotaan silti kulutusta kaikessa muodoissa

Jos iskä antaa tonnin viikkorahaa, niin eikö silloin kaikki ole teinillä fine, eikä hänelle esitetä mitään, eli merkkituotteisiin on siis varaa?

Kuka uskoo tohon tonnin viikkorahaan? Mut Eskon raha-asiat on kyllä hyvällä tolalla. Hehän on Martinan kanssa eronneet eli eri rahat, jos et sattunut tietämään..

Ei tässä ollut kyse siitä ovatko Martina ja Esko parisuhteessa, vaan rahasta. Isä saa antaa tyttärelleen rahaa, ei kuulu sinulle mitenkään. Ja kyllä, mä satuin oikein hyvin tietämään, ei tarvi alkaa alentuvaksi.

Jos oikeasti antaa tonnin viikkorahaa, niin huh hellettä. Pitäisi oppia se, että raha ei kasva puussa.  12 tuhatta vuodessa=lahjaveroilmoitus pitää tehdä ja verot maksaa. 

Joku on taatusti  jo ilmoitellut verottajalle, ei huolta. Tältä palstalta löytyy hanakoita kyyliä.

Eikös se esko ihan itse tämän julkisuudessa kertonut. Joten se kyylistä.