Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nepot Areenassa

Vierailija
08.06.2026 |

Ootteko kattonu? Siis Temoset ja Fanny on suloisia, mutta omg tää Eerikäinen ja Frangen 😳

Kommentit (2422)

Vierailija
2421/2422 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten Muhis käytti Martinaa hyväksi saadakseen julkisuutta. Jotain kebab-paikkaa mainostaa ahkerasti. Pienistä puroista tulee sponsorirahat. 

Näin arvelen. Ei siihen mitään panojakaan tarvita, Martina pääsi itsekin lööppeihin ja on jälleen puheissa. Somejulkisuus vaatii tätä. 

Mä olen itse tehnyt kostotoimenpiteitä exälle näyttäytymällä toisen miehen kanssa, ja täydestä meni, kun tuli kerjäämään mua takaisin. "Iskun" jälkeen tarjosin sopimuksen mukaan kaverille kaljat ja kiitin kohteliaasti palveluksestaan.

Ai, minusta oli hyvä läppä, kun Muhis ahmi jättilautaselta kolmea hampurilaista samaan aikaan, kun toimittaja uteli hänen Martinan suhteesta. 

Todellakin :D

Vierailija
2422/2422 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oiskohan järkevämpi keskustella nuorisosta. Martina ja Esko menevät täysin ohi aiheen. Joku kun valitti, että keskustella pitää tuosta sarjasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2423/2422 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oiskohan järkevämpi keskustella nuorisosta. Martina ja Esko menevät täysin ohi aiheen. Joku kun valitti, että keskustella pitää tuosta sarjasta.

Äiti ja tytär pitää saada haukkua!