Nepot Areenassa
Ootteko kattonu? Siis Temoset ja Fanny on suloisia, mutta omg tää Eerikäinen ja Frangen 😳
Kommentit (2683)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy sanoa, että ilmiö, jossa joku trollaa ketjun, että saisi sen poistoon, on valitettava. Lukuunottamatta tappelijaa täällä on ollut kivoja ja osuvia juttuja. Ohjelmassa näkee kuinka eri tasoisia nuoret on lähes saman ikäisinä ja minkälaiset arvot heillä on. Läpileikkaus Suomen nuorista sinänsä. On vastuunkantajia, jotka varmaan menestyvät elämässä. Temoset jäi mun mieleen nuorina, joiden kaltaisia toivoisin olevan enemmän.
Joo, ja Temosen lapset olivat (onneksi) muutakin kuin vastuunkantajia, ihan oikeita teinejä/lapsia olivat tekemisineen ja juttuineen, vieläpä erittäin tervehenkisiä sellaisia <3
Tarkoitus ei ollutkaan se, että pelkästään. Mutta ovat vastuullisia nuoria, sen nyt näki jokainen. Ei pidä ottaa kirjoituksia sillä tavalla mustavalkoisesti, että jos kehutaan vastuunkantajiksi, niin olisi pelkkää vastuunkantoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy sanoa, että ilmiö, jossa joku trollaa ketjun, että saisi sen poistoon, on valitettava. Lukuunottamatta tappelijaa täällä on ollut kivoja ja osuvia juttuja. Ohjelmassa näkee kuinka eri tasoisia nuoret on lähes saman ikäisinä ja minkälaiset arvot heillä on. Läpileikkaus Suomen nuorista sinänsä. On vastuunkantajia, jotka varmaan menestyvät elämässä. Temoset jäi mun mieleen nuorina, joiden kaltaisia toivoisin olevan enemmän.
Joo, ja Temosen lapset olivat (onneksi) muutakin kuin vastuunkantajia, ihan oikeita teinejä/lapsia olivat tekemisineen ja juttuineen, vieläpä erittäin tervehenkisiä sellaisia <3
Tarkoitus ei ollutkaan se, että pelkästään. Mutta ovat vastuullisia nuoria, sen nyt näki jokainen. Ei pidä ottaa kirjoituksia sillä tavalla mustavalkoisesti, että jos kehutaan vastuunkantajiksi, niin olisi pelkkää vastuunkantoa.
En ottanutkaan enkä olettanut että niin tarkoitit. Halusin vain lisätä tuon ihan siltä varalta että "joku" tulee surkuttelemaan kuinka he eivät saa/osaa olla lapsia vaan joutuvat raatamaan töissä. Olen huomannut kuinka tämä ketju toimii, tietty/tietyt ihmiset käyttävät joka ainoan tilaisuuden tai sellaiseksi katsomansa päästäkseen mollaamaan Temosia, sekä nuorisoa että vanhempia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy sanoa, että ilmiö, jossa joku trollaa ketjun, että saisi sen poistoon, on valitettava. Lukuunottamatta tappelijaa täällä on ollut kivoja ja osuvia juttuja. Ohjelmassa näkee kuinka eri tasoisia nuoret on lähes saman ikäisinä ja minkälaiset arvot heillä on. Läpileikkaus Suomen nuorista sinänsä. On vastuunkantajia, jotka varmaan menestyvät elämässä. Temoset jäi mun mieleen nuorina, joiden kaltaisia toivoisin olevan enemmän.
Joo, ja Temosen lapset olivat (onneksi) muutakin kuin vastuunkantajia, ihan oikeita teinejä/lapsia olivat tekemisineen ja juttuineen, vieläpä erittäin tervehenkisiä sellaisia <3
Tarkoitus ei ollutkaan se, että pelkästään. Mutta ovat vastuullisia nuoria, sen nyt näki jokainen. Ei pidä ottaa kirjoituksia sillä tavalla mustavalkoisesti, että jos kehutaan vastuunkantajiksi, niin olisi pelkkää vastuunkantoa.
En ottanutkaan enkä olettanut että niin tarkoitit. Halusin vain lisätä tuon ihan siltä varalta että "joku" tulee surkuttelemaan kuinka he eivät saa/osaa olla lapsia vaan joutuvat raatamaan töissä. Olen huomannut kuinka tämä ketju toimii, tietty/tietyt ihmiset käyttävät joka ainoan tilaisuuden tai sellaiseksi katsomansa päästäkseen mollaamaan Temosia, sekä nuorisoa että vanhempia.
Ja normiperheessä kaikki kantaakin vastuuta, näkee miten heillä hyvä olla yhdessä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy sanoa, että ilmiö, jossa joku trollaa ketjun, että saisi sen poistoon, on valitettava. Lukuunottamatta tappelijaa täällä on ollut kivoja ja osuvia juttuja. Ohjelmassa näkee kuinka eri tasoisia nuoret on lähes saman ikäisinä ja minkälaiset arvot heillä on. Läpileikkaus Suomen nuorista sinänsä. On vastuunkantajia, jotka varmaan menestyvät elämässä. Temoset jäi mun mieleen nuorina, joiden kaltaisia toivoisin olevan enemmän.
Joo, ja Temosen lapset olivat (onneksi) muutakin kuin vastuunkantajia, ihan oikeita teinejä/lapsia olivat tekemisineen ja juttuineen, vieläpä erittäin tervehenkisiä sellaisia <3
Varmasti moni ihailee tuollaista maalaiselämää mitä lapset ja nuoret ovat joskus eläneet. Harvat enää sellaista elävät eli jokin nostalgia nyt sitten elää täällä kommentoijissa. Verrataan kuvausten aikaan 15-vuotiaaseen tyttöön joka ilmeisesti ei kuitenkaan kerro ja näytä elämästään paljon mitään. Ja sitten kaikki kuvittelevat että se elämä on yhtä kuin mitä ohjelmassa näkyy. Tietenkin kommenttien suuntaan vaikuttaa se että tuon nuoren tytön vanhemmat, etenkin äitinsä perhe, niin heillähän on ihka oma vainoaja, joka täälläkin ketjussa häärää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy sanoa, että ilmiö, jossa joku trollaa ketjun, että saisi sen poistoon, on valitettava. Lukuunottamatta tappelijaa täällä on ollut kivoja ja osuvia juttuja. Ohjelmassa näkee kuinka eri tasoisia nuoret on lähes saman ikäisinä ja minkälaiset arvot heillä on. Läpileikkaus Suomen nuorista sinänsä. On vastuunkantajia, jotka varmaan menestyvät elämässä. Temoset jäi mun mieleen nuorina, joiden kaltaisia toivoisin olevan enemmän.
Joo, ja Temosen lapset olivat (onneksi) muutakin kuin vastuunkantajia, ihan oikeita teinejä/lapsia olivat tekemisineen ja juttuineen, vieläpä erittäin tervehenkisiä sellaisia <3
Varmasti moni ihailee tuollaista maalaiselämää mitä lapset ja nuoret ovat joskus eläneet. Harvat enää sellaista elävät eli jokin nostalgia nyt sitten elää täällä kommentoijissa. Verrataan kuvausten aikaan 15-vuotiaaseen tyttöön joka ilmeisesti ei kuitenkaan kerro ja näytä elämästään paljon mitään. Ja sitten kaikki kuvittelevat että se elämä on yhtä kuin mitä ohjelmassa näkyy. Tietenkin kommenttien suuntaan vaikuttaa se että tuon nuoren tytön vanhemmat, etenkin äitinsä perhe, niin heillähän on ihka oma vainoaja, joka täälläkin ketjussa häärää.
Onko PAKKO joka kerta kun Temosista sanotaan positiivista olettaa että siinä samalla vihjaillaan ikäviä ja kritisoidaan jotain toista? Ja hyökätä alentamaan Temosia tai heitä jokta ihastelevat ko perhettä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy sanoa, että ilmiö, jossa joku trollaa ketjun, että saisi sen poistoon, on valitettava. Lukuunottamatta tappelijaa täällä on ollut kivoja ja osuvia juttuja. Ohjelmassa näkee kuinka eri tasoisia nuoret on lähes saman ikäisinä ja minkälaiset arvot heillä on. Läpileikkaus Suomen nuorista sinänsä. On vastuunkantajia, jotka varmaan menestyvät elämässä. Temoset jäi mun mieleen nuorina, joiden kaltaisia toivoisin olevan enemmän.
Joo, ja Temosen lapset olivat (onneksi) muutakin kuin vastuunkantajia, ihan oikeita teinejä/lapsia olivat tekemisineen ja juttuineen, vieläpä erittäin tervehenkisiä sellaisia <3
Varmasti moni ihailee tuollaista maalaiselämää mitä lapset ja nuoret ovat joskus eläneet. Harvat enää sellaista elävät eli jokin nostalgia nyt sitten elää täällä kommentoijissa. Verrataan kuvausten aikaan 15-vuotiaaseen tyttöön joka ilmeisesti ei kuitenkaan kerro ja näytä elämästään paljon mitään. Ja sitten kaikki kuvittelevat että se elämä on yhtä kuin mitä ohjelmassa näkyy. Tietenkin kommenttien suuntaan vaikuttaa se että tuon nuoren tytön vanhemmat, etenkin äitinsä perhe, niin heillähän on ihka oma vainoaja, joka täälläkin ketjussa häärää.
Epäilenpä että Helga ja Hilma muutamaa vuotta aiemmin olisivat olleet yhtään sen pinnallisempia kuin nytkään. Ei kaikkea iällä selitetä. Ja tosiasia on että hyvin moni suomalainen haluaisi muuttaa maalle. Kaikki tuskin haaveilevat isosta eläinmäärästä ym mutta kaipuu pois kaupungista on kova.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy sanoa, että ilmiö, jossa joku trollaa ketjun, että saisi sen poistoon, on valitettava. Lukuunottamatta tappelijaa täällä on ollut kivoja ja osuvia juttuja. Ohjelmassa näkee kuinka eri tasoisia nuoret on lähes saman ikäisinä ja minkälaiset arvot heillä on. Läpileikkaus Suomen nuorista sinänsä. On vastuunkantajia, jotka varmaan menestyvät elämässä. Temoset jäi mun mieleen nuorina, joiden kaltaisia toivoisin olevan enemmän.
Joo, ja Temosen lapset olivat (onneksi) muutakin kuin vastuunkantajia, ihan oikeita teinejä/lapsia olivat tekemisineen ja juttuineen, vieläpä erittäin tervehenkisiä sellaisia <3
Varmasti moni ihailee tuollaista maalaiselämää mitä lapset ja nuoret ovat joskus eläneet. Harvat enää sellaista elävät eli jokin nostalgia nyt sitten elää täällä kommentoijissa. Verrataan kuvausten aikaan 15-vuotiaaseen tyttöön joka ilmeisesti ei kuitenkaan kerro ja näytä elämästään paljon mitään. Ja sitten kaikki kuvittelevat että se elämä on yhtä kuin mitä ohjelmassa näkyy. Tietenkin kommenttien suuntaan vaikuttaa se että tuon nuoren tytön vanhemmat, etenkin äitinsä perhe, niin heillähän on ihka oma vainoaja, joka täälläkin ketjussa häärää.
Toinen asia mistä täällä jahkataan kun Esko on sanonut joskus antavansa tonnin. Siis JOSKUS kun on hankkinut jotain kalliimpaa vaatetta! Ja tuo tyttö on ollut jo kaksi kesää kesätöissäkin ja tienaa itsekin rahansa ja isänsä kanssa käynyt jo pitkään douppaamassa eli äänenäyttelemässä johonkin elokuviin tms. piirrettyihin. Lisäksi harrastaa ja kilpailee tanssissa ja taisi ohjelman kuvausten aikaan pelata tennistä. Oli juuri mukana erään tunnetun laulajan musiikkivideolla taustatanssijana. Vasta 16-vuotias ja vaikka ja mitä töitäkin tehnyt ja lukion ensimmäinen vuosi käytynä ja pärjää koulussa hyvin. Eskon stoorista näitä tietoja näkee ja turha väittää että valetta. Ja en ole joku anne enkä mikään lähipiiriläinen joten turha tulla sitäkään väittämään.
Sitä suuremmalla syyllä herättää ihmetystä jos V osalllistui ohjelmaan näyttääkseen millainen hän on oikeasti jätti kaiken tuollaisen pois ja keskittyi vain muotiin, hiuksiin, kynsiin ja merkkituotteisiin. Kielen näyttämiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy sanoa, että ilmiö, jossa joku trollaa ketjun, että saisi sen poistoon, on valitettava. Lukuunottamatta tappelijaa täällä on ollut kivoja ja osuvia juttuja. Ohjelmassa näkee kuinka eri tasoisia nuoret on lähes saman ikäisinä ja minkälaiset arvot heillä on. Läpileikkaus Suomen nuorista sinänsä. On vastuunkantajia, jotka varmaan menestyvät elämässä. Temoset jäi mun mieleen nuorina, joiden kaltaisia toivoisin olevan enemmän.
Joo, ja Temosen lapset olivat (onneksi) muutakin kuin vastuunkantajia, ihan oikeita teinejä/lapsia olivat tekemisineen ja juttuineen, vieläpä erittäin tervehenkisiä sellaisia <3
Varmasti moni ihailee tuollaista maalaiselämää mitä lapset ja nuoret ovat joskus eläneet. Harvat enää sellaista elävät eli jokin nostalgia nyt sitten elää täällä kommentoijissa. Verrataan kuvausten aikaan 15-vuotiaaseen tyttöön joka ilmeisesti ei kuitenkaan kerro ja näytä elämästään paljon mitään. Ja sitten kaikki kuvittelevat että se elämä on yhtä kuin mitä ohjelmassa näkyy. Tietenkin kommenttien suuntaan vaikuttaa se että tuon nuoren tytön vanhemmat, etenkin äitinsä perhe, niin heillähän on ihka oma vainoaja, joka täälläkin ketjussa häärää.
Onko PAKKO joka kerta kun Temosista sanotaan positiivista olettaa että siinä samalla vihjaillaan ikäviä ja kritisoidaan jotain toista? Ja hyökätä alentamaan Temosia tai heitä jokta ihastelevat ko perhettä?
Sen verran nyt selitystä että tuossa ei väitetty sellaista vaan että koska Martinan perheen vainoaja on täällä suuna päänä niin tuo nuoren tytön haukkuminen korostuu. Ei ole väitetty että Martinan perheen vainoaja kehuisi vastaavasti Temosten perhettä tai ketään muutakaan, ellei sitten se vertaus tule näkyviin samassa kommentissaan.
Vierailija kirjoitti:
Sitä suuremmalla syyllä herättää ihmetystä jos V osalllistui ohjelmaan näyttääkseen millainen hän on oikeasti jätti kaiken tuollaisen pois ja keskittyi vain muotiin, hiuksiin, kynsiin ja merkkituotteisiin. Kielen näyttämiseen.
No jos ohjelman kuvausten aikaan oli tauko kaikesta muusta niin miksi sitten niitä voi edes tuoda esille, eikä kaikkia asioita voi edes tuoda esille, esim. harrastuskavereita jos eivät halua tulla esille, töitä tai tulevia töitä. Temoset esittelevät ilmeisesti omaa perhe-elämäänsä ja siihen pelkkään perhe-elämään sisältyy jo paljon esiteltävää koska elävät siellä maalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä suuremmalla syyllä herättää ihmetystä jos V osalllistui ohjelmaan näyttääkseen millainen hän on oikeasti jätti kaiken tuollaisen pois ja keskittyi vain muotiin, hiuksiin, kynsiin ja merkkituotteisiin. Kielen näyttämiseen.
No jos ohjelman kuvausten aikaan oli tauko kaikesta muusta niin miksi sitten niitä voi edes tuoda esille, eikä kaikkia asioita voi edes tuoda esille, esim. harrastuskavereita jos eivät halua tulla esille, töitä tai tulevia töitä. Temoset esittelevät ilmeisesti omaa perhe-elämäänsä ja siihen pelkkään perhe-elämään sisältyy jo paljon esiteltävää koska elävät siellä maalla.
Olen joskus seurannut sellaista ohjelmaa kuin "Olgan kotona" ja kivahan sitä oli katsoa. Olga taisi muuten aloittaa siellä maalla yksin kun joskus sanoi että ajatteli että kukaan ei ole niin hullu että tulisi tänne hänen kanssaan. Sitten Tuukka oli se "hullu" jonka sai sinne. Nythän tuollaisia vloggaajia on vaikka kuinka paljon ja todella paljon sellaisia jotka muuttavat jonnekin maalle josta saattaa puuttua kaikki mukavuudet ja sitten alkavat kehittämään sitä paikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy sanoa, että ilmiö, jossa joku trollaa ketjun, että saisi sen poistoon, on valitettava. Lukuunottamatta tappelijaa täällä on ollut kivoja ja osuvia juttuja. Ohjelmassa näkee kuinka eri tasoisia nuoret on lähes saman ikäisinä ja minkälaiset arvot heillä on. Läpileikkaus Suomen nuorista sinänsä. On vastuunkantajia, jotka varmaan menestyvät elämässä. Temoset jäi mun mieleen nuorina, joiden kaltaisia toivoisin olevan enemmän.
Joo, ja Temosen lapset olivat (onneksi) muutakin kuin vastuunkantajia, ihan oikeita teinejä/lapsia olivat tekemisineen ja juttuineen, vieläpä erittäin tervehenkisiä sellaisia <3
Tarkoitus ei ollutkaan se, että pelkästään. Mutta ovat vastuullisia nuoria, sen nyt näki jokainen. Ei pidä ottaa kirjoituksia sillä tavalla mustavalkoisesti, että jos kehutaan vastuunkantajiksi, niin olisi pelkkää vastuunkantoa.
En ottanutkaan enkä olettanut että niin tarkoitit. Halusin vain lisätä tuon ihan siltä varalta että "joku" tulee surkuttelemaan kuinka he eivät saa/osaa olla lapsia vaan joutuvat raatamaan töissä. Olen huomannut kuinka tämä ketju toimii, tietty/tietyt ihmiset käyttävät joka ainoan tilaisuuden tai sellaiseksi katsomansa päästäkseen mollaamaan Temosia, sekä nuorisoa että vanhempia.
Joo kiitos, hyvä pointti ja niinhän täällä on kyllä nähty.
Vierailija kirjoitti:
Sitä suuremmalla syyllä herättää ihmetystä jos V osalllistui ohjelmaan näyttääkseen millainen hän on oikeasti jätti kaiken tuollaisen pois ja keskittyi vain muotiin, hiuksiin, kynsiin ja merkkituotteisiin. Kielen näyttämiseen.
En ole katsonut ohjelmaa mutta muutaman videpätkän olen nähnyt ja aivan fiksusti niissä puhuu asioista, joten tuollanen jatkuva hokeminen jostain kysistä ja kielennäyttämisestä niin ihan aikuisten oikeesti LOPETA, aikuinen ihminen kun ainakin ikäsi puolesta olet vaikka vaikutat koulukiusaajatasoiselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä suuremmalla syyllä herättää ihmetystä jos V osalllistui ohjelmaan näyttääkseen millainen hän on oikeasti jätti kaiken tuollaisen pois ja keskittyi vain muotiin, hiuksiin, kynsiin ja merkkituotteisiin. Kielen näyttämiseen.
No jos ohjelman kuvausten aikaan oli tauko kaikesta muusta niin miksi sitten niitä voi edes tuoda esille, eikä kaikkia asioita voi edes tuoda esille, esim. harrastuskavereita jos eivät halua tulla esille, töitä tai tulevia töitä. Temoset esittelevät ilmeisesti omaa perhe-elämäänsä ja siihen pelkkään perhe-elämään sisältyy jo paljon esiteltävää koska elävät siellä maalla.
Tauko kaikesta muusta? Kellään muulla ohjelmaan osallistujalla ei ollut tauko kaikesta muusta. Siellähän oli vappu, yliopisto-opiskelua, pääsykokeita jne. Olihan hänen kaveri paljonkin esillä. Taitaa totuus olla se, että merkituotteet on hänelle hyvin tärkeitä, samoin ulkonäkö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy sanoa, että ilmiö, jossa joku trollaa ketjun, että saisi sen poistoon, on valitettava. Lukuunottamatta tappelijaa täällä on ollut kivoja ja osuvia juttuja. Ohjelmassa näkee kuinka eri tasoisia nuoret on lähes saman ikäisinä ja minkälaiset arvot heillä on. Läpileikkaus Suomen nuorista sinänsä. On vastuunkantajia, jotka varmaan menestyvät elämässä. Temoset jäi mun mieleen nuorina, joiden kaltaisia toivoisin olevan enemmän.
Joo, ja Temosen lapset olivat (onneksi) muutakin kuin vastuunkantajia, ihan oikeita teinejä/lapsia olivat tekemisineen ja juttuineen, vieläpä erittäin tervehenkisiä sellaisia <3
Varmasti moni ihailee tuollaista maalaiselämää mitä lapset ja nuoret ovat joskus eläneet. Harvat enää sellaista elävät eli jokin nostalgia nyt sitten elää täällä kommentoijissa. Verrataan kuvausten aikaan 15-vuotiaaseen tyttöön joka ilmeisesti ei kuitenkaan kerro ja näytä elämästään paljon mitään. Ja sitten kaikki kuvittelevat että se elämä on yhtä kuin mitä ohjelmassa näkyy. Tietenkin kommenttien suuntaan vaikuttaa se että tuon nuoren tytön vanhemmat, etenkin äitinsä perhe, niin heillähän on ihka oma vainoaja, joka täälläkin ketjussa häärää.
Onpa taas selitys. Kysytään sitten, että miksi osallistui ohjelmaan, jos koki ettei voi näyttää elämästään mitään? Vapaaehtoista ja isänsä kannusti osallistumaan nimenomaan sillä perusteella, että hän saa näyttää kuka hän oikeasti on. Ja mielestäni se nähtiin. Hän itse kuvasi materiaalin eikö niin? Se, että sä taas jankutat vainoaja sitä vainoaja tätä, ei poista ohjelmassa nähtyä. Sen perusteella täällä keskustellaan kun muutahan ei ole. Vai pitäisikö mielikuvitella kaikkea, että mitä hän tekee muttei näytä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä suuremmalla syyllä herättää ihmetystä jos V osalllistui ohjelmaan näyttääkseen millainen hän on oikeasti jätti kaiken tuollaisen pois ja keskittyi vain muotiin, hiuksiin, kynsiin ja merkkituotteisiin. Kielen näyttämiseen.
En ole katsonut ohjelmaa mutta muutaman videpätkän olen nähnyt ja aivan fiksusti niissä puhuu asioista, joten tuollanen jatkuva hokeminen jostain kysistä ja kielennäyttämisestä niin ihan aikuisten oikeesti LOPETA, aikuinen ihminen kun ainakin ikäsi puolesta olet vaikka vaikutat koulukiusaajatasoiselta.
No miten voit osallistua ohjelmaan perustuvaan keskusteluun, kun et ole edes katsonut ohjelmaa? Arvioitko leffan katsomatta tai kirjan lukematta. Tässä ketjussa puhutaan ohjelmasta. Kyllä hänellä kynnet ja kieli oli korostetusti esillä. Fiksusti sanoi kun kritisoi vanhempiaan elämästä somea varten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä suuremmalla syyllä herättää ihmetystä jos V osalllistui ohjelmaan näyttääkseen millainen hän on oikeasti jätti kaiken tuollaisen pois ja keskittyi vain muotiin, hiuksiin, kynsiin ja merkkituotteisiin. Kielen näyttämiseen.
No jos ohjelman kuvausten aikaan oli tauko kaikesta muusta niin miksi sitten niitä voi edes tuoda esille, eikä kaikkia asioita voi edes tuoda esille, esim. harrastuskavereita jos eivät halua tulla esille, töitä tai tulevia töitä. Temoset esittelevät ilmeisesti omaa perhe-elämäänsä ja siihen pelkkään perhe-elämään sisältyy jo paljon esiteltävää koska elävät siellä maalla.
Olen joskus seurannut sellaista ohjelmaa kuin "Olgan kotona" ja kivahan sitä oli katsoa. Olga taisi muuten aloittaa siellä maalla yksin kun joskus sanoi että ajatteli että kukaan ei ole niin hullu että tulisi tänne hänen kanssaan. Sitten Tuukka oli se "hullu" jonka sai sinne. Nythän tuollaisia vloggaajia on vaikka kuinka paljon ja todella paljon sellaisia jotka muuttavat jonnekin maalle josta saattaa puuttua kaikki mukavuudet ja sitten alkavat kehittämään sitä paikkaa.
Kyllä he löysivät sen yhdessä ja kimpassa ostivat ja alkoivat remontoida ja rakentaa elämäänsä sinne. Ennen Tuukkaa Olga taisi ajatella ettei kukaan sellaisesta innostu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä suuremmalla syyllä herättää ihmetystä jos V osalllistui ohjelmaan näyttääkseen millainen hän on oikeasti jätti kaiken tuollaisen pois ja keskittyi vain muotiin, hiuksiin, kynsiin ja merkkituotteisiin. Kielen näyttämiseen.
En ole katsonut ohjelmaa mutta muutaman videpätkän olen nähnyt ja aivan fiksusti niissä puhuu asioista, joten tuollanen jatkuva hokeminen jostain kysistä ja kielennäyttämisestä niin ihan aikuisten oikeesti LOPETA, aikuinen ihminen kun ainakin ikäsi puolesta olet vaikka vaikutat koulukiusaajatasoiselta.
Kerro vielä mistä asioista puhuu ja millä tavalla fiksusti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy sanoa, että ilmiö, jossa joku trollaa ketjun, että saisi sen poistoon, on valitettava. Lukuunottamatta tappelijaa täällä on ollut kivoja ja osuvia juttuja. Ohjelmassa näkee kuinka eri tasoisia nuoret on lähes saman ikäisinä ja minkälaiset arvot heillä on. Läpileikkaus Suomen nuorista sinänsä. On vastuunkantajia, jotka varmaan menestyvät elämässä. Temoset jäi mun mieleen nuorina, joiden kaltaisia toivoisin olevan enemmän.
Joo, ja Temosen lapset olivat (onneksi) muutakin kuin vastuunkantajia, ihan oikeita teinejä/lapsia olivat tekemisineen ja juttuineen, vieläpä erittäin tervehenkisiä sellaisia <3
Varmasti moni ihailee tuollaista maalaiselämää mitä lapset ja nuoret ovat joskus eläneet. Harvat enää sellaista elävät eli jokin nostalgia nyt sitten elää täällä kommentoijissa. Verrataan kuvausten aikaan 15-vuotiaaseen tyttöön joka ilmeisesti ei kuitenkaan kerro ja näytä elämästään paljon mitään. Ja sitten kaikki kuvittelevat että se elämä on yhtä kuin mitä ohjelmassa näkyy. Tietenkin kommenttien suuntaan vaikuttaa se että tuon nuoren tytön vanhemmat, etenkin äitinsä perhe, niin heillähän on ihka oma vainoaja, joka täälläkin ketjussa häärää.
Toinen asia mistä täällä jahkataan kun Esko on sanonut joskus antavansa tonnin. Siis JOSKUS kun on hankkinut jotain kalliimpaa vaatetta! Ja tuo tyttö on ollut jo kaksi kesää kesätöissäkin ja tienaa itsekin rahansa ja isänsä kanssa käynyt jo pitkään douppaamassa eli äänenäyttelemässä johonkin elokuviin tms. piirrettyihin. Lisäksi harrastaa ja kilpailee tanssissa ja taisi ohjelman kuvausten aikaan pelata tennistä. Oli juuri mukana erään tunnetun laulajan musiikkivideolla taustatanssijana. Vasta 16-vuotias ja vaikka ja mitä töitäkin tehnyt ja lukion ensimmäinen vuosi käytynä ja pärjää koulussa hyvin. Eskon stoorista näitä tietoja näkee ja turha väittää että valetta. Ja en ole joku anne enkä mikään lähipiiriläinen joten turha tulla sitäkään väittämään.
No miksei näyttänyt mitään noista ohjelmassa? Tuli nyt hyvinkin pinnallinen vaikutelma. Erikoista, että halusi antaa itsestään tuollaisen vaikutelman. Paljon sä tiedät ollaksesi muuta kuin lähipiiriä.
Joo, ja Temosen lapset olivat (onneksi) muutakin kuin vastuunkantajia, ihan oikeita teinejä/lapsia olivat tekemisineen ja juttuineen, vieläpä erittäin tervehenkisiä sellaisia <3