Mistä sopivat imetysliivit?
Mistä sopivat imetysliivit isolle povelle? Esim. prisman liiveissä ei ole kokoja. Vauva syntyy kuukaudenpäästä!
Kommentit (12)
Paljonko esim. maidonkerääjille ja liivinsuojuksille pitää varata tilaa?? ap
Mä pärjäsin ilman imetysliivejä. Käytin jotain urheiluliivejä. Vetäsin vaan liivin kupin alas ja tissi vauvan suuhun ja kuppi taas paikalleen kun vauva oli syönyt. Mulla on C-kuppi eli ei nyt mitkään älyttömän isot tissit. Kun maito nousi niin tissien koko kasvoi sillon ehkä yhdellä tai kahdella kupilla. Olin kyllä ostamassa netistä imetysliivejä, mutta en sitten jaksanut enkä lopulta edes kokenut tarvetta imetysliiveille. Lindexillä myytiin jossain vaiheessa isojakin kokoja imetysliiveissä.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on G-kupin rinnat ja käytin Bebe'siltä Baravado Designsin saumattomia liivejä "full cup" -koossa. Jos pääset liikkeeseen, palvelu oli hyvää. Liivinsuojat ei käytännössä vaadi tilaa, maidonkerääjästä ei ole kokemusta.
https://www.bebes.fi/aidit/imetysliivit/saumattomat-imetysliivit/
Ei mitään imetysliivejä. Rintsikat vain ja avokaulainen paita. Sitten rinta esiin. Älä viitsi tehdä asioista niin vaikeita.
Leikkaa reiät omiin rinta liiveihisi ja siksakkaa reijän reunat moneen kertaan.
Reikien pitää olla tarpeeksi isot, koko nännipihan yli menevät.
No problemos!
Vierailija kirjoitti:
Erittäin paljon. Tennispallon verran.
Kai sulla on rintapumppu jo hankittuna ja jääkaapissa kaali valmiina? Kaali lehtiä tarvitset rintojen hoitoon. Nekin pitää mahtua niihin liiveihin.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on G-kupin rinnat ja käytin Bebe'siltä Baravado Designsin saumattomia liivejä "full cup" -koossa. Jos pääset liikkeeseen, palvelu oli hyvää. Liivinsuojat ei käytännössä vaadi tilaa, maidonkerääjästä ei ole kokemusta.
https://www.bebes.fi/aidit/imetysliivit/saumattomat-imetysliivit/
Bravado Designs on ihan huippu. Mulla ei tosin ole kokemusta istuvuudesta suurille rinnoille, mutta pakko suositella joka tapauksessa. Muotoilu on noissa tosi onnistunut ja tukevat rintoja hyvin. Tuntuvat päällä paremmilta kuin aiemmat rintaliivini ennen raskautta.
Jälleen kerran: Lumingerie.