Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jalkapallon MM-kilpailut -Official

Vierailija
30.05.2026 |

Noin pari viikkoa ja sitten mennään. Mikä maa on suosikkisi kisoissa ja keitä pelaajia seuraat?

 

Itsellä suosikit Espanja, Argentiina ja Uruguay. Pelaajista nostaisin esiin Pedrin , Yamalin, Julian Alvarezin ja Nico Pazin

Kommentit (2403)

Vierailija
1741/2403 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Istvan Kovacs - siinä tuomarisilmäkarkkia naisille <3

Menkää nyt näiden "silmäkarkkienne" kanssa jo roskiin.

Vierailija
1742/2403 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Skotit olivat hyviä kun buuasivat Tunisian r a izk ar ill e. En ymmärrä miksi hänet on otettu kisoihin ylipäätään mukaan? No ehkä kaltaisensa muut saivat vähän esimakua mitä on luvassa jos jatkavat touhujaan ja jäävät kiinni. Osa futareista on kulisseissa täysiä sikoja. 

Australialaiset ovat kävelleet kulkueina tuolla ja laulaneet "we are Aussies, we're on a bender, Donald Trump is a sex offender!" 👏👏👏

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1743/2403 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Belgia ei saa maalia tehtyä vaikka pitävät palloa. 

Vierailija
1744/2403 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan Dokulla jäänyt ryyppy päälle, kun on näköjään saikulla?

Vierailija
1745/2403 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saudi-Arabia ei ole minkäänlainen mittari Espanjan tasolle.

No ei, miten ovat koko kisoissa? Ihan kuin Suomen peliä katselisi, vaikka maalivahti on vielä huonompi. Ei kyllä Kap Verdekään pelannut, eihän niillä raukoilla ollut palloakaan, mutta hyvä puolustus ja Espanja tyhmästi peluutti kakkosketjuaan. 

Ymmärrän kyllä että FIFA haluaa lihottaa kirstujaan näillä laajennetuilla kisoilla mutta onhan nämä jotkut pelit todella heikkotasoisia. Mutta joskus ne pienetkin yllättävät, kuten Kap Verde nyt esimerkiksi osoitti. 

Mun mieiestä on kivoja just nämä alkusarjan pelit ja päivät, kun tulee kolme- neljäkin matsia kerralla. Saa tosissaan bingettää futista. Kyllä tämän ilon 4 vuoden välein kestää hyvin! 

Ei se odotus oo neljää vuotta, ku em-kisatki on. Ja em-kisoissa on kovempi taso

Naisten futista seuraaville ensi kesänä on MM-kisat ja viime kesänä oli eurot. Joka kesä jalkapalloturnaus 👌🏼

Mä seuraan mielummin vaikka Superpesistä ku naisten futista. Helmarit my ass

Sinua nyt ei yleisöksi kaivatakaan 😆

Vierailija
1746/2403 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Skotit olivat hyviä kun buuasivat Tunisian r a izk ar ill e. En ymmärrä miksi hänet on otettu kisoihin ylipäätään mukaan? No ehkä kaltaisensa muut saivat vähän esimakua mitä on luvassa jos jatkavat touhujaan ja jäävät kiinni. Osa futareista on kulisseissa täysiä sikoja. 

Australialaiset ovat kävelleet kulkueina tuolla ja laulaneet "we are Aussies, we're on a bender, Donald Trump is a sex offender!" 👏👏👏

Ja aussit on ite rikollisten jälkeläisiä nii look whos talking

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1747/2403 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan Dokulla jäänyt ryyppy päälle, kun on näköjään saikulla?

Taitaa rouva synnyttää. Käy ottamassa esikoisen vastaan ainakin.

Vierailija
1748/2403 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistattekos muuten ketä vastaan Belgia pelasi tasan 5 vuotta sitten, 21.6.2021??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1749/2403 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan Dokulla jäänyt ryyppy päälle, kun on näköjään saikulla?

Sen pelipaita pitäs antaa jollekki katujen miehelle Kalliossa

Vierailija
1750/2403 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suht. paska xelostaja MTV3:lla. Koko ajan höpöttää Israelista ja Irlannista, vaikka tarkoittaa Irania.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1751/2403 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Istvan Kovacs - siinä tuomarisilmäkarkkia naisille <3

Menkää nyt näiden "silmäkarkkienne" kanssa jo roskiin.

