Jalkapallon MM-kilpailut -Official
Noin pari viikkoa ja sitten mennään. Mikä maa on suosikkisi kisoissa ja keitä pelaajia seuraat?
Itsellä suosikit Espanja, Argentiina ja Uruguay. Pelaajista nostaisin esiin Pedrin , Yamalin, Julian Alvarezin ja Nico Pazin
Katso lähetysajat : Jalkapallon MM-kilpailut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2371)
ITV juontaja sanoi, että Saudi-Arabian fanit on jännityksessä. Selostajat ympäri maailmaa sekoilee.
Vierailija kirjoitti:
Belgia ei saa maalia tehtyä vaikka pitävät palloa.
Ja hyvä niin!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saudi-Arabia ei ole minkäänlainen mittari Espanjan tasolle.
No ei, miten ovat koko kisoissa? Ihan kuin Suomen peliä katselisi, vaikka maalivahti on vielä huonompi. Ei kyllä Kap Verdekään pelannut, eihän niillä raukoilla ollut palloakaan, mutta hyvä puolustus ja Espanja tyhmästi peluutti kakkosketjuaan.
Ymmärrän kyllä että FIFA haluaa lihottaa kirstujaan näillä laajennetuilla kisoilla mutta onhan nämä jotkut pelit todella heikkotasoisia. Mutta joskus ne pienetkin yllättävät, kuten Kap Verde nyt esimerkiksi osoitti.
Mun mieiestä on kivoja just nämä alkusarjan pelit ja päivät, kun tulee kolme- neljäkin matsia kerralla. Saa tosissaan bingettää futista. Kyllä tämän ilon 4 vuoden välein kestää hyvin!
Ei se odotus oo neljää vuotta, ku em-kisatki on. Ja em-kisoissa on kovempi taso
Naisten futista seuraaville ensi kesänä on MM-kisat ja viime kesänä oli eurot. Joka kesä jalkapalloturnaus 👌🏼
Mä seuraan mielummin vaikka Superpesistä ku naisten futista. Helmarit my ass
Se on ihan sinun ongelmasi se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Istvan Kovacs - siinä tuomarisilmäkarkkia naisille <3
Menkää nyt näiden "silmäkarkkienne" kanssa jo roskiin.
Ei meidän fanitus ole sulta pois. Keskity sinä pelitekniikoihin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Belgia on yksi mun suosikeista, mulla on sieltä kavereita ja tulee siellä käytyäkin yleensä kerran vuodessa. Varsin hyviä pelaajiakin. Toivottavasti pelit siis sujuisivat hyvin heiltä! 🤞
Tää on hassua ku suomalaisella pitäs olla joku "suosikki"
Tottakai pitää olla yksi tai useampikin suosikkijoukkue. Se lisää jännitystä.
Aina pitää jättää tilaa myös uusille maille joihin voi tykästyä. Vähän kuten Georgia viime euroissa ja Islanti sitä ennen
Ja Japani nyt!
Minä en pistä mieskauneutta pahakseni, mutta taktiikat kiinnostaa enemmän
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Istvan Kovacs - siinä tuomarisilmäkarkkia naisille <3
Menkää nyt näiden "silmäkarkkienne" kanssa jo roskiin.
Ei meidän fanitus ole sulta pois. Keskity sinä pelitekniikoihin!
Täällä on kyllä niin monta joka asiasta nillittäjää. Naiset harmittaa, erilaiset ihmiset harmittaa, komeus tai se että joku toinen arvostaa komeutta harmittaa, turhat pelit harmittaa, kovat pelit harmittaa, voitot harmittaa, häviöt harmittaa... sanoisin että heillä on rankat 1,5 kuukautta tässä, mutta kyllä heillä on ihan koko elämä rankkaa!
Iran- Belgia 0-0. Aikamoinen tapaus Beiranvand.
Istuuko nuo urheilutoimittajat jossain eristetyssä kuplassa kirjoittamassa vai miten nuo saa väännettyä noinkin ison ongelman mitä turhimmista asioista. Tänään esim. taas kerran noista juomatauoista. Ne on tarkoitettu kuumiin olosuhteisiin, kuten nyt vaikka amerikassa kesällä tai mexikossa jossa pelataan myös. Munat huurteessa suomalaisessa kesäyössä ottelua katsoessa ei ehkä tunnu tarpeelliselta mutta pelaajat kyllä niitä tarvitsee kuumimmissa peleissä.
Vierailija kirjoitti:
Jamalista tuli mieleen nuori Ronaldo. Kikkoja ja itsekkäitä ratkaisuja. Olisiko kusi nousemassa hattuun?
Olisiko tuo mikään ihme? Poika tulee köyhästä perheestä, nousee 16-vuotiaana parrasvaloihin ja 18-vuotiaana on jo miljoonamies. Kaikki ylistää. Jos tuossa ei nouse kusi päähän niin ei missään. Pahoin pelkään että pää ei kestä tulevaisuudessa nöyrää puurtamista ja harjoittelua ja ego paisuu liian suureksi. Sitten käy huonosti.
Belgia ja Iran tasuri. Oliko Belgian tehottomuutta vai Iranin hyvää puolustusta? Matsia en ole nähnyt.
Ja joku pelaaja repi näemmä pelihousunsa kentällä. Piti sitten vaihtaa kentän laidalla.
Vierailija kirjoitti:
Belgia ja Iran tasuri. Oliko Belgian tehottomuutta vai Iranin hyvää puolustusta? Matsia en ole nähnyt.
Sekä että.
Onko muita jo pudonnut kuin Turkki?
Vierailija kirjoitti:
Miksi studioihin raahataan kiintiönaisia? Jopa selostuskoppiin oli yksi tyrkky päässyt lässyttämään.
Naiset vauvapalstalla "asiantuntevasti analysoi" jalkapallopelejä ja samalla kritisoi studioiden "kiintiönaisia" :D. Ettekö te näe tätä ironiaa?
Vierailija kirjoitti:
Onko muita jo pudonnut kuin Turkki?
Tunisia vissiin putoaa myös.
Tänään näkee sitten Argentiinan tämän hetken vireen. Jatkaako Messi maalien tekoa ja nousee kaikkien aikojen ykköseksi yksin MM-kisojen maalipörssissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi studioihin raahataan kiintiönaisia? Jopa selostuskoppiin oli yksi tyrkky päässyt lässyttämään.
Naiset vauvapalstalla "asiantuntevasti analysoi" jalkapallopelejä ja samalla kritisoi studioiden "kiintiönaisia" :D. Ettekö te näe tätä ironiaa?
Tuo ole naista nähnytkään, paitsi äitinsä kun käy kellarissa tuomassa ruokaa ja hakemassa pyykit.
Niin siis dokaamaan 😅