Nepot Areenassa
Ootteko kattonu? Siis Temoset ja Fanny on suloisia, mutta omg tää Eerikäinen ja Frangen 😳
Kommentit (2486)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ehkä nyt eskolla on mahdollisuus olla vuoden radiojuontaja kun niko jättää radion
Ehkä kaikilla muillakin juontajilla on yhtä hyvät mahdollisuudet kuin Eskolla.
Esko alkaa olla vanha juttu, kynsilakkoineen
Kimmo Vehviläinen 54v, Minna Kuukka 55v ja Esko 52v. Miten kynsilakka vaikuttaa radiojuontajan työhön? Nämä kynsijutut näyttävät olevan "asiallisten kommentoijien" mieliargumentit.
Vaikuttaa kokonaiskuvaan, ei ole miehekäs mies ja tatuoinnit on so last season
Joku asiantunteva rekrytoija sen on työhön palkannut. Meinaatko että yhtiön haitaksi? Samoin oli Sinkkuristeilyn juontajana, laivayhtiökö halusi siis huonoa mainetta?
Jos sinä et pidä, niin aika moni kuuntelija tykkää. Ja pitkään on saanut olla. On jo varmaan huomanneet onko kannattaa pitää Esko töissä?
Hän on varmaan mukava, muttei miehekäs, eri juttu
Kyse onkin siitä miten hän työnsä hoitaa. Ei Niko Saarinenkaan miehekäs ole, vaan lapsellisesti vääntävä homoseksuaali, joka itki Veitolalle kotonaan, kuinka on suhteessa varatun miehen kanssa eikä siitä oikein tule mitään, mutta niin vaan on jo useamman kerran peräkkäin ollut suosituin.
Nikossa on karismaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ehkä nyt eskolla on mahdollisuus olla vuoden radiojuontaja kun niko jättää radion
Ehkä kaikilla muillakin juontajilla on yhtä hyvät mahdollisuudet kuin Eskolla.
Esko alkaa olla vanha juttu, kynsilakkoineen
Kimmo Vehviläinen 54v, Minna Kuukka 55v ja Esko 52v. Miten kynsilakka vaikuttaa radiojuontajan työhön? Nämä kynsijutut näyttävät olevan "asiallisten kommentoijien" mieliargumentit.
Vaikuttaa kokonaiskuvaan, ei ole miehekäs mies ja tatuoinnit on so last season
Joku asiantunteva rekrytoija sen on työhön palkannut. Meinaatko että yhtiön haitaksi? Samoin oli Sinkkuristeilyn juontajana, laivayhtiökö halusi siis huonoa mainetta?
Jos sinä et pidä, niin aika moni kuuntelija tykkää. Ja pitkään on saanut olla. On jo varmaan huomanneet onko kannattaa pitää Esko töissä?
Hän on varmaan mukava, muttei miehekäs, eri juttu
Kyse onkin siitä miten hän työnsä hoitaa. Ei Niko Saarinenkaan miehekäs ole, vaan lapsellisesti vääntävä homoseksuaali, joka itki Veitolalle kotonaan, kuinka on suhteessa varatun miehen kanssa eikä siitä oikein tule mitään, mutta niin vaan on jo useamman kerran peräkkäin ollut suosituin.
Nikossa on karismaa
Ja se, ettet sinä näe Eskossa mitään karismaa, tarkoittaa sitä ettei hänessä ole? Vain sinä yksin määrittelet hänen karismattomuutensa? Miksi työnantaja pitää hänet töissä omasta halustaan? Hänestä pidetään, sen takia.
Ja eikös ollut miehekkyydestä kyse? Mitä seuraavaksi keksit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ehkä nyt eskolla on mahdollisuus olla vuoden radiojuontaja kun niko jättää radion
Ehkä kaikilla muillakin juontajilla on yhtä hyvät mahdollisuudet kuin Eskolla.
Esko alkaa olla vanha juttu, kynsilakkoineen
Kimmo Vehviläinen 54v, Minna Kuukka 55v ja Esko 52v. Miten kynsilakka vaikuttaa radiojuontajan työhön? Nämä kynsijutut näyttävät olevan "asiallisten kommentoijien" mieliargumentit.
Vaikuttaa kokonaiskuvaan, ei ole miehekäs mies ja tatuoinnit on so last season
Joku asiantunteva rekrytoija sen on työhön palkannut. Meinaatko että yhtiön haitaksi? Samoin oli Sinkkuristeilyn juontajana, laivayhtiökö halusi siis huonoa mainetta?
Jos sinä et pidä, niin aika moni kuuntelija tykkää. Ja pitkään on saanut olla. On jo varmaan huomanneet onko kannattaa pitää Esko töissä?
Hän on varmaan mukava, muttei miehekäs, eri juttu
Kyse onkin siitä miten hän työnsä hoitaa. Ei Niko Saarinenkaan miehekäs ole, vaan lapsellisesti vääntävä homoseksuaali, joka itki Veitolalle kotonaan, kuinka on suhteessa varatun miehen kanssa eikä siitä oikein tule mitään, mutta niin vaan on jo useamman kerran peräkkäin ollut suosituin.
Nikossa on karismaa
Ja se, ettet sinä näe Eskossa mitään karismaa, tarkoittaa sitä ettei hänessä ole? Vain sinä yksin määrittelet hänen karismattomuutensa? Miksi työnantaja pitää hänet töissä omasta halustaan? Hänestä pidetään, sen takia.
Ja eikös ollut miehekkyydestä kyse? Mitä seuraavaksi keksit?
Vänkäti vänkäti vää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ehkä nyt eskolla on mahdollisuus olla vuoden radiojuontaja kun niko jättää radion
Ehkä kaikilla muillakin juontajilla on yhtä hyvät mahdollisuudet kuin Eskolla.
Esko alkaa olla vanha juttu, kynsilakkoineen
Kimmo Vehviläinen 54v, Minna Kuukka 55v ja Esko 52v. Miten kynsilakka vaikuttaa radiojuontajan työhön? Nämä kynsijutut näyttävät olevan "asiallisten kommentoijien" mieliargumentit.
Vaikuttaa kokonaiskuvaan, ei ole miehekäs mies ja tatuoinnit on so last season
Joku asiantunteva rekrytoija sen on työhön palkannut. Meinaatko että yhtiön haitaksi? Samoin oli Sinkkuristeilyn juontajana, laivayhtiökö halusi siis huonoa mainetta?
Jos sinä et pidä, niin aika moni kuuntelija tykkää. Ja pitkään on saanut olla. On jo varmaan huomanneet onko kannattaa pitää Esko töissä?
Hän on varmaan mukava, muttei miehekäs, eri juttu
Kyse onkin siitä miten hän työnsä hoitaa. Ei Niko Saarinenkaan miehekäs ole, vaan lapsellisesti vääntävä homoseksuaali, joka itki Veitolalle kotonaan, kuinka on suhteessa varatun miehen kanssa eikä siitä oikein tule mitään, mutta niin vaan on jo useamman kerran peräkkäin ollut suosituin.
Nikossa on karismaa
Ja se, ettet sinä näe Eskossa mitään karismaa, tarkoittaa sitä ettei hänessä ole? Vain sinä yksin määrittelet hänen karismattomuutensa? Miksi työnantaja pitää hänet töissä omasta halustaan? Hänestä pidetään, sen takia.
Ja eikös ollut miehekkyydestä kyse? Mitä seuraavaksi keksit?
Vänkäti vänkäti vää
The End :'D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ehkä nyt eskolla on mahdollisuus olla vuoden radiojuontaja kun niko jättää radion
Ehkä kaikilla muillakin juontajilla on yhtä hyvät mahdollisuudet kuin Eskolla.
Esko alkaa olla vanha juttu, kynsilakkoineen
Kimmo Vehviläinen 54v, Minna Kuukka 55v ja Esko 52v. Miten kynsilakka vaikuttaa radiojuontajan työhön? Nämä kynsijutut näyttävät olevan "asiallisten kommentoijien" mieliargumentit.
Vaikuttaa kokonaiskuvaan, ei ole miehekäs mies ja tatuoinnit on so last season
Joku asiantunteva rekrytoija sen on työhön palkannut. Meinaatko että yhtiön haitaksi? Samoin oli Sinkkuristeilyn juontajana, laivayhtiökö halusi siis huonoa mainetta?
Jos sinä et pidä, niin aika moni kuuntelija tykkää. Ja pitkään on saanut olla. On jo varmaan huomanneet onko kannattaa pitää Esko töissä?
Hän on varmaan mukava, muttei miehekäs, eri juttu
Kyse onkin siitä miten hän työnsä hoitaa. Ei Niko Saarinenkaan miehekäs ole, vaan lapsellisesti vääntävä homoseksuaali, joka itki Veitolalle kotonaan, kuinka on suhteessa varatun miehen kanssa eikä siitä oikein tule mitään, mutta niin vaan on jo useamman kerran peräkkäin ollut suosituin.
Nikossa on karismaa
Ja se, ettet sinä näe Eskossa mitään karismaa, tarkoittaa sitä ettei hänessä ole? Vain sinä yksin määrittelet hänen karismattomuutensa? Miksi työnantaja pitää hänet töissä omasta halustaan? Hänestä pidetään, sen takia.
Ja eikös ollut miehekkyydestä kyse? Mitä seuraavaksi keksit?
Vänkäti vänkäti vää
Miksi Eskossa ei ole vänkäti väätä?
Kyse onkin siitä miten hän työnsä hoitaa. Ei Niko Saarinenkaan miehekäs ole, vaan lapsellisesti vääntävä homoseksuaali, joka itki Veitolalle kotonaan, kuinka on suhteessa varatun miehen kanssa eikä siitä oikein tule mitään, mutta niin vaan on jo useamman kerran peräkkäin ollut suosituin.