Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nepot Areenassa

Vierailija
08.06.2026 |

Ootteko kattonu? Siis Temoset ja Fanny on suloisia, mutta omg tää Eerikäinen ja Frangen 😳

Kommentit (2486)

Vierailija
2481/2486 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ehkä  nyt eskolla on mahdollisuus olla vuoden radiojuontaja kun niko jättää radion

Ehkä kaikilla muillakin juontajilla on yhtä hyvät mahdollisuudet kuin Eskolla.

Esko alkaa olla vanha juttu, kynsilakkoineen 

Kimmo Vehviläinen 54v, Minna Kuukka 55v ja Esko 52v. Miten kynsilakka vaikuttaa radiojuontajan työhön? Nämä kynsijutut näyttävät olevan "asiallisten kommentoijien" mieliargumentit. 

Vaikuttaa kokonaiskuvaan, ei ole miehekäs mies ja tatuoinnit on so last season 

Joku asiantunteva rekrytoija sen on työhön palkannut. Meinaatko että yhtiön haitaksi? Samoin oli Sinkkuristeilyn juontajana, laivayhtiökö halusi siis huonoa mainetta?

Jos sinä et pidä, niin aika moni kuuntelija tykkää. Ja pitkään on saanut olla. On jo varmaan huomanneet onko kannattaa pitää Esko töissä?

Hän on varmaan mukava, muttei miehekäs, eri juttu 

Kyse onkin siitä miten hän työnsä hoitaa. Ei Niko Saarinenkaan miehekäs ole, vaan lapsellisesti vääntävä homoseksuaali, joka itki Veitolalle kotonaan, kuinka on suhteessa varatun miehen kanssa eikä siitä oikein tule mitään, mutta niin vaan on jo useamman kerran peräkkäin  ollut suosituin.

Vierailija
2482/2486 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ehkä  nyt eskolla on mahdollisuus olla vuoden radiojuontaja kun niko jättää radion

Ehkä kaikilla muillakin juontajilla on yhtä hyvät mahdollisuudet kuin Eskolla.

Esko alkaa olla vanha juttu, kynsilakkoineen 

Kimmo Vehviläinen 54v, Minna Kuukka 55v ja Esko 52v. Miten kynsilakka vaikuttaa radiojuontajan työhön? Nämä kynsijutut näyttävät olevan "asiallisten kommentoijien" mieliargumentit. 

Vaikuttaa kokonaiskuvaan, ei ole miehekäs mies ja tatuoinnit on so last season 

Joku asiantunteva rekrytoija sen on työhön palkannut. Meinaatko että yhtiön haitaksi? Samoin oli Sinkkuristeilyn juontajana, laivayhtiökö halusi siis huonoa mainetta?

Jos sinä et pidä, niin aika moni kuuntelija tykkää. Ja pitkään on saanut olla. On jo varmaan huomanneet onko kannattaa pitää Esko töissä?

Hän on varmaan mukava, muttei miehekäs, eri juttu 

Kyse onkin siitä miten hän työnsä hoitaa. Ei Niko Saarinenkaan miehekäs ole, vaan lapsellisesti vääntävä homoseksuaali, joka itki Veitolalle kotonaan, kuinka on suhteessa varatun miehen kanssa eikä siitä oikein tule mitään, mutta niin vaan on jo useamman kerran peräkkäin  ollut suosituin.

Nikossa on karismaa 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2483/2486 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ehkä  nyt eskolla on mahdollisuus olla vuoden radiojuontaja kun niko jättää radion

Ehkä kaikilla muillakin juontajilla on yhtä hyvät mahdollisuudet kuin Eskolla.

Esko alkaa olla vanha juttu, kynsilakkoineen 

Kimmo Vehviläinen 54v, Minna Kuukka 55v ja Esko 52v. Miten kynsilakka vaikuttaa radiojuontajan työhön? Nämä kynsijutut näyttävät olevan "asiallisten kommentoijien" mieliargumentit. 

Vaikuttaa kokonaiskuvaan, ei ole miehekäs mies ja tatuoinnit on so last season 

Joku asiantunteva rekrytoija sen on työhön palkannut. Meinaatko että yhtiön haitaksi? Samoin oli Sinkkuristeilyn juontajana, laivayhtiökö halusi siis huonoa mainetta?

Jos sinä et pidä, niin aika moni kuuntelija tykkää. Ja pitkään on saanut olla. On jo varmaan huomanneet onko kannattaa pitää Esko töissä?

Hän on varmaan mukava, muttei miehekäs, eri juttu 

Kyse onkin siitä miten hän työnsä hoitaa. Ei Niko Saarinenkaan miehekäs ole, vaan lapsellisesti vääntävä homoseksuaali, joka itki Veitolalle kotonaan, kuinka on suhteessa varatun miehen kanssa eikä siitä oikein tule mitään, mutta niin vaan on jo useamman kerran peräkkäin  ollut suosituin.

Nikossa on karismaa 

Ja se, ettet sinä näe Eskossa mitään karismaa, tarkoittaa sitä ettei hänessä ole? Vain sinä yksin määrittelet hänen karismattomuutensa? Miksi työnantaja pitää hänet töissä omasta halustaan? Hänestä pidetään, sen takia.

Ja eikös ollut miehekkyydestä kyse? Mitä seuraavaksi keksit?

Vierailija
2484/2486 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ehkä  nyt eskolla on mahdollisuus olla vuoden radiojuontaja kun niko jättää radion

Ehkä kaikilla muillakin juontajilla on yhtä hyvät mahdollisuudet kuin Eskolla.

Esko alkaa olla vanha juttu, kynsilakkoineen 

Kimmo Vehviläinen 54v, Minna Kuukka 55v ja Esko 52v. Miten kynsilakka vaikuttaa radiojuontajan työhön? Nämä kynsijutut näyttävät olevan "asiallisten kommentoijien" mieliargumentit. 

Vaikuttaa kokonaiskuvaan, ei ole miehekäs mies ja tatuoinnit on so last season 

Joku asiantunteva rekrytoija sen on työhön palkannut. Meinaatko että yhtiön haitaksi? Samoin oli Sinkkuristeilyn juontajana, laivayhtiökö halusi siis huonoa mainetta?

Jos sinä et pidä, niin aika moni kuuntelija tykkää. Ja pitkään on saanut olla. On jo varmaan huomanneet onko kannattaa pitää Esko töissä?

Hän on varmaan mukava, muttei miehekäs, eri juttu 

Kyse onkin siitä miten hän työnsä hoitaa. Ei Niko Saarinenkaan miehekäs ole, vaan lapsellisesti vääntävä homoseksuaali, joka itki Veitolalle kotonaan, kuinka on suhteessa varatun miehen kanssa eikä siitä oikein tule mitään, mutta niin vaan on jo useamman kerran peräkkäin  ollut suosituin.

Nikossa on karismaa 

Ja se, ettet sinä näe Eskossa mitään karismaa, tarkoittaa sitä ettei hänessä ole? Vain sinä yksin määrittelet hänen karismattomuutensa? Miksi työnantaja pitää hänet töissä omasta halustaan? Hänestä pidetään, sen takia.

Ja eikös ollut miehekkyydestä kyse? Mitä seuraavaksi keksit?

Vänkäti vänkäti vää 

Vierailija
2485/2486 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ehkä  nyt eskolla on mahdollisuus olla vuoden radiojuontaja kun niko jättää radion

Ehkä kaikilla muillakin juontajilla on yhtä hyvät mahdollisuudet kuin Eskolla.

Esko alkaa olla vanha juttu, kynsilakkoineen 

Kimmo Vehviläinen 54v, Minna Kuukka 55v ja Esko 52v. Miten kynsilakka vaikuttaa radiojuontajan työhön? Nämä kynsijutut näyttävät olevan "asiallisten kommentoijien" mieliargumentit. 

Vaikuttaa kokonaiskuvaan, ei ole miehekäs mies ja tatuoinnit on so last season 

Joku asiantunteva rekrytoija sen on työhön palkannut. Meinaatko että yhtiön haitaksi? Samoin oli Sinkkuristeilyn juontajana, laivayhtiökö halusi siis huonoa mainetta?

Jos sinä et pidä, niin aika moni kuuntelija tykkää. Ja pitkään on saanut olla. On jo varmaan huomanneet onko kannattaa pitää Esko töissä?

Hän on varmaan mukava, muttei miehekäs, eri juttu 

Kyse onkin siitä miten hän työnsä hoitaa. Ei Niko Saarinenkaan miehekäs ole, vaan lapsellisesti vääntävä homoseksuaali, joka itki Veitolalle kotonaan, kuinka on suhteessa varatun miehen kanssa eikä siitä oikein tule mitään, mutta niin vaan on jo useamman kerran peräkkäin  ollut suosituin.

Nikossa on karismaa 

Ja se, ettet sinä näe Eskossa mitään karismaa, tarkoittaa sitä ettei hänessä ole? Vain sinä yksin määrittelet hänen karismattomuutensa? Miksi työnantaja pitää hänet töissä omasta halustaan? Hänestä pidetään, sen takia.

Ja eikös ollut miehekkyydestä kyse? Mitä seuraavaksi keksit?

Vänkäti vänkäti vää 

The End :'D

Vierailija
2486/2486 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ehkä  nyt eskolla on mahdollisuus olla vuoden radiojuontaja kun niko jättää radion

Ehkä kaikilla muillakin juontajilla on yhtä hyvät mahdollisuudet kuin Eskolla.

Esko alkaa olla vanha juttu, kynsilakkoineen 

Kimmo Vehviläinen 54v, Minna Kuukka 55v ja Esko 52v. Miten kynsilakka vaikuttaa radiojuontajan työhön? Nämä kynsijutut näyttävät olevan "asiallisten kommentoijien" mieliargumentit. 

Vaikuttaa kokonaiskuvaan, ei ole miehekäs mies ja tatuoinnit on so last season 

Joku asiantunteva rekrytoija sen on työhön palkannut. Meinaatko että yhtiön haitaksi? Samoin oli Sinkkuristeilyn juontajana, laivayhtiökö halusi siis huonoa mainetta?

Jos sinä et pidä, niin aika moni kuuntelija tykkää. Ja pitkään on saanut olla. On jo varmaan huomanneet onko kannattaa pitää Esko töissä?

Hän on varmaan mukava, muttei miehekäs, eri juttu 

Kyse onkin siitä miten hän työnsä hoitaa. Ei Niko Saarinenkaan miehekäs ole, vaan lapsellisesti vääntävä homoseksuaali, joka itki Veitolalle kotonaan, kuinka on suhteessa varatun miehen kanssa eikä siitä oikein tule mitään, mutta niin vaan on jo useamman kerran peräkkäin  ollut suosituin.

Nikossa on karismaa 

Ja se, ettet sinä näe Eskossa mitään karismaa, tarkoittaa sitä ettei hänessä ole? Vain sinä yksin määrittelet hänen karismattomuutensa? Miksi työnantaja pitää hänet töissä omasta halustaan? Hänestä pidetään, sen takia.

Ja eikös ollut miehekkyydestä kyse? Mitä seuraavaksi keksit?

Vänkäti vänkäti vää 

Miksi Eskossa ei ole vänkäti väätä?