Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jalkapallon MM-kilpailut -Official

Vierailija
30.05.2026 |

Noin pari viikkoa ja sitten mennään. Mikä maa on suosikkisi kisoissa ja keitä pelaajia seuraat?

 

Itsellä suosikit Espanja, Argentiina ja Uruguay. Pelaajista nostaisin esiin Pedrin , Yamalin, Julian Alvarezin ja Nico Pazin

Kommentit (2371)

Vierailija
1761/2371 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan Dokulla jäänyt ryyppy päälle, kun on näköjään saikulla?

Sen pelipaita pitäs antaa jollekki katujen miehelle Kalliossa

Doku on lähtenyt kaverinsa Deekun kanssa rilluttelemaan :D

Niin siis dokaamaan 😅

Vierailija
1762/2371 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ITV juontaja sanoi, että Saudi-Arabian fanit on jännityksessä. Selostajat ympäri maailmaa sekoilee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1763/2371 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Belgia ei saa maalia tehtyä vaikka pitävät palloa. 

Ja hyvä niin!!

Vierailija
1764/2371 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saudi-Arabia ei ole minkäänlainen mittari Espanjan tasolle.

No ei, miten ovat koko kisoissa? Ihan kuin Suomen peliä katselisi, vaikka maalivahti on vielä huonompi. Ei kyllä Kap Verdekään pelannut, eihän niillä raukoilla ollut palloakaan, mutta hyvä puolustus ja Espanja tyhmästi peluutti kakkosketjuaan. 

Ymmärrän kyllä että FIFA haluaa lihottaa kirstujaan näillä laajennetuilla kisoilla mutta onhan nämä jotkut pelit todella heikkotasoisia. Mutta joskus ne pienetkin yllättävät, kuten Kap Verde nyt esimerkiksi osoitti. 

Mun mieiestä on kivoja just nämä alkusarjan pelit ja päivät, kun tulee kolme- neljäkin matsia kerralla. Saa tosissaan bingettää futista. Kyllä tämän ilon 4 vuoden välein kestää hyvin! 

Ei se odotus oo neljää vuotta, ku em-kisatki on. Ja em-kisoissa on kovempi taso

Naisten futista seuraaville ensi kesänä on MM-kisat ja viime kesänä oli eurot. Joka kesä jalkapalloturnaus 👌🏼

Mä seuraan mielummin vaikka Superpesistä ku naisten futista. Helmarit my ass

Se on ihan sinun ongelmasi se. 

Vierailija
1765/2371 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Istvan Kovacs - siinä tuomarisilmäkarkkia naisille <3

Menkää nyt näiden "silmäkarkkienne" kanssa jo roskiin.

Ei meidän fanitus ole sulta pois. Keskity sinä pelitekniikoihin!

Vierailija
1766/2371 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Belgia on yksi mun suosikeista, mulla on sieltä kavereita ja tulee siellä käytyäkin yleensä kerran vuodessa. Varsin hyviä pelaajiakin. Toivottavasti pelit siis sujuisivat hyvin heiltä! 🤞

Tää on hassua ku suomalaisella pitäs olla joku "suosikki"

Tottakai pitää olla yksi tai useampikin suosikkijoukkue. Se lisää jännitystä. 

Aina pitää jättää tilaa myös uusille maille joihin voi tykästyä. Vähän kuten Georgia viime euroissa ja Islanti sitä ennen 

Ja Japani nyt!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1767/2371 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en pistä mieskauneutta pahakseni, mutta taktiikat kiinnostaa enemmän

Vierailija
1768/2371 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Istvan Kovacs - siinä tuomarisilmäkarkkia naisille <3

Menkää nyt näiden "silmäkarkkienne" kanssa jo roskiin.

Ei meidän fanitus ole sulta pois. Keskity sinä pelitekniikoihin!

Täällä on kyllä niin monta joka asiasta nillittäjää. Naiset harmittaa, erilaiset ihmiset harmittaa, komeus tai se että joku toinen arvostaa komeutta harmittaa, turhat pelit harmittaa, kovat pelit harmittaa, voitot harmittaa, häviöt harmittaa... sanoisin että heillä on rankat 1,5 kuukautta tässä, mutta kyllä heillä on ihan koko elämä rankkaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1769/2371 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iran- Belgia 0-0. Aikamoinen tapaus Beiranvand.

Vierailija
1770/2371 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä tänään pelaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1771/2371 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuuko nuo urheilutoimittajat jossain eristetyssä kuplassa kirjoittamassa vai miten nuo saa väännettyä noinkin ison ongelman mitä turhimmista asioista. Tänään esim. taas kerran noista juomatauoista. Ne on tarkoitettu kuumiin olosuhteisiin, kuten nyt vaikka amerikassa kesällä tai mexikossa jossa pelataan myös. Munat huurteessa suomalaisessa kesäyössä ottelua katsoessa ei ehkä tunnu tarpeelliselta mutta pelaajat kyllä niitä tarvitsee kuumimmissa peleissä. 

Vierailija
1772/2371 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jamalista tuli mieleen nuori Ronaldo. Kikkoja ja itsekkäitä ratkaisuja. Olisiko kusi nousemassa hattuun?

Olisiko tuo mikään ihme? Poika tulee köyhästä perheestä, nousee 16-vuotiaana parrasvaloihin ja 18-vuotiaana on jo miljoonamies. Kaikki ylistää. Jos tuossa ei nouse kusi päähän niin ei missään. Pahoin pelkään että pää ei kestä tulevaisuudessa nöyrää puurtamista ja harjoittelua ja ego paisuu liian suureksi. Sitten käy huonosti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1773/2371 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Belgia ja Iran tasuri. Oliko Belgian tehottomuutta vai Iranin hyvää puolustusta? Matsia en ole nähnyt.

Vierailija
1774/2371 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja joku pelaaja repi näemmä pelihousunsa kentällä. Piti sitten vaihtaa kentän laidalla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1775/2371 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Belgia ja Iran tasuri. Oliko Belgian tehottomuutta vai Iranin hyvää puolustusta? Matsia en ole nähnyt.

Sekä että.

Vierailija
1776/2371 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muita jo pudonnut kuin Turkki?

Vierailija
1777/2371 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi studioihin raahataan kiintiönaisia? Jopa selostuskoppiin oli yksi tyrkky päässyt lässyttämään.

Naiset vauvapalstalla "asiantuntevasti analysoi" jalkapallopelejä ja samalla kritisoi studioiden "kiintiönaisia" :D. Ettekö te näe tätä ironiaa?

Vierailija
1778/2371 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko muita jo pudonnut kuin Turkki?

Tunisia vissiin putoaa myös. 

Vierailija
1779/2371 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään näkee sitten Argentiinan tämän hetken vireen. Jatkaako Messi maalien tekoa ja nousee kaikkien aikojen ykköseksi yksin MM-kisojen maalipörssissä?

Vierailija
1780/2371 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi studioihin raahataan kiintiönaisia? Jopa selostuskoppiin oli yksi tyrkky päässyt lässyttämään.

Naiset vauvapalstalla "asiantuntevasti analysoi" jalkapallopelejä ja samalla kritisoi studioiden "kiintiönaisia" :D. Ettekö te näe tätä ironiaa?

Tuo ole naista nähnytkään, paitsi äitinsä kun käy kellarissa tuomassa ruokaa ja hakemassa pyykit. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi