Nepot Areenassa
Ootteko kattonu? Siis Temoset ja Fanny on suloisia, mutta omg tää Eerikäinen ja Frangen 😳
Kommentit (2485)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä kaikki pikku mussukat. Menkäähän mököttämään huoneisiine. Mietitte taas yön, mitä ilkeää voisi Victoriasta sanoa.
Tämä. Käsittämätöntä miten alaikäistä lasta haukutaan vain siksi että on jonkun lapsi.
Martina hullu voisi vetää itsensä jojoon ja takaisin osastolle hoitoon.
Väliin se huutelee Anne-mummoa, olet lähipiiriä, moi Martinaa! ja lällättää, kuinka joku oli ennakoinut "omin sanoin" miten Victoriasta pian jo sanotaan kun yhä törkeäämäksi menee vaan (eli ei itse haukkunut, mitä tuo pöljä väitti), mutta itse kertoo tietäväisenä kuinka Victoria lopettaa lukion ja päätyy ties mihin "äitinsä jalanjäljillä"...sairas raasu..
Niinhän sä teit. Mitä väität selvää asiaa? Kirjoitit törkeyksiä sillä selityksellä, että ennakoit jonkun jossain vaiheessa niin kirjoittavan. Sulle selitettiin, että olet ihan itse vastuussa kaikesta mitä kirjoitat. Onneksi se selvästi kolahti, kun muistat.
Jos halveksuttaa ja alatasoisen moukkamaisista syyttelyistä kaltaisillesi huomauttaa, niin se ei ole kolahtamista, vaan asiasta sanomista ja suoranaista kasvatustyötä. Sinä se et erota oikeaa väärästä, etkä sisäistä lukemaasi. Lopeta jo tuo inttämisesi, sairas yksilö.
Sinä itse ne pahimmat kirjoitit. Et voi vyöryttää vastuutasi muille. Oletko aikuinen edes? Pakoilet vastuutasi toistuvasti
Vierailija kirjoitti:
Turun Paavo Nurmen kisoissa Yhdysvaltalainen kuulantyöntäjänainen, moninkertainen maansa mestari ja maailmanmestari, Chase Jackson, näytti kunnolla kieltä ja parit voitonmerkit kuvaajille, voittajana, kisan loputtua.
Aikuinen, huippu-urheilija, maailmanmestari...mutta ehkä suuressa maailmassa ei mummot oikein tajua...
Huippu-urheilija ei ole välttämättä se penaalin terävin kynä. Mutta hae sinä nyt kaikki kielen näyttäjät. Oliko minkä lajin huippu tämä ohjelmassa irvistellyt?
Vierailija kirjoitti:
Muut nepot ovat käsittääkseni täysi-ikäisiä, paitsi Victoria on vasta 15 v! Minusta noin nuorta ei olisi pitänyt ottaa mukaan tähän ohjelmaan, niin on lapsellista tuo itsensä peilaaminen, kasvojen vääntely ja kynsien kopsuttelu! Ihmettelen miten tämän tytön vanhemmat ja tuotantoyhtiö sallivat näin nuoren osallistua tähän ohjelmaan!
Lapsellista juu, mutta jotkut ovat pitkäänkin tuolla tasolla. Ketään ei sillä haavoiteta. Parempi on lapsen antaa olla oma itsensä ja tehdä valintoja, jotka ovat noinkin pieniä, kuten kynnet ja vaatetus jne. Silloin ei tule kapinoinnin tarvetta, kuten saattaa joillan tulla, kun "aina mua määräillään kaikessa". Siitä on hyvin helppo hairahtua mesomaan kylille ja ajautua ongelmiin.
Viljami uhosi olevansa Suomen kovin räppäri, kunnes vanhempana oivalsi ettei tulekaan olemaan. Victoria tulee tekemään vielä samanlaisia oivalluksia myös. Se on sitä aikuiseksi tulemista. Kynnet saattaa lyhentyä, menee naurahtaen kirppikselle kattelemaan vermeitä halvalla ja miettii että mitä hemmettiä mä äijillä tekisin, kun ei ne tuota kuin harmia. Kaikki on mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä kaikki pikku mussukat. Menkäähän mököttämään huoneisiine. Mietitte taas yön, mitä ilkeää voisi Victoriasta sanoa.
Tämä. Käsittämätöntä miten alaikäistä lasta haukutaan vain siksi että on jonkun lapsi.
Martina hullu voisi vetää itsensä jojoon ja takaisin osastolle hoitoon.
Alaikäinen lapsiko taas vaihteeksi? Hän ei ole lapsi, vaan teini, nuori nainen. Vai onko sun maailmassa lapsella poikaystävä, jonka kanssa viettää öitä, on kihloissa, menee kaverin kanssa toiselle paikkakunnalle festareille jne? Lapsuus käsittää ikävuodet 0-12, sen jälkeen alkaa nuoruus. Ripille pääsyä pidetään siirtymänä kohti aikuisuutta. Voisitko lopettaa tuon tarkoitushakuisen lapseksi määrittelyn. Kun hänhän ei ole lapsi.
Hän on alaikäinen ja hän on myös lapsi. Jos Martinalta kysytään, niin hän vastaa, että hänellä on kaksi lasta. Sinä puutut toisen äidin henkilökohtaiseen kasvatustyöhön ja äitiyteen, ja olet hävyttömyydessäsi oksettava.
Lapseksi sanon minkäkin omaa 45 vuotiasta lastani.
Eri asia. Vanhemmille omat lapset on lapsia. Jos puhutaan henkilöstä muuten kuin perhesuhteiden merkityksessä, niin lapsi on eri käsite. Tuskinpa lapsi seurustelee tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turun Paavo Nurmen kisoissa Yhdysvaltalainen kuulantyöntäjänainen, moninkertainen maansa mestari ja maailmanmestari, Chase Jackson, näytti kunnolla kieltä ja parit voitonmerkit kuvaajille, voittajana, kisan loputtua.
Aikuinen, huippu-urheilija, maailmanmestari...mutta ehkä suuressa maailmassa ei mummot oikein tajua...
Huippu-urheilija ei ole välttämättä se penaalin terävin kynä. Mutta hae sinä nyt kaikki kielen näyttäjät. Oliko minkä lajin huippu tämä ohjelmassa irvistellyt?
Yleensä useimmat noista ovat yliopiston käyneitä tai muulla lailla menestyneet. Kaipa sitä nyt saa vähän vastinetta laittaa?
Älä vaan haluakaan ymmärtää pointtia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä kaikki pikku mussukat. Menkäähän mököttämään huoneisiine. Mietitte taas yön, mitä ilkeää voisi Victoriasta sanoa.
Tämä. Käsittämätöntä miten alaikäistä lasta haukutaan vain siksi että on jonkun lapsi.
Martina hullu voisi vetää itsensä jojoon ja takaisin osastolle hoitoon.
Väliin se huutelee Anne-mummoa, olet lähipiiriä, moi Martinaa! ja lällättää, kuinka joku oli ennakoinut "omin sanoin" miten Victoriasta pian jo sanotaan kun yhä törkeäämäksi menee vaan (eli ei itse haukkunut, mitä tuo pöljä väitti), mutta itse kertoo tietäväisenä kuinka Victoria lopettaa lukion ja päätyy ties mihin "äitinsä jalanjäljillä"...sairas raasu..
Niinhän sä teit. Mitä väität selvää asiaa? Kirjoitit törkeyksiä sillä selityksellä, että ennakoit jonkun jossain vaiheessa niin kirjoittavan. Sulle selitettiin, että olet ihan itse vastuussa kaikesta mitä kirjoitat. Onneksi se selvästi kolahti, kun muistat.
Jos halveksuttaa ja alatasoisen moukkamaisista syyttelyistä kaltaisillesi huomauttaa, niin se ei ole kolahtamista, vaan asiasta sanomista ja suoranaista kasvatustyötä. Sinä se et erota oikeaa väärästä, etkä sisäistä lukemaasi. Lopeta jo tuo inttämisesi, sairas yksilö.
Kova olet haukkumaan toisia kommentoijia. Sairas, moukkamainen jne. Ja kehtaat selittää kasvatustyöksi. Häpeän puolestasi. Älä anna raivon pimentää järjen ääntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muut nepot ovat käsittääkseni täysi-ikäisiä, paitsi Victoria on vasta 15 v! Minusta noin nuorta ei olisi pitänyt ottaa mukaan tähän ohjelmaan, niin on lapsellista tuo itsensä peilaaminen, kasvojen vääntely ja kynsien kopsuttelu! Ihmettelen miten tämän tytön vanhemmat ja tuotantoyhtiö sallivat näin nuoren osallistua tähän ohjelmaan!
Lapsellista juu, mutta jotkut ovat pitkäänkin tuolla tasolla. Ketään ei sillä haavoiteta. Parempi on lapsen antaa olla oma itsensä ja tehdä valintoja, jotka ovat noinkin pieniä, kuten kynnet ja vaatetus jne. Silloin ei tule kapinoinnin tarvetta, kuten saattaa joillan tulla, kun "aina mua määräillään kaikessa". Siitä on hyvin helppo hairahtua mesomaan kylille ja ajautua ongelmiin.
Viljami uhosi olevansa Suomen kovin räppäri, kunnes vanhempana oivalsi ettei tulekaan olemaan. Victoria tulee tekemään vielä samanlaisia oivalluksia myös. Se on sitä aikuiseksi tulemista. Kynnet saattaa lyhentyä, menee naurahtaen kirppikselle kattelemaan vermeitä halvalla ja miettii että mitä hemmettiä mä äijillä tekisin, kun ei ne tuota kuin harmia. Kaikki on mahdollista.
Nytkö jo kirppiksellä käynnit, naurahtelut, ajatukset äijistä jne on sulla tiedossa? Ei ole terveen ihmisen touhuja noi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muut nepot ovat käsittääkseni täysi-ikäisiä, paitsi Victoria on vasta 15 v! Minusta noin nuorta ei olisi pitänyt ottaa mukaan tähän ohjelmaan, niin on lapsellista tuo itsensä peilaaminen, kasvojen vääntely ja kynsien kopsuttelu! Ihmettelen miten tämän tytön vanhemmat ja tuotantoyhtiö sallivat näin nuoren osallistua tähän ohjelmaan!
Lapsellista juu, mutta jotkut ovat pitkäänkin tuolla tasolla. Ketään ei sillä haavoiteta. Parempi on lapsen antaa olla oma itsensä ja tehdä valintoja, jotka ovat noinkin pieniä, kuten kynnet ja vaatetus jne. Silloin ei tule kapinoinnin tarvetta, kuten saattaa joillan tulla, kun "aina mua määräillään kaikessa". Siitä on hyvin helppo hairahtua mesomaan kylille ja ajautua ongelmiin.
Viljami uhosi olevansa Suomen kovin räppäri, kunnes vanhempana oivalsi ettei tulekaan olemaan. Victoria tulee tekemään vielä samanlaisia oivalluksia myös. Se on sitä aikuiseksi tulemista. Kynnet saattaa lyhentyä, menee naurahtaen kirppikselle kattelemaan vermeitä halvalla ja miettii että mitä hemmettiä mä äijillä tekisin, kun ei ne tuota kuin harmia. Kaikki on mahdollista.
Nytkö jo kirppiksellä käynnit, naurahtelut, ajatukset äijistä jne on sulla tiedossa? Ei ole terveen ihmisen touhuja noi
"Saattaa käydä miten vaan, vaikka ihastua kirpparilla käymiseen tai haluaakin luopua tekokynsistään", siis kehityksen myötä tapahtuvia muutoksia. Etkö sinä ole aikuiseksi kasvaessasi muuttunut siitä mitä olit 15-vuotiaana? Kuinka moni nuori onkaan jättänyt esim. bilettämisen jne. kun on tullut järkeä päähän. Kesken jätetyn lukionkin on moni palannut viemään loppuun.
