Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nepot Areenassa

Vierailija
08.06.2026 |

Ootteko kattonu? Siis Temoset ja Fanny on suloisia, mutta omg tää Eerikäinen ja Frangen 😳

Kommentit (2423)

Vierailija
2401/2422 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä kaikki pikku mussukat. Menkäähän mököttämään huoneisiine. Mietitte taas yön, mitä ilkeää voisi Victoriasta sanoa.

Mä keksin, tekokynnet! ÖÖÖöööö, vai oliko jo mainittu? 

Vierailija
2402/2422 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtahan Viktoria ja Martina ovat samoilla miesapajilla. Martina vaihtaa lennosta nuorempaan ja Viktoria katselee itseään kymmenen vuotta vanhempia :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2403/2422 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohtahan Viktoria ja Martina ovat samoilla miesapajilla. Martina vaihtaa lennosta nuorempaan ja Viktoria katselee itseään kymmenen vuotta vanhempia :D

Tykkään Martinan ikinuorekkaasta tyylistä. Ei sen perässä vanhemmat miehet pysy. Viktoria on pikkuvanha, viettää yhteisiä hotelliöitä 15-vuotiaana poikkiksensa kanssa. Varhain liikkeellä. 

Vierailija
2404/2422 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohtahan Viktoria ja Martina ovat samoilla miesapajilla. Martina vaihtaa lennosta nuorempaan ja Viktoria katselee itseään kymmenen vuotta vanhempia :D

Ihan itsensä ikäisiä miehiä Martinalla on aina ollut. Joku taisi aiemmin kirjoittaa, että on mummomaista ajatella muiden puolesta, eli mitä jotkut aikovat sanoa tai tehdä.

Vierailija
2405/2422 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohtahan Viktoria ja Martina ovat samoilla miesapajilla. Martina vaihtaa lennosta nuorempaan ja Viktoria katselee itseään kymmenen vuotta vanhempia :D

Tykkään Martinan ikinuorekkaasta tyylistä. Ei sen perässä vanhemmat miehet pysy. Viktoria on pikkuvanha, viettää yhteisiä hotelliöitä 15-vuotiaana poikkiksensa kanssa. Varhain liikkeellä. 

Pitää ainakin olla hyvin liikkuvaa, urheilullista,  sorttia miehen Martinalle. Luvan kanssa varhain tyttö liikkeellä, lain sallimissa raameissa.

Vierailija
2406/2422 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohtahan Viktoria ja Martina ovat samoilla miesapajilla. Martina vaihtaa lennosta nuorempaan ja Viktoria katselee itseään kymmenen vuotta vanhempia :D

Ihan itsensä ikäisiä miehiä Martinalla on aina ollut. Joku taisi aiemmin kirjoittaa, että on mummomaista ajatella muiden puolesta, eli mitä jotkut aikovat sanoa tai tehdä.

Mikäs tää Hajji Muhis on? Podcastissa puhui, että Gettomasa olisi sopivan ikäinen ja muutenkin sopiva hänelle. Kyllä taitaa Martina olla nuorempiin päin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2407/2422 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohtahan Viktoria ja Martina ovat samoilla miesapajilla. Martina vaihtaa lennosta nuorempaan ja Viktoria katselee itseään kymmenen vuotta vanhempia :D

Ihan itsensä ikäisiä miehiä Martinalla on aina ollut. Joku taisi aiemmin kirjoittaa, että on mummomaista ajatella muiden puolesta, eli mitä jotkut aikovat sanoa tai tehdä.

Mikäs tää Hajji Muhis on? Podcastissa puhui, että Gettomasa olisi sopivan ikäinen ja muutenkin sopiva hänelle. Kyllä taitaa Martina olla nuorempiin päin. 

No onkos ne sanoneet, että heillä olisi joku suhde? Yhteinen illanviettäminen lukuisten muiden seurassa ja samalla autolla (vaikka toiseen baariin) lähtö ei tarkoita sitä.

Vierailija
2408/2422 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohtahan Viktoria ja Martina ovat samoilla miesapajilla. Martina vaihtaa lennosta nuorempaan ja Viktoria katselee itseään kymmenen vuotta vanhempia :D

Ihan itsensä ikäisiä miehiä Martinalla on aina ollut. Joku taisi aiemmin kirjoittaa, että on mummomaista ajatella muiden puolesta, eli mitä jotkut aikovat sanoa tai tehdä.

Mikäs tää Hajji Muhis on? Podcastissa puhui, että Gettomasa olisi sopivan ikäinen ja muutenkin sopiva hänelle. Kyllä taitaa Martina olla nuorempiin päin. 

No onkos ne sanoneet, että heillä olisi joku suhde? Yhteinen illanviettäminen lukuisten muiden seurassa ja samalla autolla (vaikka toiseen baariin) lähtö ei tarkoita sitä.

Ööh, aika vahvoja viitteitä, kun monena iltana viihtyivät toistensa seurassa. Hajji Muhis on 28, eli aika nuori. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2409/2422 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohtahan Viktoria ja Martina ovat samoilla miesapajilla. Martina vaihtaa lennosta nuorempaan ja Viktoria katselee itseään kymmenen vuotta vanhempia :D

Ihan itsensä ikäisiä miehiä Martinalla on aina ollut. Joku taisi aiemmin kirjoittaa, että on mummomaista ajatella muiden puolesta, eli mitä jotkut aikovat sanoa tai tehdä.

Mikäs tää Hajji Muhis on? Podcastissa puhui, että Gettomasa olisi sopivan ikäinen ja muutenkin sopiva hänelle. Kyllä taitaa Martina olla nuorempiin päin. 

Martina on julkisuudesta saatuun rahaan ja bisneksiin päin. Pitää pysyä jollain keinolla lööpeissä, kun ikää tulee. Tuo Muhis naureskeli ivallisen näköisenä, Martinan vieressä istuessaan, eiköhän kokenut nainen sellaisen huomaa.

Vierailija
2410/2422 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohtahan Viktoria ja Martina ovat samoilla miesapajilla. Martina vaihtaa lennosta nuorempaan ja Viktoria katselee itseään kymmenen vuotta vanhempia :D

Ihan itsensä ikäisiä miehiä Martinalla on aina ollut. Joku taisi aiemmin kirjoittaa, että on mummomaista ajatella muiden puolesta, eli mitä jotkut aikovat sanoa tai tehdä.

Mikäs tää Hajji Muhis on? Podcastissa puhui, että Gettomasa olisi sopivan ikäinen ja muutenkin sopiva hänelle. Kyllä taitaa Martina olla nuorempiin päin. 

No onkos ne sanoneet, että heillä olisi joku suhde? Yhteinen illanviettäminen lukuisten muiden seurassa ja samalla autolla (vaikka toiseen baariin) lähtö ei tarkoita sitä.

Ööh, aika vahvoja viitteitä, kun monena iltana viihtyivät toistensa seurassa. Hajji Muhis on 28, eli aika nuori. 

No tuollaisilla ikäeroilla on jopa avioliittoja solmittu, jokaisen oma asia. En nyt tarkoita heitä tässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2411/2422 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten Muhis käytti Martinaa hyväksi saadakseen julkisuutta. Jotain kebab-paikkaa mainostaa ahkerasti. Pienistä puroista tulee sponsorirahat. 

Vierailija
2412/2422 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohtahan Viktoria ja Martina ovat samoilla miesapajilla. Martina vaihtaa lennosta nuorempaan ja Viktoria katselee itseään kymmenen vuotta vanhempia :D

Ihan itsensä ikäisiä miehiä Martinalla on aina ollut. Joku taisi aiemmin kirjoittaa, että on mummomaista ajatella muiden puolesta, eli mitä jotkut aikovat sanoa tai tehdä.

Mikäs tää Hajji Muhis on? Podcastissa puhui, että Gettomasa olisi sopivan ikäinen ja muutenkin sopiva hänelle. Kyllä taitaa Martina olla nuorempiin päin. 

No onkos ne sanoneet, että heillä olisi joku suhde? Yhteinen illanviettäminen lukuisten muiden seurassa ja samalla autolla (vaikka toiseen baariin) lähtö ei tarkoita sitä.

Ööh, aika vahvoja viitteitä, kun monena iltana viihtyivät toistensa seurassa. Hajji Muhis on 28, eli aika nuori. 

No tuollaisilla ikäeroilla on jopa avioliittoja solmittu, jokaisen oma asia. En nyt tarkoita heitä tässä.

Niin. Aitolehdellä on kotona nuori neiti, joka alkaa kohta käydä baareissa. Pyörivät kohta samoissa ympyröissä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2413/2422 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohtahan Viktoria ja Martina ovat samoilla miesapajilla. Martina vaihtaa lennosta nuorempaan ja Viktoria katselee itseään kymmenen vuotta vanhempia :D

Ihan itsensä ikäisiä miehiä Martinalla on aina ollut. Joku taisi aiemmin kirjoittaa, että on mummomaista ajatella muiden puolesta, eli mitä jotkut aikovat sanoa tai tehdä.

Mikäs tää Hajji Muhis on? Podcastissa puhui, että Gettomasa olisi sopivan ikäinen ja muutenkin sopiva hänelle. Kyllä taitaa Martina olla nuorempiin päin. 

No onkos ne sanoneet, että heillä olisi joku suhde? Yhteinen illanviettäminen lukuisten muiden seurassa ja samalla autolla (vaikka toiseen baariin) lähtö ei tarkoita sitä.

Ööh, aika vahvoja viitteitä, kun monena iltana viihtyivät toistensa seurassa. Hajji Muhis on 28, eli aika nuori. 

Voihan hänelläkin kesäromanssi olla, miksi se kellekään kuuluisi? Jotkut tykkää vanhemmista naisista, jotkut nuoremmat naiset itseään huomattavasti vanhemmista miehistä.

Vierailija
2414/2422 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohtahan Viktoria ja Martina ovat samoilla miesapajilla. Martina vaihtaa lennosta nuorempaan ja Viktoria katselee itseään kymmenen vuotta vanhempia :D

Ihan itsensä ikäisiä miehiä Martinalla on aina ollut. Joku taisi aiemmin kirjoittaa, että on mummomaista ajatella muiden puolesta, eli mitä jotkut aikovat sanoa tai tehdä.

Mikäs tää Hajji Muhis on? Podcastissa puhui, että Gettomasa olisi sopivan ikäinen ja muutenkin sopiva hänelle. Kyllä taitaa Martina olla nuorempiin päin. 

No onkos ne sanoneet, että heillä olisi joku suhde? Yhteinen illanviettäminen lukuisten muiden seurassa ja samalla autolla (vaikka toiseen baariin) lähtö ei tarkoita sitä.

Ööh, aika vahvoja viitteitä, kun monena iltana viihtyivät toistensa seurassa. Hajji Muhis on 28, eli aika nuori. 

No tuollaisilla ikäeroilla on jopa avioliittoja solmittu, jokaisen oma asia. En nyt tarkoita heitä tässä.

Niin. Aitolehdellä on kotona nuori neiti, joka alkaa kohta käydä baareissa. Pyörivät kohta samoissa ympyröissä. 

Ehkä Helgakin alkaa käydä samoissa baareissa ja vie molempien miehet? Mistä tieto että Vikke aikoo alkaa käymään baareissa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2415/2422 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohtahan Viktoria ja Martina ovat samoilla miesapajilla. Martina vaihtaa lennosta nuorempaan ja Viktoria katselee itseään kymmenen vuotta vanhempia :D

Ihan itsensä ikäisiä miehiä Martinalla on aina ollut. Joku taisi aiemmin kirjoittaa, että on mummomaista ajatella muiden puolesta, eli mitä jotkut aikovat sanoa tai tehdä.

Mikäs tää Hajji Muhis on? Podcastissa puhui, että Gettomasa olisi sopivan ikäinen ja muutenkin sopiva hänelle. Kyllä taitaa Martina olla nuorempiin päin. 

No onkos ne sanoneet, että heillä olisi joku suhde? Yhteinen illanviettäminen lukuisten muiden seurassa ja samalla autolla (vaikka toiseen baariin) lähtö ei tarkoita sitä.

Ööh, aika vahvoja viitteitä, kun monena iltana viihtyivät toistensa seurassa. Hajji Muhis on 28, eli aika nuori. 

Voihan hänelläkin kesäromanssi olla, miksi se kellekään kuuluisi? Jotkut tykkää vanhemmista naisista, jotkut nuoremmat naiset itseään huomattavasti vanhemmista miehistä.

Onhan toikin, että äiti ja tytär on samoilla apajilla. Naurettavaa. 

Vierailija
2416/2422 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten Muhis käytti Martinaa hyväksi saadakseen julkisuutta. Jotain kebab-paikkaa mainostaa ahkerasti. Pienistä puroista tulee sponsorirahat. 

Näin arvelen. Ei siihen mitään panojakaan tarvita, Martina pääsi itsekin lööppeihin ja on jälleen puheissa. Somejulkisuus vaatii tätä. 

Mä olen itse tehnyt kostotoimenpiteitä exälle näyttäytymällä toisen miehen kanssa, ja täydestä meni, kun tuli kerjäämään mua takaisin. "Iskun" jälkeen tarjosin sopimuksen mukaan kaverille kaljat ja kiitin kohteliaasti palveluksestaan.

Vierailija
2417/2422 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohtahan Viktoria ja Martina ovat samoilla miesapajilla. Martina vaihtaa lennosta nuorempaan ja Viktoria katselee itseään kymmenen vuotta vanhempia :D

Ihan itsensä ikäisiä miehiä Martinalla on aina ollut. Joku taisi aiemmin kirjoittaa, että on mummomaista ajatella muiden puolesta, eli mitä jotkut aikovat sanoa tai tehdä.

Mikäs tää Hajji Muhis on? Podcastissa puhui, että Gettomasa olisi sopivan ikäinen ja muutenkin sopiva hänelle. Kyllä taitaa Martina olla nuorempiin päin. 

No onkos ne sanoneet, että heillä olisi joku suhde? Yhteinen illanviettäminen lukuisten muiden seurassa ja samalla autolla (vaikka toiseen baariin) lähtö ei tarkoita sitä.

Ööh, aika vahvoja viitteitä, kun monena iltana viihtyivät toistensa seurassa. Hajji Muhis on 28, eli aika nuori. 

No tuollaisilla ikäeroilla on jopa avioliittoja solmittu, jokaisen oma asia. En nyt tarkoita heitä tässä.

Niin. Aitolehdellä on kotona nuori neiti, joka alkaa kohta käydä baareissa. Pyörivät kohta samoissa ympyröissä. 

Ehkä Helgakin alkaa käydä samoissa baareissa ja vie molempien miehet? Mistä tieto että Vikke aikoo alkaa käymään baareissa?

Jotenkin arvailen, kun Martina ja Esko ovat olleet menevää sorttia. Ovat vieläkin keski-ikäisinä. Ei omena kauas puusta putoa. 

Vierailija
2418/2422 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohtahan Viktoria ja Martina ovat samoilla miesapajilla. Martina vaihtaa lennosta nuorempaan ja Viktoria katselee itseään kymmenen vuotta vanhempia :D

Ihan itsensä ikäisiä miehiä Martinalla on aina ollut. Joku taisi aiemmin kirjoittaa, että on mummomaista ajatella muiden puolesta, eli mitä jotkut aikovat sanoa tai tehdä.

Mikäs tää Hajji Muhis on? Podcastissa puhui, että Gettomasa olisi sopivan ikäinen ja muutenkin sopiva hänelle. Kyllä taitaa Martina olla nuorempiin päin. 

No onkos ne sanoneet, että heillä olisi joku suhde? Yhteinen illanviettäminen lukuisten muiden seurassa ja samalla autolla (vaikka toiseen baariin) lähtö ei tarkoita sitä.

Ööh, aika vahvoja viitteitä, kun monena iltana viihtyivät toistensa seurassa. Hajji Muhis on 28, eli aika nuori. 

Voihan hänelläkin kesäromanssi olla, miksi se kellekään kuuluisi? Jotkut tykkää vanhemmista naisista, jotkut nuoremmat naiset itseään huomattavasti vanhemmista miehistä.

Onhan toikin, että äiti ja tytär on samoilla apajilla. Naurettavaa. 

Millä ihmeen apajilla? Tytöllä on oma poikaystävä. Miksi aina täytyy keksiä omiaan, jotta pääsee panettelemaan jotakuta jota inhoaa tai jopa vihaa? Ja tuo sällihän on kolmekymppinen. Nytkö sitä naitetaan jo 16v Victorialle? Millaisia sekopäitä täällä oikein pyörii.

Vierailija
2419/2422 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten Muhis käytti Martinaa hyväksi saadakseen julkisuutta. Jotain kebab-paikkaa mainostaa ahkerasti. Pienistä puroista tulee sponsorirahat. 

Näin arvelen. Ei siihen mitään panojakaan tarvita, Martina pääsi itsekin lööppeihin ja on jälleen puheissa. Somejulkisuus vaatii tätä. 

Mä olen itse tehnyt kostotoimenpiteitä exälle näyttäytymällä toisen miehen kanssa, ja täydestä meni, kun tuli kerjäämään mua takaisin. "Iskun" jälkeen tarjosin sopimuksen mukaan kaverille kaljat ja kiitin kohteliaasti palveluksestaan.

Ai, minusta oli hyvä läppä, kun Muhis ahmi jättilautaselta kolmea hampurilaista samaan aikaan, kun toimittaja uteli hänen Martinan suhteesta. 

Vierailija
2420/2422 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohtahan Viktoria ja Martina ovat samoilla miesapajilla. Martina vaihtaa lennosta nuorempaan ja Viktoria katselee itseään kymmenen vuotta vanhempia :D

Ihan itsensä ikäisiä miehiä Martinalla on aina ollut. Joku taisi aiemmin kirjoittaa, että on mummomaista ajatella muiden puolesta, eli mitä jotkut aikovat sanoa tai tehdä.

Mikäs tää Hajji Muhis on? Podcastissa puhui, että Gettomasa olisi sopivan ikäinen ja muutenkin sopiva hänelle. Kyllä taitaa Martina olla nuorempiin päin. 

No onkos ne sanoneet, että heillä olisi joku suhde? Yhteinen illanviettäminen lukuisten muiden seurassa ja samalla autolla (vaikka toiseen baariin) lähtö ei tarkoita sitä.

Ööh, aika vahvoja viitteitä, kun monena iltana viihtyivät toistensa seurassa. Hajji Muhis on 28, eli aika nuori. 

No tuollaisilla ikäeroilla on jopa avioliittoja solmittu, jokaisen oma asia. En nyt tarkoita heitä tässä.

Niin. Aitolehdellä on kotona nuori neiti, joka alkaa kohta käydä baareissa. Pyörivät kohta samoissa ympyröissä. 

Ehkä Helgakin alkaa käydä samoissa baareissa ja vie molempien miehet? Mistä tieto että Vikke aikoo alkaa käymään baareissa?

Jotenkin arvailen, kun Martina ja Esko ovat olleet menevää sorttia. Ovat vieläkin keski-ikäisinä. Ei omena kauas puusta putoa. 

Sinä arvailet täällä 16v tulevaa elämää. Ja niin ehdottomana, varmana mitä toinen aikoo tehdä ja millainen hänestä tulee, et vaan luovuta. 

Tiedätkö  että maaseudun kiltti tyttö aika usein hullaantuu, kun joku kusipää puhuu kokematttoman pään pyörälle...voi jäädä vuohet hoitamatta...