Hyppää sinä Molokin kitaan 👌🏼

Vierailija
1752/2403 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Skotit olivat hyviä kun buuasivat Tunisian r a izk ar ill e. En ymmärrä miksi hänet on otettu kisoihin ylipäätään mukaan? No ehkä kaltaisensa muut saivat vähän esimakua mitä on luvassa jos jatkavat touhujaan ja jäävät kiinni. Osa futareista on kulisseissa täysiä sikoja. 

Australialaiset ovat kävelleet kulkueina tuolla ja laulaneet "we are Aussies, we're on a bender, Donald Trump is a sex offender!" 👏👏👏

Ja aussit on ite rikollisten jälkeläisiä nii look whos talking

Vanha vitsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1753/2403 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Belgia on yksi mun suosikeista, mulla on sieltä kavereita ja tulee siellä käytyäkin yleensä kerran vuodessa. Varsin hyviä pelaajiakin. Toivottavasti pelit siis sujuisivat hyvin heiltä! 🤞

Tää on hassua ku suomalaisella pitäs olla joku "suosikki"

Tottakai pitää olla yksi tai useampikin suosikkijoukkue. Se lisää jännitystä. 

Vierailija
1754/2403 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suht. paska xelostaja MTV3:lla. Koko ajan höpöttää Israelista ja Irlannista, vaikka tarkoittaa Irania.

No huh. Mä kuuntelen sujuvasti tsekiksi, vielä eivät ole maita ainakaan sotkeneet 😅.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1755/2403 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Skotit olivat hyviä kun buuasivat Tunisian r a izk ar ill e. En ymmärrä miksi hänet on otettu kisoihin ylipäätään mukaan? No ehkä kaltaisensa muut saivat vähän esimakua mitä on luvassa jos jatkavat touhujaan ja jäävät kiinni. Osa futareista on kulisseissa täysiä sikoja. 

Australialaiset ovat kävelleet kulkueina tuolla ja laulaneet "we are Aussies, we're on a bender, Donald Trump is a sex offender!" 👏👏👏

Aussit vitsaili, että jos ei jalkapallo suju, voi vaihtaa rugbyyn kunhan muistaa olla koskematta käsin palloon.

Vierailija
1756/2403 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Istvan Kovacs - siinä tuomarisilmäkarkkia naisille <3

Noooo ei mun ykkössuosikki mutta ihan komea kyllä.

On miehekkään näköinen - ei mikään pullaposki-babyface. Tykkään. 

Vierailija
1757/2403 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Belgia on yksi mun suosikeista, mulla on sieltä kavereita ja tulee siellä käytyäkin yleensä kerran vuodessa. Varsin hyviä pelaajiakin. Toivottavasti pelit siis sujuisivat hyvin heiltä! 🤞

Tää on hassua ku suomalaisella pitäs olla joku "suosikki"

Tottakai pitää olla yksi tai useampikin suosikkijoukkue. Se lisää jännitystä. 

Aina pitää jättää tilaa myös uusille maille joihin voi tykästyä. Vähän kuten Georgia viime euroissa ja Islanti sitä ennen 

Vierailija
1758/2403 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan Dokulla jäänyt ryyppy päälle, kun on näköjään saikulla?

Sen pelipaita pitäs antaa jollekki katujen miehelle Kalliossa

Doku on lähtenyt kaverinsa Deekun kanssa rilluttelemaan :D

Vierailija
1759/2403 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Skotit olivat hyviä kun buuasivat Tunisian r a izk ar ill e. En ymmärrä miksi hänet on otettu kisoihin ylipäätään mukaan? No ehkä kaltaisensa muut saivat vähän esimakua mitä on luvassa jos jatkavat touhujaan ja jäävät kiinni. Osa futareista on kulisseissa täysiä sikoja. 

Australialaiset ovat kävelleet kulkueina tuolla ja laulaneet "we are Aussies, we're on a bender, Donald Trump is a sex offender!" 👏👏👏

Aussit vitsaili, että jos ei jalkapallo suju, voi vaihtaa rugbyyn kunhan muistaa olla koskematta käsin palloon.

Tai Aussie rules football! Siinäpä kans vinkeä laji. Mutta sama ongelma, ei sais koskea palloon käsillä 😁.

Vierailija
1760/2403 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miltäköhän englantilaisista tuntuu katsella joukkueensa menoa, kun niin moni on pelaaja ei-englantilainen. Sama homma Saksan, Hollannin ja eritoten Ranskan joukkueiden kanssa.

Hyvältä varmaan koska eivät ole äitinsä kellarissa asustelevia rasistipaskoja. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme