Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nepot Areenassa

Vierailija
08.06.2026 |

Ootteko kattonu? Siis Temoset ja Fanny on suloisia, mutta omg tää Eerikäinen ja Frangen 😳

Kommentit (2471)

Vierailija
2441/2471 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä kaikki pikku mussukat. Menkäähän mököttämään huoneisiine. Mietitte taas yön, mitä ilkeää voisi Victoriasta sanoa.

Tämä. Käsittämätöntä miten alaikäistä lasta haukutaan vain siksi että on jonkun lapsi.

Martina hullu voisi vetää itsensä jojoon ja takaisin osastolle hoitoon.

Väliin se huutelee Anne-mummoa, olet lähipiiriä, moi Martinaa! ja lällättää, kuinka joku oli ennakoinut "omin sanoin" miten Victoriasta pian jo sanotaan kun yhä törkeäämäksi menee vaan (eli ei itse haukkunut, mitä tuo pöljä väitti), mutta itse kertoo tietäväisenä kuinka Victoria lopettaa lukion ja päätyy ties mihin "äitinsä jalanjäljillä"...sairas raasu..

Vierailija
2442/2471 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko ääkkönen ottanut taas uutta, tällä kertaa pissisroolia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2443/2471 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä kaikki pikku mussukat. Menkäähän mököttämään huoneisiine. Mietitte taas yön, mitä ilkeää voisi Victoriasta sanoa.

Tämä. Käsittämätöntä miten alaikäistä lasta haukutaan vain siksi että on jonkun lapsi.

Martina hullu voisi vetää itsensä jojoon ja takaisin osastolle hoitoon.

Alaikäinen lapsiko taas vaihteeksi? Hän ei ole lapsi, vaan teini, nuori nainen. Vai onko sun maailmassa lapsella poikaystävä, jonka kanssa viettää öitä, on kihloissa, menee kaverin kanssa toiselle paikkakunnalle festareille jne? Lapsuus käsittää ikävuodet 0-12, sen jälkeen alkaa nuoruus. Ripille pääsyä pidetään siirtymänä kohti aikuisuutta. Voisitko lopettaa tuon tarkoitushakuisen lapseksi määrittelyn. Kun hänhän ei ole lapsi.

Vierailija
2444/2471 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä kaikki pikku mussukat. Menkäähän mököttämään huoneisiine. Mietitte taas yön, mitä ilkeää voisi Victoriasta sanoa.

Tämä. Käsittämätöntä miten alaikäistä lasta haukutaan vain siksi että on jonkun lapsi.

Martina hullu voisi vetää itsensä jojoon ja takaisin osastolle hoitoon.

Väliin se huutelee Anne-mummoa, olet lähipiiriä, moi Martinaa! ja lällättää, kuinka joku oli ennakoinut "omin sanoin" miten Victoriasta pian jo sanotaan kun yhä törkeäämäksi menee vaan (eli ei itse haukkunut, mitä tuo pöljä väitti), mutta itse kertoo tietäväisenä kuinka Victoria lopettaa lukion ja päätyy ties mihin "äitinsä jalanjäljillä"...sairas raasu..

Niinhän sä teit. Mitä väität selvää asiaa? Kirjoitit törkeyksiä sillä selityksellä, että ennakoit jonkun jossain vaiheessa niin kirjoittavan. Sulle selitettiin, että olet ihan itse vastuussa kaikesta mitä kirjoitat.  Onneksi se selvästi kolahti, kun muistat.  

Vierailija
2445/2471 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä kaikki pikku mussukat. Menkäähän mököttämään huoneisiine. Mietitte taas yön, mitä ilkeää voisi Victoriasta sanoa.

Tämä. Käsittämätöntä miten alaikäistä lasta haukutaan vain siksi että on jonkun lapsi.

Martina hullu voisi vetää itsensä jojoon ja takaisin osastolle hoitoon.

Jonkun pitäisi sun toiveesta hirttäytyä? Minkälainen ihminen toivoo tuollaista? Ei ainakaan hyvä ja täällä tekopyhästi kauhistelet. 

Vierailija
2446/2471 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohtahan Viktoria ja Martina ovat samoilla miesapajilla. Martina vaihtaa lennosta nuorempaan ja Viktoria katselee itseään kymmenen vuotta vanhempia :D

Ihan itsensä ikäisiä miehiä Martinalla on aina ollut. Joku taisi aiemmin kirjoittaa, että on mummomaista ajatella muiden puolesta, eli mitä jotkut aikovat sanoa tai tehdä.

Mikäs tää Hajji Muhis on? Podcastissa puhui, että Gettomasa olisi sopivan ikäinen ja muutenkin sopiva hänelle. Kyllä taitaa Martina olla nuorempiin päin. 

No onkos ne sanoneet, että heillä olisi joku suhde? Yhteinen illanviettäminen lukuisten muiden seurassa ja samalla autolla (vaikka toiseen baariin) lähtö ei tarkoita sitä.

Ööh, aika vahvoja viitteitä, kun monena iltana viihtyivät toistensa seurassa. Hajji Muhis on 28, eli aika nuori. 

No tuollaisilla ikäeroilla on jopa avioliittoja solmittu, jokaisen oma asia. En nyt tarkoita heitä tässä.

Niin. Aitolehdellä on kotona nuori neiti, joka alkaa kohta käydä baareissa. Pyörivät kohta samoissa ympyröissä. 

Ehkä Helgakin alkaa käydä samoissa baareissa ja vie molempien miehet? Mistä tieto että Vikke aikoo alkaa käymään baareissa?

Jotenkin arvailen, kun Martina ja Esko ovat olleet menevää sorttia. Ovat vieläkin keski-ikäisinä. Ei omena kauas puusta putoa. 

Sinä arvailet täällä 16v tulevaa elämää. Ja niin ehdottomana, varmana mitä toinen aikoo tehdä ja millainen hänestä tulee, et vaan luovuta. 

Tiedätkö  että maaseudun kiltti tyttö aika usein hullaantuu, kun joku kusipää puhuu kokematttoman pään pyörälle...voi jäädä vuohet hoitamatta...

Temosen lapset eivät kuitenkaan ole mitään pelkästään maaseudulla eristyksissä kasvaneita, he ovat matkustelleet maailmalla pienestä pitäen ja niin vain reippaasti kulkivat keskenään ongelmitta Kölnissä kun äitinsä oli hoidoissa. Vanhempien ystävä-&tuttavapiirikin koostunee erilaisitsa ihmisistä jotka eivät ole mitään tynnyrissä kasvaneita, ensi-illoissa ja gaaloissakin ovat olleet pikkuisista asti, eiköhän nuo lapset ole nähneet monenlaista ja tietävät kyllä miten maailma makaa ja osaavat pitää itsestään huolta, ei heidän päitä niin vain lirkutella pyörälle.

ja heillä asui se sijaislapsi 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2447/2471 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko Vickyllä poikaystävä?

Ainakin tavisnuoret kulkevat jo jopa 10-vuotiaina peukkupäissään puukko taskussa. Toisessa taskussa sytkäri, jolla on ohimennen kiva tuikata palamaan vaikkapa autiotalo.

Eivät ole tavisnuoria, vaan ongelmanuoria, joita on ollut aina. Ihme touhua, kun yrität niputtaa kaikki nuoret puukon kanssa kulkeviksi, kun victoria on pinnallinen. Itse en tunne/tiedä yhtään puukkonuorta enkä merkkiorjaa. Marginaali.

Parempi olla pinnallinen, kiltti ja hyväkäytöksinen kuin ongelmanuori. Kumpi näistä on rikollista ja aiheuttaa yhteiskunnalle ongelmia ja veronmaksajille omansa?Ja miksi muuten kaduilla ryöstetään juuri merkkituotteita? Eikö se ole pinnallista? Ja vaikka ne menisivätkin myyntiin, niin joku nuori niitä varatettuja ostaa, eli eikö ne ole pinnallisia? eri

En tunne yhtään ns merkkipelleä enkä puukon kanssa kulkevia. Tunnen tavallisia nuoria, jotka opiskelevat, viettävät aikaa ystävien kanssa jne. Eivät pilkkaa vanhempia ihmisiä (hyvät käytöstavat), eivät kerskaile merkkutuotteilla (muut asiat tärkeämpiä) jne. Enpä osaa sanoa minkälaisessa ympäristössä asuu henkilö, jolle nornaali, tasapainoinen nuori on täysin vieras asia.

Kai seuraat sentään uutisia? Jos et itse tunne, niin pahuutta tekeviä ei ole?

Näin juuri. Jatkuvasti uutisoidaan, mitä nuoriso on tehnyt. Ei kauaakaan, kun tyttöporukka Turussa oli sytytellyt 6 paloa. Nuoret pojat olivat asialla Turun lähistöllä Aurassa, missä polttivat viljan kuivurin. Tästä koitui miljoonavahingot. Ketkä loppupeleissä ovat maksumiehinä? Aiemmin Aurassa paloi autiotalo - nuoriso taas.

Kirkkoja ja kouluja poltettu -aina nuoret.

Niin, pieni osa nuorista. Yleistäminen on vanhojen ihmisten huono tapa. 

Ei ole. 

On ja nähdään täälläkin. Nuoret sitä ja tätä. Sama homma ollut aina. Vanhus kauhistelee ja yleistää

On se kauheaa, kun nuo lehdet ja uutislähetykset lähes päivittäin kauhistelevat ja yleistävät. Siellä on varmaan vanhuksia töissä    :D

Mä ainakin koen yleistämisenä sen, kun sanotaan että "vanhus yleistää". Jo tuo vanhukseksi nimittely on pisssisten touhua.

Kuten:"mummot ei tajuu". Olen samaa mieltä.

eli onko Anne tyhmä kun ei tajua tai se eskon äiti

Vierailija
2448/2471 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohtahan Viktoria ja Martina ovat samoilla miesapajilla. Martina vaihtaa lennosta nuorempaan ja Viktoria katselee itseään kymmenen vuotta vanhempia :D

Ihan itsensä ikäisiä miehiä Martinalla on aina ollut. Joku taisi aiemmin kirjoittaa, että on mummomaista ajatella muiden puolesta, eli mitä jotkut aikovat sanoa tai tehdä.

Mikäs tää Hajji Muhis on? Podcastissa puhui, että Gettomasa olisi sopivan ikäinen ja muutenkin sopiva hänelle. Kyllä taitaa Martina olla nuorempiin päin. 

No onkos ne sanoneet, että heillä olisi joku suhde? Yhteinen illanviettäminen lukuisten muiden seurassa ja samalla autolla (vaikka toiseen baariin) lähtö ei tarkoita sitä.

Ööh, aika vahvoja viitteitä, kun monena iltana viihtyivät toistensa seurassa. Hajji Muhis on 28, eli aika nuori. 

No tuollaisilla ikäeroilla on jopa avioliittoja solmittu, jokaisen oma asia. En nyt tarkoita heitä tässä.

Niin. Aitolehdellä on kotona nuori neiti, joka alkaa kohta käydä baareissa. Pyörivät kohta samoissa ympyröissä. 

Ehkä Helgakin alkaa käydä samoissa baareissa ja vie molempien miehet? Mistä tieto että Vikke aikoo alkaa käymään baareissa?

Jotenkin arvailen, kun Martina ja Esko ovat olleet menevää sorttia. Ovat vieläkin keski-ikäisinä. Ei omena kauas puusta putoa. 

Sinä arvailet täällä 16v tulevaa elämää. Ja niin ehdottomana, varmana mitä toinen aikoo tehdä ja millainen hänestä tulee, et vaan luovuta. 

Tiedätkö  että maaseudun kiltti tyttö aika usein hullaantuu, kun joku kusipää puhuu kokematttoman pään pyörälle...voi jäädä vuohet hoitamatta...

Temosen lapset eivät kuitenkaan ole mitään pelkästään maaseudulla eristyksissä kasvaneita, he ovat matkustelleet maailmalla pienestä pitäen ja niin vain reippaasti kulkivat keskenään ongelmitta Kölnissä kun äitinsä oli hoidoissa. Vanhempien ystävä-&tuttavapiirikin koostunee erilaisitsa ihmisistä jotka eivät ole mitään tynnyrissä kasvaneita, ensi-illoissa ja gaaloissakin ovat olleet pikkuisista asti, eiköhän nuo lapset ole nähneet monenlaista ja tietävät kyllä miten maailma makaa ja osaavat pitää itsestään huolta, ei heidän päitä niin vain lirkutella pyörälle.

Kulkivat reippaasti Kölnissä keskenään???? Ei kai kukaan lapsiaan keskenään päästäisi, mutta olihan siellä se kuvausryhmä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2449/2471 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan käsittämätöntä tekstiä yhtä lasta / nuorta kohtaan. Yhtälailla merkkivaatteet ja laukut oli myös Fannylla ja yhdellä Temosten tytöllä näkyi kirkkaanpunaiset pitkät kynnet. 

Vierailija
2450/2471 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä kaikki pikku mussukat. Menkäähän mököttämään huoneisiine. Mietitte taas yön, mitä ilkeää voisi Victoriasta sanoa.

Tämä. Käsittämätöntä miten alaikäistä lasta haukutaan vain siksi että on jonkun lapsi.

Martina hullu voisi vetää itsensä jojoon ja takaisin osastolle hoitoon.

Väliin se huutelee Anne-mummoa, olet lähipiiriä, moi Martinaa! ja lällättää, kuinka joku oli ennakoinut "omin sanoin" miten Victoriasta pian jo sanotaan kun yhä törkeäämäksi menee vaan (eli ei itse haukkunut, mitä tuo pöljä väitti), mutta itse kertoo tietäväisenä kuinka Victoria lopettaa lukion ja päätyy ties mihin "äitinsä jalanjäljillä"...sairas raasu..

Niinhän sä teit. Mitä väität selvää asiaa? Kirjoitit törkeyksiä sillä selityksellä, että ennakoit jonkun jossain vaiheessa niin kirjoittavan. Sulle selitettiin, että olet ihan itse vastuussa kaikesta mitä kirjoitat.  Onneksi se selvästi kolahti, kun muistat.  

Jos halveksuttaa ja alatasoisen moukkamaisista syyttelyistä kaltaisillesi huomauttaa, niin se ei ole kolahtamista, vaan asiasta sanomista ja suoranaista kasvatustyötä. Sinä se et erota oikeaa väärästä, etkä sisäistä lukemaasi. Lopeta jo tuo inttämisesi, sairas yksilö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2451/2471 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan käsittämätöntä tekstiä yhtä lasta / nuorta kohtaan. Yhtälailla merkkivaatteet ja laukut oli myös Fannylla ja yhdellä Temosten tytöllä näkyi kirkkaanpunaiset pitkät kynnet. 

No katsopas nyt miten tuo jankkaaja tuli itseään puolustelemaan ja uutta hyökkäilyä pukkaa. Pian alkaa taas armoton Victorian solvaaminen. Aamupäivisin näyttää kai nukkuvan, mutta näihin aikoihin saapuu näykkimään.

Vierailija
2452/2471 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä kaikki pikku mussukat. Menkäähän mököttämään huoneisiine. Mietitte taas yön, mitä ilkeää voisi Victoriasta sanoa.

Tämä. Käsittämätöntä miten alaikäistä lasta haukutaan vain siksi että on jonkun lapsi.

Martina hullu voisi vetää itsensä jojoon ja takaisin osastolle hoitoon.

Alaikäinen lapsiko taas vaihteeksi? Hän ei ole lapsi, vaan teini, nuori nainen. Vai onko sun maailmassa lapsella poikaystävä, jonka kanssa viettää öitä, on kihloissa, menee kaverin kanssa toiselle paikkakunnalle festareille jne? Lapsuus käsittää ikävuodet 0-12, sen jälkeen alkaa nuoruus. Ripille pääsyä pidetään siirtymänä kohti aikuisuutta. Voisitko lopettaa tuon tarkoitushakuisen lapseksi määrittelyn. Kun hänhän ei ole lapsi.

Hän on alaikäinen ja hän on myös lapsi. Jos Martinalta kysytään, niin hän vastaa, että hänellä on kaksi lasta. Sinä puutut toisen äidin henkilökohtaiseen kasvatustyöhön ja äitiyteen, ja olet hävyttömyydessäsi oksettava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2453/2471 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko Vickyllä poikaystävä?

Ainakin tavisnuoret kulkevat jo jopa 10-vuotiaina peukkupäissään puukko taskussa. Toisessa taskussa sytkäri, jolla on ohimennen kiva tuikata palamaan vaikkapa autiotalo.

Eivät ole tavisnuoria, vaan ongelmanuoria, joita on ollut aina. Ihme touhua, kun yrität niputtaa kaikki nuoret puukon kanssa kulkeviksi, kun victoria on pinnallinen. Itse en tunne/tiedä yhtään puukkonuorta enkä merkkiorjaa. Marginaali.

Parempi olla pinnallinen, kiltti ja hyväkäytöksinen kuin ongelmanuori. Kumpi näistä on rikollista ja aiheuttaa yhteiskunnalle ongelmia ja veronmaksajille omansa?Ja miksi muuten kaduilla ryöstetään juuri merkkituotteita? Eikö se ole pinnallista? Ja vaikka ne menisivätkin myyntiin, niin joku nuori niitä varatettuja ostaa, eli eikö ne ole pinnallisia? eri

En tunne yhtään ns merkkipelleä enkä puukon kanssa kulkevia. Tunnen tavallisia nuoria, jotka opiskelevat, viettävät aikaa ystävien kanssa jne. Eivät pilkkaa vanhempia ihmisiä (hyvät käytöstavat), eivät kerskaile merkkutuotteilla (muut asiat tärkeämpiä) jne. Enpä osaa sanoa minkälaisessa ympäristössä asuu henkilö, jolle nornaali, tasapainoinen nuori on täysin vieras asia.

Kai seuraat sentään uutisia? Jos et itse tunne, niin pahuutta tekeviä ei ole?

Näin juuri. Jatkuvasti uutisoidaan, mitä nuoriso on tehnyt. Ei kauaakaan, kun tyttöporukka Turussa oli sytytellyt 6 paloa. Nuoret pojat olivat asialla Turun lähistöllä Aurassa, missä polttivat viljan kuivurin. Tästä koitui miljoonavahingot. Ketkä loppupeleissä ovat maksumiehinä? Aiemmin Aurassa paloi autiotalo - nuoriso taas.

Kirkkoja ja kouluja poltettu -aina nuoret.

Niin, pieni osa nuorista. Yleistäminen on vanhojen ihmisten huono tapa. 

Ei ole. 

On ja nähdään täälläkin. Nuoret sitä ja tätä. Sama homma ollut aina. Vanhus kauhistelee ja yleistää

On se kauheaa, kun nuo lehdet ja uutislähetykset lähes päivittäin kauhistelevat ja yleistävät. Siellä on varmaan vanhuksia töissä    :D

Mä ainakin koen yleistämisenä sen, kun sanotaan että "vanhus yleistää". Jo tuo vanhukseksi nimittely on pisssisten touhua.

Kuten:"mummot ei tajuu". Olen samaa mieltä.

eli onko Anne tyhmä kun ei tajua tai se eskon äiti

Mainostaa siinä varmaankin omia tyhmiä mummojaan. Sukuun on tullut.

Vierailija
2454/2471 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turun Paavo Nurmen kisoissa Yhdysvaltalainen kuulantyöntäjänainen, moninkertainen maansa mestari ja maailmanmestari, Chase Jackson, näytti kunnolla kieltä ja parit voitonmerkit kuvaajille, voittajana, kisan loputtua.

Aikuinen, huippu-urheilija, maailmanmestari...mutta ehkä suuressa maailmassa ei mummot oikein tajua...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2455/2471 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohtahan Viktoria ja Martina ovat samoilla miesapajilla. Martina vaihtaa lennosta nuorempaan ja Viktoria katselee itseään kymmenen vuotta vanhempia :D

Ihan itsensä ikäisiä miehiä Martinalla on aina ollut. Joku taisi aiemmin kirjoittaa, että on mummomaista ajatella muiden puolesta, eli mitä jotkut aikovat sanoa tai tehdä.

Mikäs tää Hajji Muhis on? Podcastissa puhui, että Gettomasa olisi sopivan ikäinen ja muutenkin sopiva hänelle. Kyllä taitaa Martina olla nuorempiin päin. 

No onkos ne sanoneet, että heillä olisi joku suhde? Yhteinen illanviettäminen lukuisten muiden seurassa ja samalla autolla (vaikka toiseen baariin) lähtö ei tarkoita sitä.

Ööh, aika vahvoja viitteitä, kun monena iltana viihtyivät toistensa seurassa. Hajji Muhis on 28, eli aika nuori. 

No tuollaisilla ikäeroilla on jopa avioliittoja solmittu, jokaisen oma asia. En nyt tarkoita heitä tässä.