Ja muistin virkistämiseksi aiempaa kommentointia:
"Lopettaa lukion, alkaa tavoitella baareissa samoja miehiä äitinsä kanssa, jonka jalanjäljille lähtee (portto-nimittelyä oli Martinasta)" jne. Ja nämäkö ovat sulla tiedossa? Ei ole terveen ihmisen touhuja nämä. Kunnianloukkauksia ovat nämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ehkä nyt eskolla on mahdollisuus olla vuoden radiojuontaja kun niko jättää radion
Ehkä kaikilla muillakin juontajilla on yhtä hyvät mahdollisuudet kuin Eskolla.
Esko alkaa olla vanha juttu, kynsilakkoineen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ehkä nyt eskolla on mahdollisuus olla vuoden radiojuontaja kun niko jättää radion
Ehkä kaikilla muillakin juontajilla on yhtä hyvät mahdollisuudet kuin Eskolla.
Esko alkaa olla vanha juttu, kynsilakkoineen
Kimmo Vehviläinen 54v, Minna Kuukka 55v ja Esko 52v. Miten kynsilakka vaikuttaa radiojuontajan työhön? Nämä kynsijutut näyttävät olevan "asiallisten kommentoijien" mieliargumentit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muut nepot ovat käsittääkseni täysi-ikäisiä, paitsi Victoria on vasta 15 v! Minusta noin nuorta ei olisi pitänyt ottaa mukaan tähän ohjelmaan, niin on lapsellista tuo itsensä peilaaminen, kasvojen vääntely ja kynsien kopsuttelu! Ihmettelen miten tämän tytön vanhemmat ja tuotantoyhtiö sallivat näin nuoren osallistua tähän ohjelmaan!
Lapsellista juu, mutta jotkut ovat pitkäänkin tuolla tasolla. Ketään ei sillä haavoiteta. Parempi on lapsen antaa olla oma itsensä ja tehdä valintoja, jotka ovat noinkin pieniä, kuten kynnet ja vaatetus jne. Silloin ei tule kapinoinnin tarvetta, kuten saattaa joillan tulla, kun "aina mua määräillään kaikessa". Siitä on hyvin helppo hairahtua mesomaan kylille ja ajautua ongelmiin.
Viljami uhosi olevansa Suomen kovin räppäri, kunnes vanhempana oivalsi ettei tulekaan olemaan. Victoria tulee tekemään vielä samanlaisia oivalluksia myös. Se on sitä aikuiseksi tulemista. Kynnet saattaa lyhentyä, menee naurahtaen kirppikselle kattelemaan vermeitä halvalla ja miettii että mitä hemmettiä mä äijillä tekisin, kun ei ne tuota kuin harmia. Kaikki on mahdollista.
Nytkö jo kirppiksellä käynnit, naurahtelut, ajatukset äijistä jne on sulla tiedossa? Ei ole terveen ihmisen touhuja noi
"Saattaa käydä miten vaan, vaikka ihastua kirpparilla käymiseen tai haluaakin luopua tekokynsistään", siis kehityksen myötä tapahtuvia muutoksia. Etkö sinä ole aikuiseksi kasvaessasi muuttunut siitä mitä olit 15-vuotiaana? Kuinka moni nuori onkaan jättänyt esim. bilettämisen jne. kun on tullut järkeä päähän. Kesken jätetyn lukionkin on moni palannut viemään loppuun.
Ja muistin virkistämiseksi aiempaa kommentointia:
"Lopettaa lukion, alkaa tavoitella baareissa samoja miehiä äitinsä kanssa, jonka jalanjäljille lähtee (portto-nimittelyä oli Martinasta)" jne. Ja nämäkö ovat sulla tiedossa? Ei ole terveen ihmisen touhuja nämä. Kunnianloukkauksia ovat nämä.
Niin se "ennakoija" (sinä?), kirjoitti kunnianloukkauksia useamman. Kehtasi väittää ettei se, että kirjoittaa mitä luulee jonkun toisen kohta kirjoittavan, ole kunnianloukkaus. On se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muut nepot ovat käsittääkseni täysi-ikäisiä, paitsi Victoria on vasta 15 v! Minusta noin nuorta ei olisi pitänyt ottaa mukaan tähän ohjelmaan, niin on lapsellista tuo itsensä peilaaminen, kasvojen vääntely ja kynsien kopsuttelu! Ihmettelen miten tämän tytön vanhemmat ja tuotantoyhtiö sallivat näin nuoren osallistua tähän ohjelmaan!
Lapsellista juu, mutta jotkut ovat pitkäänkin tuolla tasolla. Ketään ei sillä haavoiteta. Parempi on lapsen antaa olla oma itsensä ja tehdä valintoja, jotka ovat noinkin pieniä, kuten kynnet ja vaatetus jne. Silloin ei tule kapinoinnin tarvetta, kuten saattaa joillan tulla, kun "aina mua määräillään kaikessa". Siitä on hyvin helppo hairahtua mesomaan kylille ja ajautua ongelmiin.
Viljami uhosi olevansa Suomen kovin räppäri, kunnes vanhempana oivalsi ettei tulekaan olemaan. Victoria tulee tekemään vielä samanlaisia oivalluksia myös. Se on sitä aikuiseksi tulemista. Kynnet saattaa lyhentyä, menee naurahtaen kirppikselle kattelemaan vermeitä halvalla ja miettii että mitä hemmettiä mä äijillä tekisin, kun ei ne tuota kuin harmia. Kaikki on mahdollista.
Nytkö jo kirppiksellä käynnit, naurahtelut, ajatukset äijistä jne on sulla tiedossa? Ei ole terveen ihmisen touhuja noi
"Saattaa käydä miten vaan, vaikka ihastua kirpparilla käymiseen tai haluaakin luopua tekokynsistään", siis kehityksen myötä tapahtuvia muutoksia. Etkö sinä ole aikuiseksi kasvaessasi muuttunut siitä mitä olit 15-vuotiaana? Kuinka moni nuori onkaan jättänyt esim. bilettämisen jne. kun on tullut järkeä päähän. Kesken jätetyn lukionkin on moni palannut viemään loppuun.
Ja muistin virkistämiseksi aiempaa kommentointia:
"Lopettaa lukion, alkaa tavoitella baareissa samoja miehiä äitinsä kanssa, jonka jalanjäljille lähtee (portto-nimittelyä oli Martinasta)" jne. Ja nämäkö ovat sulla tiedossa? Ei ole terveen ihmisen touhuja nämä. Kunnianloukkauksia ovat nämä.
Niin se "ennakoija" (sinä?), kirjoitti kunnianloukkauksia useamman. Kehtasi väittää ettei se, että kirjoittaa mitä luulee jonkun toisen kohta kirjoittavan, ole kunnianloukkaus. On se.
Haha, mikään "luulo tai ennakointi siitä mitä solvaaja seuraavaksi saattaisi sanoa" ei ole tällä palstalla kunnianloukkaus, kun katsoo tätä silmitöntä Aitolehden perheen haukkumista. Fiktiivinen ajattelu ei ole kenenkään kunniaa loukkaavaa, kun sen sijaan esim. suora portoksi nimittely on.
"Martina iskee nuoria miehiä, niitä on riittänyt, kuka tahansa käy, tytär lopettaa koulun kesken ja alkaa iskeä niitä samoja, porttoäitinsä jalanjäljillä" jne. Tässä sinulle sitä ehtaa kunnianloukkausta. Kaikki täältä poimittua, ei ihan sana sanasta suoraan, mutta sanoma täsmälleen sama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ehkä nyt eskolla on mahdollisuus olla vuoden radiojuontaja kun niko jättää radion
Ehkä kaikilla muillakin juontajilla on yhtä hyvät mahdollisuudet kuin Eskolla.
Esko alkaa olla vanha juttu, kynsilakkoineen
Kimmo Vehviläinen 54v, Minna Kuukka 55v ja Esko 52v. Miten kynsilakka vaikuttaa radiojuontajan työhön? Nämä kynsijutut näyttävät olevan "asiallisten kommentoijien" mieliargumentit.
Vaikuttaa kokonaiskuvaan, ei ole miehekäs mies ja tatuoinnit on so last season
En helvetti halua maksaa YLE:lle lanttiakaan tällaisen paskan esittämisestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ehkä nyt eskolla on mahdollisuus olla vuoden radiojuontaja kun niko jättää radion
Ehkä kaikilla muillakin juontajilla on yhtä hyvät mahdollisuudet kuin Eskolla.
Esko alkaa olla vanha juttu, kynsilakkoineen
Kimmo Vehviläinen 54v, Minna Kuukka 55v ja Esko 52v. Miten kynsilakka vaikuttaa radiojuontajan työhön? Nämä kynsijutut näyttävät olevan "asiallisten kommentoijien" mieliargumentit.
Vaikuttaa kokonaiskuvaan, ei ole miehekäs mies ja tatuoinnit on so last season
Joku asiantunteva rekrytoija sen on työhön palkannut. Meinaatko että yhtiön haitaksi? Samoin oli Sinkkuristeilyn juontajana, laivayhtiökö halusi siis huonoa mainetta?
Jos sinä et pidä, niin aika moni kuuntelija tykkää. Ja pitkään on saanut olla. On jo varmaan huomanneet onko kannattaa pitää Esko töissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ehkä nyt eskolla on mahdollisuus olla vuoden radiojuontaja kun niko jättää radion
Ehkä kaikilla muillakin juontajilla on yhtä hyvät mahdollisuudet kuin Eskolla.
Esko alkaa olla vanha juttu, kynsilakkoineen
Kimmo Vehviläinen 54v, Minna Kuukka 55v ja Esko 52v. Miten kynsilakka vaikuttaa radiojuontajan työhön? Nämä kynsijutut näyttävät olevan "asiallisten kommentoijien" mieliargumentit.
Vaikuttaa kokonaiskuvaan, ei ole miehekäs mies ja tatuoinnit on so last season
Tatuoinnit last season? :'D Oletkohan jo epätoivon partaalla :'D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ehkä nyt eskolla on mahdollisuus olla vuoden radiojuontaja kun niko jättää radion
Ehkä kaikilla muillakin juontajilla on yhtä hyvät mahdollisuudet kuin Eskolla.
Esko alkaa olla vanha juttu, kynsilakkoineen
Kimmo Vehviläinen 54v, Minna Kuukka 55v ja Esko 52v. Miten kynsilakka vaikuttaa radiojuontajan työhön? Nämä kynsijutut näyttävät olevan "asiallisten kommentoijien" mieliargumentit.
Vaikuttaa kokonaiskuvaan, ei ole miehekäs mies ja tatuoinnit on so last season
Kumpia on enemmän, tatskattuja vai ilman, kun katsot juontajia ja kokkeja jne? Esim. Veronica Verho on saanut suurta suosiota viime aikoina, ja naisesta on puolet leimojen peitossa. Ina Mikkola on melkein joka päivä näkyvillä jossain, sakset vaan paistaa valkoisista käsivarsista, on kaikenlaista mitäänsanomatonta töhryä. Ja päässä kuin kruununa valtava Iines Ankka-rusetti. Kammotus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ehkä nyt eskolla on mahdollisuus olla vuoden radiojuontaja kun niko jättää radion
Ehkä kaikilla muillakin juontajilla on yhtä hyvät mahdollisuudet kuin Eskolla.
Esko alkaa olla vanha juttu, kynsilakkoineen
Kimmo Vehviläinen 54v, Minna Kuukka 55v ja Esko 52v. Miten kynsilakka vaikuttaa radiojuontajan työhön? Nämä kynsijutut näyttävät olevan "asiallisten kommentoijien" mieliargumentit.
Vaikuttaa kokonaiskuvaan, ei ole miehekäs mies ja tatuoinnit on so last season
Joku asiantunteva rekrytoija sen on työhön palkannut. Meinaatko että yhtiön haitaksi? Samoin oli Sinkkuristeilyn juontajana, laivayhtiökö halusi siis huonoa mainetta?
Jos sinä et pidä, niin aika moni kuuntelija tykkää. Ja pitkään on saanut olla. On jo varmaan huomanneet onko kannattaa pitää Esko töissä?
Hän on varmaan mukava, muttei miehekäs, eri juttu
näkisipä taas ne isku kolumbaan ja muut heidän ohjelmat