Työterveyshoitaja nosti Kannasta esiin 15 vuotta vanhan ahdistuneisuusdiagnoosin kun asiani on nivelkivut
Olen siis ahdistunut hullu, joka teeskentelee vaivansa?
Minusta otetut magneettikuvat eivät siis merkitse mitään, sillä hulluudessani olen kuvitellut nivelet kuluneiksi sekä kipeiksi - onko asia siis näin...?
Kommentit (285)
Mulla ei ole mitään diagnooseja mutta silti olen joutunut Gang stalking rikollisen kuvottavan kohtelun toimeksi terveydenhuollossa ja kuvitelkaa asialla kuvottavat, sairaat, oksettavat naiset! Miksi muuksi pitäisi kutsua henkilöitä jotka tekevät törkeitä rikoksia häirintä tsrkoituksella jollekin naiselle, äidille ja tämön lapsilleenkin? Kuinka oksettavia naisia löytyy Suomesta.? Valitettavsti kansainvälisiä kytköksiä myös, mutta ei olisi suomalaisista uskonut että lähtevät mukasn tuollaisiin!
Olin siis oikeassa kun ajattelin, että mt merkintöjä käytetään aseena ihmistä vastaan terveydenhuollossa. Jotenkin olikin sellainen olo, että ei voi siihenkään luottaa vaan on hyvin mielivaltaista sekin saatko jonkun mt puolella olleita ihmisiä vihaavan epäammattimaisen moraalittoman ihmisen hoitamaan asioita vai ammattitaitoisen. Liikaa vapautta sieläkin hoitajilla tehdä mitä lystää. Isoäidilleni tehtiin samaa kunnes löydettiin elimellinen kilpirauhasen sairaus. Itse olen kieltänyt terveystietojeni luovutuksen kannassa esim alueelta toiselle, koska tiedän miten niitä voidaan käyttää väärin. Että sitten jos sulla on joku mt polin käynti niin sinua ei enää oteta vakavasti.
Työkyvyttömyyseläkkeelle ei pääse ja 595 yleistuki ei riitä elämiseen. Pitää hakea siivoojaksi ja siivota mitä jaksaa esim. pelkät tahrakohdat. Vessassa voi nukkua työpäivän aikana, kun on kova väsymys.
Vierailija kirjoitti:
Siksi en milloinkaan mene psyykkisten vaivojen takia terveydenhuoltoon. Sieltä saa leiman, joka ei kulu kuolleessakaan.
Sama juttu. Firman työterveys tarjoaa keskusteluapua, mutta ei tulisi mieleenkään käyttää tuota palvelua kuin vasta ns. viimeisessä hädässä. Enkä ole ainoa, joka näin ajattelee.
Olen myös satunnainen tupakoitsija, mutta en ole koskaan kertonut/myöntänyt asiaa työterveydessä. Tuo on niitä asioita joita voidaan käyttää aseena.
Nuo kolmivuotistarkastukset on kyllä sellaisia kuulustelutilaisuuksia. Olen aina valehdellut asioista työterveyshoitajalle. Se miten elän siviilissä on ainoastaan minun asiani niin kauan kuin se ei vaikuta työhöni.
Joku kirjoitti ”Että sitten jos sulla on joku mt polin käynti niin sinua ei enää oteta vakavasti”
Näin oli varmaan joskus 90-luvulla, muttei enää nykyään, kun niin monella on mt-käyntejä, terapioita ja lääkityksiä jossain vaiheessa elämää. Turha niistä on tehdä numeroa missään jos joku kysyy, myöntää vaan että joo olin silloin ahdistunut tms. mutta ei vaivaa enää.
Vierailija kirjoitti:
Mä en jotenkin ymmärrä näitä kuvioita. Itselläni on pahimman luokan hoitohistoria psyk. puolella huumeiden käyttöineen ja skitsofrenioineen, pitkä lista muitakin diagnooseja ja tuhansia kirjauksia sekopäisyydestäni. Koen saavani aina hyvää kohtelua kaikkialla terveydenhuollossa ja pienetkin jutut otetaan todella vakavasti, vaikka sanon, että pärjään kyllä ja saan itse hoidettua. Henkilökunta on usein ihan yltiömukavaa ja auttavaista.
sehän se haaste tässä onkin että normaaleja asioita hyvin hoitaneita henkilöitä sitten dissataan jos vaikeassa elämäntilanteessa hakea apua. Elämäntapakeissit toki porskuttaa hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Työkyvyttömyyseläkkeelle ei pääse ja 595 yleistuki ei riitä elämiseen. Pitää hakea siivoojaksi ja siivota mitä jaksaa esim. pelkät tahrakohdat. Vessassa voi nukkua työpäivän aikana, kun on kova väsymys.
Ei sairaaloiden siivous niin tarkkaa ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työkyvyttömyyseläkkeelle ei pääse ja 595 yleistuki ei riitä elämiseen. Pitää hakea siivoojaksi ja siivota mitä jaksaa esim. pelkät tahrakohdat. Vessassa voi nukkua työpäivän aikana, kun on kova väsymys.
Ei sairaaloiden siivous niin tarkkaa ole.
Muihin töihin ei pääse. Mutta pyyhii pelkät tahrakohdat.
Ei ole mulle kyllä ollut haittaa terveydenhuollossa vuosia vanhoista rajuista mt oireista. Toivon, että olisin aiemmassa vaiheessa kertonut avoimesti miten oikeasti menee niin ei olisi ehkä mennyt niin pahaksi silloin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työkyvyttömyyseläkkeelle ei pääse ja 595 yleistuki ei riitä elämiseen. Pitää hakea siivoojaksi ja siivota mitä jaksaa esim. pelkät tahrakohdat. Vessassa voi nukkua työpäivän aikana, kun on kova väsymys.
Ei sairaaloiden siivous niin tarkkaa ole.
Muihin töihin ei pääse. Mutta pyyhii pelkät tahrakohdat.
Jos jaksaa mennä paikalle niin se riittää. Kelan lääkäri haluaa, että nostat palkan, vaikka et jaksaisi töissä tehdä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi en milloinkaan mene psyykkisten vaivojen takia terveydenhuoltoon. Sieltä saa leiman, joka ei kulu kuolleessakaan.
Sama juttu. Firman työterveys tarjoaa keskusteluapua, mutta ei tulisi mieleenkään käyttää tuota palvelua kuin vasta ns. viimeisessä hädässä. Enkä ole ainoa, joka näin ajattelee.
Olen myös satunnainen tupakoitsija, mutta en ole koskaan kertonut/myöntänyt asiaa työterveydessä. Tuo on niitä asioita joita voidaan käyttää aseena.
Nuo kolmivuotistarkastukset on kyllä sellaisia kuulustelutilaisuuksia. Olen aina valehdellut asioista työterveyshoitajalle. Se miten elän siviilissä on ainoastaan minun asiani niin kauan kuin se ei vaikuta työhöni.
Minä olen mennyt sekä julkiselle puolelle keskusteluapuun ja myös työterveyden puolelle. Kummastakaan en saanut leimaa, koska en ole enää noiden jälkeen juuri tarvinnut terveyskeskuskäyntejä moneen vuoteen. En pidä tosin keskustelua hyvänä, eikä se johtanut juuri mihinkään. Sen sijaan lääkkeistä sain apua.
No, ehkä joskus tulevaisuudessa noita käyntejä voidaan käyttää minua vastaan, mutta enpä usko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työkyvyttömyyseläkkeelle ei pääse ja 595 yleistuki ei riitä elämiseen. Pitää hakea siivoojaksi ja siivota mitä jaksaa esim. pelkät tahrakohdat. Vessassa voi nukkua työpäivän aikana, kun on kova väsymys.
Ei sairaaloiden siivous niin tarkkaa ole.
Muihin töihin ei pääse. Mutta pyyhii pelkät tahrakohdat.
Jos jaksaa mennä paikalle niin se riittää. Kelan lääkäri haluaa, että nostat palkan, vaikka et jaksaisi töissä tehdä mitään.
Tuttu tyhjensi pelkät roskikset.
Liikaa valtaa noilla hoitajilla. Kyykyttävät ihmisiä. Jopa kiusaavat. Mulla oli suun alueen leikkaus, hirveät kivut. Lähäri sanoi että lääkettä ei tuoda vasta kuin illalla. Printtasi mulle vielä lääkkeestä että lue . Kantelin lääkärille, ja lääkettä alkoi tulla aina pyydettäessä. Teen tästä vielä muistutuksen sairaalaan. Ja joo, nää kirjaa ihan mitä sattuu. Vaivoin korjaavat virheitä. Olen saanut onneksi kirjausta korjattua. Ja vielä, ole mahdollisimman vähäsanainen kun kerrot vaivoitasi. Nää ei ole mitään järjen jättiläisiä, ei lähihoitajan eikä sairaanhoitajat. Mutta valtaa on väärillä ihmisillä eivätkä osaa sitä käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Itsekin siivoan töissä hitaasti ja jos pomo valittaa sanon, että kun on näitä sairauksia.
Potkut ja minä tulen jatkamaan.
Juu ei pidä kertoa paljon mitään. Jos sanoo polttavansa vaikka joskus viikonloppuna niin merkintä että olet tupakoitsija. Eikä sanaakaan alkoholista tai olet käyttäjä, jopa väärinkäyttää. Nää tulee vastaan sitten aikanaan.
Sinänsä olisi hyvä kun uskaltaisi puhua. Mutta ei kannata. Kaikki voidaan kääntää sinua vastaan.
Jos mulle kävis noin. Sanoisin suoraan. Asia on 15 vuotta vanha. Eikä mielenterveysdiagnooseja katsota akuutisti vaikuttavan terveydenhuollossa, jos kirjaukset ovat yli 5 vuotta vanhoja. Ellei kyseessä ole fyysisiä muutoksista liittyvä sairaus. Joka pahenee ilman hoitoa.
Vierailija kirjoitti:
Sinänsä olisi hyvä kun uskaltaisi puhua. Mutta ei kannata. Kaikki voidaan kääntää sinua vastaan.
Voi käyttää myös toisinpäin. Ei nyt jaksa siivota niin hyvin, kun on nuo diagnoosit ettekä päästäneet tk-eläkkeelle. Jos leikkauspotilas saa noroviruksen, se on voi voi.
Kelan lääkäri ei päästä tk-eläkkeelle. Jos sulle tulee keisarileikkauksen jälkeen norovirus, se on voi voi. Masennus jne niin ei jaksa siivota töissä kunnolla.
Aloite mielenterveyteen liittyvien asioiden esille tuomiseen lähtee vain ja ainoastaan aikuiselta potilaalta itseltään, jos aikuinen ihminen kokisi jotain mielenterveyteensä liittyviä asioita, niin varmasti jokainen potilas aikuisena ihmisenä ihan itse ottaisi puheeksi tällaiset asiat hoitohenkilökunnan kanssa, jos haluaisi. Joten erittäin epäasiallista käytöstä hoitajan käytös kaivaa esiin jokin vanha diagnoosi.
Maailma ja ihmiset muuttuneet niin sairaiksi, että nykyisin potilaiden kannattaa kaiketi nauhoittaa kaikki lääkärikäynnit/hoitajakäynnit ja jättää muistutus epäasiallisesta käytöksestä, jos sellaista kokee. Tai rikosilmoitus.