Niin. Aitolehdellä on kotona nuori neiti, joka alkaa kohta käydä baareissa. Pyörivät kohta samoissa ympyröissä. 

Tää on paha. Sielä ne sit taistelee samasta nuoresta sällistä tanssilattialla. Siinä seiskalle juttua. Sitä odotellessa.

Vierailija
2456/2471 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä kaikki pikku mussukat. Menkäähän mököttämään huoneisiine. Mietitte taas yön, mitä ilkeää voisi Victoriasta sanoa.

Tämä. Käsittämätöntä miten alaikäistä lasta haukutaan vain siksi että on jonkun lapsi.

Martina hullu voisi vetää itsensä jojoon ja takaisin osastolle hoitoon.

Alaikäinen lapsiko taas vaihteeksi? Hän ei ole lapsi, vaan teini, nuori nainen. Vai onko sun maailmassa lapsella poikaystävä, jonka kanssa viettää öitä, on kihloissa, menee kaverin kanssa toiselle paikkakunnalle festareille jne? Lapsuus käsittää ikävuodet 0-12, sen jälkeen alkaa nuoruus. Ripille pääsyä pidetään siirtymänä kohti aikuisuutta. Voisitko lopettaa tuon tarkoitushakuisen lapseksi määrittelyn. Kun hänhän ei ole lapsi.

Hän on alaikäinen ja hän on myös lapsi. Jos Martinalta kysytään, niin hän vastaa, että hänellä on kaksi lasta. Sinä puutut toisen äidin henkilökohtaiseen kasvatustyöhön ja äitiyteen, ja olet hävyttömyydessäsi oksettava.

Lapseksi sanon minkäkin omaa 45 vuotiasta lastani.

Vierailija
2457/2471 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä kaikki pikku mussukat. Menkäähän mököttämään huoneisiine. Mietitte taas yön, mitä ilkeää voisi Victoriasta sanoa.

Tämä. Käsittämätöntä miten alaikäistä lasta haukutaan vain siksi että on jonkun lapsi.

Martina hullu voisi vetää itsensä jojoon ja takaisin osastolle hoitoon.

Alaikäinen lapsiko taas vaihteeksi? Hän ei ole lapsi, vaan teini, nuori nainen. Vai onko sun maailmassa lapsella poikaystävä, jonka kanssa viettää öitä, on kihloissa, menee kaverin kanssa toiselle paikkakunnalle festareille jne? Lapsuus käsittää ikävuodet 0-12, sen jälkeen alkaa nuoruus. Ripille pääsyä pidetään siirtymänä kohti aikuisuutta. Voisitko lopettaa tuon tarkoitushakuisen lapseksi määrittelyn. Kun hänhän ei ole lapsi.

Hän on alaikäinen ja hän on myös lapsi. Jos Martinalta kysytään, niin hän vastaa, että hänellä on kaksi lasta. Sinä puutut toisen äidin henkilökohtaiseen kasvatustyöhön ja äitiyteen, ja olet hävyttömyydessäsi oksettava.

Lapseksi sanon minkäkin omaa 45 vuotiasta lastani.

Oma lapsi on aina se oma lapsi, olkoon missä iässä tai kehitysvaiheessa tahansa. Kukin äiti päättää miten  kutsuu, haluamallaan termillä; oma poikani, tyttäreni, oletettuni, muunsukupuoliseni, lapseni, rakkaani, esikoiseni, kuopukseni, murheenkryynini, erisnimellä jne.

Vierailija
2458/2471 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä  nyt eskolla on mahdollisuus olla vuoden radiojuontaja kun niko jättää radion

Vierailija
2459/2471 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut nepot ovat käsittääkseni täysi-ikäisiä, paitsi Victoria on vasta 15 v! Minusta noin nuorta ei olisi pitänyt ottaa mukaan tähän ohjelmaan, niin on lapsellista tuo itsensä peilaaminen, kasvojen vääntely ja kynsien kopsuttelu! Ihmettelen miten tämän tytön vanhemmat ja tuotantoyhtiö sallivat näin nuoren osallistua tähän ohjelmaan! 

Vierailija
2460/2471 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ehkä  nyt eskolla on mahdollisuus olla vuoden radiojuontaja kun niko jättää radion

Ehkä kaikilla muillakin juontajilla on yhtä hyvät mahdollisuudet kuin Eskolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi