Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jalkapallon MM-kilpailut -Official

Vierailija
30.05.2026 |

Noin pari viikkoa ja sitten mennään. Mikä maa on suosikkisi kisoissa ja keitä pelaajia seuraat?

 

Itsellä suosikit Espanja, Argentiina ja Uruguay. Pelaajista nostaisin esiin Pedrin , Yamalin, Julian Alvarezin ja Nico Pazin

Kommentit (2403)

Vierailija
1721/2403 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saudi-Arabia ei ole minkäänlainen mittari Espanjan tasolle.

No ei, miten ovat koko kisoissa? Ihan kuin Suomen peliä katselisi, vaikka maalivahti on vielä huonompi. Ei kyllä Kap Verdekään pelannut, eihän niillä raukoilla ollut palloakaan, mutta hyvä puolustus ja Espanja tyhmästi peluutti kakkosketjuaan. 

Ymmärrän kyllä että FIFA haluaa lihottaa kirstujaan näillä laajennetuilla kisoilla mutta onhan nämä jotkut pelit todella heikkotasoisia. Mutta joskus ne pienetkin yllättävät, kuten Kap Verde nyt esimerkiksi osoitti. 

Mun mieiestä on kivoja just nämä alkusarjan pelit ja päivät, kun tulee kolme- neljäkin matsia kerralla. Saa tosissaan bingettää futista. Kyllä tämän ilon 4 vuoden välein kestää hyvin! 

Vierailija
1722/2403 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukaku vissiin heti aloituksessa. Terveyshuolia hänelläkin ilmeisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1723/2403 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skotit olivat hyviä kun buuasivat Tunisian r a izk ar ill e. En ymmärrä miksi hänet on otettu kisoihin ylipäätään mukaan? No ehkä kaltaisensa muut saivat vähän esimakua mitä on luvassa jos jatkavat touhujaan ja jäävät kiinni. Osa futareista on kulisseissa täysiä sikoja. 

Vierailija
1724/2403 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saudi-Arabia ei ole minkäänlainen mittari Espanjan tasolle.

No ei, miten ovat koko kisoissa? Ihan kuin Suomen peliä katselisi, vaikka maalivahti on vielä huonompi. Ei kyllä Kap Verdekään pelannut, eihän niillä raukoilla ollut palloakaan, mutta hyvä puolustus ja Espanja tyhmästi peluutti kakkosketjuaan. 

Ymmärrän kyllä että FIFA haluaa lihottaa kirstujaan näillä laajennetuilla kisoilla mutta onhan nämä jotkut pelit todella heikkotasoisia. Mutta joskus ne pienetkin yllättävät, kuten Kap Verde nyt esimerkiksi osoitti. 

Mun mieiestä on kivoja just nämä alkusarjan pelit ja päivät, kun tulee kolme- neljäkin matsia kerralla. Saa tosissaan bingettää futista. Kyllä tämän ilon 4 vuoden välein kestää hyvin! 

Ei se odotus oo neljää vuotta, ku em-kisatki on. Ja em-kisoissa on kovempi taso

Vierailija
1725/2403 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erikoinen hahmo tuo Cucurella. Aika lyhyt verrattuna moniin ja vaarattoman näköinen. On varmasti aika veemäinen pelata vastaan.

Rikkoo aika kipeän näköisesti ja on koko ajan joka paikassa.

Cucurella on se Espanjan rotta nyt kun ei Ramos enää pelaa. Ei ole Ramoksen kaltainen viikatemies mutta ei kaihda kontaktia ja pelaa juuri tuollaista vastustajaa ärsyttävää peliä. 

Cucurella monesti vilkaisee tuomaria jos on vähän sellaista harmaalla alueella pelaamista. 

Katsoin jonkun todennäköisesti 2010 -luvun vanhan Espanjan ottelun ja siinä Ramos ei pelannut vielä likaista peliä. Minun mielestä pelasi aikalailla wingbackin roolissa ja aivan siististi. Katsoin jonkun myöhempien vuosien pelin ja tyyli oli muuttunut täysin. Siis aggressiivisuustaso oli katossa. Olin vähän järkyttynyt. 

Vierailija
1726/2403 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saudi-Arabia ei ole minkäänlainen mittari Espanjan tasolle.

No ei, miten ovat koko kisoissa? Ihan kuin Suomen peliä katselisi, vaikka maalivahti on vielä huonompi. Ei kyllä Kap Verdekään pelannut, eihän niillä raukoilla ollut palloakaan, mutta hyvä puolustus ja Espanja tyhmästi peluutti kakkosketjuaan. 

Ymmärrän kyllä että FIFA haluaa lihottaa kirstujaan näillä laajennetuilla kisoilla mutta onhan nämä jotkut pelit todella heikkotasoisia. Mutta joskus ne pienetkin yllättävät, kuten Kap Verde nyt esimerkiksi osoitti. 

Mun mieiestä on kivoja just nämä alkusarjan pelit ja päivät, kun tulee kolme- neljäkin matsia kerralla. Saa tosissaan bingettää futista. Kyllä tämän ilon 4 vuoden välein kestää hyvin! 

On ja ei. Välillä huonot pelit harmittaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1727/2403 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Skotit olivat hyviä kun buuasivat Tunisian r a izk ar ill e. En ymmärrä miksi hänet on otettu kisoihin ylipäätään mukaan? No ehkä kaltaisensa muut saivat vähän esimakua mitä on luvassa jos jatkavat touhujaan ja jäävät kiinni. Osa futareista on kulisseissa täysiä sikoja. 

Seksirikollisten määrää per kentällinen en uskalla edes arvailla. 

Vierailija
1728/2403 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lukaku vissiin heti aloituksessa. Terveyshuolia hänelläkin ilmeisesti.

Uruk-hai berserk siis taas jyräämässä kentällä :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1729/2403 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Belgia on yksi mun suosikeista, mulla on sieltä kavereita ja tulee siellä käytyäkin yleensä kerran vuodessa. Varsin hyviä pelaajiakin. Toivottavasti pelit siis sujuisivat hyvin heiltä! 🤞

Vierailija
1730/2403 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erikoinen hahmo tuo Cucurella. Aika lyhyt verrattuna moniin ja vaarattoman näköinen. On varmasti aika veemäinen pelata vastaan.

Rikkoo aika kipeän näköisesti ja on koko ajan joka paikassa.

Cucurella on se Espanjan rotta nyt kun ei Ramos enää pelaa. Ei ole Ramoksen kaltainen viikatemies mutta ei kaihda kontaktia ja pelaa juuri tuollaista vastustajaa ärsyttävää peliä. 

Cucurella monesti vilkaisee tuomaria jos on vähän sellaista harmaalla alueella pelaamista. 

Katsoin jonkun todennäköisesti 2010 -luvun vanhan Espanjan ottelun ja siinä Ramos ei pelannut vielä likaista peliä. Minun mielestä pelasi aikalailla wingbackin roolissa ja aivan siististi. Katsoin jonkun myöhempien vuosien pelin ja tyyli oli muuttunut täysin. Siis aggressiivisuustaso oli katossa. Olin vähän järkyttynyt. 

Kyllähän Ramos on noita punaisia napsinut tasaiseen tahtiin ihan teinivuosistaan saakka, mutta ei tietenkään jokaisessa pelissä kohella menemään täysillä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1731/2403 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Belgia on yksi mun suosikeista, mulla on sieltä kavereita ja tulee siellä käytyäkin yleensä kerran vuodessa. Varsin hyviä pelaajiakin. Toivottavasti pelit siis sujuisivat hyvin heiltä! 🤞

Tää on hassua ku suomalaisella pitäs olla joku "suosikki"

Vierailija
1732/2403 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saudi-Arabia ei ole minkäänlainen mittari Espanjan tasolle.

No ei, miten ovat koko kisoissa? Ihan kuin Suomen peliä katselisi, vaikka maalivahti on vielä huonompi. Ei kyllä Kap Verdekään pelannut, eihän niillä raukoilla ollut palloakaan, mutta hyvä puolustus ja Espanja tyhmästi peluutti kakkosketjuaan. 

Ymmärrän kyllä että FIFA haluaa lihottaa kirstujaan näillä laajennetuilla kisoilla mutta onhan nämä jotkut pelit todella heikkotasoisia. Mutta joskus ne pienetkin yllättävät, kuten Kap Verde nyt esimerkiksi osoitti. 

Mun mieiestä on kivoja just nämä alkusarjan pelit ja päivät, kun tulee kolme- neljäkin matsia kerralla. Saa tosissaan bingettää futista. Kyllä tämän ilon 4 vuoden välein kestää hyvin! 

Ei se odotus oo neljää vuotta, ku em-kisatki on. Ja em-kisoissa on kovempi taso

Naisten futista seuraaville ensi kesänä on MM-kisat ja viime kesänä oli eurot. Joka kesä jalkapalloturnaus 👌🏼

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1733/2403 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cucurellalla ei ole kaikki simpukat paellassa.

Vierailija
1734/2403 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltäköhän englantilaisista tuntuu katsella joukkueensa menoa, kun niin moni on pelaaja ei-englantilainen. Sama homma Saksan, Hollannin ja eritoten Ranskan joukkueiden kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1735/2403 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Belgia on yksi mun suosikeista, mulla on sieltä kavereita ja tulee siellä käytyäkin yleensä kerran vuodessa. Varsin hyviä pelaajiakin. Toivottavasti pelit siis sujuisivat hyvin heiltä! 🤞

Tää on hassua ku suomalaisella pitäs olla joku "suosikki"

Miten niin pitäisi? Mulla on montakin suosikkia Belgian lisäksi mutta ei yhtäkään mistään pakosta.

Vierailija
1736/2403 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istvan Kovacs - siinä tuomarisilmäkarkkia naisille <3

Vierailija
1737/2403 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cucurellalla ei ole kaikki simpukat paellassa.

Siirtyy Real Madridiin. Onkohan maajoukkueura siinä 😅.

Reppana nuori Belgian kannattaja, hänellä särkyi sydän kun Iran sai maalin. Oli sitten paitsio Belgialaisten onneksi. 

Vierailija
1738/2403 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saudi-Arabia ei ole minkäänlainen mittari Espanjan tasolle.

No ei, miten ovat koko kisoissa? Ihan kuin Suomen peliä katselisi, vaikka maalivahti on vielä huonompi. Ei kyllä Kap Verdekään pelannut, eihän niillä raukoilla ollut palloakaan, mutta hyvä puolustus ja Espanja tyhmästi peluutti kakkosketjuaan. 

Ymmärrän kyllä että FIFA haluaa lihottaa kirstujaan näillä laajennetuilla kisoilla mutta onhan nämä jotkut pelit todella heikkotasoisia. Mutta joskus ne pienetkin yllättävät, kuten Kap Verde nyt esimerkiksi osoitti. 

Mun mieiestä on kivoja just nämä alkusarjan pelit ja päivät, kun tulee kolme- neljäkin matsia kerralla. Saa tosissaan bingettää futista. Kyllä tämän ilon 4 vuoden välein kestää hyvin! 

Ei se odotus oo neljää vuotta, ku em-kisatki on. Ja em-kisoissa on kovempi taso

Naisten futista seuraaville ensi kesänä on MM-kisat ja viime kesänä oli eurot. Joka kesä jalkapalloturnaus 👌🏼

Mä seuraan mielummin vaikka Superpesistä ku naisten futista. Helmarit my ass

Vierailija
1739/2403 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Istvan Kovacs - siinä tuomarisilmäkarkkia naisille <3

Noooo ei mun ykkössuosikki mutta ihan komea kyllä.

Vierailija
1740/2403 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vielä yhtään mustaa tuomaria ollut, eipä niitä paljoa ole kun joutuvat törkeän käytöksen uhriksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi