Jalkapallon MM-kilpailut -Official
Noin pari viikkoa ja sitten mennään. Mikä maa on suosikkisi kisoissa ja keitä pelaajia seuraat?
Itsellä suosikit Espanja, Argentiina ja Uruguay. Pelaajista nostaisin esiin Pedrin , Yamalin, Julian Alvarezin ja Nico Pazin
Katso lähetysajat : Jalkapallon MM-kilpailut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2403)
Vierailija kirjoitti:
Skotit olivat hyviä kun buuasivat Tunisian r a izk ar ill e. En ymmärrä miksi hänet on otettu kisoihin ylipäätään mukaan? No ehkä kaltaisensa muut saivat vähän esimakua mitä on luvassa jos jatkavat touhujaan ja jäävät kiinni. Osa futareista on kulisseissa täysiä sikoja.
Australialaiset ovat kävelleet kulkueina tuolla ja laulaneet "we are Aussies, we're on a bender, Donald Trump is a sex offender!" 👏👏👏
Belgia ei saa maalia tehtyä vaikka pitävät palloa.
Onkohan Dokulla jäänyt ryyppy päälle, kun on näköjään saikulla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saudi-Arabia ei ole minkäänlainen mittari Espanjan tasolle.
No ei, miten ovat koko kisoissa? Ihan kuin Suomen peliä katselisi, vaikka maalivahti on vielä huonompi. Ei kyllä Kap Verdekään pelannut, eihän niillä raukoilla ollut palloakaan, mutta hyvä puolustus ja Espanja tyhmästi peluutti kakkosketjuaan.
Ymmärrän kyllä että FIFA haluaa lihottaa kirstujaan näillä laajennetuilla kisoilla mutta onhan nämä jotkut pelit todella heikkotasoisia. Mutta joskus ne pienetkin yllättävät, kuten Kap Verde nyt esimerkiksi osoitti.
Mun mieiestä on kivoja just nämä alkusarjan pelit ja päivät, kun tulee kolme- neljäkin matsia kerralla. Saa tosissaan bingettää futista. Kyllä tämän ilon 4 vuoden välein kestää hyvin!
Ei se odotus oo neljää vuotta, ku em-kisatki on. Ja em-kisoissa on kovempi taso
Naisten futista seuraaville ensi kesänä on MM-kisat ja viime kesänä oli eurot. Joka kesä jalkapalloturnaus 👌🏼
Mä seuraan mielummin vaikka Superpesistä ku naisten futista. Helmarit my ass
Sinua nyt ei yleisöksi kaivatakaan 😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Skotit olivat hyviä kun buuasivat Tunisian r a izk ar ill e. En ymmärrä miksi hänet on otettu kisoihin ylipäätään mukaan? No ehkä kaltaisensa muut saivat vähän esimakua mitä on luvassa jos jatkavat touhujaan ja jäävät kiinni. Osa futareista on kulisseissa täysiä sikoja.
Australialaiset ovat kävelleet kulkueina tuolla ja laulaneet "we are Aussies, we're on a bender, Donald Trump is a sex offender!" 👏👏👏
Ja aussit on ite rikollisten jälkeläisiä nii look whos talking
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Dokulla jäänyt ryyppy päälle, kun on näköjään saikulla?
Taitaa rouva synnyttää. Käy ottamassa esikoisen vastaan ainakin.
Muistattekos muuten ketä vastaan Belgia pelasi tasan 5 vuotta sitten, 21.6.2021??
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Dokulla jäänyt ryyppy päälle, kun on näköjään saikulla?
Sen pelipaita pitäs antaa jollekki katujen miehelle Kalliossa
Suht. paska xelostaja MTV3:lla. Koko ajan höpöttää Israelista ja Irlannista, vaikka tarkoittaa Irania.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Istvan Kovacs - siinä tuomarisilmäkarkkia naisille <3
Menkää nyt näiden "silmäkarkkienne" kanssa jo roskiin.
Hyppää sinä Molokin kitaan 👌🏼
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Skotit olivat hyviä kun buuasivat Tunisian r a izk ar ill e. En ymmärrä miksi hänet on otettu kisoihin ylipäätään mukaan? No ehkä kaltaisensa muut saivat vähän esimakua mitä on luvassa jos jatkavat touhujaan ja jäävät kiinni. Osa futareista on kulisseissa täysiä sikoja.
Australialaiset ovat kävelleet kulkueina tuolla ja laulaneet "we are Aussies, we're on a bender, Donald Trump is a sex offender!" 👏👏👏
Ja aussit on ite rikollisten jälkeläisiä nii look whos talking
Vanha vitsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Belgia on yksi mun suosikeista, mulla on sieltä kavereita ja tulee siellä käytyäkin yleensä kerran vuodessa. Varsin hyviä pelaajiakin. Toivottavasti pelit siis sujuisivat hyvin heiltä! 🤞
Tää on hassua ku suomalaisella pitäs olla joku "suosikki"
Tottakai pitää olla yksi tai useampikin suosikkijoukkue. Se lisää jännitystä.
Vierailija kirjoitti:
Suht. paska xelostaja MTV3:lla. Koko ajan höpöttää Israelista ja Irlannista, vaikka tarkoittaa Irania.
No huh. Mä kuuntelen sujuvasti tsekiksi, vielä eivät ole maita ainakaan sotkeneet 😅.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Skotit olivat hyviä kun buuasivat Tunisian r a izk ar ill e. En ymmärrä miksi hänet on otettu kisoihin ylipäätään mukaan? No ehkä kaltaisensa muut saivat vähän esimakua mitä on luvassa jos jatkavat touhujaan ja jäävät kiinni. Osa futareista on kulisseissa täysiä sikoja.
Australialaiset ovat kävelleet kulkueina tuolla ja laulaneet "we are Aussies, we're on a bender, Donald Trump is a sex offender!" 👏👏👏
Aussit vitsaili, että jos ei jalkapallo suju, voi vaihtaa rugbyyn kunhan muistaa olla koskematta käsin palloon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Istvan Kovacs - siinä tuomarisilmäkarkkia naisille <3
Noooo ei mun ykkössuosikki mutta ihan komea kyllä.
On miehekkään näköinen - ei mikään pullaposki-babyface. Tykkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Belgia on yksi mun suosikeista, mulla on sieltä kavereita ja tulee siellä käytyäkin yleensä kerran vuodessa. Varsin hyviä pelaajiakin. Toivottavasti pelit siis sujuisivat hyvin heiltä! 🤞
Tää on hassua ku suomalaisella pitäs olla joku "suosikki"
Tottakai pitää olla yksi tai useampikin suosikkijoukkue. Se lisää jännitystä.
Aina pitää jättää tilaa myös uusille maille joihin voi tykästyä. Vähän kuten Georgia viime euroissa ja Islanti sitä ennen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Dokulla jäänyt ryyppy päälle, kun on näköjään saikulla?
Sen pelipaita pitäs antaa jollekki katujen miehelle Kalliossa
Doku on lähtenyt kaverinsa Deekun kanssa rilluttelemaan :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Skotit olivat hyviä kun buuasivat Tunisian r a izk ar ill e. En ymmärrä miksi hänet on otettu kisoihin ylipäätään mukaan? No ehkä kaltaisensa muut saivat vähän esimakua mitä on luvassa jos jatkavat touhujaan ja jäävät kiinni. Osa futareista on kulisseissa täysiä sikoja.
Australialaiset ovat kävelleet kulkueina tuolla ja laulaneet "we are Aussies, we're on a bender, Donald Trump is a sex offender!" 👏👏👏
Aussit vitsaili, että jos ei jalkapallo suju, voi vaihtaa rugbyyn kunhan muistaa olla koskematta käsin palloon.
Tai Aussie rules football! Siinäpä kans vinkeä laji. Mutta sama ongelma, ei sais koskea palloon käsillä 😁.
Vierailija kirjoitti:
Miltäköhän englantilaisista tuntuu katsella joukkueensa menoa, kun niin moni on pelaaja ei-englantilainen. Sama homma Saksan, Hollannin ja eritoten Ranskan joukkueiden kanssa.
Hyvältä varmaan koska eivät ole äitinsä kellarissa asustelevia rasistipaskoja.
Menkää nyt näiden "silmäkarkkienne" kanssa jo roskiin.