Jalkapallon MM-kilpailut -Official
Noin pari viikkoa ja sitten mennään. Mikä maa on suosikkisi kisoissa ja keitä pelaajia seuraat?
Itsellä suosikit Espanja, Argentiina ja Uruguay. Pelaajista nostaisin esiin Pedrin , Yamalin, Julian Alvarezin ja Nico Pazin
Katso lähetysajat : Jalkapallon MM-kilpailut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2403)
Lukaku vissiin heti aloituksessa. Terveyshuolia hänelläkin ilmeisesti.
Skotit olivat hyviä kun buuasivat Tunisian r a izk ar ill e. En ymmärrä miksi hänet on otettu kisoihin ylipäätään mukaan? No ehkä kaltaisensa muut saivat vähän esimakua mitä on luvassa jos jatkavat touhujaan ja jäävät kiinni. Osa futareista on kulisseissa täysiä sikoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saudi-Arabia ei ole minkäänlainen mittari Espanjan tasolle.
No ei, miten ovat koko kisoissa? Ihan kuin Suomen peliä katselisi, vaikka maalivahti on vielä huonompi. Ei kyllä Kap Verdekään pelannut, eihän niillä raukoilla ollut palloakaan, mutta hyvä puolustus ja Espanja tyhmästi peluutti kakkosketjuaan.
Ymmärrän kyllä että FIFA haluaa lihottaa kirstujaan näillä laajennetuilla kisoilla mutta onhan nämä jotkut pelit todella heikkotasoisia. Mutta joskus ne pienetkin yllättävät, kuten Kap Verde nyt esimerkiksi osoitti.
Mun mieiestä on kivoja just nämä alkusarjan pelit ja päivät, kun tulee kolme- neljäkin matsia kerralla. Saa tosissaan bingettää futista. Kyllä tämän ilon 4 vuoden välein kestää hyvin!
Ei se odotus oo neljää vuotta, ku em-kisatki on. Ja em-kisoissa on kovempi taso
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erikoinen hahmo tuo Cucurella. Aika lyhyt verrattuna moniin ja vaarattoman näköinen. On varmasti aika veemäinen pelata vastaan.
Rikkoo aika kipeän näköisesti ja on koko ajan joka paikassa.
Cucurella on se Espanjan rotta nyt kun ei Ramos enää pelaa. Ei ole Ramoksen kaltainen viikatemies mutta ei kaihda kontaktia ja pelaa juuri tuollaista vastustajaa ärsyttävää peliä.
Cucurella monesti vilkaisee tuomaria jos on vähän sellaista harmaalla alueella pelaamista.
Katsoin jonkun todennäköisesti 2010 -luvun vanhan Espanjan ottelun ja siinä Ramos ei pelannut vielä likaista peliä. Minun mielestä pelasi aikalailla wingbackin roolissa ja aivan siististi. Katsoin jonkun myöhempien vuosien pelin ja tyyli oli muuttunut täysin. Siis aggressiivisuustaso oli katossa. Olin vähän järkyttynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saudi-Arabia ei ole minkäänlainen mittari Espanjan tasolle.
No ei, miten ovat koko kisoissa? Ihan kuin Suomen peliä katselisi, vaikka maalivahti on vielä huonompi. Ei kyllä Kap Verdekään pelannut, eihän niillä raukoilla ollut palloakaan, mutta hyvä puolustus ja Espanja tyhmästi peluutti kakkosketjuaan.
Ymmärrän kyllä että FIFA haluaa lihottaa kirstujaan näillä laajennetuilla kisoilla mutta onhan nämä jotkut pelit todella heikkotasoisia. Mutta joskus ne pienetkin yllättävät, kuten Kap Verde nyt esimerkiksi osoitti.
Mun mieiestä on kivoja just nämä alkusarjan pelit ja päivät, kun tulee kolme- neljäkin matsia kerralla. Saa tosissaan bingettää futista. Kyllä tämän ilon 4 vuoden välein kestää hyvin!
On ja ei. Välillä huonot pelit harmittaa.
Vierailija kirjoitti:
Skotit olivat hyviä kun buuasivat Tunisian r a izk ar ill e. En ymmärrä miksi hänet on otettu kisoihin ylipäätään mukaan? No ehkä kaltaisensa muut saivat vähän esimakua mitä on luvassa jos jatkavat touhujaan ja jäävät kiinni. Osa futareista on kulisseissa täysiä sikoja.
Seksirikollisten määrää per kentällinen en uskalla edes arvailla.
Vierailija kirjoitti:
Lukaku vissiin heti aloituksessa. Terveyshuolia hänelläkin ilmeisesti.
Uruk-hai berserk siis taas jyräämässä kentällä :(
Belgia on yksi mun suosikeista, mulla on sieltä kavereita ja tulee siellä käytyäkin yleensä kerran vuodessa. Varsin hyviä pelaajiakin. Toivottavasti pelit siis sujuisivat hyvin heiltä! 🤞
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erikoinen hahmo tuo Cucurella. Aika lyhyt verrattuna moniin ja vaarattoman näköinen. On varmasti aika veemäinen pelata vastaan.
Rikkoo aika kipeän näköisesti ja on koko ajan joka paikassa.
Cucurella on se Espanjan rotta nyt kun ei Ramos enää pelaa. Ei ole Ramoksen kaltainen viikatemies mutta ei kaihda kontaktia ja pelaa juuri tuollaista vastustajaa ärsyttävää peliä.
Cucurella monesti vilkaisee tuomaria jos on vähän sellaista harmaalla alueella pelaamista.
Katsoin jonkun todennäköisesti 2010 -luvun vanhan Espanjan ottelun ja siinä Ramos ei pelannut vielä likaista peliä. Minun mielestä pelasi aikalailla wingbackin roolissa ja aivan siististi. Katsoin jonkun myöhempien vuosien pelin ja tyyli oli muuttunut täysin. Siis aggressiivisuustaso oli katossa. Olin vähän järkyttynyt.
Kyllähän Ramos on noita punaisia napsinut tasaiseen tahtiin ihan teinivuosistaan saakka, mutta ei tietenkään jokaisessa pelissä kohella menemään täysillä.
Vierailija kirjoitti:
Belgia on yksi mun suosikeista, mulla on sieltä kavereita ja tulee siellä käytyäkin yleensä kerran vuodessa. Varsin hyviä pelaajiakin. Toivottavasti pelit siis sujuisivat hyvin heiltä! 🤞
Tää on hassua ku suomalaisella pitäs olla joku "suosikki"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saudi-Arabia ei ole minkäänlainen mittari Espanjan tasolle.
No ei, miten ovat koko kisoissa? Ihan kuin Suomen peliä katselisi, vaikka maalivahti on vielä huonompi. Ei kyllä Kap Verdekään pelannut, eihän niillä raukoilla ollut palloakaan, mutta hyvä puolustus ja Espanja tyhmästi peluutti kakkosketjuaan.
Ymmärrän kyllä että FIFA haluaa lihottaa kirstujaan näillä laajennetuilla kisoilla mutta onhan nämä jotkut pelit todella heikkotasoisia. Mutta joskus ne pienetkin yllättävät, kuten Kap Verde nyt esimerkiksi osoitti.
Mun mieiestä on kivoja just nämä alkusarjan pelit ja päivät, kun tulee kolme- neljäkin matsia kerralla. Saa tosissaan bingettää futista. Kyllä tämän ilon 4 vuoden välein kestää hyvin!
Ei se odotus oo neljää vuotta, ku em-kisatki on. Ja em-kisoissa on kovempi taso
Naisten futista seuraaville ensi kesänä on MM-kisat ja viime kesänä oli eurot. Joka kesä jalkapalloturnaus 👌🏼
Cucurellalla ei ole kaikki simpukat paellassa.
Miltäköhän englantilaisista tuntuu katsella joukkueensa menoa, kun niin moni on pelaaja ei-englantilainen. Sama homma Saksan, Hollannin ja eritoten Ranskan joukkueiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Belgia on yksi mun suosikeista, mulla on sieltä kavereita ja tulee siellä käytyäkin yleensä kerran vuodessa. Varsin hyviä pelaajiakin. Toivottavasti pelit siis sujuisivat hyvin heiltä! 🤞
Tää on hassua ku suomalaisella pitäs olla joku "suosikki"
Miten niin pitäisi? Mulla on montakin suosikkia Belgian lisäksi mutta ei yhtäkään mistään pakosta.
Istvan Kovacs - siinä tuomarisilmäkarkkia naisille <3
Vierailija kirjoitti:
Cucurellalla ei ole kaikki simpukat paellassa.
Siirtyy Real Madridiin. Onkohan maajoukkueura siinä 😅.
Reppana nuori Belgian kannattaja, hänellä särkyi sydän kun Iran sai maalin. Oli sitten paitsio Belgialaisten onneksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saudi-Arabia ei ole minkäänlainen mittari Espanjan tasolle.
No ei, miten ovat koko kisoissa? Ihan kuin Suomen peliä katselisi, vaikka maalivahti on vielä huonompi. Ei kyllä Kap Verdekään pelannut, eihän niillä raukoilla ollut palloakaan, mutta hyvä puolustus ja Espanja tyhmästi peluutti kakkosketjuaan.
Ymmärrän kyllä että FIFA haluaa lihottaa kirstujaan näillä laajennetuilla kisoilla mutta onhan nämä jotkut pelit todella heikkotasoisia. Mutta joskus ne pienetkin yllättävät, kuten Kap Verde nyt esimerkiksi osoitti.
Mun mieiestä on kivoja just nämä alkusarjan pelit ja päivät, kun tulee kolme- neljäkin matsia kerralla. Saa tosissaan bingettää futista. Kyllä tämän ilon 4 vuoden välein kestää hyvin!
Ei se odotus oo neljää vuotta, ku em-kisatki on. Ja em-kisoissa on kovempi taso
Naisten futista seuraaville ensi kesänä on MM-kisat ja viime kesänä oli eurot. Joka kesä jalkapalloturnaus 👌🏼
Mä seuraan mielummin vaikka Superpesistä ku naisten futista. Helmarit my ass
Vierailija kirjoitti:
Istvan Kovacs - siinä tuomarisilmäkarkkia naisille <3
Noooo ei mun ykkössuosikki mutta ihan komea kyllä.
Ei ole vielä yhtään mustaa tuomaria ollut, eipä niitä paljoa ole kun joutuvat törkeän käytöksen uhriksi.
Mun mieiestä on kivoja just nämä alkusarjan pelit ja päivät, kun tulee kolme- neljäkin matsia kerralla. Saa tosissaan bingettää futista. Kyllä tämän ilon 4 vuoden välein kestää hyvin!